Jump to content

GS=

Фен
  • Мнения

    476
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

84 Neutral

Относно GS=

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    миниминимини-ме
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Казанлък/
  1. Не си дал информация каква е колата и коя помпа /защото са 2 обикновено/, но все пак ... Мен преди години ме "остави" така на пътя помпата на съединителя и се прибирах на втора през половината град Ремонтът ми излезна 3.20 лева - въпросното гумено уплътнение може да се купи от магазин за хидравлични уплътнители по размер /както направих аз/, може би се продават и ремонтни комплекти за тия помпи, но не съм запознат. Та с 2 думи - ако си наясно, свали я тази помпа и действай. Има и лесен вариант - купуваш нова помпа и монтираш, или ти я монтират в сервиз
  2. GS=

    Няма празен ход

    Май нещо ти е объркана инсталацията - как така няма грешка като махнеш буксата на EACV-то? Нормално да нямаш празен ход - той компа ти явно въобще не засича, че има EACV!
  3. GS=

    B20A7 в сивик 5-та?

    От D15B7 мисля, че ще стане
  4. Грешка №1 е точно Ламбда сондата.. най-евтиният ти вариант е да си я вземеш една друга... дори да не е това проблема, което е малко вероятно - ще дадеш по-малко пари отколкото на разни майстори да развиват теории за куп други повреди. /между другото аз имам такава едножилна изрядна за продан, ако искаш ми пиши/
  5. Провери вакуумите, може да е от TPS-а също... може и IACV-то... Като за начало пробвай да настроиш/обучиш/ IACV-то.. как става пише в ръководството
  6. Според мен тока и се губи някъде, ама дали са кабели, дали в делкото нещо, дали свещи.. Варианта с главното реле го има също - ослушай се дали се чува помпата на бензина да подкачваИнтересно е какво ще се окаже - пиши като решиш задачата Единствената логика, която намирам със студеното време е, че материалите се свиват - демек ако има кофти спойка някъде е възможно да се влоши контактаИ малко офф.. Имах проблем, с който се борих година и половина, подобен на твоя. При мен помпата не подкачваше бензин - сменях главни релета, какво ли не и нямаше оправия... Дори по едно време се принудих да пусна един + директно от акумулатора към помпата и карах така... Та решението къде се оказа... колата имаше 1 стара аларма, която никога не бях ползвал, защото я купих с нея и нямаше дистанционни за нея. Та тая пуста аларма нещо беше сработила някак си и прекъснала главното реле/помпата/. Голям зор докато един ден един жичкаджия успя да проследи какво става и я изряза ...В тоя ред на мисли - ако имаш аларма провери да не ти прави мизерии точно тя!Поздрави!
  7. GS=

    *Сивикът гасне*

    Проблемът ти е в газовата уредба.. почни с проверка на въздушния филтър ако не си го сменял скоро, ако не закарай я на газ анализатор. Много неща може да бъдат.. може изпарителя ти да са му се вдървили мембраните. п.п. Аз и имах подобен проблем и се оказа, че филтърчето на газовия клапан /едно такова като дунапренче в дъното на клапана/ беше страшно задръстено с черни сажди.. като графит.
  8. провери добре ли ти е завит масления филтър, защото на една от снимките ми се стори че отдолу е поомазана
  9. GS=

    D15B..............

    Както друг колега по-нагоре е писал - по VIN номера може да се разбере какъв именно трябва да е
  10. GS=

    D15B..............

    Щом пише 66kW, значи е суапван мотора или пък мотора без блока.. Какво пише на блока?? Много вероятно колата да е била просто Д15Б2.. 90 к.с.
  11. b16a2, а на въпроса защо - защото го има серийно в твоето купе, съответно ще стане с по-малко преправяне...
  12. Доста грубо ще да е ударена.. този, който ти прави реглажа сигурен ли е, че носача не е крив? Въобще какво е окачването на колата, че колелата да стоят под наклон? Да не би от едната страна да си просто със сток окачване, а гумите да са прекалено големи? Като цяло варианта с усукването на купето е най-гаден, затова го остави за последно.. смени носача с друг, заедно с главината всичко и гледай какъв ще е резултата
  13. GS=

    A 98-H

    Те тарикатите от бензиностанциите са го сметнали... няма да се оставят току-така да зареждаш по-хубав бензин и да ти излиза по-евтино.. Бай Ганьо е голяма работа!
  14. Няма проблем .. нека си кара така човека.. Нищо няма да се промени... още повече, че по-големите гуми ще са отзад.. няма да окажат влияние и на километража... Ако не опират някъде - всичко е наред!
×