Jump to content

PILETORADI

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно PILETORADI

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Ами лежах под педалите, явно самата вилка при натискане и връщане вкарва от помпата в купето... А отвън определено е малко мокро и се стича, виждам, че задържа на носача..Влажно е и около резбата на тръбичката, която влиза в помпата.. То ще си покаже при майстора, не съм толкова компетентен а и нямаше къде да я вдигна и да гледам, това виждам на първо четене с фенера. Благодаря!
  2. Да, това го разкрих, разучих набързо и тук моделите, които се продават, цени много различни...Делфито е към 115 лв , ако тук не е драстична разликата ще си оставим парите тук...Има от 50 до 300лв помпи...Иначе гумения маншон, от който видях, че прокапва е точно такъв, като този на снимката
  3. Благодаря много за насоката, най-вероятно е нещо такова...Преди се появяваха някакви капки под колата на същото място, после ги нямаше с месеци..Ходих да сменя задните тампони и и хвърлиха едно око като цяло, казаха рейка. Рейката нито тропа, нито хлопа...Явно си е просълзявало от тази помпа на съединтеля.... Благодаря отново, ще се поема утре нанякъде....
  4. Здравейте! Накратко - появи се някакъв лек теч от маншона на вилката на педала на съединителя, леки капки на стелката до левия крак, като същевременно и взе да се появява петно с големина около 3-4 см за една нощ...Та въпроса ми е за приблизителна диагноза...Съединителят ми е нов, включваше като масло след смяната преди два месеца, а сега стана трудно включването на първа сутрин... Та това ми намирисва на нещо като помпа на съединител или? Как се процедира в такъв случай, за момента спирачна, хидравлична и антифриз са си по местата.... Благодаря предварително за някаква насока или препоръка... Забравих да кажа - с фенерче забелязвам , че е мокро над вътрешния маншон на предна лява полуоска...
  5. Проблем със запалване CIVIC, MK6

    Сега нещо ново - утре щях да я водя на ключар да сменим клемореда, слизам да махна капаците около волана да размърдам нещо букси, жици, ключ... Чакай да пробвам да запаля - замърка моментално...Гася, паля, гася паля... 20 пъти и пали всеки път без замисляне.... Явно ще чакам пак да се появи...
  6. Филтър за купе (климатик)

    На моята има, там се намира и се сваля металната планка за да се подмени...
  7. Проблем със запалване CIVIC, MK6

    Да, ключето угасва.... Релето чъкаше...Или е лош контакт или....
  8. Здравейте! От известно време ми се появяваше проблем при при завъртане на контактния ключ - чукаше едно реле, някъде в краката на пътника в дясно и стартера не завърташе, после със седмици го нямаше...Сега изведнъж пак се появи - релето цъка при завъртане, но стартера не завърта въобще..Акумулатор нов, всички лампи светят, чека не ми е давал проблем, стартера също си работеше отлично, бутнах я и запали...... Та идеята ми е за съвет - ключар за контактния ключ или? Благодаря предварително за някой съвет или насока.
  9. Газови Инжектори

    Забравих да кажа - монтирани са ми оранжеви инжектори, които за автомобили до 200 к.с., а трябвало да са сини, разхода с тях би трябвало да е малко по-нисък...
  10. Газови Инжектори

    Аз съм с такъв двигател, с газова уредба. Разхода ми беше около 7.5 - 7.9 извън града, градско в София ми даваше от 9.9 до 11.90 от ноември до март.. Разликата между ЕКО и ОМВ в качеството на горивото е 20% по-дълъг пробег с газ от ЕКО, правих опит 4 пъти пълна-празна бутилка, грешка няма..
  11. Сивик 6, взе да пали трудно...

    Ами от тогава не ми е правила пак мизерии, какво беше нямам идея.. Сега я покарвам по-често на бензин с добавка за прочистване, филтрите на газовата ги смених.. Ще видим как е по-натам.. Благодаря!
  12. Сивик 6, взе да пали трудно...

    Ами вчера смених филтрите на газта, напълних резервоара, сипах STP добавка за прочистване на горивната система и инжекторите..... Проблема ми беше, че изведнъж взе и на бензин да пали много трудно, но от два дни може да се каже, че пали добре.... Ще видим какво точно ще се случи, за момента пак е ОК...
  13. Здравейте, Колеги ! Та по темата - колата ми е 6-та ген., 1.4 D14Z4, англичанка... Кара се и на газ / бензин..(първата ми кола с газ) Преди 4 дни една сутрин като загря и мина на бензин изгасна..Два пъти опитах, минава на газ и гаснеше.. Включих на бензин и нямаше грижи, карах около 30 км градско, никакъв проблем. Вечерта след работа нова проба на газ - колата работи екстра и на газ..... Така два -три дни.. От снощи обаче взе да пали трудно на бензин, особено ако е топла, на студен двигател е по-лесно..Та въпроса ми е от къде да започна с проверките? Кабелите ги гледах скоро на тъмно - никакво прескачане на искри, като цяло държи обороти на първата черта под 1000 (към 750 предполагам), от време на време изиграват леко.. Свещите са Иридиум,,, Филтрите на газовата не са сменяни, утре ще свърша тази работа, може и бензиновия, но тя до резерва въобще не е слизала.... Благодаря за някое мнение или съвет предварително
  14. Съвет за дискове и накладки

    Аз съм със същият автомобил, карам с преден кит АТЕ и се държи отлично.....
  15. Диагностична букса

    Зад централната конзола, от страната на пасажера, ниско в ляво, мокета на купето я прикрива добре Моята я дават на друго място по разни схеми, но се оказа там...
×