Jump to content

kalin.zlatarov

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kalin.zlatarov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7th Generation 2.2 i-CTDi Executive Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Моторчето за пръскалките на стъклото се пада отстрани на предната броня, а моторчето за фаровете е отпред. През подкалника ще може да се достъпи моторчето за стъклото, но това за фаровете ще бъде премеждие.
  2. Да ъпдейтна ситуацията. Оказа се, че едната ми клема се е разхлабила. Затегнахме я и всичко е 6. За достигането на казанчето направо свалихме бронята. Не е невъзможно да се достигне след сваляне на подкалника, но мисля, че е по-голяма играчка от това да се свали бронята.
  3. Така и смятам да направя колега. Петък или събота ще я гледам. А има ли някакъв шанс тия машинки да са различни при фейса и префейса, че като гледам доста неща по колите се различават?
  4. А случайно някой може ли да ми каже цена за тази машинка 2-ра ръка, за да не се изцакам с някоя скъпа?
  5. Благодаря за отговорите колеги. Цецо, когато последно ги видях да пръскат, лявата пръскалка пръскаше едвам едвам, а дясната си пръскаше добре. Затова си мисля, че може и да е запушена дюза, но странното е, че изобщо не се чува механичен шум от машинката. Ще опитам с някой метод за отпушване и ако не се получи ще сменя машинката, че е много кофти точно през зимния сезон да не работят...
  6. Здравейте колеги. Имам проблем с пръскалките на предното стъкло. Поради някакви причина са със собствено мнение и пръскат когато си поискат. Пръскалките на фаровете ми работят без проблем, но тези на предното стъкло почти никога не пръскат. Забелязвам, че вече дори не се чува шум от машинката, която би трябвало да "всмуква" вода за тях. Опитах да изгася фаровете, за да не пръска на тях, но пак нямах успех. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем може ли да даде мнение по въпроса? Интересува ме също така дали машинката за пръскалките на фаровете и тази за стъклото е една, или са две отделни. Ако може да препоръчате също начин, чрез който мога по някакъв начин да прочистя тръбичките, за да бъда сигурен дали проблема не е просто запушена тръбичка. Колата е 2.2 i-CTDI Executive Facelift. Благодаря предварително!
  7. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Това не съм много навит да го правя, че може да се запаля в движение.
  8. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Благодаря за информацията колега. Мисля да го откача направо, за да не бута акумулатора и да се приключва. Няма да е българска кола ако всичко и работи.
  9. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Опитах с друг телефон, но не се получава. Също и от телефона гледах дали го открива, но не го намира.
  10. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Да се включа и аз с въпрос. Всички функции на блутута работят, но при Phone Setup -> Pair колата не открива телефона (пуснал съм discovery mode на телефона). Предполагам блутут модула си е заминал, но ако някой може да каже нещо по въпроса ще е добре.
  11. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Грешиш. Блутута няма нищо общо с борд компютъра и е невъзможно да му се смени езика от менюто на километража. От това меню се сменя езика само за показваната информацията от дисплея на километража. Може и така да е. При мен се сменяше постоянно на испански и с гласови го въртях, но като го врътнах от това меню на английски си остана така.
  12. Блутут акорд 2.4 фейс Помощ !

    Аз успях да сменя моя на английски от борд компютъра, който се отваря когато колата е спряна. Задържаш инфо бутона, и вместо да ти покаже само ограничителите, ще ти отвори разширено меню. От там имаше нещо от сорта на Language/System language, който се сменя на английски. При смяна на тази настройка блутута също се променя, но ако не се получи, метода на h5rov също работи.
  13. Honda Accord 2.2 i-ctdi, помощ...

    Лично на мен ми обясниха няколко момчета, които имат такава Хонда, че колата започва да спира дадени системи 1 по 1, завършвайки със CD Changer-a и накрая дори стига до Check Engine. Пак казвам, че не знам кои са точно системите, но преди смяната на алтернатора турбината ми едвам работеше. Интересно как ли след смяната му "магически" се оправи не само турбината, а и цялата кола. Не разбирам защо си мислите, че не е възможно алтернатора да "спъва" колата, но както и да е. Аз също не намирам необходимо да коментирам как човек, който се занимава с ремонти на телевизори и тем подобни (т.е. "тоци") не е наясно, че точно това може да влияе на колата.
  14. Honda Accord 2.2 i-ctdi, помощ...

    Колега, пак да кажа, че описваш 1 към 1 проблемите, които аз имах. Когато я запалиш акумулатора ти е "възбуден" и имаш мощност, но когато загрее вече му пада тока (ако мога така да го кажа, не знам професионалния термин) и колата започва да губи мощност. Акорда е умен автомобил и започва да си спира системите една по една, когато не му стига тока. При диагностика преди смяната на алтернатора ми отчетоха 6-7 спрени системи, а след смяна на алтернатора всичко се включи само и колата си върна мощността, която трябва да има. Отиди и замери дали алтернатора ти зарежда като хората. Ако не измериш ~14 ампера, опитай да смениш алтернатора и според мен ще видиш голяма разлика. Втора ръка алтернатор варира между 100-200 лева. Не съм на 100% сигурен, че от това ти е проблема, но аз имах абсолютно същите симптоми и колата се оправи след смяната на алтернатора.
  15. Honda Accord 2.2 i-ctdi, помощ...

    Честно казано не съм наясно кои точно са системите, защото баща ми я закара да я закачат. Иначе мерната единица е ампери. Не казвам, че на колегата проблема идва от там, но при мен проблемите бяха същите, които той описва, и колата се оправи след смяната на динамото.
×