Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.01.2019 in Мнения
-
5 точки1.Мисля че трябва да е запалена колата, но не съм сигурен, аз специално на запалена го направих. След като запалим колата това е изходното положение на дисплея: 2.Задържаме продължително бутона(около 3-4 сек.) за информация(така мисля, че се казва): по този начин влизаме в менюто на колата. 3. След като сме влезли в менюто, трябва отидем на менюто за езика.Сменяме между различните подменюта пак със същия бутон за информация: и отиваме на менюто за езика: 4.Избора на подменю става със съседния бутон за селекция(SEL RESET): 5.След като сме във менюто за езици, което изглежда по следния начин: избираме желания от нас език.Смяната между езиците отново стаава с бутона информация, а избора със SEL бутона. 6.След като сме избрали езика и сме потвърдили. Излизането от подменюто става като отидем до тази селекция: и изберем тази подопция, която реално е за изход от подменюто(избора отново става със SEL бутона). и последно изхода от менютота става, като пак минаваме през подменютата с бутона за информация и стигнем до това : и отново избора става със SEL бутона. Това е! Реално е доста просто ама не успях да го намеря никъде в нета та затова се замотах доста.Дано да съм помогнал на някой. :))
-
3 точкиНе си казал кой точно модел на марката,но има няколко предпоставки да се скапе една батерия ако позволява мястото вземи по-голям от същата марка. http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Предпоставките: - каране градско палиш сутрин на студено 5 км и гасиш,това най-много скапва батерията,електролита се е утаил на дъното в горните слоеве е останала почти вода която в много случаи е на точката на замръзване.Начин да раздвижиш,затоплиш преносно казано този електролит,включваш фаровете за 5-7 сек изчакваш и палиш,неприложимо при крайно разредена батерия. -имаш утечка и тя трайно и постепено скапва батерията,по принцип с попълване на гаранцията трябва да ти я замерят,дефакто не знаят как,правят го неточно,и никой няма изгода от теб да ти продаде бетерия издържаща много.Провери за утечка преди да купиш нова. -взимаш батерия с голям складов престой,след две години престой в склада тя се е саморазредила повече от 30%,слагаш и караш по старомо още тогава и скъсяваш живота.Сваляш батерията и я зареждаш,така удържаваш живота и. -хубаво е ако имаш време и зарядно,не от старите руски които колкото са добри при забравяне и презареждане пак скапват батерията,да свалиш и дозаредиш по време на зимния период при дълго каране само градско на къси растояния.Хубаво зарядно мултипроцесорно при зареждане на батерията спира,буджетно от Кауфланд Лидл по 35-39лв. - ако алтернатора не зарежда на 14,2-14,4,не зарежда ефективно батерята всичко от 13,5 надолу е пагубно. -при закупуването искай да ти разчетат топлия печат колкото по-нов излязал от завода толкова по-добре -при далго разреждане плочите се сулфатизират по повърхноста и дори при свалянето за дозареждане ,батерията не се зарежда ефективно.По скъпите зарядни имат тази функция за десулфатизация.Това са цикли на заряд и разряд които премахват тази сулфатизация-може да се направи и с обикновено зарядно,след заряд се върза една крушка от фарове за разряд,трудоемко и постояно трябва да се следи разряда. Смесих малко предпоставки с препоръки но всеки да извлече за себе си това които му е нужно.Ако няма време и на човек не му се занимава отиваш купуваш каквото ти кажат и се надяваш да те издържи повече години. Ето какво да гледаш когато купуваш нов ,накарай да ти замерят новия преди да го сложат на колата, и прецени какво се оптиват да ти прададат,повярвай това няма да е най новата партида получена в магазина,всеки продавач знае и подрежда за продажба в магазина си по-старите такива.
-
2 точкиИндексът на A_Harman „измерва“ т.н. temporary shear на подобрителите на вискозитета (VIIs) при условия на High Temperature/High Shear (HTHS). Той индиректно може да бъде свързан с количеството на VIIs в маслото. Грешките в изчисленията могат да дойдат от: (1) Двете екстраполации при 150 C, направени за вискозитета и плътността; (2) Различни видове VIIs – те се „ширват“ по различни начини и в различна степен. Индексът на A_Harman може да е полезен за получаване на "груба" обща представа за цялостния ефект на VIIs в маслото. Не бива да се забравя обаче, че все пак това е простичък чисто математически метод за калкулация, и не може да се очаква, че той е в състояние да отрази сложното поведение на маслото като цялост. Предвид горното, резултат по-висок от 1-ца е по-скоро неточност в данните и не означава, че маслото има повече VIIs. Теоретично, 5w20 маслата са с най-ниските възможни количества VIIs и там логично (донякъде ) индексът ще витае най-често около 1-ца (+-).
-
2 точкиИзглежда не си схванал иронията ми, която не е насочена към теб. Ако не намериш читав монтьор в Пловдив, може да се разходиш един ден до Дупница при Ванката (Фена) и да ти свърши сагата. Това е едно просто регулиране на клапани и почти всеки нормален монтьор би го направил. Само за Бога - не ходи до Добрич . А на другия ти въпрос, нека ти отговори "мистър компетенция" от Добич.
-
1 точкаКогато е топло да без поблеми,като замръзне ,водата боклуците и парафина които се слага в зимната нафта,в този филтър ето ти проблема.Виж филтъра преди да сменяш нещо друго.Предните 4 коли все дизели не от тази марка но главно беше това проблема.Принудих се да монтирам допълнителен филтър за горивото преди главния и имах винаги резервен,почваше ли да прави проблем с паленето сменах този допълнителния и всичко се оправяше.Незнам колко е приложимо при Хонда .
-
1 точкаМожеш ли да споделиш малко лични данни за разход - градско, извънградско, извънградско на магистрала. Последно време ги разглеждам тези голфове, само че 1.4tsi 150к.с. Малко ме притеснява само по-малкия багажник. Иначе откъм качество на материалите и шумоизолация предполагам ще е доста по-добре от Акорда. Четох, че най-накрая са се отказали от варианта с верига и са сложили обикновен ангренажен ремък. Само това DSG вече 8-9 години не могат да го направят да изкара повече от гаранцията, особено сухите съединители на бензиновите двигатели.
-
1 точкаИмаше доста спорове при руснаците навремето за равенола,ако помниш.На практика резултат по голям от еденица може да се приеме за 1.но така или иначе базите са различни... Но аз имам и лични анализи,които малко се различават от заводските> Petro-Canada 5W-20 eSt 40 = 44,8 eSt 100 = 8,5
-
1 точка
-
1 точкаАу, бензин над 150 000км с 10W40 Значи, аз на моя К20 на над 300к км трябва да му сипвам М10Д вече, а аз се харча за 0W20 вече 6-7 смени ...
-
1 точкаРемонта на оригиналните говорители на Акорд е 15 лв/бр, т.е. за 60 лв ще имате перфектно работещи оригинални говорители, което е по-евтино от само един брой от рекламираните по-горе Hertz, които са с обикновен магнит, докато оригиналните са с неодимов такъв.
-
1 точкаВариант е и да обясниш как става трика..!
-
1 точкаДа споделя една таблица, която направих по инструкциите ( тук ) на уважавания колега emod, относно модификаторите на вискозитета ( VIIs ) в маслата и начинът на тяхното ориентировъчно, количествено определяне. Viscosity Modifiers - VIIs.xlsx "Нахвърлял" съм някои интересни за мен масла. Който има желание, може да я допълва и с други. Беспорният лидер по минимално количество VIIs е Petro-Canada Supreme Syntetic 5W20
-
1 точкаСкъпиии, нали знаеш, че сърцето ми трябва да трепери от любов, краката от секс а ръцете от подаръци! - Ъммм, чи ти шъ съ сцепиш от резонанс Ма!
-
1 точкаДнес разглобих усилвателя на моя акорд за да проверя какви са интегралите. Усилвстрля е Panasonic с 2 х TDA7560 интеграли. Мощността им е: 4 х 51W /4ohm максимална мощност, 4 x 80W/2ohm максимална мощност. При 10% нелинейни изкривявания мощността е: 4 х 30W/4 ohm 4 x 55W/2 ohm Аналози на тези интеграли са ( за инфо,ако на някой му потрябва в бъдеще): TDA7388 (4X25W TDA 7850(абсолютно същите мощности като TDA7560) Корпусите са им едни и същи и крачетата им са 1:1,тоест разпоявасе стария - запоява се аналога. В случая няма да модвам стоковия усилвател. TDA7560 си е ок.Мислех ,че са сложили някой маломощен като 7388,но не е така. Обаче,интегралите не са намазани с термопаста. Което е минус. Намазах моите за по-добро охлаждане и препоих крачетата на интегралите и конекторите за предотвратяване на бъдещи "студени спойки". Спокойно можете да си подменяте колоните с 4 омови,няма никакъв проблем за интегралите. tda7560.pdf
-
1 точкаПредварителните числа на 4-степенната автоматична кутия в 1ва ген. CR-V са винаги еднакви (дори и да са различни моделите, за което не знам). Преди скобите е предварителното число преди final drive-а, а в скобите е общото отношение от коляновия вал до колелата (final drive ratio 4.357). I 2.722 (11.86) II 1.516 (6.61) III 1.078 (4.7) IV 0.711 (3.1) Скорост (км/ч) при 1000 оборота и максимална скорост (теоретична) при „стандартни“ гуми 205/70 R 15 I 10.6 / 71 II 19.1 / 128 III 26.8 / 180 IV 40.6 / 272 Размерът на гумите не трябва да има отношение към това, което виждате на таблото, тъй като скоростта се мери от кутията, без значение от диаметъра на колелата. Тези числа показват, че при 2500 оборота на 4та, скоростта трябва да е 102 км/ч. Източник: https://www.automobile-catalog.com/model/honda/cr-v_1gen.html
-
1 точкаНачинът на решаване на проблема е личен избор. Аз не бих се занимавал да ремонтирам говорители на 9-10г. при положение че, комплект двулвмтови Hertz са 80лв,тоест за 240лв може да смениш всички говорители.Свирят доста по-добре от оригиналните. На шибаното ми бмв Е90 (беше с proffesional система или там както се казваше високия клас) имаше усезаемо подобрение във звука със Hertz - a. Мисля да сменя всички колони ма акорда с тези + суб-а с някой от тези на снимките,след като ги пронвам как свирят с обема на багажника ми като кутия.
-
1 точкаНито един датчик не може да му се променят стойностите по никакъв начин . Единствената частична корекция е осъществима на тпс и там му се променя позицията но не и самите му стойности като такъв . Не знам да има вариант до сега които би помогнал за корекция на мапа например . Нямам идея как сте постигнали невъзможното. За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното . Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве или когато някой е въртял винта за празния ход. От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел ,винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш . П.П. сега е ред да ми отговориш ти , кои и как коригира стойностите на датчиците . Може и аз да съм в грешка че не може.
-
1 точкаСтрана не взимам,а безпристрастно коментирах горната обява защото има неточности и се оставят потребители с грешно впечатление.Разбирам,че може да сте го написал в бързината.Нито пък се считам от Гилдията ,преди всичко съм потребител защото си ги и карам тези които вкарвам . Глупосите по-скоро са за вечните коментари относно фабрикуване на книжки и милионници .За толкова години аз защо не зная къде аджейба се правят тия книжки,става като Градски Легенди .Црв 3ката по-назад в страницата изглежда доста добре(на снимки),които има интерес би трябвало да го види.Има много автомобили с малък пробег,не трябва да се генерализира.Хонда не е марката и тип автомобила на които да се навъртат по 50-100к км на година.За Фирмени автомобили се избират други Марки.Работещият Швейцарец не разполага с времето да прави по 300км на ден.Хонда и Лексъс и там се купуват от прагматични хора които ценят надежността. Иначе да,масово вноса се манипулира.За тези от Италия както каза преди някои още там ги въртят,.....темата е дълга . Тук хората дават и получават помощ,затова трябва поне тук инфото да е максимално “чисто". Форума разполага с толкова решения на проблеми,които дори и Дилър ги няма .
-
1 точкаНяма бордови комп.на префейса.Халогени не се слагат на всички сериино,ниските нива са със климатик.Екзекютива е със подгрев на седалките и кожен салон.При тези снимки не мога да видя дали е клима или троник.Тази цена е адекватна за посоченото Црв,ако няма драми. Разбирам желанието на някои колеги да помогнат,но и доста глупости се пишат.Това със веригите го имате като сутришна закуска ,95% ако не и повече от колите от Швейцария имат сервизна книжка както каза предходен колега.Там се записва реален сервиз в които е обслужван автомобила и носи отговорност за неговото състояние.Без дори да звъните може поне да видите дали съществува такъв при ваше съмнение.
-
1 точкаПонеже вече няколко пъти правиш такива изказвания би ли обяснил какво влагаш в понятията "пълна синтетика" и "полу-синтетика". А за Петро-то вече беше казано, че имат едни от най-чистите базови масла. Освен това на Supreme Synthetic пише, че е пълна синтетика, та поне за това трябва да си спокоен. Хидрокрек + VHVI. https://lubricants.petro-canada.com/Api/sitecore/LubesApi/DownloadResource?docID=VHVI4+ &type=MSDS&lang=en-US М/у другото сега видях на сайта им, че са добавили и 0W-16 към гамата! ПП. Да вкарам малко масло в един тлеещ огън: https://www.bultraco-sofia.bg/promos/power-care-5 Цената вярно е скандална, но и не само тя.
-
1 точкаКолегата с шума да си провери/регулира клапаните преди да скача на верига ... Така и не разбрах направил ли го е.
-
1 точка
-
1 точка1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет 3 Маслен филтър ??? 4 Общ пробег на автомобила – 167132км 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 3100км 6 Градско – 900км (около 32м/ч), извънградско -2200км (около 25м/ч) 7 Средна скорост – градско 30км/ч, извънградско 86км/ч 8 Сезон на експлоатация – 14.08 – 30.12 2018г 9 Мото часове – около 57 м/ч. 10 Изразходвано гориво – 330л. А-95, градско 60л. / извънградско 270л. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 240км извънградско (10 мин след гасене) и се е сушила 22 часа на стайна температура 10гр. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Без доливане на масло. Спад по щеката 1-2мм 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Градските преходи в 90% от случаите са сутрин 2.5км / вечер 2.5км. Извънградските са по няколко стотин в посока. Кара се лежерно – диапазон 2000-2200 об/мин, освен при изпреварване или магистрала, но се случва и да и се порадвам в „лютеницата”. Обичайните скорости на експлоатация са : градско 40км/ч, извънградско 110км/ч, магистрала 140км/ч. Колата нощува в топъл гараж. Когато времето е подходящо –движа из града с велосипед, така че има седмици в които е вадена по 1-2 пъти. Подробности за налятото масло и монтираният филтър може да сподели Бранко - Той ми ги такова. Разликата между 2-те капки е 744км, от които 100-тина са градско. Данните попълнени във "формата" са за актуалната капка, а "градската" е от преди седмица, което е ежедневният режим на колата - от 3 седмици не бе излизала "на воля". Сори, но нямам скенер. Снимките са с Canon 40D и не са обработвани. Не виждам имената на файловете, та уточнявам - горната (по-малката) е "актуалната" от вчера, а долната е "градската" - от преди седмица.
-
1 точка
-
1 точкаТочно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам.
-
1 точка
-
1 точкаДа, но и в България си имаме достатъчно големи температурни разлики зиме и лете... ... и освен Русия, гледаме и данните от oil-club.de Далече съм от мисълта, че трябва да гледам кое е най-продаваното на пазара масло! Щото най-продаваното в Италия масло, е евтино, за масова употреба, при целогодишно положителни температури (с изключение на северните части) и го наливат масово на всичко стоково. Там никой не е седнал да дискутира теми като в нашия форум... И не му дреме. А това, което аз търся е и за -15 - 20°C и да отговаря на спецификациите за моя двигател, и да се е доказало в експлоатация.
-
1 точкаЗащото руските сайтове дават още една, по-друга, перспектива на нещата. Много е интересно, когато за едно и също масло четеш на руски, английски и немски. Всеки начин на мислене и поглед над нещата е малко по-различен.
-
1 точкаОтговор с две думи - не става. По-подробно - не става защото: 1. на шатъла кутията не пасва на мотора на цр-в 2. захвата на кутията на шатъла за купето няма нищо общо с този на цр-в 3. раздатката е различна, даже и да дойде наравно с кардана ще ти трябва фланец най-малкото има и други разлики, но тия са основните
-
1 точкаЗащото руските сайтове дават много като обем и като специфика, информация, базирана изцяло на реални тестове, от обикновени потребители и съответно лабораторни анализи, заплатени от тях! За разлика от американските сайтове, където всичко е пречупено през призмата на рекламата и лобизма.
-
0 точкиAmbient light mod ,за сега само на подлакътника - пробно,после и на вратите. Интериорът ми е със светъл кожен салон и се получи много добре.Осветява се и конзолата с чашите по този начин,та освен циганийка е и функционално хаха Цветът се води бял.
-
0 точкиЗдравей, за първи път ще поръчвам от общата поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката:32.91*0.95*1.9675 = 61.51 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер - до офис на Еконт гр.пазарджик Еконт канала
-
0 точкиgoldbyrk Разбирам те колега и не е необходимо да се обясняваш. Става на въпрос,че повечето виждаме само лошото,все някой и нещо ни пречи.Тираджии се оплакват,че не е достатъчно чисто по пътя и няма такова място в Европа да ама гърците затварят границата защото не са почистили.и ........ . Познати се оплакват,че им е студено а аз си броя дните до морето.
-
0 точкиРазхода не е нищо впечатляващо. Много зависи от карането. Колата в момента е на 1200км и мога да дам следните сценарии: 1. София - Банско - София. Магистрала 130 на круиз, разход 5,8. 2. София - Хасково - София. Магистрана 150 на круиз, разход 7. 3. Градско София не в час пик - 8,5. 4. Градско София, сутрин, час пик, студено време, 10-14. Това е до работа и обратно, около 7км в посока. Новото 7DSG уж е с маслена баня. Сменя много бързо и за мен е кеф да й давам газ, въпреки че все още я щадя, поне до към 1500 км да се разработи. Това ми е първият автомат и вече бих карал ръчка само ако дадената кола няма опция за автомат (или автомата е скапан). До колкото знам 1.5 и 1.4 150хп двигателите са много сходни, даже 1.4 го дават да е уж малко по-динамичен, или поне се усещал такъв, но по официални параметри са еднакви, като време от 0-100, 60-80 и тн. Може да ме държи още еуфорията от нова кола, но за мен в момента този Голф е пеферктната кола от към съотношение цена/качество/поддръжка. По-тих е от Акорда, вози по-комфортно, има Android Auto, което я прави "смарт" кола. Единствено багажникът е по-малък, но за момента това не ми е създало неприятности. Като мина коло 5-6к километра ще напиша по-детайлно ревю, ако има заинтересовани. За момента не мисля, че имам дсотатъчно моточаса, за да дам обективно мнение.
-
0 точкиТъкмо се успокоих че си пиеш хапчетат но не яво днес си ги забравил. Коментира се в темата последно турска бутилка и сонда според теб струват 200-300лв.Затова всички почнаха да правят газови и да стават газаджии,на такива като теб е малко да взимат 200-300лв за турска ботилка и сонда. Ако слагаха всичко от тези евтините Романо, и даваха гаранция 5 год щеше да е песен.Но слагат от супер марковите и скъпите турски,да такива клиенти като теб им трябват да вярват на измислици,и най вече направо от пътя като шарани с бастун да ги ловят,и да им взимат за сборен боклук по 800 лв.
-
0 точкиМаркони нищо лошо не съм написал за Романо, но наистина е най евтината Италианска уредба. Никой не те и кара да коментираш.
-
0 точкиПреместили са се, но ако искате да купувате резервни части, на този етап нямат никакви складови наличности. Казаха също, че в момента работят по сайта и в скоро време ще обявят новият адрес и там.
-
0 точкиНе искам да го причиня на никого,приятелю.За едната емоция става,но труда си е доста.Знаеш ,че съм перфекционист и ...едно петънце ръждичка ми отнема примерно 1 час.После всяка грешка се наказва...примерно тиксото 3М излезе боклук и трябваше да взема ТESA .Навън е студено,в сервиза е 15 градуса...всичко съхне бавно,дишам разредител и вече нямам вкус.Пръстите ми нямат отпечатъци от редене на изолация със пистолет за топъл въздух. Айде да пусна малко снимки за папараците зад океана...
-
0 точки
-
0 точкиCARPERA, престани да пишеш глупости. Само бутилка и сонда струват 200-300 лева. Романо като е най евтината италианска уредба какво лошо има. Напротив всички я хвалят, най вече русенци.
-
0 точкиВчера беше Велик Ден : - Китайците кацнаха на Луната, а ние пуснахме толсистемата ! Те успешно....
-
0 точкиКолега, моята винетка я закупих на 1-ви януари, неработен ден! Затова и ползвах услугите на сайт, а и е по удобно от разхождането на място. Да не говорим, че имаше една единствена жена която обслужваше клиенти в АПИ Русе и това на 2-ри! Представи си, ако всички се изсипят там. Тук не се плюе, а се изказват факти, а след това лични мнения. За да бъде гъвкава и работеща новата система, тя трябва да предвижда сравнително бързи мерки за корекция при евентуална грешка. Няма безгрешни хора, стават неволности понякога във всяка една сфера на живота! Тази гъвкаквост е по добра и за самата система. Аз така или иначе, съм завел молба в срок и имам входящ номер, което е достатъчен довод да отпадне всяко едно наказание към мен, но това са разходи за същата тази система. Защото едва ли ще съм единственият допуснал грешка, от няколко милиона шофьори. А загубите които търпи държавата от тези недомислици, не са чак толкова малки, защото в момента много чужденци им се налага да не могат да си закупят винетки, а си преминават така или иначе....до 15-ти? И това защото не са намерили начин да обвържат услугата със същите тези бензиностанции, които преди това предлагаха усугата достъпно по всяко време! Всъщност, ми се наложи да ползвам сайт, защото в друга бензиностанция също ме отпратиха преди това, а трябваше да пътувам. Ако всичко бе направено кадърно, нещата при мен щяха да се случат още в пункта на АПИ за макс половин час, чрез необходимите механизми на място! То дори така е записано...упоменато на едно единствено място... Дори всяка една машина както нашите хонди, преди да напусне завода и ние да си оставим парите там, се тества за грешки които се коригират, иначе изказването: " препоръчително е да не се допускат грешки, защото системата не разпознава дали регистрационният номер съществува..."?!? (цитирам по спомен), би звучало като - препоръчително е да се кара внимателно, защото електрониката на автомобила не разпознава хвръкналото колело от носача, поради калпав материал на шарнира....примерно... Иначе да- замисъла е по добър от предходният хартиен варант - реализацията е много лоша...!
-
0 точкиЩе чакаме развръзката, дотогава клюкарника се затваря. Авторът да ми пише ако направи някаква интервенция, но според мен нищо и няма на колата. Като се сетя как драматично почна темата ... Майсторите са оставили клапаните към горна граница най-вероятно, ама нека си реши човекът. Да отвори капака и да направи една снимка на валовете за колекцията.
-
0 точкиАбе ти луд ли си или се правиш на такъв? (Three piece) Clutch kit = комплект = притискателен, феродо и лагер. Обоснови се кое е различното от съединителите в останалия свят, че зимната ваканция май чука на вратата ... Като нямаш идея не пиши.
-
0 точки
-
0 точкиИзвинявай за въпроса но кои сензори и как бяха настроени ? Не че нещо но съм тъпо парче и от 5 калибрирани датчика един не виждам как?
-
0 точки
-
0 точкиПървият вискозитет (5 в случая) е колко течливо е маслото на студено, а вторият вискозитет е колко е течливо при загрял двигател. Тъй като говорим за атмосферни двигатели, които не се използват за състезания и вероятно загрели поддържат приблизително еднаква температура целогодишно, защо би имало логика 5W-30 да е по-добре за лятото от 5W-20 (искрено питам)? Разбирам, че 5W-20 има предимство с това, че диапазона му е по-малък, т.е. по-малко еластомери. Но друго ми се губи - защо някои хора смятат, че вискозитет 30 пази по-добре двигателя, а вискозитет 20 е само за икономия. Ако с вискозитет 20 има по-добра икономия на гориво, тази икономия би трябвало да идва от по-малко триене, как тогава 30 е по-добро?
-
0 точкиМда...на сайта на Хонда като отидеш на партномера за пружините пише :Погледнете в Аутодок измамниците какво препоръчват ,че ние не сме сигурни
-
0 точкиСобственика на www.ravenol-shop.de пише в oil-club.de С няколко лични съобщения си поръчах масло от тестваната партида. Друг потребител си купи Мобил1 от локален дилър със сертификат за тест на получената от него партида. Събрахме се група, която купи сравнително голямо количество масло и получихме отстъпка за маслото и един безплатен тест на една от едно литровите тубички. И така събрах 15л масло в килера. Следваща покупка на масла - Коледа 2019.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00