Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.12.2018 in all areas
-
2 точкиТест 1 и 2 един до друг: Маслото все още е в добра кондиция. Вижда се как краят на капката е потъмнял (виж самия ръб; тънката тъмна ивица), поради постоянно натрупващото се замърсяване (сажди) в маслото. Краевата зона на капката също е по-тъмна (замърсена), но ядрото и зоната на дифузия са се изменили съвсем леко. Градското все пак си казва думата, предвид промяната за тези 1130 км от предходния тест. Продължаваш смело напред към 8130 км. Снимай на просвет следващата капка, ще бъде важно!
-
2 точкиМога да ти пратя един литър веднага.Имам го наливно. DTEC,защо наливаш 5W-30 ?
-
2 точкиТест втори: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 156180 км. В предният тест вместо 155050км. съм посочил 155500км., но пробега е верен и тогава и сега. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7130км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - първите 6000км. -около 1000км. градско и всичко останало извънградско. Последните 1130км. - извън градското е 260км. и остналото градско на къси разтояния предимно студена кола. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 16.12.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 455 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло не е правено. Снимката на прозореца забравих да направя, ако трябва утре ще снимам. Качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена окло 27 часа. Scan Ravenol.pdf
-
2 точкиАз на такъв дълъг път, с 11 месечно бебе, не тръгвам! Още повече в друга държава и още повече пък в Турция. Съвсем не е шега тая работа!
-
2 точкиПредвид сравнително честата промяна на формулите на маслата в днешно време , не е ясно дали можем да правим паралел с миналото. Така или иначе колегата планира смяна на (цитирам) недълъг интервал от време, поради което дори 6000 км не са проблем в случая. Животът на маслото зависи и от конкретната му употреба, а тя при Pavel_Pavlov няма да е сурова , така че не се знае точната му продължителност на живота.
-
1 точкаСъвсем резонен е въпроса на Markony. В една от темите ставаше въпрос, че 5W-30 го предписва Хонда- Германия. Аз не съм срещал писания на концерна Хонда да препоръчва 5W-30 на i-DTEC двигателите. За 1.6 i-DTEC препоръките са даже за 0W-16. P.S. А по отношение на ACEA C3- само в краен случай, временно, при липса на 0W30 C2. Разликата във вискозитетите между C2 и C3 при 40 и 100 градуса е сериозна- от 9.5 - до над 12 при 100 градуса! А ако е и 5W- 30 C3 това вече е проблем, поне според мен!
-
1 точка... и бор като дисперсант. Само да се съгласуват помежду си, кой от кое масло има! Старото или новото.
-
1 точка@Nikito82 Ако правилно си спомням, караш със "старото" Ravenol DXG 5w-30, което е на калциево-натриев миещ пакет (Ca-Na), за разлика от повече масла, които са на Ca-Mg или само Ca. Ето тук има анализ на маслото от 14.03.2018 г. - КЛИК В тази връзка аз лично не бих рискувал да доливам нещо друго към това масло, а бих се възползвал от предложението на Markony
-
1 точкаСтартера на Хонда е неубиваем.Трябва му само отваряне ,почистване и гресиране. Имам клиент ,който скъса ангренаж на магистралата и кара 120 метра на стартер,докато дръпне колата от лявата лента
-
1 точкаТова го предложих още в пост 16, но тогава той си беше наумил да ремонтира стартера... Кофти е ако се случат няколко проблема в едно време и лъже диагностицирането на проблема...може да се окаже по малко от акумулатор, клеми и стартер и нещата са на ръба. Идеята беше, че акумулатор и клеми лесно се проверяват/правят преди стартера...
-
1 точкаТова е напрежението, а не тока! Та при старт не трябва да пада под 9V. Явно на оригиналния не му е останала душица...
-
1 точкаНа път е да ме предава,оригиналния.Две вечери вече без заряд и го усещам, че започва да върти тегаво стартера.Днес го мерих и тока при старт вече беше 7,45V (пиши го бегал). Сложих пак "банера",но без видиите този път.Тока при товар (първоначално въртене)му беше 10,45V. Клемите ги стиснах малко с клещите и ги натегнах,смятам да не пипам там вече (до следващия път де...)!
-
1 точкаМерси за калкулатора, ще преместя темата в Общи. От това което виждам - жестоко... Данъка ми пада с над 100лв... Понеже софиянци сме най-бедни, а софийска община има най-малко проблеми с трафик, паркиране и мръсен въздух, има огромна логика да има възможно най-"благоприятните" коефициенти и данъка да не спре абсолютно никой от поредната 10 годишна кола... / сарказъм /
-
1 точкаhttps://honda-tech.com/forums/acura-integra-6/ecu-abs-codes-here-978933/ Малко четиво .Виж коя грешка дава самодиагностиката и търси проблема тогава.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАко искате във всеки спор последната дума да е ваша, кажете на събеседника си: "вероятно вие сте прав". Уинстън Чърчил
-
0 точкиЕмо, Благодаря! Още тази капка ще я снимам на просвет утре и ще я кача (едит: качена в горния пост). Следващите километри се очертават във все същия тежък режим.
-
0 точкиМного интересно.Нещо сериозно за 250 лв.Сериозноте работи почват от 2000 :)... Шоковия бутон или центробежния изключвател на бензиновата помпа се намира ,като смъкнеш долната жабка в ляво.
-
0 точкитова с видията ми хареса купи си бош с малко повече амперажи смени клемите и давай газ на воля,стартер лесно не заминава
-
0 точки
-
0 точкиКротко ти е детето.При мен преди години нещата бяха коренно различни.Та божа работа.Живи и здрави да са децата.
-
0 точки
-
0 точкиПривет, преди 10-ина дни се оказа, че купето е пълно с влага, която се отлага видимо по прозорците и пречи на управлението на автомобила. Преди 3 години теча в багажника бе довел водата от багажника до под задните седалки, сега същия номер, само, че теча не беше от щипките и тапите на задната броня, а от скапано място в ламарината на калника скрито под бронята. Може да ви се стори несериозно направеното от мен, но спешно за 4 часа, под открито небе и сам толкова. А именно- сваляне на броня, пилене с флекс до здраво, грундиране на пиленото, ал.парче ламарина занитено с попнитове и краищата намазани с Боди 999 за уплътнение, накрая пак грунд за украса и бронята обратно. От другата страна беше сходно в по- малък обем.
-
0 точкиНашата беше на 1.5г., когато мина едни 3000 км от Англия до България в бебешко столче на задната седалка на Mitsubishi Shogun Pinin. През цялото пътуване спа. Паля - заспива, гася - скача и хуква по поляните п.п. На 6м. вече имаше 9 летателни часа с OnurAir до Мармарис и обратно. Не гъкна.
-
0 точкиRAVENOL FO SAE 5W-30, по спомен от отработките в ойл-клуб.ру (преди да ги махнат), не изкарваше много. До към 6 000 км. и ревеше за смяна. Емо, поправи ме, ако греша.
-
0 точкиОбявил я е за тези пари, защото иска да избие ремонтите, който и е направил( мое предположение)...Далеч е от тези пари....Откажи се! Вземи от швабите, по-добрия избор, в пъти. Tам поне 80% от историята на автомобила е пред очите ти, образно казано. Тук сме с мизерно, сиромашко мислене и шанса да бъдеш излъган, нашит, разочарован от крайния резултат е 99%. Винаги ще избера да си купя кола от Германия, а не от БГ, извинявайте.. п.с. За тези 34 000лв. му кажи че не продава МЛ!
-
0 точкиКолега, Да ти споделя опита, който имам с внос от Китай. 1)Търси навигация с андроид , избягвай Windows! Проблема е, че Windows навигациите не ги правят читави и ти свалят акумулатора за 3-4 дни ( не казвам всички, но повечето, а не мисля, че искаш да ги тестваш) Другото е, че тези с андорид работят супер леко, бързо, визия като на таблет, много екстри и дори можеш да си сложиш програма за диагностика на автомобила + обд букса за (15лв), т.е. в случай на нужда - бърза проверка. Камерата си я връзваш с вход за камера на устройството и при вкл. на задна си с видимост чрез камерата. Лично аз съм си купувал 5 навигации - 4 windows и 1 на андроид. Вярно с адроид са по-скъпи, но има защо да ги платиш парите! Ще си спестиш ядовете. Имах 2 нисана х-трейл и те бяха за тях, сега вече нисана е 1 и е за жена ми, но колата е с фабричен патронник и след като добавих двд-то и сложих и камера с диоди - зимата се раждаш (и не само...), когато стъклата обледени - това е невероятна екстра! Толкова ми хареса, че тогава сложих и на моя нисан. Като се замислиш не напразно на новите коли слагат патронник + камера 2) Вноса - препоръчвам ти да избереш продавач осигуряващ доставката с DHL иначе 110% отива в митницата, а там ще му платиш 20% ддс спрямо покупната цена на продукта. Ако е с DHL шанса да ти го донесат до вратат без да платиш ддс е много голям! Доставката с DHL е за 4-5 дни от Китай, ако си по пощата 20-45 дни. 3) свързване към куплунга на автомобила - аз лично си купувам женска аудио букса за колата (Nissan, Honda или каквато е там) после вземам буксата от ДВД-то и в къщи сядам и запоявам кабелите по схема - говорители, захранване и т.н. После слизам в колата щраквам новата ново направената букса на ДВД-то после женската букса от новия кабел го включвам в оригиналната на колата - така не режа нищо и после като реша да го сменя или правя нещо лесно го свалям/променям. 4) Качество - нямал съм дефекти, много са здрави (и двата вида). Windows-a я имах 3 г без проблеми като изключим разреждането на акумулатора, защото GPS е винаги включен... Androida го ползвам вече 2,5г също без проблеми! Надявам се съм бил поне малко полезен! Успех с покупката и монтажа
-
0 точкиТова пояснение е много важно и може да послужи на някой имащ тази необходимост, тоест, когато ми проби маркуча бях в Стара планина, далече от места за помощ и направих следното: почистих с обезмаслител мястото и го увих няколко оборота със обикновено тясно тиксо, като след това сложих върху него два см. широк маркуч разрязан по дължина за да може да обхване почти цялостно целият пробит маркуч и отгоре със скоба го затегнах, но не много за да не се подвие или огъне маркуча и така минах около 5 км планински, след което проби на още едно място и бе направено същото. До София до БУЛТРАКО изминах 80 км без да се налага да доливам масло. Това нещо за технически грамотните хора, няма да е възможно да стане защото налягането е високо, е според някои, за това справка във сервиза на хонда във София, където се събра цялото техническо воинство, да гледат сътвореното чудо. Това нещо съм го правил преди годони във танкове със много по високо налягане, така, че е изпитано и работи за спасяване.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00