Jump to content

ivan al

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно ivan al

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    SOFIA

Contact Methods

  • Skype
    ivan al

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Проблемът е че не работят мигачите и аварийните и се оказа, че не е от бушона, който е на схемата. Каква може да е причината.
  2. Здравейте колеги, бихте ли ми казали на коя позиция е бушонът за мигачите на Хонда СРВ 2-ра генерация, 150 кс, бензин и от къде мога да намеря схемата?
  3. 2-ра генерация. Интересното е, че едновременно почнаха проблемите с имото и заключването. Майсторът дето изолира имобилайзера казва, че е възможно слаб акумулатор да е прецакал компютъра, ма стартерът си върти. Тая вечер ще смъкна акумулатора и ще го зареждам. Климатикът върти, аларма не е имало. И двата ключа са с оригинално.
  4. Излезе компютъра. Изолираха имобилайзера, сега работи, без централното заключване, което е кофти, понеже задната врата на багажното е без ключалка. Трябва да си търся нов моторен компютър на старо.
  5. Колата е бензин, стартерът върти здраво, чекът гасне. Шоковият датчик не, но не се ли задейства при удар?
  6. Здравейте, преди една седмица централното заключване спря да работи. Отворих с ключа и запалих колата от третия път. След това смених батериите и за двата ключа. Пробвах, работи си. Тия дни обаче ми направи същия номер, но вече не пали. Знакът за ключ на таблото постоянно мига. Разкачих акумулатор да постои известно време, бушони проверявах, няма ефект. На контакт я оставих да постои десетина минути, също. Викнах мобилни ключари, диагностика, казаха ми проблем в Д-2. Имам питане, сблъсквал ли се е някой с такъв проблем и може ли да се изолира имобилайзера без да даде отражение на останалата електроника?
  7. Благодаря, но на ниски обороти на място, двигателят работи неравномерно, с прекъсване.
  8. Здравейте колеги, колата е на бензин, 2003 г. 150 к.с. След като изминах през зимата няколко хиляди километра, оня ден, при топло време, след спиране на паркинг, при запалването колата поработи няколко секунди и угасна. Свалих клемите, след малко същото и така. Лампата чек енджин свети, но проблема беше диагностициран още преди това, като изгорял датчик за положението на коляновия вал. Както и да е, репатрак, сервиз, смяна на датчика. Но проблемите са сходни - пали, вярно не гасне, но не може да вдигне повече от 3500-4000 оборота. Казват, че можело да е разтегната ангренажната верига. Дали е вярно?
×
×
  • Създай нов...