Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.11.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Ето как неправилно взета капкова проба може да ни "подхлъзне" в неправилни заключения. Сега ситуацията е друга... Следва логическото развитие след пробата на 5000 км. Ако наситим изкуствено цветовете на сканираните изображения, ще получим по-възприемчива картина на развитието на пробата. Вижда се, че зоната на дифузия е започнала да се замърсява и да трупа отпадъчни продукти от работата на двигателя. Ядрото все още е налично и подсказва, че маслото не е загубило диспергиращите си свойства. След зоната на дифузия се наблюдава широка зона от сравнително чисто масло. Периферията на капката подсказва за известно обводняване, но то не е много за сега и е нормално, с оглед на пропан-бутана като гориво и ниските температури на околната среда. Продължаваме към 7000 км. П.П. Междувременно emod ме е изпреварил с отговора...
  2. 4 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 418 510 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7300км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 65/35; 7) Средна скорост - около 43 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 28.11.2018; 9) Моточасове – около 170; 10) Изразходвано гориво - около 475 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (475 л./ 3.7 л.) = 128; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката; установих много лек теч на масло от гарнитурата на картера); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; сравнително леко градско (трафикът не е тежък); градското е намалено почти наполовина. Основното време за работа на мотора също е намалено – с около 20-30 минути. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Имам и допълнителни извънградски пътувания през уикенда, които са сравнително кратки. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. История до момента (на офисна хартия): Ядрото все още не е много черно и може да поеме още тежки замърсявания, което е добре. Краевата зона също не е нарушена (поне не сериозно). Замърсяването е превзело половината от зоната на дифузия. Има още място за насищане. Ако обаче търсим разумна смяна, трябва да я направим в този момент. Какво следва - тези дни ще източа част от маслото, около 1.7 л. както вече писах, и ще долея свежия остатък от 5 литровата туба (около 1.3 л.). Планирал съм след гасене на мотора да изчакам поне около 1 час, за да може по-голямата част от тежките фракции мърсотия да се утаят на дъното на картера и да бъдат източени. След това ще сипя чистото масло, ще загрея мотора и ще направя нов капков тест. Останалото ще го видим "на живо"
  3. 4 точки
    Бронята също се сваля много лесно. Зависи какво искаш да правиш. Като гледам как е закрепени казанчето, не си го представям да го извадиш през подкалника. Малко страничен съвет, без значение как ще решиш да го сменяш. Естествено ако имаш възможност де... Вкарай колата в гараж. Затопли я, в тези студове нещата се чупят значително по-лесно и при разглобяването и огъването на пластмасите има голяма вероятност да си навлечеш други проблеми.
  4. 3 точки
    Още се чудя дали да го сменявам на 10000км. или да продължавам да го тествам редовно с капки и да пробвам до към 11-12 хиляди и, ако се държи добре, да карам дори и повече. Тъкмо накрая ще има една хубава поредица от капки и какво се случва с маслото на всеки горе-долу 1000 км и какво ще стане след заветните 10 хил.
  5. 3 точки
    Да, има краева зона Ядрото също е леко замърсено. Няма "чернилка". Маслото все още е чисто. До кога планираш да го експлоатираш? При тази скорост на изпълване с мърсотия и режим на експлоатация 9-10 000 км са му гарантирани. Е, зависи колко "лоша" ще е зимата .
  6. 2 точки
    Много по-умно е да се ползва евтино масло със къс пробег.Причината е ,че дали с ДПФ или без инжекторите пикаят и разреждат маслото. Така в отношение лев/км ще имаме по-малко износване при по-честа смяна..
  7. 2 точки
    Колега мога да ти дам името на фирмата която ги има на цена 22лв.Във OLX са 40лв. пиши на лични.
  8. 2 точки
    Ето я новата проба от вчера. Прикачам изображения и от двата скенера. Като гледам все пак май си има ядро и най-вероятно нещо не съм направил както трябва при вземането на пробата онзи ден.
  9. 1 точка
    Всички посочени документи са неактуални. Моята класация изглежда така: 1. RAVENOL WIV III SAE 5W-30. Не е пълна синтетика, но е С3 и покрива VW 504 00 / 507 00. 2. CASTROL EDGE 0W-30. Не е пълна синтетика, но е С3 и покрива BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/ 229.51, Renault RN0700/0710, dexos2®. 3. Motul 8100 Eco-clean 0W-30. Уж пълна синтетика, обаче C2 и покрива FORD WSS M2C 950A ; JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5007 ; FIAT 9.55535-GS1 / DS1. Мотул от няколко месеца заменя спецификациите и в новите липсва 100% Synthetic. Има и разминаване на информацията м/у английски и немски.
  10. 1 точка
    282,47€ за опаковка 60L (4,71€ / 1L) 801,95€ за опаковка 208L (3,86€ / 1L) Цените са с ДДС без доставка. Доставка до България - 28,90 EUR за всеки започнати 20 kg. https://www.motor-oel-guenstig.de/
  11. 1 точка
    Д14А4 инжекторите не са ли обд2, конекторите май са различни за тях
  12. 1 точка
    Дидич,колегите са добри професионалисти и не са длъжни да помагат като членове на форума,още повече след думите на Йоан за газаджиите. Аз съм друга бира.Ще му направя файла,ще си го сравни със неговия после ще пише 30 реда извинения...
  13. 1 точка
    Ако проблема е само в този лагер, си струва да се спазариш. Купуваш си лагера и го сменяш в някой удобен момент, заедно с други планирани манипулации по колата. Взимаш и гарнитурата за капака, едва ли ще минеш 120-140лв. лагер с гарнитура, ти ще свалиш повече, понеже не знаеш работата колко ще ти струва. Със сигурност ще се точи маслото, значи е добре да го направиш със смяната на маслото на скоростите. Не те агитирам, просто споделям мнение с идея.
  14. 1 точка
    Ето с тово разсъждение повечето от колегите набутват 10w40 и скапват двигателите си,разбери за твоя двигател на 23 хил е престъплeние да караш с 5w30. Колата ми е на 18год 1ген незнам на колко хил сигурно е връщан километража аз карам с 5w30 мога да пробвам с 0w30 но надолу е риск.Ти мислиш какво по-евтино да сложиш,ако ще я караш година две направи го другия собственик да му мисли.А Тотала който пък изобща не е за твоя двигател просто колкото може го махни по-бързо след 3 до 4 хил км това масло става пълна боза,дори и толкова са му много.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Само да добавя че ако в казанчето има само "гола вода" и ако вън е под 0-та, тя е замръзнала, и се чува само цъкане, но не и жуженето на помпата. Поне моята, когато е спирала, е било от замръзване на водата в казанчето. Като се размрази си работи.
  17. 1 точка
    И двете помпи са практически необслужваеми. Търсих ремонтни комплекти, но не успях да намеря. Не знам какво е направил вашия майстор, но без смяна на двете помпи няма да стане .
  18. 1 точка
    Моята е фейслифт (произведена 2005г.) и е с 4 скорости.
  19. 1 точка
    И да му е паднала батерията , трябва да си пали ако е програмиран към колата. Търси SOS Ключарите .Илиан Царибродски мисля че беше. Те имат може би нужното устройство. Стандартен автоключар ще трябва да сваля имобилайзера и да вписва ключът чрез програматор и разпояване ( не че е проблем ) което си е рзглобяване. И крадец на такива би ти свършил работа , но .... къде ще го намериш , не знам.
  20. 1 точка
    Има фирма която ги изработва изцяло нови и прехвърлят каквото е необходимо от оригиналния. От колелото на Мизия по посока на КАТ завиваш надясно към мелничния комбинат и като излезеш на кръстовището на Георги Кочев завиваш наляво и след около 200-300 метра в дясно има голяма автокъща с морга, след нея ж.п. прелез. Като го подминеш се оглеждай в дясно за надписи ХИДРАВЛИЧНИ МАРКУЧИ. Близо е до техникума по млекопреработване.
  21. 1 точка
    Само едно доуточнение относно шума от лагера на капака. Има го само на Р и N позиция на скоростния лост, на D почти изчезва. Тогава е лагера на капака, ако го има и на D тогава е нещо друго. Проблема си е конструктивен, лагер набит на алуминиев капак. Снимка евентуално събота, че не е при мен стария капак. Иначе капака се вижда като навиете пълен ляв и погледнете зад предна лява гума. Заради капака аз успях да сваля 1500 лв от цената на колата, която купих миналата година.
  22. 1 точка
    Ако е от човек: http://www.calculator.bg/1/avtomobili_taksi_danatzi.html Обикновено се изповядват на по-ниска стойност от продажната. Ако е от автокъща: Екотакса
  23. 1 точка
    Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.
  24. 1 точка
    Ravenol VST 5W-40 - USVO Ravenol HST 5W-40 Съпоставка на IRS VST: 722cm-1 = 7,369802 --> PAO (база) 1747cm-1 = 2,563793 --> Polyolester (доста естери) HST: 722cm-1 = 11,510987 --> HC 1747cm-1 = 51,973797 --> наличие на хомеопатично количество Polyolester (естери)
  25. 1 точка
    Това са пълни глупости.Може да имам стотина карти на ХРВ и никога не съм пускал кола настроена наизуст.Няма два еднакви двигателя,да не говорим за другите подробности,които определят коефициентите, като дебит,налягане и характеристики на инжекторите,включително и дължината на маркучите за впръскване. Да,форума е за взаимопомощ и всеки ден отговарям на 20-на въпроса, но това не значи ,че мога да изложа една на вид проста настройка,която я правя за 15 минути с 3-4 страници текст. И понеже имам голямо его съм написал преди повече от 2 години подробно как се настройва един ГИ, та питам тук форумите не трябва ли първо да се четат,а после да се пита?
  26. 1 точка
    При мен още със закопуването само 1 работеше.Всичките съм ги сменил(че и на колеги от форума сменях :)) с най-обикновенните от по 5лв и няма проблем всичко си работи нормално.Ако решиш по този път да минеш пиши лично ще ти дам разяснения и снимки.
  27. 1 точка
  28. 1 точка
    Номера на шасито е изведен отпред пред теб на стъклото. Номера на двигателя го има на планка - синя на цвят. Като отвориш капака ти се пада на централната греда от ляво. Кода на мотора започва с - L13 A1 за 1.4 и L12 A1 за двигател 1.2. Най-горе на планката е къде е произведена, отдолу шасито и после е номера на мотора. Иначе номера е набит на кофти място - челно и леко в дясно ниско долу, но винаги е с корозия и трудно се чете. Чистиш със шкурка на каналите и там ще го прочетат :-) Успех!
  29. 1 точка
    Няма как да неви споделя, идеята дойде от едни клипчета на Датсун 510 с големи въздушни филтри за карбовете и реших че и аз трябва да си направя Голям филтърр. Взех едната половина от стар филтър, купих си кошница за колело, което беше скелета на филтъра, нарязах малко ламарини, силикон, два коносувидни филтъра и 3 дена работа Е няма такъв кеф, сега се чува якооо как смуче въздух моторчето
  30. 1 точка
    И наистина удобен деба и бръснарския му стол...хахахах... Крилото замина.Много ми е криво.
  31. 1 точка
    На 25 съм и карам пежо 306 1.9 тди от 18 годишен.Откакто се помня съм фен на хонда. Събирам горе долу по 400лв на месец и за около година ще купя един црх. (за сега имам 400 ) Ако питате защо досега не съм събрал парите:налях ги в образование..... Повечето ми приятели са фенове на:бмв мерцедес и ауди/голф.....Аз ненавиждам тези коли.......Предпочитам да си карам пежото пред това да купя бмв/мерцедес Искам да ви попитам на какво точно да обръщам внимание при оглед.Къде гние (предполагам прагове, вежди и т.н.) какво се чупи, слаби места и т.н. Засилил съм се за B16 двигател.Пежото ми харчи към 7/100 ,а може и повече (карам го малко агресивно) и мисля црх да не го газифицирам въобще, но все пак да питам възможно ли е?Предполагам хондата ще ми харчи 7-10 но не съм сигурен (говорим за каране във високите обороти ......като е кеф да е кеф).....абе няма да слагам газ и тва е...... Няма да возя нищо в црх освен гъза ми и 1-2 15ки ....или каквото се хване (ще видим) На какво държа аз/какво ще направя Да няма цигании като прагове лепенки ...най-вече всякакви видове стопове от илиинци (от онея белите лъскавите) Да не са рязани броните за ремуси (искам накрайника да ми е под линията на бронята .....абе разбирате ме ) Салона да е запазен. Ще я снижа с едни хубави джанти (ако трябва 1 год за джанти ще събирам...ама ще са хубави) Ще измрънкям бащата да я боядише (голям мерак ще е) и един друг приятел да я полира на стъкло.... След това евентуално всичко по двигателя ще се почисти/лъсне/боядише.Не искам да капе нищо. Накрая едни добри дискове ....вентилирани с дупки и истински брембо (няма да слагам пластмаси само за ефекта) После каране и събиране на погледи Абе имам мерак голям. И последен въпрос: за около 3500 ще намеря ли читав екземпляр. Ето това ми хвана окото: http://www.cars.bg/c1673083
  32. 0 точки
    Това да се настройва газова по интернет или телефона е като лечение на болен по телефона!От де да знае доктора(по интернет),в кой орган на пациента е заврян термометъра и колко навътре!?
  33. 0 точки
    12.Цвят на колата. 13.Салона захабен ли е и доколко, ако може в проценти. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  34. 0 точки
    Изпусна го с един ден. Годините даже не ги броим... Иначе, ударно начало, браво!
  35. 0 точки
    Ами малко си позакъснял колега, с около 5 години ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...