Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.07.2018 in Мнения

  1. 4 точки
    Проблемът със замърсяването на въздуха в София е огромен. И според мен ограничаването на замърсяващи автомобили в центъра би било стъпка в правилната посока (която не вярвам да се осъществи, твърде непопулистка е). В същото време има ред други безумни политики у нас, които карат хората да купуват автомобили (и то често най-замърсяващите такива): Живеем в европейската столица с най-бавният градски транспорт и с едно от най-скъпите билетчета ако се нормализира спрямо стандарта на живот (доходите). Няма адекватна инфраструктура за предвижване с велосипед. Тези две неща принуждават много хора да разчитат на автомобили - не само в центъра. България остава единствената държава в ЕС, в която данъкът на автомобилите намалява с възрастта им, вместо да расте с всяко изоставане спрямо текущия Евро стандарт. Причината 10 годишни лимузини да струват толкова малко е, че в западна европа данъците им стават неоправдано високи - мощна кола с 2-3 евро стандарта назад коства няколко хиляди евро на година. У нас е 300лв. Естествено, че Бай Ганьо ще си купи трилитров немски дизел вместо нова малолитражка. Каква е логиката чисто нов Civic 120кс Евро 6+ да има годишен данък от 340лв, а 20 годишно BMW Евро 3 E39 530D с премахнат катализатор и ремап да има 180лв? Преглед все още се минава ако ще колата ти да дими като запален контейнер за боклук. Не се спира от движение и не се вдига данъка за отрязан или неработещ катализатор, което отново кара хората да предпочитат да дават много пари за луксозна стара кола, от колкото за евтина нова.
  2. 4 точки
    Здравейте, колеги, В събота смених маслото и, както бях обещал, започвам нови проби с по-чести интервали на капковите тестове за да има по-голяма база за сравнение как се променя във времето. Маслото е RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Това е първа проба. Маслото е само на 52 км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 40 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 263 372 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 52 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–30.07.2018; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л. (помолих да изчакат 10-15 мин да се оттече хубаво, но не е издърпвано със спринцовка); Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 31км/ч.; Моточасове – около 2 м.ч.; Изразходвано гориво – 5л. пропан бутан и 0.4л. А95 (това естествено са ориентировъчни числа с оглед краткото време на експлоатация); Пробата е взета от напълно загрял двигател, 13-14 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км.; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN;
  3. 2 точки
    От доста време насам се лансира теория, че отоплението на твърдо гориво замърсява въздуха повече отколкото автомобилите. Предвиденото ограничение е добра практика от развитите страни, но без останалите фактори да са налице... Каква е крайната цел? Не казвайте подобряване на качеството на въздуха. В София (България) се прави така: - вдига се цената на билета за градския транспорт - вдига се гражданската (нека @Japanese fever сподели колко гражданска car insurance плаща в САЩ млад шофьор и дали не се вдига след причинено ПТП да кажем) - вдига се цената на винетката - слагат се няколко знака, изсипват се няколко кофи с боя и се слагат няколко човека с жилетки и PDA за нова "зелена зона" и т.н. Все лесно изпълними и лесно приемани неща, без особена стратегия, но нали пълнят касичката.
  4. 2 точки
    Малко късно виждам темата, но да се включа, понеже преди няклоко месеца и аз монтирах подлакътник. Моето харви е фейслифтово с черен салон но намерих само подлакътник то преди фейса и за сив салон. Въпреки това го купих и реших да го боядим за да пасне по-добре. Занесох го на едни бояджии в София които боядисват брони, коли и мотори. Боята не ми излезе тънко, но сега изглежда по-добре. Ако го гледаш от задната седалка би могъл да забележеш лека разлика в нюанса на черното, но трябва да се вгледаш. А отпред изглежда така:
  5. 2 точки
    Тази е доста орязана откъм екстри.. Няма подгрев на седалки, ксенон, premium audio, cruise, bluetooth и т.н. Струва ми се базово изпълнение.. а цената не е малка.. Толкова ми струваше преди повече от година executive (всичко без кожа и навигация).. Така че огледай добре.. Ще изкочи и твоя автомобил..
  6. 2 точки
    Една накладка има работна повърхност. Тази повърхност се износва и подготвя" за работа със самата такава. Едно две агресивни спирания и опичане на накладката в повечето случай правят чудеса. В добрия смисъл на думата.
  7. 1 точка
    Здравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 3-ти Август 2018г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до София, Търговски Център Боила. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво желае, да добави линк към съответното масло/добавка и съответното количество. Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата на поръчката. Парите можете да ми предадете лично или да изпратите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Внасянето на каса на Банка Пиреос е без такса. След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, Търговски Център Боила, ул. Самоковско шосе 1 или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Моля всеки, който се е включил в поръчката да ми изпрати едно лично съобщение тук или viber - 0885 909 101, в което да уточни как възнамерява да си получи маслото. Не е нужно да ми давате на ново, данни за куриер, ако вече съм изпращал и данните не са се променили.
  8. 1 точка
    Време е да споделя развитието на проблемите / и тяхното решаване/ Колата беше десетина дни в "бокса". Сменени : Сегменти, Клапани, Лагери, Гарнитури на глава/картер/капак клапани, Свещи, Ангренажен ремък /ролки/водна помпа, Масло, Маслен филтър, Въздушен филтър, Антифриз, ..... и може да пропускам още нещо. Шлайф на главата. Сега върви чудесно, не загрява, не прелива антифриза, звучи почти като нова. След 3 000 км ще сменям масло , регулиране на клапани, преглед на свещи и до тогава няма да я напъвам /не че въобще някога напъвам кола/ . Дано дълго да е в това състояние. Минал съм само около 500 км след сервиза и не смея още да се зарадвам на добрите резултати. Успешно и безаварийно ежедневие на всички във форума !
  9. 1 точка
    Aааа, да питам, аааа: -Кююмура дето го горииим в мааалата койе Евро станМдарт ие?
  10. 1 точка
    В час пик по булевардите за пешеходец или колоеьдач е наистина непоносимо, няколко пъти ми се е случвало да се замайвам. За да се подобри положението трябва все повече хора да използват градски транспорт, а пък той от своя страна да бъде по-приятен за използване. Изцяло теоретично, ако колите изобщо бяха забранени в София, нямаше да има задръствания и градския транспорт щеше да се движи на всякъде по график, дори и да има 3 пъти повече автобуси по линиите. Следователно трябва по някакъв начин да се ограничат колите => така и градския транпорт ще е по-привлекателен. Не трябва обаче и да се пренебрегва финансовото състояние на хората. Трябва да дойде времето, където всеки да може да си позволи да си вземе mid-spec VW Golf. Тогава може и да се оправи положението.
  11. 1 точка
    В допълнение конкретно за София имаме и доста силно прахово замърсяване, което е не по-малко вредно и е причинено от липсата на каквото и да е желание да се мият качествено улиците (а не както сега някаква женица да се лигави с един маркуч и да мокри тук там). Същото това миене до някаква степен е и невъзможно обаче поради паркиралите навсякъде коли. Тази година бяхме в Любляна и хванахме пиков час в центъра (поне там където не е пешеходен) и ми направи впечатление, че грам не мирише на гадно, а колите не се движеха. Автопарка е драстично по-нов и доста по-ориентиран по бензина, макар че и нови дизелови колички имаше. За справка тук когато живеех във Витоша(квартала) и ходех по симеоновско многократно в пиков час ми е ставало лошо буквално от смрадта, която се носи и съм прибягвал към задните улички, за да се прибера. Нетърпимо е.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    1. Прибира едновременно и 2-те. 2. Автоматично го затъмнява при осветяване от приближаващите отзад коли. 3. Често срещан проблем с малка успеваемост при опити за ремонт. 4. Двете системи нямат общо. 5. За 2.4 мотора -да.
  14. 1 точка
    Отлично начало. Все едно си взел капка от маслото от бутилката/тубата Ето я обработената с "пила" капка:
  15. 1 точка
    Стана както си е оригиналния подлакътник, ръчната си работи на нищо не пречи.
  16. 1 точка
    Бих искал да добавя към поръчката и това: 1 х 5L RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - 46.95 EUR 46.95 евро - 5% = 44.60 евро * 1.9675 = 87.75 лв. Днес ще преведа сумата.
  17. 1 точка
    Живо ме вълнува как стигна до тези заключения ? Цифри, показатели, стойности ?
  18. 1 точка
    Колеги, пелетите у нас са с отвратително качество. Дори между различните партиди на един и същ производител има разлики от земята до небето. Масово слагат пясък в сместа за пелети, за да тежат повече, което после прави шлака по горелката и създава проблеми - спиране на котела поради запушване, горят запалки, соплото прегаря. Аз ползвам италиански котел и горелка - Ferroli и поне по веднъж в сезона сменям запалка за 100-тина лева. Друг проблем поради некачествени пелети е задръстването на шнека поради насищането му с финни дървесни частици от разпаднали се пелети. Падайки към горелката тези частици се възпламеняват преди да са стигнали скарата и образуват нагар върху тръбата, който в един момент я запушва. При студени зими, запасите ти свършват преждевременно, както и на повечето потребители, и на пазара настава бой за скъпо струващи чували - насред зима са около 7лв. Единственото предимство пред въглищата е, че мръсотията е по-малко. Колкото до непрекъснатата работа на котела и липсата на облужване поради автоматизация на горивния процес - зависи изцяло от качеството на пелетите. Случвало ми се е за 2 часа работа, скарата да се препълва с шлака и котела гасне поради запушване. Моят съвет е, ако мислите да минавате на пелети, първо си намерете сигурен източник/доставчик, на който може да му търсите сметка за качеството на пелетите.
  19. 1 точка
    Добавям още един продукт : https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-autoinnenreiniger-500-ml.html € 7.29
  20. 1 точка
    Здравей колега. За мен: 5 х https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-1-l.htmll- 1 литър 5 х 6.39 = 31.95 1 х https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html- 1 броя 1 х 13.95 = 13.95 1х https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html-1 литър 1 x 6.99 = 6.99 31.95 + 13.95 + 6.99 = 52.89 - 5% =50.2455 x 1.9675 = 99 лева . Парите превеждам .
  21. 1 точка
    Всяка една накладка свири, няма такава която е безшумна. Спирснето и триенето на накладката в диска поражда вибрации те от свой ред звук. Тук идва момента в кои честотен диапазон е това свирене дали е чуваем или не. Като цяло това и основния проблем на произвидителя. Едни и същи накладки в различна комбинация от диск и апарати могат да свирят или не
  22. 1 точка
    Потвърждавам. Всички тръби се сменяват с нови, медни. Щуцерите се монтират на тръбите със специална ръчна преса със сменяеми накрайници. Оригиналните тръби предполагам са стоманени и не можеш да отрежеш само изгнилото парче и да го смениш с медно. Сигурно затова са ти казали че се вадят, с тази преса е невъзможно да се монтира нов щуцер на стоманена тръба. Сменява се цяла тръба, от щуцер до щуцер. Проблемът е, че трябва да се демонтират части от колата, за да може да се смени някоя тръба. Свалял съм, например, резервоар, защото тръбите минават между него и купето. Желателно е старата тръба да се свали без да се огъва, или изправя. По нейните свивки се огъва новата.
  23. 1 точка
    На парчета и в промивна машина с химия и температура... да, това е най добрия вариант, но и най-скъпия. То стигне ли се до такава степен на разглабяне на агрегата, смислено е да се направи инспекция на коляно бутална група и там не се знае какво зайче ще изкочи. Гарнитури семиринги и салници нови! Те нещата стъпаха на един лек така основен ремонт в движение. Не искам да правя сметка на човека, но ако е на късо с кинтите след закупуването на колата и неможе да си позволи този лукс, може да се пробва следното: Капак клапани, капак ангренажна група и картер долу. Къпят се с химия и после с бензин. Отмив се мизерията по разпределителните и коляновия до колкото е вузможно физически без разглабяне. Ангренажната група за този пробег вероятно е пътник и е логично да се смени или поне да се обърне внимание на състоянието. Другото колегите са го изредили... сипваш правилното масло и се кръстиш мотора да е оцелал след предния собственик, но по това което чета има всички шансове нещата да са ок.
  24. 1 точка
    Вече почти седмица след смяна на свещите нямам грешки. Май се разминах със сериозните ремонти
  25. 1 точка
    Всеки търговец в Алиекспрес си има магазин и в Ибей и в Амазон. Единствена гаранция за оригинална част можеш да получиш от Хонда,Така ,че не се смей на колегата.Ти си за смях...
  26. 1 точка
    Най добрия вариант е този,има ги не е кат да няма!
  27. 1 точка
    Преведени 107,00лв. Офисът на Еконт е все същия.
  28. 1 точка
    Проблемът се оправи след реглаж на клапаните. Благодаря ви за помоща. Диагностиката ми е "лаунч" Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  29. 1 точка
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01M9DG2A0/ref=oh_aui_detailpage_o02_s01?ie=UTF8&th=1 Ползвам ето този от няколко месеца и съм супер доволен. Качеството на видеото за мен е супер. Дори и вечер на тъмно (със светлината от улично осветление, фаровете на колата и стоповете на колите пред теб) е много добро, особено в режим 1080p. В начлото сложих 32 GB карта и го пуснах на 720p като с тази резолюция картата събира около 9-10 часа запис (надявам се да не излъжа, но по спомени мисля че беше горе-долу толкова). С 1080p - стига за около 4-5 часа. В момента съм сложил 64 GB карта и съм го оставил на 1080p (пак по спомени, мисля че тази карта е достатъчна за около 9-10 часа видео). За 5 паунда отгоре, можеш да вземеш варианта с GPS. Аз съм с него (...но когато го взех, разликата беше по-голяма ). Показва ти скоростта и има едно приложение, което ти "събира" клиповете от едно пътуване и може да ги гледаш като един цял клип и да гледаш маршрута на карта. Не е лошо, но аз не го ползвам, взех го заради индикацията за скорост. На практика, регистратора е един и същ и за двата варианта. Разликата е в кабела, на него е GPS модула. Недостатък е, че не можеш да го прехвърляш в различни коли (ако го искаш), защото се залепя за стъклото. Но пък за сметка на това е подходящ за "скрит" монтаж. Сложил съм го зад огледалото, кабелите съм ги скрил и почти не го забелязвам. Отвън се вижда само "обектива", ако не се загледаш може да не го забележиш и него :). Както казах, аз лично съм много довелен и не съжалявам и за 1на стотинка от цената му. Решил да взимам абсолютно същия и за колата на жената...
  30. 1 точка
    Well few years back i used to travel to UK and back very often got about 16 trips Sofia - Wales - Sofia ~7000km, but that was with my old car. Since i got the civic its been Sofia - Vienna - Munich - Koln - Freiburg - Salzburg - Sofia ~ roughly 5000km. Just 2 people in the car all well, no issues at all. This may it was Sofia - Nurburgring/Nordschleife and back for a weekend with 4 people (~3800km). Even on lowered civic with konis the guys at the back didnt moan...
  31. 0 точки
    Ш-ш-ш-т! Тихо, че ще те накарат да си сложиш DPF филтър на кюнците!
  32. 0 точки
    1) Ще проверя 3) Какви са вариантите - втора ръка оригинално или друго, неоригинално? За оригинален нов блутут модул от Бултрако ми казаха 3000 лв.
  33. 0 точки
    Plovdiv - Sofia - Plovdiv .... awful It's noisy as $@%$ !!!!!!!!!!! But no problems... Civic 1.4 90HP Fastback 1995
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...