Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.01.2022 in all areas

  1. 6 точки
    Ето и обещаната обратна връзка относно проблема с автоматичната трансмисия и DTC P0700 и последващите грешки за соленоидите. Не трябва да се бъркат двата външни електромагнитни регулатори за налягане и петте електромагнитни клапани за управление на превключването. Поз. 4 "А" малък и поз. 6 "В-С" голям клапан за налягане, на които функционалността се проверява по следния алгоритъм https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02E10410612223FERT30.HTML. Тук се търси съпротивление на бобината на клапана 3-10 ома. Клапаните за превключване са в сервотялото и там функционалността се проверява по-тегаво. Изключва се ел. конектора и според зависи грешката, се мери съпротивление 12-25 ома на тествания клапан. Има вариант да се мери съпротивление и на конекторите на компютъра, но тогава не може да се изключи проблем с инсталацията. Там се мери между пин 8 и 9 на конектор "А" и пин от 2 до 6 на конектор "С" според зависи от тествания клапан и се търсят споменатите 12-25 ома. В моя случай тествахме клапан "В". На проверка за верига не трябва да звъни. Ако след проверката на всичко това и потвърждаване на работещи електромагнитни клапани за налягане и за превключване и безпроблемна ел инсталация. Се насочете към смяна на компютъра на автомобила. При мен се получи така. Колега от форума също е препатил и решил проблема по същия начин: Ето линк за разчитане на DTC свързани с автоматичната трансмисия и начини за диагностицирането им. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/121000.HTML В последствие ще кача и информация относно взаимозаменяемостта на компютрите на нашите автомобили.
  2. 4 точки
    @Г.Писаров Така никога няма да се оправим с това чувство че винаги системата ни прецаква точно нас,и после ние пък да прецакаме нея,порочен кръг. Природата ще ни го върне тъпкано,тя вече е започнала,тогава ще се чуди всеки и мае да мисли ама аз не бях,защо стана така. Сигурно се чудиш както всеки, къде ли изчезнаха сезоните,хубавата есен ,дългата зима с сняг ,прекрасната пролет. Дано нещо от тези сезони остане за децата ни. Нищо няма да се оправи докато ножа не опре хубаво в кокала. Промяната идва с личен пример,но българина все чака отвън или отгоре някой друг да свърши работата. Българина се радва като прецака системата,но не му се вярва че прецаква така себе си и бъдещето.
  3. 4 точки
    Здравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
  4. 2 точки
    Компютър, заради DTC 83-1; P0700; Р0976; Р0977 предизвикващи авариен режим на автомата и табло светещо, като коледна елха. Иначе стандартните, масло, филтри и един шарнир за разнообразие. Ненужна ревизия на алтернатора от нямане, какво да разглобявам почивните дни.
  5. 2 точки
    След смяна на EGR тръбата, проблема е решен.
  6. 2 точки
    Точно така. Всяка една система за саморегулиране може да обере минимален луфт и да регулира педала да отиде до средата на хода си, системата влияе на позицията на аксиалният лагер нищо повече. Щом е почнал вече да приплъзва няма вариант хода на педала да помогне защото съединителят ти приплъзва когато педала не е активен и помощ от него не може да се очаква. Ще се оправи колата но си иска своето.
  7. 1 точка
    Колега, батерията ти вероятно е в начална фаза на дисбаланс, инсайтовите клетки ги дават по-хубави спрямо Сивик с nimh батерия. Бих заложил на Grid Charger, шанса да те изкара прекалено дълго време по този начин е доста голям. Има готови зарядни, може и да си направиш сам, има достатъчно схеми и информация в интернет. Това, че веднъж или два пъти годишно ще трябва да я включваш не смятам, че е проблем. Зад океана много хора си карат по този начин, много често успяват да оправят и неработещи батерии.
  8. 1 точка
    Аз смених моята с нова от сервиза в Русе.Човека е коректен.Относно светването на ИМА ако я караш редовно ще те изкара още 2 години .Като се стопли времето ще спира да свети.Аз изкарах почти 3 години тъка накрая падна под 8 процента и не можеше и ден да изкара и един ден за това взех нова с 3 години гаранция.
  9. 1 точка
    Предлагам да не излизаме твърде много от темата. Но относно краденето на катализатори – бъдете сигурни, че афтърмаркет катализатор за 400лв никой няма да ви свали от колата.
  10. 1 точка
    Повярвай ако малко започнеш да обръщаш внимание на това какво слагат при обслужване,и си водиш дневник на това. Автомобила който караш ще бъде в пъти по безпроблемен.
  11. 1 точка
    1. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 - 2x1L 2.Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 - 1x1L Стойност на поръчката: (€13.92+€6.94) = €20.86*1.9775 = 41.25 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  12. 1 точка
    @Митко Йотов благодаря Такава кола исках да имам Ако трябва да съм честен - исках да е 8 серия но тогава цифрата щеше да започва от там, където съм в момента Като цяло Акорда ми се стори най малкото зло, което може да ми се случи с изискванията, които имах 😁 Иначе искам колата ми да е в цветущо здраве и във вид, който ми харесва Затова си оправям нещата Надявам се в последствие колата да ми се отплати Ако вземе да ми прави някакви к****нски номера ще я махна А що се отнася по въпроса с жената - бъзикам се Все пак и тя е работила за тази кола Наистина няма да остане доволна ако знае всички цифри. Но какво да се прави Иначе за мой късмет съм попаднал на икономична жена за разлика от колата 😂 @electric28 нищо по различно не се вписва в талона. Просто трябва да влизаш в законовите изисквания. @CARPERA прав си, че не е редно. Но и системата е доста несправедлива. Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела но не мога да повярвам, че този черен облак е по - чист и здравословен от газовете, които изпуска автомобил на бензин или газ. Да не говорим пък сутрин като слезеш при колата си и видиш, че са ти резнали катализатора. Доста честа практика напоследък. И аз искам да съм изряден но ако ми се случи да ми гепят катализатора - или ще минавам с такъв под наем, когато ми се наложи или ще си взема катализатор и това: Когато ми е нужен катализатора ще го слагам, когато не ми е нужен го махам. Дълга тема за обсъждане с много гледни точки
  13. 1 точка
    така не е зле да се проверяват и маслените филтри - конкретно MANN, че на доста ментета не свети под УВЛ датата на производство😉
  14. 1 точка
    Има ли промяна във вървежа и разхода на гориво с по високите гуми. В завоите как е стабилността
  15. 1 точка
    Интересно а всеки иска да диша чист въздух,но се чуди как да прецака системата.
  16. 1 точка
    При вътрешна вентилация, ако не се усещат, а само при външна има миризма клони на следния проблем - Спукана EGR тръба. Първоначално миризма само, като влезе регенерация и пушек се вижда. Виж тази тема
  17. 1 точка
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Ако може качи една снимка на Лупо джантите да видим за кой модел да се оглеждаме. Това е винаги актуална тема специално за нашите коли които оживяват с едни леки 15ки например. В момента съм се запалил по джантите от Мини, които са изключително леки за 15ки. Вече в семейството 3 хонди се движат с най-леката 15ка за 200лв Imola 5.45кг Сигурно след този пост цената им рязко ще скочи на 300лв, то не че ги и има много на пазара. Ей тук е целият каталог на джантите, с които излиза Мини. OEM джанти за Мини Купър Понеже темата е и за гуми - след голямо търсене по сайтовете за тегло на определени гуми, само ТУК намерих, че има теглото на 90% от качените гуми. Не съм поръчвал от тях, до момента съм го ползвал само за справка и като гледам май ще го спират и самия сайт скоро. Преди време го продаваха сега гледам, че не приемат вече и поръчки.
  20. 1 точка
    Ултравиолетова,извинявам се за грешката!
  21. 1 точка
    Това не важи ли само за Русия Както съм показал горе на снимката колега,"О"-то се различава от останалия надпис.Тубата е от UK. Друг е въпроса,колко е меродавно това и дали може да му се вярва. Като цяло,ако вземеш да се съмняваш и в доказали се доставчици и търговци,си закъсал и хептен ще се объркаш в избора си. Не забравяй,че ние сме само потребители,пък и дори да се считаме за много вътре в нещата.
  22. 1 точка
    Колега, спри да малтретираш колата а си смени съединител в комплект с маховика и долната помпа. Това е консуматив и на определени километри си иска подмяната му. Разбирам, че търсиш варианти това да го прескочиш но е неизбежно. С това тресене което причиняваш на мотора най много да влезнеш в такъв разход, че свят ще ти се завие (съсипваш тампоните на мотора, демпферната шайба, късаш тръбата на ЕГРа и отиват и лагерите на скоростната кутия) но ти си знаеш всеки си носи кръста.
  23. 1 точка
    @JHM и @honda_japan В кода на долната част на всички туби на Мобил има "скрит" шифър. Разказвам по снимките на honda_japan: Код: G1B1538 18.11.2021 Първата буква G е кода на завода - в случая Гравеншон, Франция. Следващата цифра "1" е годината на производство на маслото - 2021 Следващият символ - е месеца. Месеците от януари до септември се бележат с цифри (1-9), а октомври, ноември и декември с букви (А - октомври, В - ноември и С - декември). В настоящия казус буквата "В" отговаря на месец Ноември. Разкодираната дата - G1B1 = 11.2021 г., каквато е и дата на производството = 18.11.2021 г. Така трябва да бъде или най-много с месец разлика. На дъното на тубата има кръгъл печат с дата на производство на тубата (вижте снимките на honda_japan) - Стрелката от двете страни на която е изписана годината (21) сочи към цифра 11, т.е. ноември 2021 е произведена тубата. Отново добър знак. В допълнение, символът "IN" на дъното на тубата също се свързва с продукция от Гравеншон, Франция. Малкият QR код - този под баркода, в долния ляв ъгъл на етикета, при сканиране отговаря на числото 826622В, т.е. и тук имаме съвпадение. Та, като се има откъде е купено маслото и гореизложеното от мен, е много вероятно колегата да е закупил оригинален продукт. Честито!
  24. 1 точка
    Здравей колега и благодаря. Този клип е добре дошъл за нас и гледам в коментара се говори, че от Хонда са локализирали проблема което се указва дефектен микрофон и правят сервизна акция но за Сивик и ЦРВ за Акорд нищо не казват, добре, че колегата от тубата е дал партидният номер на новият микрофон и аз ще се консултирам с Бултрако дали става и за Акорда ако да, го поръчвам. Номера на частта е P/N: 39182-SMA-003
  25. 1 точка
    Аз твърдо спазвам това правило при всичките си коли, дори споря с майсторягите, като ми излязат с аргумента "тя е на над 150к, слагай вместо 5в40, 10в40", аз не съм на това мнение и ако го гори или има някакъв проблем или някакво износване някъде или маслото е боклук.Особено пък за зимата да налееш по-гъсто масло, отколкото е предписано от производителя за мен не е редно. Питах за 5в30, но имах предвид да го налея за лятото и то само за проба, вероятно мотора ще работи доста по-плътно при тия жеги, но май няма да си правя експерименти.
  26. 1 точка
    Малко off-topic - не разбирам защо масово се одобрява вдигане на вискозитета при по-стари мотори, специално този при ниска температура. В това видео е обяснено доста нагледно кои промени във вискозитета са подходящи и кои опасни за двигателя, а именно по-нисък "зимен" и по-висок "летен" може да се допусне, докато обратното е опасно за двигателя, защото така двигателя се излага на условия, за които не е проектиран - по-гъсто масло при палене и по-рядко - в нормален режим на работа. Според мен е задължително да се запазва зимния вискозитет спрямо производителя, за да може да се гарантира добро мазане при студен старт, независимо на какъв пробег е двигателя. А вече в зависимост от пробега и натоварването, да се повишава летния вискозитет.
  27. 1 точка
    Повечето за продаване са с разтегната верига,трудно се разбира,на място ако вече тотално розтегната трака. Трябва да се тества просто колата не върви след100км/h,спънат кон. В повечето авто къщи няма как да я тестваш ,на дълга отсечка.
  28. 1 точка
    Да опитвал съм го, но въпроса е както казах по горе, сменя само на навигацията часа, но не и на малкия дисплей.
  29. 1 точка
  30. 0 точки
    Да върна темата в правия път. Какво смених по акорд седмИцата си? Акорда!
  31. 0 точки
    @Г.Писаров Браво колега. Не си се отказал да въдвориш ред в нещата, харесвам такива хора - жив и здрав да си. А що се отнася до това ти изречение - " Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп " не бъди съвсем сигурен защото тя споделя същото с приятелките си но за женски работи които ние мъжете не знаем (женските пръсти са много отворени), равновесието в природата никога не се губи, в семейството също.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...