Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.06.2021 in all areas

  1. 3 точки
    На немския пазар признават само АСЕА. За това няма ILSAC. Но ми прави впечатление неясните и размазани щампа и "принт" на бутилката от БГ! Принтът е със слети точици и не толкова отчетлив. Това ме хвърля в размисъл... https://www.oil-club.ru/forum/topic/25873-faq-как-отличить-оригинальное-масло-mobil-от-подделки-2020-г/#comments https://www.mobil.ru/ru-ru/product-protection-technology
  2. 3 точки
    Капков тест 2 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-192300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 2000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 34км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 09.06.2021г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 190л.газ и 20л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,6л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
  3. 3 точки
  4. 2 точки
    Ако е оригинално Мобил, маслото трябва да е едно и също, независимо какво пише по етикетите. Нали преди време в Германия се съдиха за надписите "fully synthetic" и за това сега там го пишат "SHC synthese technology". Снимай дъното на тубите. Там трябва да има матрични щампи с датата на производство на тубите. Да видим кога са произведени пък те.
  5. 2 точки
    Преди седмица бях в Бултрако със запазен час за ъпдейт на софтуера на AWD. Предварителната проверка по VIN за моята кола беше показала, че не е ъпдейтван в гаранционния период на колата и съответно е от бъгавите. Процедурата е била безплатна само в гаранционния срок на автомобила. Цената на ъпдейта е 90 лева като включва и ъпдейт на други системи за които е възможно да имате нови версии на софтуерa. Процедурата трае около час и малко. Според мен си струва да се направи ъпдейт предвид, че едва ли ще излизат нови версии на софтуера на системите по тази кола.
  6. 2 точки
    Ако ти е електронен мултицета и не е скъп, надали ще отбележиш на дисплея му толкова кратка промяна в напрежението. За волтметъра в запалката пък да не говорим. А регистрираш ли такъв пад, когато си в движение, т.е. двигателя е в обороти, и включиш фаровете или климатика? Когато двигателя е на празен ход, при включване на по-голям ел. товар може да се отрази на оборотите на двигателя, а от там и на напрежението. В същата ситуация включването на компресора пък добавя механичен товар, който може да има същия ефект. Ако имаш такива смущения в напрежението при по-високи обороти, тогава може да има проблем в алтернатора. Но не значи, че това е причината за изключване на темпомата. ЕЛМ чете информацията, която е запаметена в ECU, не очаквайте от тази малка букса да мери напрежение. Ако пада на напрежението е толкова фатален, би трябвало и ECU да го регистрира, а доколкото разбирам нямаш такава грешка. Основната грешка казва, че има проблем в инсталацията на тази система - дали е някой неин компонент или в окабеляването тепърва трябва да се определи. Аз бих погледнал всички възможни грешки, които могат да се регистрират в този модул и да изключиш тези компоненти, за които има такива, а не се регистрират. Останалото трябва да се провери.
  7. 2 точки
    С крайно ниска подготовка тази година и със стари гуми ,състезанието премина пак с много каране и емоции .
  8. 1 точка
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год Това е процедурата по ръководство при смяна събира 2.2л масло HONDA MTF. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Сваля се лявото предно колело за да има достъп. Долната пробка е квадрат3/8 а горната е за ключ 17. Събира точно 2.2л до протичане от горната пробка. Маслото по ръководство е това Задния диференциал събира 1,2 литра от това масло. Пробките се отвъртат с квадрат 3/8, намират се от долна от лявата страна а горна от дясната срана. На горната пробка пише DPSF Събра точна 1,2л до протичане от горната пробка. Това е процедурата по ръководство https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Маслото изтече доста тъмно,тъй като не изтича цялото ще бъде сменено пак след малък пробег.
  9. 1 точка
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год бензин 150к.с Смяната става чрез източване от долната помпа,тя се вижда като се застане срещу колата и се гледа между двигателя и радиатора. Течност е спирачна и е ДОТ4,използваната от мен е на АТЕ Пробката на долната помпа е аналогична на тази от спирачните апарати,използвах маркуче и шише в което да се събира старата сп. течност. Помпа се педала на съединителя докато протече чиста спирачна течност. Това е преди смяната Казанчето и след смяната Ефекта е добра работа на двете помпи,и хода на педала на съединителя.
  10. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  11. 1 точка
    Off Topic Тази щампа ми изглежда ама много кофти и съмнителна...!!! Ползвал съм над десет вида различни марки оригинални масла тук-ама такова,, качество"... Sorry🙈
  12. 1 точка
    Актуална информация
  13. 1 точка
    Миналата седмица бях в Бултрако и ми обявиха цена за ъпдейт на навигацията от 1080 лева. 😂 Има и една малко подробност картите са от 2018 година и за сега нямат по-нови. Дори на момчето там му стана смешно. Нямам инфо по въпроса с пиратско обновяване, но исках да споделя актуална информация от Бултрако за въпросния ъпдейт. Колега, ако откриеш някакъв начин сподели да пробваме и ние.
  14. 1 точка
    Включвам се и аз. Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA - 7x1L Стойност на поръчката: (7 * 9.99) * 1.9675 = 137.59 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в Револют Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  15. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-mtf-iii-4-l.html Вид и количество: HONDA ULTRA MTF-III 1х4 L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-dot-3-4-brake-fluid-500ml.html Вид и количество: MOTUL BREMSFLÜSSIGKEIT DOT 3 & 4 500 ML Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59 + 45.39 + 2*4.85)*1.9675 = 232 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  16. 1 точка
    Добавям още едно за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FEL SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: €35.00 + €9.95 = €44.95 * 1,9675 = 89лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави
  17. 1 точка
    Искам само да потвърдя, че парктроник модула се намира точно в дясната кора на багажника. Хванат е с два болта към шасито. Нужно е само да разкачите корите отгоре и може да се проверете до него. При мен се оказа читава самата платка и след почистване на контактите проблема остана. Връзките бяха добре, но се оказа, че при пребоядисването на бронята майстора е сложил сензор, които външно е добре, но самата букса беше нацепена. Имах резервни и след замяната му всичко е наред. Всичко ми изглежда фабрично изпълнение. Виждал съм допълнителни китове за парктроник, но тук кабелите са в пъти по дебели, хванати за шасито или в корите. Всичко е направено доста културно с букси и конектори. Благодаря пак на колегатa @Zlatozator
  18. 1 точка
    Здравейте, ако не е твърде късно и аз да се включа към поръчката с: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: HONDA PSF 1x0,354 L Стойност на поръчката: (24,04+ 5.99)*1.9675=60 лв. Парите преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  19. 1 точка
    Номера можеш да го провериш с VIN на този сайт. https://japancars.ru/catalogs Ето и линк, но при китайците е проба-грешка. Някои колеги не са доволни от качеството. Има сходни теми, потърси ги. https://a.aliexpress.com/_mKNOHuz
  20. 1 точка
    Можеш ли да дадеш малко информация за такива отстъпки от полици ? Само за служители ли са, има ли начини и физически лица да се възползват, каква е практиката ? Питам, защото Каското в БГ се изчислява абсурдно и не е базирано на нищо, освен цената на колата. В западните държави за каското има значение: 1. Системи за сигурност и автономно спиране 2. Дизайн на брони (колко елемента трябва да се сменят при различни тип удари) 3. Дали колата е гаражна (в Германия те проверяват дали е, ако си писал че е) 4. Опция за самочуастие при щета (първите Х лева по щетата си ги покриваш ти) За тези се сещам, има и други предполагам... Изобщо има ли изгледи да се случи нещо подобно и тук, или ще си караме на процент от оценката ?
  21. 1 точка
    Ако не стане с почистване или изсушаване (съмнява ме да се е намокрил датчика - защото е залят доста добре ), може да проверите за прекъснато кабелче. Сваляте бронята и търсите от датчика назад, къде е прекъснато едното от двете кабелчета, захранващи датчика. Кабелчетата са привързани са към гредички от шасито, правят чупки и влизат в гофре, но са доста опънати и на места се търкат и прещипват с други елементи. Външно може и да е здрава изолацията им, но вътре жичките да са прекъснати. Научих го лично, по трудния начин, след смяна на уж дефектирал сензор с нов (преден десен). Новия работи два дни нормално и започна да свири и той. При смяната му, съм наместил кабелчетата и прекъснатото е започнало да дава връзка, но от вибрации и дупки, пак се беше разкачило и датчика започна пак да пищи. Свалих бронята и открих проблема - беше прекъснат там където кабелчето влизаше в едно гофре.
  22. 1 точка
    Аз карам с такъв размер А/Т гуми от две години и нямам никакви оплаквания.
  23. 1 точка
    Тест втори от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 182830км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3070км. 5) Цикъл (извънградско/градско) -1450км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 06.06.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 230л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам снимка на просвет след 26 часа. Отново забравих да сканирам. Мога да повторя пробата другата седмица.
  24. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 322 000 км, а може и повече (по километраж: 223193 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 7135 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 06.06.2021; 😎 Моточасове – 152 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 479 л. А95Н; 10) Kтм = (479 / 3.4) ≈ 141 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 130км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 13) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 14) Други – работеща картерна вентилация; 15) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 16) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 17) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Май последните 1000 км, предимно извън града, са го поизчистили малко...
  25. 1 точка
    Mobil1 ESP 5W-30 съсдържа (според msds_975518): 1. GTL базово масло ( CAS: 848301-69-9 ) 30% - 40%. 2. PAO база ( CAS: 68037-01-4 ) 1% - 5%. 3. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-87-1) 1 - 5%. 4. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-86-0) 1 - 5%. 5. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 64742-54-7 възможно да бъде и Group II) 1 - 5%. 6. ZDDP пакет (CAS: 2215-35-2 ) до 1%. 7. Alkyl Phenol ( CAS: 1190625-94-5 - детергент, антиоксидант, антикорозионна присадка, дисперсант ) до 1%. 8. Останалите съставки са запазени в тайна от производителя, но според лабораторните анализи е видно, че има определен процент естери. 9. Спецификации: API SN, АСЕА С2 и АСЕА С3 Другите три масла са смеси на база хидрокрек VHVI Group III, като най-голям процент CAS: 72623-86-0 е при петрото - от 70% до 90%. И трите имат спецификации: API SP, ILSAC GF-6A (GF-6B). При гориво бензин - и четирите имат приблизително еднакъв ресурс, с разлика от 1 - 2 хил. км.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Днес я взех ,излезе кръстатото каре на кардана (задно) 30лв. карето и още толкова за работата. Безаварийно на всички
  28. 1 точка
    7110km. 9200km. Вижда се, че зоната на дифузия вече се е наситила с леки замърсявания. Ядрото също се е уплътнило. Според мен му се вижда края, с оглед на горивото LPG, но с едно опресняване ще изкара още 1 - 2 хил. км. Маслото е със здрава термоустойчива база. Няма сериозно овъгляване, а също не се наблюдават груби замърсявания, което говори за добри смазочни свойства. Подготвяй следващото обаче...
  29. 1 точка
  30. 1 точка
    Нова капка - след още 37 дни и 2090 км. Мислех да капна на 10000 (понеже 8000 ги пропуснах), но маслото е 3мм над минимума и ще му долея наличната "половинка". За сега е извън мотора, така че в тази капка има само 1 опресняване. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 327822 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9200 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 86% / 14% - 7910км / 1290км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зима / пролет - 167 дни - 19.12.2020 - 3.06.2021. 9) Мото часове – около 89 извънградско + 43 градско = 132. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 60-тина литра и около 1260 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, но макар и рядко я обръщам на бензин - да не се застоява много. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура, при еднакви условия с предните капки. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото - преди по предната капка. Разход на масло - около 1 литър за тези 9200км. 15) Други - Пробата е сканирана на същия скенер, като всички предходни. Предполагам има ресурс + освежаването да покара още?
  31. 1 точка
    Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите: 1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞 2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂 3. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта. 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди! 5. Няма "тунел" за ски. 6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система. 7. Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори... Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.
  32. 1 точка
    Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км. Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂
  33. 1 точка
    Ако съдим по тази схема: би трябвало да е в десния ти заден калник. Сега... Намерих я в английски сайт. Току виж при теб е от другата страна, но така или иначе кабелът, който свързва датчиците не изглежда много дълъг и единият му изход води към централата.
  34. 1 точка
    Тцъ, не ще да е от маслото. На мен ми звучи като механична повреда, нещо се е счупило, или откачило. Карето на кардана например. Или нещо в дифа. Аз бих извикал разбирач да я огледа на място за видими проблеми преди да я закарам в сервиза за обстойна проверка. Със тропане на клавиатури май няма да стане.
  35. 1 точка
    Мииии като цяло залегни над четенето по форума. Писано е достатъчно. А и тая засилака до 200коне......🙄, без оФлюх, не я виждам.
  36. 1 точка
    Е нема начин да не го пусна...!
  37. 1 точка
    След като разбрах, че фугата между вратата и тавана е основния проблем за влизането на боклуци порових за решение. От руснаците предлагаха да се залепи уплътнение за прозорци, но не намерих в България черни. От алиекспрес намерих самозалепващо уплътнение май го водеха D тип. След монтажа чувствително се намалиха боклуците. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  38. 0 точки
    https://vm.tiktok.com/ZMeBHx8K9/
  39. 0 точки
    https://vm.tiktok.com/ZMde9b5hs/
  40. 0 точки
    С CR-V опит нямам, но със сигурност има особености заради мотора, както и от конкретния терен. Акордите ми сравнително веднага се опитваха да си върнат зададената скорост (след спирачка). Преценяваха си разликата, смятаха време според наклона и ако решат - сваляха предавка. Това ме дразнеше и доускорявах от педала, а после цъках бутона за сет или ресет. На по-новите може просто да е удължено зададеното време за достигане на предишната скорост. На Ледженда системата е по-комфортна и първо се опитва да достигне скоростта от мотор, отлагайки съдействието на кутията, но и тя мери данни и си знае че е по-икономично да доускори за кратко на по-ниска предавка, отколкото да "сипва с кофите" в 6-те буркана на 5-а за повече време.
  41. 0 точки
    Няма. Тоя в делкото не знам и какво следи. А компа е по тъп от Тамагочи.
  42. 0 точки
    Едно трабантче се натриса в S-класа на светофара, слизат четири мутри от нея, вадят трабантаджията - възрастен човек и му викат: - Аре са, бате, вади кинти да платиш щетите! - Ми неам бе, момчета! - Не ни интересува! Обади се на някой да донесе! - Ма няма кой бе, хора! Сина ми работи нещо с дресировка на пингвини, в зоологическата ли, не знам... - Изобщо не ни дреме! Викай го тука да носи парите! Обажда се трабантаджията на някой и след 15 минути се изсипват три джипки с барети, слизат с маски и размазват от бой мутрите! Качват се обратно по джипките, а едната барета отива до трабантаджията, надига леко маската и казва: - Тате! Колко пъти ти обяснявам? Не дресирам пингвини, а тренирам тюлени! Тюлени сме! Не сме пингвини! Тюлени!
  43. 0 точки
    Айде сега всички да обяснят къде е датчика на колановия вал ? Че тая кола пали и работи с един единствен и е в делкото идруги няма . Моля Ви айде преди да пишете интересувайте се малко
  44. 0 точки
    Т: Техническа поддръжка. С какво можем да ви помогнем? Ш: Ъъъъъ... Колата не тръгва. Т: Ясно. Кажете марка, модел и година на производство? Ш: А аа... е-ли й майката! Купих я от магазина да я карам, откъде да знам Т: Добре, добре, спокойно. Ще опитаме да минем без тази информация... (въздъхва) Имате ли бензин в резервоара? Ш: Хм... Бензин в резервоара, казваш... А как да разбера? Т: Вижте на предния панел. Къде е стрелката на "Е" или на "F"? Ш: А къде е предния панел? Т: Намира се зад кормилото, ако седите на предната седалка на мястото на шофьора. Ш: Аааа! Виждам. .. Тцц... Има много стрелки, коя да гледам? Т: Търсете тази, до която е написано Е или F. Може да е нарисувана и бензинова колонка. Ш: Аааа! Виждам! Стрелката показва нула. Т: Как на нула? Ш: Аха. Точно на нула. А до нея пише "x1000". Това ли е модела на колата - x1000? Т: (дълбоко въздиша, затваря очи) Не, това не е горивото, това е тахометъра. Той трябва да показва нула, ако колата не е в движение. Стрелката за горивото, обикновенно е в ляво и по-надолу от тахометъра и на нея трябва да пише "Е", после полуокръжност и след това "F". Ш: Ааа. Виждам ,виждам! Стрелката е по средата между Е и F. Т: Отлично! Имате бензин. Сега да проверим акумулатора. Виждате ли волана? Ш: Ъхъ. Т: Натиснете точно по средата... Ш: (Чува се силно "бииииип") Аууу! Така ли трябва да прави? Т: (затваря очи) Всичко е нормално, това е клаксона. Ако работи, значи с акумулатора всичко е наред. Да оптиме сега да подкараме колата. Ш: Нали ти казвам, че не тръгва! Затова ти звъня бе, идиот! Т: (скърца със зъби) Нека да опитаме отново! Натиснете съединителя, после спирачката и завъртете ключа. Ш: Ааа! Давай едно по едно! Къде е "съединителя "? Т: СЪЕДИНИТЕЛЯ... Под волана в вляво. Намер?хте ли го? Ш: Намерих го. Т: Натиснете го докрай. Така. Сега виждате ли под волана два педала? Ш: Ъхъ. Т: Левия е спирачка. Натиснете го. Натиснате ли? Ш: Натиснах. Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Как да завъртя ключа, ако и двете ръце ми са заети? Т: Моля? Ш: С лявата ръка държа съединителя, а с дясната натискам спирачката, как да завъртя ключа, питам? Т: (задавя се от смях). Така, да започнем от начало, но този път натиснете педалите с крака. Ш: С крака? А може ли? Т: (все еще се дави се от смях) Може. Ш: Да пробваме... Уха, много е удобно... Защо не ми казахте веднага... Натиснах Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Къде е запалването? Т: В основата на волана в дясно. Ш: Хм. Тука има някаква дупка, но няма ключ. Т: Ами сложете го. Ш: Кого? Т: (губи търпение) Ключа за запалване! Ш: Как да разбера, кой е ключа? Т: (хваща се за главата) Това е най-големия ключ във връзката. Ш: Във връзката? Т: Да, там където си държите останалите ключове... Ш: Ааа! Аз я изгубих преди 2 седмици. Значи ми трябва ключ? Т: (хвърля слушалката) Туууууууу.... Ш: Ало? Изпратено от моят SM-A715F с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...