Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.10.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Кората се намира от дясната страна на скоростният лост (долу в краката на пасажера). Сваля се номер 1 от снимката като се отвие с кръстата отвертка в средата и се издърпа. Номер 2 се издърпва. После захващаш от горна страна, където е свободно и издърпваш кората. Излиза лесно. Буксата ще я видиш в гораната част към скоростният лост. Бялата букса от снимките по-горе.
  2. 1 точка
    Темата не е за кода на радиото/навигацията.
  3. 1 точка
    + триене на грешки, освен четенето. Също така има и следните функции за CR-V 3rd generation, които могат да бъдат изпълнени: Пробвал съм ги без "инжектор програмиране" и "Зануляване на ECP/PCM". С Delphi няма опция за промяна на парамети.
  4. 1 точка
    Щом е в ред колата, моля, използвайте тази тема за уточнение относно маслото:
  5. 1 точка
    Кокво имаш под различен за нашата страна. Аз съм използвал целогодишно Petro Canada 5W30 както и доста колеги от форума. Но от варел и то Тотал,не бих причинил такива мъки на колата си. Ети в тази таблица са се постарали доста хора https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#
  6. 1 точка
    Аз карам такива 3 години, освен, че са доста шумни, други оплаквания нямам. Дават ги с доста висок rolling resistance, та от там шума и по-висок разход на гориво. В този ценови диапазон аз бих препоръчал kleber hp3. Отстъпват само на сняг, но драстично по-тихи, да не кажа сред най-тихите зимни гуми. Така или иначе сняг вече няма кой знае колко много, но зависи къде живееш и обичаш ли зимните спортове.
  7. 1 точка
    Здравей, ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda-ATF-DW-1 1 X 4L. Цена на поръчката: (1x54.56)*1.9675=107.35 Парите ще преведа по сметка.
  8. 1 точка
    Аз първата не съм я гледал, но знам, че е обявена от много време, вероятно повече от година. Не е фейслифт въпреки, че пише че е 2006та. Търговецът имаше по едно време 3 акорда, които бяха префейс но 2006+, което или лъже на всяка кола с годините, или е най-големият късметлия, да му се падат все късно регистрирани префейснови акорди. Бих имал едно на ум, ако купувам от такъв индивид.
  9. 1 точка
    Втората обява на фейслифтовата на първо четене е с префейсови фарове. Едва ли са сменяни просто така. Огледай я хубаво за следи от удар отпред.
  10. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-professional-0w-30-av-l.html?fbclid=IwAR3OH-9VzB-eYpeTIzZBS4L-7f3AtHiiOl0RGZjLYIoqGCUsmqDSZUigVew Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL 0W-30 AV-L 2х5L Стойност на поръчката: (2*26.95)*1.9675 = 106.05 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Адрес на лс или по viber.
  11. 1 точка
    Опел астра 1.6 16V 99г. Масло mobil1 5W40x1 super 3000 ACEA A3B4. Общ пробег 174700км. Пробег на маслото 1400км. Сезон на експлоатация лято 2020. Режим тежък 90/10 леко градско/извънградско. Не е източван остатък от старото масло. Средна скорост под 20км/ч. Маслен и въздушен филтрон(сменят се редовно) Колата има газов инжекцион.
  12. 1 точка
    Капков тест 9 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-184400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 21.10.2020г. 8.Мото часове около 240? 9.Изразходвано гориво 730л. пропан бутан и 75л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма или леко под макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,7 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  13. 1 точка
    mEtaka_dts -Благодаря колега!
  14. 1 точка
    И моята е с PY21W отзад. Отпред е WY21W. Тъпотия
  15. 1 точка
    Здравейте! Реших проблема с Блутут модула по начина описан от колегата Хахо /Благодаря сърдечно!/. Консумацията падна до 0,01А. Модула си работи коректно за сега!
  16. 1 точка
    Ето тук е разковничето колкото повече падат температурите толкова повече е нужен стартов ток,тоест по-добре ще се справи този с по големия от 330 СС. Това може да се намали като ефект ако го сваляш и дозареждаш,ако не караш само градско с къси преходи. Като нищо не заменя зарядното.Новите импулсни зарядни имат точно режим на десулфатизация. Ето една снимка на сулфатизирали клетки,като това се появява от системен недозаряд от късите преходи,тоест градско.
  17. 1 точка
    Те го те - https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forums.hondabg.com/topic/98141-how-to-%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%82-hft-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D0%B0/&share_tid=98141&share_fid=90658&share_type=t
  18. 1 точка
    Continental TS860! Вече трети сезон съм с тях и мога само да ти ги препоръчам. Ако колата се кара главно в България, вече си направил правилният избор - Bridgestone! Най-дупкоустойчивите гуми които съм карал. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  19. 1 точка
    Здравейте, колеги! Работя в голяма фирма за авточасти, която има магазини в цялата страна, като в случая аз работя в магазина в Ямбол. Няма да споменавам коя е фирмата. Всеки ден продавам страшно много филтри на MANN и на други марки. За 4.5 години стаж във фирмата нито веднъж не съм видял филтър на MANN да е с цилофанена опаковка същото важи и за филтрите на Tecneco, Valeo, Mahle и т.н. Относно хондаджийските филтри само на Blueprint и AMC Kavo parts са винаги с цилофан. С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат. Слагам си само и единствено ОЕМ. Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107, който е заместител на MANN W610/6/3. Принципно W610/3 най-масово се предлага в магазините за авточасти, като той е пълна замянка на W610/6. Иначе точния филтър по каталозите си е W610/6. Разликата м/у двата филтъра наистина е в дебелината и в основата където е резбата, като на единия е малко по изпъкнала от другия и мисля имаше разлика и във височината на клапана. Въпросния Blueprint, който споменах имам наблюдения над него и за момента няма проблеми, а и той е най-близък до MANN W610/6. Истината е, че по магазините в България много трудно може да се случи на качествена част от известна марка. В случая филтрите на MANN могат да бъдат от всякъде, но не и от Германия, както и за останалите марки и въобще за всички останали части. В понеделник като отида на работа мога да ви снимам малко филтри и да ги постна.
  20. 1 точка
    Последните два пъти, когато си купувах кола, се наложи да я диря из Европа, защото на родния пазар не намирах за какво да си дам парите. Не търся марка и модел, а си набелязвам какво искам (в моя случай - японка с 4 врати, бензин, ръчка, с климатик и автопилот, по възможност и шибидах) и почвам да гледам състоянието на конкретните екземпляри. Докато не намеря кола, не тръгвам към България. Другата опция е да си набележиш марка и модел и почваш да дебнеш за читав екземпляр. Понякога дебненето може да се проточи, обаче........ Сега по темата. Покарах за няколко дни един Акорд автомат с R20 на служебни начала. С моето каране разходът в София под 12.7/100 не падна. Не съм спортист, гледам да спазвам ограниченията, но и не обичам да се влача с цел икономия. За сравнение F18-ката с ръчна кутия под 10/100 градско не ми е падала. Иначе колата не е лоша, но пък и конкретния екземпляр е набор 2015 т.е. от последните бройки и би трябвало да няма "детски" болести. Предимство, ако се спреш на този вариант е, че би трябвало да имаш по-богат избор при покупка - колите са на по-малко години, бензиновите по принцип са с по-малък пробег и би следвало да са в по-добро състояние. Точно тук е основният проблем на дизеловата ти опция - да намериш 13+ годишен екземпляр на малък пробег в прилично състояние. Едната кола ще я вземеш по-скъпо, по другата имаш по-скъпи консумативи, така че от финансова гледна точка мисля, че са на кантар. Другите неща колегите преди мен са ги казали - да няма течове около рейката и луфтове във волана (на Акорда от 2015 рейката е сменявана по гаранция на 18к км, ти ще вземеш кола на поне 5 пъти по толкова), да са износени равномерно дисковете - тези неща се лекуват, но трябва да са съобразени в цената. Друг тънък момент е, че има R20-ки с доста базово оборудване, докато дизеловите седмици с кожа, навигация и доста други благинки не са рядкост. Успех!
  21. 1 точка
    Днес правихме реглаж на клапаните. След което сменихме дискове (Ате) и накладки (Делфи), както и спирачната течност (TRW) Старите дискове и накладки (TRW) бяха на 33к km, еми дисковете криви и бяха целите на канали, определено накладките щяха да надживеят дисковете, всичко в коша отиде. Къде правихме всички тези ремонти ? Благодаря приятелю, преди всичко бъди здрав!
  22. 0 точки
    dimkaraganchev ,тая история я споделих неслучайно ,ние тогава от нямане правехме такива щуротии ,нооо даже и руските агрегати си имат граници на тормоз -след една година мотора се скапа тотално на москвича -обичах звука му като успеем да го запалим сутрин ,като американския додж на Ал Бънди ,отначало докато нареди цилиндрите прекъсва ,киха,ама после като загрее става огин .
  23. 0 точки
    Те някои мотори са много издръжливи ,преди 20 тина години карам служебния 12 так москвич и на едно кръстовище пускам газта и угасна ,пробвам да паля -нищо ,слизам и гледам на щеката няма масло ,няма минимум максимум -нищо няма .Наблиза само хранителен магазин ,отидоха колегите за 3 кила олио -бухнахме го в мотора -бутнаха ме на скорост ,да превърти мотора -беше блокирал ,като се развъртя и запали дзвера ,обаждам се на техническия да искам кинти за масло -все пак служебен автомобил ,харчи масло и капе от всички възможни места ,ами не били предвидени като разходи този месец и да се оправяме ,гас към първото селскостопанско предпиятие ,там намерихме без пари отработено масло от комбайни ,точим без канал олиото и наляхме отработената гняс от комбайните ,че и туба ни напълниха за резерва да си имаме ,като се уплътни москвето направо литна ,помня тогава че купих на колегите по една голяма пура за майтап да запалим и карахме по булеварда съвсем бавно като баровци с димящи пури от прозорците .Кабелната даваше луди пари за простотии ,но за колата на екипа свързващи абонатите -няма.Всеки ден преди работа сме били на канала да стягаме москвето ,понеже се разпадаше горкия от работа ,стягаме болтове ,сменяме части сами ,да сме сигурни че ще ни вози през деня без проблеми ,щото кабелната няма пари .Като застудее с комбайнерското масло не превърташе мотора сутрин и колегите бутат като луди ,обачеее запали ли веднъж и сме патрони цял ден .Изобщо какво да ви разправям -кабелната ,истории колко си щеш -безброй ,пък с абонатите ,там пък още повече ,амааа цял ден беше шоу абселютно ,нямаше празно в кабелната ,шоу от до .
  24. 0 точки
    Гумите са разделени на зимни и летни, за да върви бизнеса! Едно време Москвичи-те и Лади-те сигурно смемяха гуми! Ако всички минем на всесезонки,бая гумаджии ще умрат от глад! Но честито за избора-дали са най-добрите не се знае, но са високо качество!
  25. 0 точки
    Ето пак ,някои хора се опитват да дадат съвет за течностите ,все се намира някой в опозиция-безмислена при това ,никъде из течностите по автомобила не трябва да се слага чешмяна вода -била тя мека или по-варовита ,както Дандилов ви описа ,тя съдържа освен варовик и други вредни за повърхностите по двигателя и въобще по колата примеси и елементи .Дейонизираната вода е стотинки -просто не си струва риска ,да се слага друга .И защо чакате да почнат проблемите с чешмяната вода ,като просто можете да ги избегнете .
  26. 0 точки
    За около 250 000км с ХОНДА, различни модели ,най- лошото е че нямам постоянни социални контакти със служителите в сервиза, влизам само за масло и филтри два пъти годишно. И като гледам, как се самонавивате с оплаквания от ХОНДА, ви съветвам да минете на БМВ или ФВ!
  27. 0 точки
    Циганче пред "Шератон",тормози чужденец..."Чичо дай,чичо дай,дай..." Чужденецът:"YOU DIE MOTHERFUCKER...."
  28. 0 точки
    Построилите болницата в Ухан за 10 дни, са се свързали с МС и са предложили, да завършат магистралите ни, утре между 17 и 19 часа.. 🙄🤣
  29. 0 точки
    порция смях... Дребничка възрастна госпожа влязла в Чейс Манхатън Банк и попитала дали може да си открие сметка. - Естествено - казал управителят. - Колко искате да вложите? - Три милиона долара - отвърнала възрастната госпожа. Управителят ахнал. - Това са много пари. По какъв начин ще ги преведете в сметката си? - В брой. Нося ги в тази торба. Вижте сам, ако искате. Управителят надзърнал в найлоновата торба, в която имало няколко пачки новички зелени банкноти. Това било твърде необикновено и той решил да осведоми президента на банката, който надлежно поканил възрастната госпожа в кабинета си, за да се заеме лично с въпроса. Президентът бил самото очарование. Той наредил да донесат чай и бисквити за ценната нова клиентка на банката. - Ако може да попитам, откъде се сдобихте с тези пари? – полюбопитствал президентът. - От хазарт - отвърнала възрастната госпожа. Той се изненадал. - От какъв хазарт? - Ами, обзалагам се с хората за всевъзможни неща и обикновено печеля. Например залагам сто хиляди долара, че до утре на обяд топките ви ще станат квадратни. И приемам облог четири към едно. Имате ли да заложите двайсет и пет хиляди долара? Президентът почти онемял. - Не е морално да приема парите ви, защото се боя, че няма начин да спечелите този облог. - Е, щом не искате да приемете облога, започвам да се питам дали тази банка е подходяща за парите ми. Президентът в никакъв случай не искал да изгуби клиентката си. - Да не бързаме - казал той. - Добре, приемам облога ви, щом сте абсолютно сигурна. - Абсолютно - заявила дребничката възрастна госпожа. - И не се бойте за мен. Знам какво върша. До утре в дванайсет без петнайсет. Същата нощ президентът на банката се будел през час, за да проверява дали топките му не са станали квадратни. Всичко в това отношение било наред. В дванайсет без петнайсет на другия ден дребничката възрастна госпожа дошла в банката заедно с адвоката си. - Адвокатът ми е тук като свидетел - пояснила тя, когато влезли в кабинета на президента. Точно в дванайсет президентът обявил, че печели облога, но дребничката възрастна госпожа поискала той да си събуе панталона, за да се увери. Банкерът се подчинил. Тя го опипала и заявила, че топките му не са квадратни. - Предполагам, че печелите облога - казала госпожата и му връчила стоте хиляди долара. В това време адвокатът започнал да си удря главата в стената. - Какво му става? - попитал президентът на банката. - Оставете го този нещастник - отвърнала дребничката възрастна госпожа. - Разбирате ли, обзаложих се с него на един милион долара, че до днес на обяд ще съм хванала президента на Чейс Манхатън Банк за топките!
  30. 0 точки
    Ако дадат на децата още 1 месец ваканция , майките със сигурност ще измислят ваксината.
  31. 0 точки
    Две жени излезли на дамско парти за осми март. Напили се на маймуни и сутринта тръгнали да се прибират към вкъщи. В движение им се допикало. Минали покрай едни гробища и решили да пикаят на гробището. Речено-сторено, но нямали с какво да се избършат. Първата си свалила гащите, избърсала се с тях и ги изхвърлила. Да ама на втората й се досвидяло да си изхвърли гащите, пресегнала се към един гроб и се избърсала с венец от него. Прибрали се, а на другия ден мъжете им се срещат. На първта мъжът казал: - Бате, тая моята снощи се прибра пияна и без гащи. Мъжът на втората потъркал чело и казал: - Това не е нищо. Моята се прибра пияна с гащи, но от задника и стърчеше една лента на която пишеше: " Никога няма да те забравим. От Перо, Миле и футболен клуб Силистра. "
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...