Jump to content

Георги

Фен
  • Мнения

    624
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

46 Neutral

Относно Георги

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 17.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    ge6a_91

Profile Information

  • Кара
    Civic Coupe SR D16y8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол - Бургас
  • Интереси
    Хонда Тунинг
  1. Здравейте, колеги! Продавам някои неща останали от колата ми: Сивик купе 6-та ген. ОЕМ топка за скоростния лост в отлично състояние. Топката става за Civic 4,5 и 6-та ген. японка и англичанка, както и за CRX 2-ра ген. и Del Sol. ОЕМ мигачи за калниците марка Stanley в отлично състояние. Мигачите стават за Civic 6-та ген. ЯПОНКА хеч., купе и седан, както и за CRV 1-ва ген., HR-V 1-ва ген., Prelude 4-та и 5-та ген. Корпус за странично ляво огледало за Civic 6-та ген. ЯПОНКА хеч., купе и седан. Корпуса има счупено парченце в края! Топа за ск. лост - 10лв. Мигачи - 30лв. Корпус - 8лв. Частите се намират в Ямбол, но за останалите градове изпращам по-Еконт. Може да ме търсите тук на Л.С. или на тел: 0886 789 198 Георги
  2. Продадени! Ключ на темата
  3. Хайде пролетта дойде и е време за малко по-големи и красиви валяци. Може да се направи лек коментар на цената.
  4. Каква марка ангренажен ремък ?

    Здравейте, колеги! Аз също препоръчвам ремъка да е Конти, тъй като само на него пише до кога е годен, т.е. до кога може да се монтира. Пистовите ремъци на Конти пак са по-добри от Гейтц и Дайко, защото те са едни лъскави, едва ли не пластмасови. Ролката задължително трябва да е NTN, NSK или Коуо. Казвам всичко това, понеже работя в Ауто Хит ООД и все ден през ръцете ми минават най-различни части. И все пак, по-добро от ОЕМ няма.
  5. Хайде на валяците!
  6. Оп, цената не е крайна и може да се коментира!
  7. 300лв. за комплекта джанти+гуми
  8. Оп! Цената не е крайна и подлежи на лек коментар!
  9. Хайде на валяците времето се затопля...
  10. Оп! Ето така изглеждат каплите на колата.
  11. Здравейте! Продавам си джантите от Хондата. Джантите са петолъчки 15-ки; Широчина: 7J; Офсет (ЕТ): 35; Централен отвор: 56.1мм; Междуболтово разстояние: 4х100. Джантите са закупени от сервиз на Хонда в Австрия. Аз съм им 1-вия собственик в България и съм ги закупил на 02.03.2013г. Нямат кривини, заварки, пребоядисвано и т.н. Нормални следи от употреба си имат, но нищо фрапиращо или дразнещо. Валяците стават за всички модели на Хонда, които са с централен отвор 56.1мм, т.е. за директен монтаж. Джантите ги продавам с монтирани летни гуми Semperit 195/50/15 с дот 0210. Гумите съм ги карал само и единствено през летния период, т.е. от началото на април до края на октомври и след това се мият и се прибират на тъмно. Гумите не са 1-ва младост, но могат да изкарат още 1 сезон, нямат балони, лепенки и т.н. Зимата си карам колата със зимни гуми качени на 14-ки джанти. Комплекта гуми и джанти си е балансиран, а гумите са с налягане 2атм., следователно монтират се колата без никакви проблеми. Гума + джанта = 15.5кг. Причината за продажбата е, че си купих други джанти с гуми. За повече информация може да ми пишете на Л.С. или на този телефон 0886 789 198 Георги от Ямбол съм, а за останалите градове пращам по Еконт. Цена: 330лв
  12. Ремонт на радиатор

    Здравейте, колеги! Гледам интересна тема се е оформила. Преди 2 год., т.е. 2014г. ноември месец и аз смених водния радиатор тъй като и моя беше протекъл точно от горния пластмасов резервоар. И тогава станах собственик на радиатор ITN за 85лв. с 1 година гаранция. Бях твърдо против да взимам китаец, но така се случи, че в една седмица трябваше да купя акумулатор и радиатор и за капак тогава не работих и нямах друг избор. Китаеца го сложих за 30-40 минути и всичко точно. Обаче след около 4 месеца този китаец протече точно от същото място където и стария. И естествено се обадих където трябва и върнах китаеца, съответно ми уважиха рекламацията, защото имал фабричен дефект и ми изпратиха нов. И все пак смотания китаец през лятото не охлажда добре, често се пуска перката и даже стрелката леко мърда нагоре с 1-2мм. Просто тръбите са му по-тесни спрямо тези на оригиналния. Сега за този летен сезон мисля да го разкарам и да си купя един нов Nissens. Работя в Ауто Хит ООД в Ямбол и виждам всяка една част каква е и как е изработена и определено Nissens е в пъти по-добре от ITN, вярно и цената е 2-на около 150лв., но пък си заслужава.
×