Jump to content

Георги

Фен
  • Мнения

    624
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

49 Neutral

Относно Георги

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 17.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    ge6a_91

Profile Information

  • Кара
    Civic Coupe SR D16y8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол - Бургас
  • Интереси
    Хонда Тунинг
  1. Каква марка ангренажен ремък ?

    Здравейте, колеги! Аз също препоръчвам ремъка да е Конти, тъй като само на него пише до кога е годен, т.е. до кога може да се монтира. Пистовите ремъци на Конти пак са по-добри от Гейтц и Дайко, защото те са едни лъскави, едва ли не пластмасови. Ролката задължително трябва да е NTN, NSK или Коуо. Казвам всичко това, понеже работя в Ауто Хит ООД и все ден през ръцете ми минават най-различни части. И все пак, по-добро от ОЕМ няма.
  2. Ремонт на радиатор

    Здравейте, колеги! Гледам интересна тема се е оформила. Преди 2 год., т.е. 2014г. ноември месец и аз смених водния радиатор тъй като и моя беше протекъл точно от горния пластмасов резервоар. И тогава станах собственик на радиатор ITN за 85лв. с 1 година гаранция. Бях твърдо против да взимам китаец, но така се случи, че в една седмица трябваше да купя акумулатор и радиатор и за капак тогава не работих и нямах друг избор. Китаеца го сложих за 30-40 минути и всичко точно. Обаче след около 4 месеца този китаец протече точно от същото място където и стария. И естествено се обадих където трябва и върнах китаеца, съответно ми уважиха рекламацията, защото имал фабричен дефект и ми изпратиха нов. И все пак смотания китаец през лятото не охлажда добре, често се пуска перката и даже стрелката леко мърда нагоре с 1-2мм. Просто тръбите са му по-тесни спрямо тези на оригиналния. Сега за този летен сезон мисля да го разкарам и да си купя един нов Nissens. Работя в Ауто Хит ООД в Ямбол и виждам всяка една част каква е и как е изработена и определено Nissens е в пъти по-добре от ITN, вярно и цената е 2-на около 150лв., но пък си заслужава.
  3. Има ли разлика във фарове тип Стенли и тип Валео?

    Само където Стенли са си точно оригиналните фарове, а Валео и Депо са афтърмаркет, което не ги прави по-ниско качествени спрямо Стенли.
  4. загряване

    Колега, ако ще сменяш гумички на клапаните сложи си само и единствено ОРИГИНАЛНИ, че иначе ще береш ядове Познавам доста хора, които след смяна на оригиналните гумички на клапаните с някакви други моторите им почват да горят масло в несвяст.
  5. Избор между CR-X 2 и Del Sol

    Здравей, колега! Чак сега виждам съобщението, което си ми писал вчера, но ще ти отговоря направо тук. Ходих днес да гледам въпросния червен Рекс, но чорбаджията го нямаше и не можах да го запаля тъй като ключовете биле в него. Работника, който работи в автокъщата или моргата ми каза така: колата е с тунинг, има музика и спортен волан. По-голямата част от боята, да не кажа цялата е матирана; има ръжда по долния ръб на преден десен калник; очиларката е изгнила в долния си края където е захваната за купето; ламарината около капака на резервоара е яко шупнала и левия калник и той е тръгнал; предната броня виси, но и да се напасне пак ще има големи фуги м/у фаровете и нея. Спортния волан в горната си част е наръфан около 3-4см, борда на облегалката на шофьорската седалка е с надрана тапицерия, а от десния борд на облегалката на пасажерската седалка липсва солидно парче. Иначе има ел.стъкла. Моя извод за мен самия е, че тази кола не си заслужава!
  6. Избор между CR-X 2 и Del Sol

    Здравей, колега! Пред голяма дилема си се изправил така като гледам тъй като и 2-те машини са адски готини. Която и да избереш ще ти дава голям кеф. Успех с избора и намирането на читав екземпляр! По повод червения Рекс в Ямбол: аз съм от Ямбол и по-спомен това е 2-рото пускане на пазара на този Рекс. Мястото където се продава колата в момента не е ясно какво е, т.е. в началото беше автокъща, после морга, пак автокъща и сега е нещо смесено . И тъй като пътя ми е точно от там ще спра да го погледна въпросния Рекс макар, че според мен не си заслужава, но за да изчистим съмненията ще го погледна.
  7. Миризма на масло

    Здравей, колега! Има ли сериозна загуба на масло? Мотора припушва ли когато я ръчкаш във високите обороти? Съмнявам се миризмата на масло да е от теча от гарнитурата на капака на клапаните освен, ако маслото не се стича по нагорещения изпускателен колектор и от там да идва тази миризма. Аз до скоро имах теч от Втек клапана и цялата ми скоростна кутия беше олята в масло, но миризма не съм усетил. Относно спукания колектор предполагам имаш предвид за изпускателния, но ако е пукнат ще има миризма на изгорели газове и работата на мотора ще е по-шумна. Огледай си тръбичката за картерна вентилация да не е пукната, тя е тази, която излиза горе от главата и влиза в интейка (гумената тръба на въздушния филтър).
  8. Какви липове сте пробвали?

    mitaks, колега, я сподели този лип от Прелюд 4-та ген. на каква Хонда си го сложил? Ако имаш възможност пусни една снимка да видим за какво става дума.
  9. Това, че радиатора е на 2-2.5 год., не означава, че не може да протече. Моя радиатор протече точно отгоре. Купих си чисто нов, който след 4 месеца протече пак отгоре и го върнах тъй като е гаранционен и ми изпратиха нов. На върнатия от мен радиатор му направиха анализ и се оказа, че е имал фабрична микро пукнатина точно в тази гарнитура и съответно пукнатината е станала по-голяма с течение на времето. Иначе се опитах да си разглобя моя радиатор и естествено зъбите се накривиха, а някои и натрошиха, както и пластмасовия резервоар и е разбираемо, защото всичко това е капсуловано и все пак успях да видя, че въпросната гарнитура е разядена.
  10. Колега, нищо няма да се получи като си притегнат тези зъбци, защото м/у пластмасовия резервоар и питата има гарнитура, която вече се е износила. Решението е само и единствено чисто нов радиатор. Ако имаш възможност си купи направо алуминиев или да ти изработят копие на твоя от мед или месинг. Но каквото и да купиш гледай да има гаранция.
  11. Въпрос за едно шаси

    Това много ми мяза на Сливенския NSX. Дали е започната някаква работа по възстановяването му ?
  12. Избор на гуми и джанти CIVIC VIII

    Колега, слагай си стандартния размер джанти, който е 16 х 6.5J с гуми 205/55/16 и проблеми няма да имаш.
  13. Обслужване Сивик 6 (D15Z6)

    И аз си стягам филтъра на ръка. Иначе 3.3 масло събира мотора + филтъра. Иначе хидравликата трябва да събира 1литър. Малко ме съмнява да поеме след време още, както и да изкара всичкото количество стара течност.
  14. Обслужване Сивик 6 (D15Z6)

    Oil Filter MANN W610/6 за D, B, H, F, K серия.
  15. Обслужване Сивик 6 (D15Z6)

    Маслото на хидравликата се сменя по-следния начин: Откачаш страничния маркуч, който е на казанчето, той е този, който идва от рейката. След като го откачиш го снади с друг маркуч за да стане по-дълъг и го пусни в бутилка или друг съд, после палиш мотора и почваш да въртиш волана пълен ляв и десен, но бъди готов бързо да загасиш мотора, когато чуеш помпата да засвири. След това закачаш маркуча на мястото му и наливаш новата течност в казанчето и пак палиш мотора. Като запалиш мотора много бързо ще я дръпне и разбира се доливаш отново до максимум и пак въртиш волана пълен ляв и десен няколко пъти за да изкараш въздуха. Системата събира точно 1литър. Относно масления филтър: Аз лично ползвам на MANN и съм доволен и един мой приятел също ползва тази марка филтри на Акорда си и той е доволен. Общо взето избора е твой. Поздрави! Георги
×