Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.05.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Цецо, разбирам привързаността ти към тази кола, но за повечето хора есенцията на живота не се заключава в една дърта ламарина
  2. 2 точки
    При мен беше това: https://forums.hondabg.com/topic/105820-проблем-при-запалването/?do=findComment&comment=1057509823 И още една тема: https://forums.hondabg.com/topic/108356-трудно-палене-при-студен-двигател-d14a8-англичанка/
  3. 2 точки
    Твоя проблем е разискван още преди 12г. Сетих се за темата, ама тя събира прах вече шеста година.
  4. 2 точки
    ceco_accord, - Това със спирането е усещане, което е различно при всеки и съм съгласен НО ако си пробвал различни коли си наясно коя как спира и какво искаш от спирачките. Ако закова спирачките на Пунтото така, както на "R"-a, италианката ще ме изхвърли през прозореца. Пак казвам, колата спира но не е така както трябва да се усеща за разлика от останалите автомобили. И всичко си е наред по спирачната система - от нова течност та до много добри накладки + дискове. По-старите модели Хонда не ги коментирам, че там спирачките са отвратителни също като фаровете, даже не знам дали фаровете или спирачките са по-гадно нещо на по-старите модели Хонда. - Еми шумна е колата, какво да кажа. Размера на летните гуми е 225/40/18, като ДОТ краят на 16-та година т.е първата година която са карани е 17-та, Dunlop като марка. По магистрала, кола от нейният клас като купе ( DS4 на Ситроен ) е доста по-безшумна и приятна. Японците пестят от доста неща вече и това е ясно на всеки който е сменил няколко модела от дадена японска марка. - Боята съм изпуснал...Доста е зле, сравнена с по-дъртите модели но това е явно масово явление при по-новите коли. По-лесно се дере, по-тънка е и ламарината имам чувството както и по-слаба обработка на шасито от към корозия. Пластмасите са отвратителни на пипане и на вид. Еми добре де, не са евтини тия коли, да вземат малко да вдигнат качеството или поне малко да бъде такова, каквото преди години. - За климатика, за мен също е слаб а е профилактиран миналата година. Прави "лед" както каза майстора и наистина излиза доста студен въздух, обаче някак си не успява да охлади. Фолио също имам на прозорците. В градски условия като, че ли е по-зле от магистрално каране от към охлаждане а може и да си го втълпявам. Пак казвам, колата си я харесвам обаче не съм фанатик и да съм като "кон с капаци". Има и други модели/марки които превъзхождат нашата любима марка в не малко неща, защото една кола не е само двигател + скорости към 2020 година. И накрая ще споделя, че ми е удоволствие да шофирам точно този модел, въпреки недъзите които има за мен.
  5. 2 точки
    Идеята на темата не оспорвам, но и тук е пълно със субективизъм и си "чешем езиците". Статистиката е точна наука, доколкото работи с цифри - да постъпим и ние така! Ако някой казва че колата му спира зле - да премери спирачният път (при коректно поддържана система) и да го сподели, вписвайки и тип/размер на гумите. В противен случай значи че просто иска да спира по-късно от възможното. Ако на някой му е шумно - да пише скорости и съответните децибели. Същото е и с ламарините и лака - дебелини и съответните - на "конкурента".
  6. 2 точки
    Off topic : Аз лично намирам тази тема, като една от най-важните, за тези които са в търсене на нова марка....! 👏✌️ И сега по същество: За вече изминати почти 16 К, намирам лошата корозионна защита за най-неудолетворителното по моята Хонда!
  7. 1 точка
    Щом е с удивителна,забрави да си пусне сама регенерация,дори не е сигурно дали ще допусне и през тестер.Поне при мен не тръгна и принудително,което беше повод да махна дпф-а ,и ремапна.Не карай със светещ дпф,защото ще започне да ти качва дизел в маслото и ще станеш за мотор.Чистенето е временно решение,но това е твое решение.
  8. 1 точка
    Щом е с удивителна от самосебе си няма да се оправи (така мисля де-така пише в ръководството). Но и не всяка диагностика може да направи регенерация при светнала удивителна. Но след като е направена регенерация трябва да се укаже (сложи отметка), че е сменен филтъра с нов. За това аз лично съм ходил до Бултрако. (а там се дърпат по принцип за това)
  9. 1 точка
    Здравей, @BONEV, Въпросът ти за грешката вече го зададе в предходната ти тема - ТУК (виж 5 поста по-нагоре). Няма нужда да пускаш нова тема. Моля те да хвърлиш и един поглед на Правилата на Форума - ТУК Сливам двете теми.
  10. 1 точка
    С извинение за -не целия. Mkilla, Аз не съм "кон с капаци" и "ча па толко врЪл фен", но си имам приоритети, които се припокриват вероятно с твоите (както и с на мнозина тук). Карал съм какво ли не и знам че има по-добри, както и знам "къде ги дават" и за колко. :) Професията ми е "гонене на съвършенството", но това е моментно състояние - проектът трябва да се финализира, иначе се изтърва срокът, но пък утре ще е по-добър от вчера. И с колите е така. Отделно има целева група, себестойност и т.н. - да не пълня главите на хората с оправдания. :) Както бе казал Енцо Ферари - най-добрият автомобил който сме създавали е следващият. За съжаление "палачинката се обърна", та бизнесът и маркетингът (и в не малка част масовият потребител) съсипаха и тая сфера. Сега на средностатистическия автомобилист му дай климатроник, голям "тъч скрийн брато" (пълен с всякакви екстри), меки седалки и т.н., а за същината на автомобила не го питай - доволен е на макферсон, задна греда и даунсайзинг моторче. Но такива са времената - производителите скачат според коклиентите. :( Това сме го "глозгали" не веднъж и нема оправия. Относно шума: В Сивика никой никога не е заспивал. Там е толкова шумно и интересно, че "но ченс". :) В Акорда спят всички. Просто различни стилове на шофиране (както и клас автомобили де). Жената спи най лекичко и се буди над 160, но все по рядко ме спохожда желание за такава скорост по наще АУУУтобани. Относно спирачките: Колкото по-бързо спират, толкова по-некомфортни са за возещите се - въпрос на баланс е. Относно ламарините и лака: Да - ако натисна вратата с палец, мога да вкарам ламарината поне 3см навътре, но това е и +. Веднъж така зверски си остъргах предната пасажерска врата и обърнах огледалото и, че чак на другия ден посмях да видя какви са щетите. Гледката беше адска, но нямаше скъсано. Огледалото изправих на ръка и всичко си работеше, а вратата мина само с пастиране на лака. Както се казва - вятърът може да пречупи дървета, но не и тревата. Просто тенекията от японски консерви бе хлътнала и после се е върнала на мястото си! Относно климатика: Един ден ме свари адска жега по Тракията и бях обърнал лицевите дефлектори на вратата и торпедото към мен. В резултат на това страничните сектори на волана бяха студени на кокъл, а горният централен пареше от слънцето, та го държах с 1 ръка за долната централна част. Това не е слаб климатик, просто жегата бе адски пъкъл. :)
  11. 1 точка
    @crx mania Имай в предвид че 15в50 има много детергенти и ще измие цялата тиня в мотора ти и по капки вероятно ще се види от рано. Ако караш колата еври може да я караш и с 5в50.
  12. 1 точка
    Едва ли ще срещнеш компетентни специалисти със съответното образУвание! Да не съм офф: Много им се драска боята, като на другите коли! Като ме бутат постоянно при паркиране ми провисва бронята. Огъва ми се ламарината при сядане върху нея или натискане. Удряни и препрявяни фарове ми се потят! Пластмасата се драска! То само титана май не се драска! И т.н. Мога да си порева яко!
  13. 1 точка
    Ако в 6 сутринта ме видите да бягам, бягайте и вие! Явно нещо лошо става!
  14. 1 точка
    Всяко едно индивидуално усещане е субективно. Но когато се натрупат множество идентични субективни усещания, най-вероятно става дума за обективна реалност.
  15. 1 точка
    Взех го от яко софия , за другия път ще се свържа с фена непременно.Междувременно ще следиме състоянието на маслото.На 21-ви Март ще карам на Калояново и ще го видиме как е след това.
  16. 1 точка
    @ceco_accord никой не говори за разочарован. Темата е "Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди". Напълно възможно е да направиш съзнателен компромис с някои неща, за сметка на други, които са по-важни за теб. Нещо повече - обикновено ако си добре информиран, основната ти задача е да претегляш предимства и недостатъци. При покупка втора ръка това е още по-силно изразено - балансираш цена със състояние, екстри, цвят, точен модел двигател/скорости, надеждност, имаш ли майстор да ти я поддържа и прочее. Ако си купиш 10 годишен автомобил и кажеш, че абсолютно всичко ти харесва и не би го заменил за нищо на света за друг - това е по-скоро фанатизъм. @darius има безброй много теми защо си обичаме колите и не случайно малко хора тук сменят марката. Тази тема е с ясно заглавие - нека не я пълним с офтопик.
  17. 1 точка
    Винаги съм смятал че Хонда се купува умишлено и информирано. Ако човек знае какво очаква, е странно да е разочарован, дори и да сравнява с други марки и модели.
  18. 1 точка
    Това е добре ако си го взел от Фена това масло той най добре може да каже колко ще издържи,той също според мен може да ти даде най-добри насоки за това на което подлагаш колата си. Определено ако го подлагаш на карането от първия си пост ще ми е интересно да капваш от това и да видим какво се случва.
  19. 1 точка
    Мога да споделя и при осмицата как се е стиснал японеца и при екзекута. Много съм подразнен,че стъклата не са соларно-атермични още повече пък люка. - проблема с люка е решен с най висок клас фолио срещу УВ. Багажника при комбито не е това което очаква човек от едно комби, - не може да се реши проблема. Шумоизолацията е ужас. - проблема е решен с няколко дневен труд от мен и сега е тишина. Пасажерската седалка няма опция за на горе/на долу. - проблема ще го реша при първа възможност със смяна на седалката скоро. Тънки ламарини. - не може да се реши проблема. Та проблемите ми за които спокойно мога да обвиня японците за мен са два. Другото ми е просто разход.
  20. 1 точка
    Колата му е с ел.рейка.
  21. 1 точка
    Хвърляли са боб, то е ясно Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    - Брато, снощи сънувах че лепя тапети с Анджелина Джоли. - Е, и? - Беше много реалистично. Даже като се събудих ръцете ми лепнеха.
  24. 0 точки
    Колеги, разбира се, че ще има субективни усещания и това е добре дошло, такова е и името на темата. Нека не пълним темата с излишен офтопик. За да не съм офтопик и аз се сетих за още едно нещо, което не ми харесва в конкретно моето си CRV - тапицерията. Когато карах CRV 2 префейс салонът беше полукожен. Идеално! Не харесвам кожата, а платът е абсолютната цигания. Обаче при фейсовото CRV ако не се лъжа РЯДКО, да не кажа изобщо, се намира такова с полукожен салон. Вярно, че съм взел някакво никакво ниво на оборудване, където няма люк например, но тоя опикан от италиански чавета плат ми бъркаше много (вече не толкова) в очите.
  25. 0 точки
    Скоро ремонтирах НЕУСПЕШНО колата си там, след лек удър (с 20км.ч) - броня, пвц маска и преден капак. 100х се връщах заради забележки по боята и бронята. Тези хора или си мислеха, че съм сляпа и паднала от МАРС, или просто разчитаха на това, че колата я беше ужасно мръсна от пепеляка който е между бараките на "сервиза" и боклуци от дърветата наоколо. Освен че боята имаше разлика с моята (моята е черна НЕ металик а тази беше металик), всички детайли бяха със засъхнали буклучета и прашинки, които трябваха отново и отново да се полират. По всички фуги на голата беше останал непочистен грунд. Един месец колата седя в този сервиз (в двора по-точно) и беше супер разочароващо, когато най- накрая УЖ беше готова, а служителите си бяха оставили ръцете. След като останах без нерви и си взех колата, забелязах че има усукване на бронята. Фугата между бронята и капака не беше равномерна. Но се забелязва при вече измита кола, каквато не я получих. Ходих за второ менение пак в доверен сервиз.... и хората забелязоха и други проблеми, които не бяха отстранени. Отделно оставих колата си там с безпроблемно отварящ се капак, който без проблем се задържаше в отворено положение, а си я взех с капак, който клапваше сам и трябва да придържаш с ръка, докато е отворен. С две думи НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ!!!
  26. 0 точки
    Пропускаш инсталиран модул за дневни светлини, което означава, че ксенонът не се използва постоянно.
  27. 0 точки
    Мога да се включа тук като посоча частен случай - обдухването на предното стъкло според мен е лошо. Дори и при силна струя, отнема доста време да се изичисти от изпотяване в точно определени зони. При други марки и модели дори и с по-слаба струя е постигнато значително по-добро обдухване, защото дизайнът на отворите и насочването е направено по друг начин. Почти винаги при дъждовно време ако навън е над 10 градуса, ми се налага да включвам компресора на климатика за допълнително изсушаване на въздуха, като дори съм пробвал без филтър, за всеки случай (да не би да е задръстен). И това ако съм само аз, а ако има още хора в колата - положението с изпотяването е плачевно. Това с други коли никога не съм го имал за проблем. После - другият проблем - при топло и дъждовно време изпратиелят толкова бавно изсъхва, че просто нямам нерви да го чакам и гася. След час-два като се кача, миризмата на климатик е на топ-ниво. Възможно е да имам проблем със запушване на вентилационния отвор на купето (там, откъдето на някои колеги им влиза вода и пясък в багажника), но общо взето го проверявам от време на време и изглежда наред. Като че ли въздухът в купето не се движи достатъчно, сякаш вентилаторът се опитва да вкарва въздух, но няма накъде да излезе и от там пада дебита на входа. За охлаждането - още в началото се разделих с 300 лева за слънцезащитно фолио на всички стъкла без предното и въпреки че фолиото е от най-светлото - 70 % пропускливост, има добър ефект на спиране на слънцето. Затова не мога да кажа, че имам оплаквания от климатика. В допълнение, миналата година смених кондензатора на системата и нещата коренно се промениха - започва да ми изкарва въздух с температура около 5-6 градуса. Тогава в купето настана истински студ ( и в комбинация с фолиото, пак да кажа). За всеки случай - погледнете кондензатора, защото ако е увреден - много влошава работата и охлаждането.
  28. 0 точки
    Много добър коментар, ако не се измери всичко с точност и не се говори с цифри, има голяма вероятност много от усещанията да са субективни.
  29. 0 точки
    В случая статистиката отчита колко хора НЕ са доволни от спирачките, обезшумяването и т.н. При условие, че почти всички посочват едни и същи неща като недостатъци, това става статистически значим факт.
  30. 0 точки
    Нямах предвид темата да се превръща в "за и против Хонда". В този форум всички сме избрали тези коли и не пречи да посочим недостатъците им, които обективно съществуват. Това ще е полезно за нас и за всички, които четат форума. Затова и от време на време правя обобщения, когато се натрупат достатъчно мнения. Статистиката е суха и скучна, но и безпощадно вярна дисциплина, неподвластна на емоции. @darius Нищо не пречи да направиш една тема за предимствата на Хонда.
  31. 0 точки
    Вуте, обичай ме като Ромео. Ревнувай ме, като Отело. Люби ме, като Казанова. - Пено, я ке те заапем за г*зо, оти съм чел само "Баскервилското куче"!
  32. 0 точки
    Ако хората се задоволяваха с това, което имат - още щяхме да живеем по 30 години и да ловим диви животни с лъкове. И да не съм офтопик - да споделя за моя Accord 8 Executive 2.4i Tourer няколко негативни неща, които и преди съм писал: Комби е, но багажникът е срамно малък. Шумоизолацията е лоша. Заради това, че е комби и калниците са в купето, нещата са още по-зле. Направих допълнителна такава. Аудио системата уж е "Premium", но в нея няма нищо Premium. Осезаемо по-зле от тази на 7ма генерация, а самите говорители са с качеството на най-евтините китайски в Метро по 15лв парчето. Дори има recall, но пак ги заменят с оригинални гадни. Колата е доста тежка (1.7 тона) за класа си и това се чувства. При мен боята на предният капак над емблемата се надигна от корозия. Дано е изключение. Иначе колата е пълна с всякакви хубави екстри, има добро поведение на пътя и е здрава. Радва ме безкрайно, но си личи, че Хонда изостават в някои отношения от другите марки в този сегмент. Което може би е част от причината Mazda 6 все още да се продава, а Accord да бе спрян за Европа 😔
  33. 0 точки
    Смених семерина на колянов вал и съединител...
  34. 0 точки
    Разглезила ни е нещо цивилизацията. Истинският автомобил за страст и удоволствие (този - задният) няма термо и звуко изолация, климатик, хидравлика, ел. стъкла и седалки, па камо ли борд комп и други гаджети. Предава само есенцията на живота, която е отвъд "зоната на комфорт".
  35. 0 точки
  36. 0 точки
  37. 0 точки
  38. 0 точки
    Ква компресия ще мерите кви пет лева тоя мотор с подходящи масла след и около 200к си дава около литър.
  39. 0 точки
    Нито маслото, с което си в момента, нито това, което се готвиш да сипеш, са подходящи за твоя мотор. Това не са масла, предписани от производителя на мотора. Прочети ТУК Виж тази таблица - ТУК Виж какво пише в Owner's manual-a за колата ти. Не се предоверявай на майстора ти. Във Форума има поне два сигурни източника за избор на качествено масло: - Общи поръчки от Ato24 - виж ТУК - Темата на fenabg - виж ТУК Избери си масло с вискозитет между 0w20 и 5w20 със сертификат ILSAC GF-5. Аз бих започнал с 5w-20. Предвиди си за доливане (за всеки случай). Ако се интересуваш за подробности- изчети темите за маслата - ТУК Поздрави!
  40. 0 точки
    Въпрос:При толкова различна информация и взаимно-противоречащи се предписания....с какво масло да карам? Отговор:Производителя препоръчва 0W-20 и 5W-20.Това са масла с ниски вискозитети.Те гарантират икономия на гориво.../много малка/,По-лесно запалване/по-нисък вискозитет на студен мотор/,плюс по-малко износване в подгревен режим.Доказано е че 70% от износването е по време на стартиране и подгряване на мотора. По-подходящи за градско каране....5-8 километра на курс. Не са толкова подходящи за каране извънградско при високи скорости,както и за градско във високи обороти...5-7000 об/мин. Ако приемем някакъв среден вариант...препоръчано W-20 за спокойно градско каране и W-40 за нервно каране,високи обороти и скорости.Златната среда е W-30. Въпрос:Тогава как да определим студения температурен индекс 0W,5W,10W...? Отговор.Първия индекс фиксира течливост на маслото при отрицателни температури.Основно е важен за зимата според SAE,Но ако се вгледаме внимателно в характеристиките на група масла ще видим ,че сутрин лятото на 30 градуса външна температура ще запалим при вискозитет 40,50 и съответно 60 cst.Мотора има нужда от 8-10-12 cst.Логично е да изберем най-близкия вискозитет до необходимия....т.е. 0W.или 38-44 cst.Това ни гарантира лесно палене зимата,намалени износване ,бързо загряване и икономия на гориво в процеса на подгряване/градски режим. Въпрос:Стигнахме до извода ,че трябва компромисно да вземем 0W-30.Маслата започващи с 0W са скъпи.Можем ли да направим още един компромис и да купим сравнително евтиния вариант 5W-30? Отговор:Да може....Тук губим предимствата на 0W за сметка на цена и качество на маслото като базово масло. Въпрос:Има ли значение дали имам катализатор или не? Отговор:Има огромно значение.Катализатора изисква наличие на малко сяра и фосфор в маслото.Липсата на катализатор води до по-голяма свобода при избор на масло изобщо. Въпрос:Как да избера масло ако имам катализатор и държа на него? Отговор:Отворете техническите данни на избраното от вас масло и проверете трите величини: Sulphated Ash % < 1.0 Sulphur % < 0,35 Phosphorus ppm 600-800 Voltility loss % <15 TBN mgKOH/g 6,1-8,3 Calcium ppm 1570-2460 Magnesium ppm 6-46 Zinc ppm 766-868 Molybdenum ppm <269 (MODTC) <1000(Mo) Boron ppm <237 Titanium ppm <114 Sodium ppm 5-454 Въпрос:Производителя на маслото ,което съм си избрал не дава данни за количеството фосфор и сяра,но твърди,че става за двигатели с катализатор.Да им вярвам ли? Отговор: НЕ!.По принцип не се показва това ,което трябва да се скрие.Потърсете информация в специализираните форуми за масла,където се правят химически анализи в независими лаборатории.Там няма скрито-покрито. Въпрос:Скъпите масла ..Редлайн,Амсойл и др. имат завишени нива на сяра и фосфор и го декларират.Това значи ли ,че не стават за двигатели с катализатор. Отговор:Рейсинг ориентираните масла и тези в които присъства много PAO или Ester са ориентирани ценово към перформънс приложения,които изключват използването на катализатор.Някои от тези производители споменават това с дребен текст върху тубите си ...или завоалирано с подходящ текст: Примерно RedLine 0W-20 нямат нито един сертификат,но на тубата пише:Recommended for API SN,SM,SL,SJ...и т.н. или Suitable replacement for ILSAC GF-5,API SN,ACEA A5/B5.На български:Маслото ни не отговаря на нито един сертификат от изброените,но може да се ползва на автомобилите за които тези сертификати са препоръчани...Още по-на български:Маслата ни надхвърлят всички изброени сертификати,но не можем/не искаме да ги сертифицираме,заради някой дреболии като катализатори
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...