Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/18 in all areas

  1. 2 points
    И аз подкрепям мнението на колегата @sredez403 И моето жужеше като купих колата. Имах изгорели крушки по таблото и използвах момента да почистя и смажа вентилаторчето на датчика за климатроника.
  2. 2 points
    Колега, колко теми и поста ти трябват за да се спреш на правилното.
  3. 1 point
    Дани, винаги има алтернатива, но за тези които искат. Тези които не искат и да им подариш нов филтър, пак ще мислят "за като се скапе" и ще предпочетат да го изхвърлят. Иначе по въпроса на колежката, все си мисля , че след процедурата по почистването на филтъра и, той си е на ред, а проблема може да и е:- нещо софтуерно , нещо от някой датчик, или нещо от гарнитурите на самия филтър. Ако самия филтър не е прецакан нещо механично, живота му би трябвало да е почти равностоен , на живото на самата кола - това е лично и неангажиращо мое мнение.
  4. 1 point
    Дай да си кажем нещата както стоят...право куме в очите....Съгласен? Току що каза голяма глупост и двамата души които можеха да ти отговорят вече няма да го направят. Аз съм третия.. Та как да си избереш размера на рейката го пише във всяка програма с хелп за инсталация. С времена на бензинови дюзи настройват само хора ,които хабер си нямат от газ... Та какво точно знаеш ти и какво не знаят газаджиите? Какво е неясен резултат и колко газ ще изгубиш ,за да го постигнеш?
  5. 1 point
    Трудно е в днешно време да си мъж... ... Някои вече се отказаха. П.П. Всички прилики с лица и събития са случайни.
  6. 1 point
    Същия, като на акорда 64,1мм
  7. 1 point
    Отговорът на въпроса е даден от Emicha. На колата има диагностична букса ОBDII , на която се закача компютър със съответният диагностичен кабел и инсталиран диагностичен софтуер. Този софтуер чете грешките като комбинация от букви и цифри, заедно с кратко обяснение английски към всяка.Давам пример: P0420 (Catalyst efficiency below threshold) . Другият начин е да си купиш безжична диагностика ELM327 срещу 5 долара ,която се връзва с bluetooth с телефона и си сваляш приложението Torque. Чрез това приложение също се прочитат грешките. Като разбереш номерата можеш и да ги провериш в интернет, за да разбереш причината за грешката и евентуално решение. На много сайтове са обяснени. Наличието на светеща лампа Check engine означава ,че колата си има някакъв проблем. Той обаче може да не е съществен и автомобилът да си функционира нормално и с него.Това обаче ,пак не е препоръчително да се оставя така. Много "майстори" само трият грешките и успокояват клиентите , че всичко е наред. Това не е така. Наличието на грешка, означава наличие на проблем. Триенето на грешката трябва да става ,само след отстраняване на проблема. Ако не се премахне проблема, грешката ще продължава да излиза и лампата ще продължава да светва, което е дразнещо.Моят съвет е търсене на компетентна помощ на второ място и съответно второ мнение.Може като разбереш номера на грешката , пак да пишеш тука за съвет. Успех!
  8. 1 point
    Здравей..С огромен кеф ще ти споделя за мойте зимни гуми, вече 3-та зима съм удивен от представянето им на пътя -MOMO W-2 North Pole 205/45 R17, няма да поствам линкове към сайтове, за да не правя реклама. Провери ги в нета, виж цената, удовлетворява ли те, прокриват ли изискванията ти. Доста съм впечатлен, колата ми е ниска, в най-големите преспи съм като джип, жената се е хващала за главата как така се движим и изкачваме Купих ги на случаен принцип и найстина си ги уцелих, няма случай да пребуксувам, закъсам....Търкалям 17-ки 4год. ,не сменям джанти, зимни, летни на тях!! Имах едно Кумхо преди време на почистено, без много сняг, никакво сцепление, шейна не можех да издрапам, на 1 сезон бяха..представи си. С ГОЛЯМ кеф ги разкарах...
  9. 1 point
    колега явно не си разбрал от къде идва проблема с DPF филтъра, проблема е в БГ нафтата, и нов да сложиш за 20-30к ще му се разкаже играта
  10. 1 point
    По въпроса за първият ти проблем.Предполагам че е от моторче което взима въздух за да измери температурата в купето.Трябва да се свали и почисти но не пречи и така да си е караш ако не те дразни много.
  11. 1 point
    При такова положение няма начин да не яде и от другото. Но поне няма да правиш стружки сутрин.
  12. 1 point
    Това е маслото за твоето Харви! Направи си реглаж на клапаните и няма да си познаеш мотора сутрин. Сменяй на 5 - 6 хил. км. Понеже имаш много градско.
  13. 1 point
    10w40 Total няма по-бързо начин да убиеш мотора си точно сега зимата,още малко да паднат температурите и сутрешния ти старт е на сух мотор.Сигурно са ти казали че тази боза можеш да караш 10 хил км.Пробвай това https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html с указания ти филтър маслен и въздушен от таблицата в по горната тема .
  14. 1 point
    Проблема на повечето е в това че се доверяват на "познат", а не трябва..Харвито хич не му харесва този вискозитет, пробвай с по-тънко..Когато е много студено в случай сега..нормално да му идва гъсто това масло..Провери си все пак нивото на маслото, в най-добрия случай трябва да е м/у мин и макс, не му вреди и да е на МАХ. Също не на последно място, правен ли е реглаж на клапаните ? Има ли газ ? Но да не те притеснява, сигурен съм че е от маслото 10/40
  15. 1 point
    Това е нещо като "воден знак" на Хондаматик, да си сигурен че е автентична ... ако е от автомата изобщо, защото всеки звук идващ от коша е труден за прецизно локализиране. Аз обаче не мисля, че е от автомата, за 4г. и 6м. близо, щеше да си покаже ако беше от него, аз го имам от ден 1 това изчегъртване.
  16. 1 point
    Знам за какво говориш, моят варел го има същото шумолене, прави ми впечатление, че е наличен само докато е студен автомобила, достигне ли работни температури - изчезва.
  17. 1 point
    През 2014г. разисквах същия казус с мой роднина, който искаше СУВ и му предлагах да търси ЦРВ 3. Той не ме взе на сериозно и си купи Пежо 2008 чисто ново от магазина "щото новото си е ново и по каталог гори 3.6 извънградско/. Няколко месеца по- късно аз си взех ЦРВ 3 и му сложих ГИ и какво се получи? Където и да пътуваме аз винаги зареждах с поне 3-4лв по- малко от него,а той плащаше още: Над 2000лв. каско Около 400лв. смяна на масло Данък 2 или 3 пъти по- скъп от моя и "кефа" за най- малкия проблем да ходи в сервиз на Пежо. В замяна получи безпокойството постоянно да смята по колко км минава защото ако стигне 100к преди да изтекът 5те години му пада гаранцията, мисли къде да паркира за да не му я откраднат, да я ожулят или нещо друго. Аз плащах: Около 180лв. данък Около 100лв. масло Около 800лв. каско, което падаше всяка година. 1350лв. за ГИ "Романо". За 3 години докато я карах съм направил ремонт по предницата за 200лв. и смяна на модул за управление на стъклата, което ми излезе 100лв. В замяна получих яко каране по всякакви терени, ски писти и т.н., като въобще не ми пукаше къде я паркирам. Той пробираше маршрутите си като не ходеше навсякъде и въпреки това на 30к км смени амортесиорите /добре ли е? :D/. Да обаче му ги смениха гаранционно /голям кеф :D/. Началото на тази година аз продадох ЦРВто почти без разлика в цената. Той продължава да изплаща 40те бона за своята, която вече струва на пазара втора ръка около 15к лева. Колата винаги е била и винаги ще бъде един "бирник". Всичко е въпрос на личен избор. Някои предпочитат новата кола защото новото си е ново, аз предпочитам по- стара кола, но от по- висок клас, която да ми прави кеф от шофирането. /Акура, Лексус/. Знам, че ще отнеса много критики, но това си е мое мнение
  18. 1 point
    Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег.
  19. 1 point
    аз имах такъв проблем и понеже ми бяха превартяли белизите на демферната шаиба и уреда лъжеше(превъртяла е шайбата от много жега или е фалшива,че старата беше скъсана и смених със нова китайска),най точно е което ми хареса от майстора свали свеща и нагласи горна точка на буталото,и ъгала на запалване на делкото ....трябва да ти кажа,че не можах да си позная колата на бензин .... е на газ не точно така,но и там си има лек газаджията да пусне още газ и ще се изравнят нещата газ/бензин.
  20. 1 point
    При мен: софтуерно премахване + чип = 500лв. хардуерно премахване = 40лв. продадох филтъра за - 200лв. 500+40-200=340лв. от джоба
  21. 1 point
    Както съм писал по-горе, аз смених само веригите с оригинални и шума се появи след това. Вече започвам са си мисля дали не е от оригиналните вериги.
  22. 1 point
    Липсва ти това може би от палеца на вратата има го на всяка.
  23. 0 points
    -Докторе, може ли да пия ракия с разстройство? -Аз я пия с фанта, но щом така ти харесва!
  24. 0 points
    Отива мъж при лекаря! -Докторе, много пърдя, но не мерише.Ей сега, три пъти. -Добре - казал доктора и написал рецепта. След месец отново при доктора. -Докторе, от тия хапчета вече ми мирише пръднята, ама още е тиха. -Добре де, сега оправихме синусите, предстои да възстановим слуха!
  25. 0 points
    хахахахаххахахахахахахахахахахахахаах
  26. 0 points
    И защо трябва задължително да е зимна
  27. 0 points
    Не бързай да си хвърляш парите на вятъра, намери първо свестен майстор, колата ти е за ремонт
  28. 0 points
    Колко време сутрин ти свети лампата на маслото при първи старт. Преекспонирате нещата с 10/40 вече. Дани това 5/30 ще го изсмуче като цигане сопол, първите две три смени. А за тотала е татал.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...