Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.09.2018 in all areas

  1. 4 точки
    И 2-те масла са Mid SAPS формула, ориентирани, както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Че са подходящи и за двигатели с турбо компресор е просто подробност. Маслото от първия линк изпъква с насочеността към бензиновите азиатски и американски двигатели, докато второто притежава най-върховите в класа си по SAE стандарти на водещите европейски производители. Ако не се изисква конкретно ILSAC GF-5 и/или API SN-RC, втория вариант ми се струва по-удачен при Хонда за Европа. От споменатите по-горе изисквания по ACEA A1/B1, A5/B5, A3/B3, A3/B4, стандарта ACEA C2 надгражда A1/B1-04, A5/B5-04, а ACEA C3 надгражда A3/B3-04, A3/B4-04 (стига изискването по ACEA за TBN да не е по ACEA-08). Ако двигателя е дизелов с или без DPF, отново е отличен избор, стига да не се изисква само и единствено SAE 0W-30. Поздрави.
  2. 2 точки
    За мен лично отговорът за наличието на тези указания се свежда до това, че Mobil 1 5w-30 е масло с dexos1™ Gen 2 (License number D10104GH015), а Mobil 1 ESP 5w-30 не е . В допълнение, Mobil 1 5w-30 има и Honda/Acura HTO-06 (HTO = Honda Turbocharged Oil)
  3. 2 точки
    Не съм планирал определени километри. По принцип смяната му е "насрочена" за края на ноември или началото на декември. Към момента сменям маслото преди настъпването на най-студените месеци (зимата) и в началото на лятото (края на май). Т.е. на 6 месеца. В случая може би ще навъртя около 7000 км. Въздушният филтър е ОЕМ и е чист. Средата е София и близката околност. Тук имам и една "друга версия" - катализаторът (сложен наскоро), по-специално влиянието му върху изходящия поток газове (местно съпротивление) = (малко) по-лошо очистване на цилиндрите = повече остатъци от сажди при пълнене на цилиндрите със свеж въздух за новия цикъл на работа = по-наситени със сажди блоу-бай газове в картера. Звучи малко "измислено"... но това е единствената и то сериозна промяна по мотора, в сравнение с предходно масло. Може и да греша. Според последния анализ на това масло в oil-club.ru, TBN-a е 6.46, а NOACK-a e 5.6. (КЛИК) Нещата обаче сигурно са променени, тъй като базата стана GTL (поне мисля, че карам с масло от тази партида). Незнайно защо обаче Мобил са премахнали тази информация (за % съдържание на GTL-a) от MSDS-са. Когато го гледах за последно я имаше. Сега проверих (ТУК) и... вече я няма. Странно... защо ли? Мобил винаги са били "открити" (поне повече от някои други компании).
  4. 2 точки
    Здравей, https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html RAVENOL SFE Super Fuel Economy 5W-20 1x 5l Стойност на поръчката: 48,95*1,9675 = 96,31лв. Начин на плащане: По сметка Начин на получаване: Лично Поздрави
  5. 2 точки
    На тоя 9 годишен Мишелин трябва джамбаза да дава пари, за да му ги вземе някой.
  6. 2 точки
    Аз ремонтирах рейката. Хванахме я съвсем в началото, тъкмо беше тръгнала - не беше баш протекла, имаше само леко омасляване. Това се случи преди година и няколко месеца и засега, да чукна на дърво, нямам ядове. Носих я за ремонт => тук <= Не правят демонтаж-монтаж, само ремонта на рейката. Казаха, че по принцип става за ден-два, но аз я занесох сутринта и се обадиха, че е готова още същия ден. Дадоха ми 6 м. гаранция. Доколкото знам, ако не си от София можеш да им я пратиш по еконт и ти я връщат ремонтирана. Демонтажа и монтажа беше в сервиза на Слави (Овча купел). След като им я занесох готова, казаха че... нещо било пренатегнато (не помня точно какво), но го били оправили и... както казах, за сега нямам оплаквания.
  7. 2 точки
  8. 2 точки
    IACV - Idle Air Control Valve TPS се калибрира с мултицет 0.48 волта на средната жица(червена) към маса на контакт.
  9. 2 точки
    Случайно днес попаднах на това
  10. 2 точки
    Сега гледах колата, не съм впечатлен и незнам колко си струва за парите. Салона е запазен, има следи от изгаряне от цигари, седалката и волана са запазени. Колата е удряна отпред, маската е сменена с много грозна китайска, бронята е лепена, левия фар не е оригинален, подкалниците изглеждат зле, няма кора под двигателя. Джамбазина ме посрещна с голяма усмивка и като му казах, че гледам колата за друг човек, веднага му стана лошо, даже не искаше да я отваря. Каза, че е внос Германия, не била удряна и е имала 18 джанти, които не е взел. Радар няма, автопилота не работи и светила лампата за радар на таблото. Задните кланици бяха леко обърнати, с малко ръжда по ръба. По двигателя не видях течове, но беше измит и сигурно не е пален. Антифриза беше на дъното на казанчето, радиатора нямаше тампон и се лашкаше, маслото на кутията беше добре, на двигателя е черно. Снимки ще кача довечера.
  11. 1 точка
    Благдаря отново за информация и на двама ви. А ето какво Мобил имат да кажат относно LSPI и кои техни масла покриват API SN Plus (най-отдолу са изброени маслата): https://mobiloil.com/en/article/why-the-mobil-advantage/mobil-1-modern-engines/lspi-protection По техните думи като цяло всички синтетични Мобил масла вече покриват API SN Plus, просто опаковката още не е обозначена на всички:
  12. 1 точка
    Термо ключа е с зелената буксата, отгоре стояща, на 10см от втек клапана.... Ако закъсиш буксата с кламер примерно, би трябвало да ти се пускат перките (при работещ мотор разбира се). п.п. Аз 100-102'C съм виждал на инфоборда ми само един път за 10години, на магистралата с 140, климатик, и външна Т' около 37' . Така че тествай задължително термоключа.
  13. 1 точка
    Тя ако завиваше сама защо ще ти издавя звуков сигнал,че напускаш лентата за движение,тя ще си я следва.Колегата е надценил пакета който има автомобила. Да не вземе да пуснеш волана,че отиде коня у ряката.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Ако някой друг отиде да гледа друга кола при същия джамбаз, също ще се чуди дали да не си я регистрира и да си я остави за себе си. Ще черпя бири, ако някой го направи Чак се учудвам, че не е свалил Мишелините, та да ги продаде отделно
  16. 1 точка
    Човек направете хлабините на клапаните 15-20 in-ex на стеганотс на пластината ако колата има газ. Температура на отливката на главата под 37 градуса. Най добре 30. Не пипай винтове, СТЪПКОВОТО въпреки че такова няма. Свали дросела и го измий ди състоянието в което в монтиран.
  17. 1 точка
    Аз кога е трябвало съм писъл. И да ти кажа никои не може да ме накара на сила да пиша. А в теми пълни с небивалици още повече. Трябва да разбереш че не всеки път като показваш активност помагаш на някого в твоя случай вредиш. А всяка една абревиатура си има своето значение. TPS - throttle position sensor
  18. 1 точка
    Човек запри се бре . Продължаваш да пише глупости и то гилеми на фона на това че дори незнаеш кое как и на какъв принцип работи. Пак ще те питам на мен като на неграмотен да ми покажеш къде е "стъпковото" моторче на црв рд1? Еи такива чели недочели като теб напълнихте форума с всевъзможни тъпотий. В тази тема нямаш ни еднин правилен съвет и термин. П. П към автора с тея хлабини скоро ще го довършите тоя мотор!
  19. 1 точка
    Що пишете глупости бе хора CARPERA мани не пиши и не върти никъде. Къде има стъпково в црв рд 1 да те питам и от чии зор ще пипаш тпс-а за оборотите?
  20. 1 точка
    Да се включа и аз: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1 туба от 4 литра + 1 туба от 1 литър Стойност на поръчката: (1*25,96 + 1*6,95)*0,95*1,9675 = 61,52 лв = 62 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Предварително благодаря!
  21. 1 точка
    Принципа и машините са различни. Имаше и един доволен колега от "Дунев", беше писал в една тема, ама и цената беше доста висока. Също, без да съм на 100% сигурен,мисля че там само препират/отмиват саждите с някакви химикали, но тези химикали, реално не премахват твърдите нелепи, които са основния виновник за запушването на филтъра. Всичко е въпрос на преценка и избор. Обади се и разпитай и сам вземи решението. Успех.
  22. 1 точка
    Аз незная да имат степени. Термо ключа, който включва перките си провери, и смени ако трябва. При мен (F20B6), според инфоборда който имам, перките се включват при около 97-98'C, и се изключват при около 94-95'. Термоключа е един и същи при теб и мен. Успех.
  23. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 415 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 08.09.2018; 9) Моточасове – около 90; 10) Изразходвано гориво - около 293 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (293 л./ 3.7 л.) = 79; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; леко градско (без задръствания); увеличено извънградско, което вдига средната скорост; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-4500 км (офисна хартия): Като цяло - моторът пали и работи стегнато и тихо. Няма почуквания и потраквания, което ме радва, предвид километрите му. Развърта се леко. Самото масло е "по-течливо" от предходните (вече писах за това и преди). Имам предвид и това, че продължава изключително лесно да капе от щеката, когато вземам проба. Не ми се налага да чакам да капне капката. Прави впечатление и сравнително бързото изпълване на зоната на дифузия с "леки фракции" на мърсотия. Причините за това могат да бъдат много (вкл. състав на маслото - 1274 mg/kg Ca съгласно последния VOA; състояние на мотора; качество на бензина; др), но в случая най-вече бих го свързал с факта на течливостта на маслото (леките му фракции), която създава предпоставки за лесно транспортиране (отмиване, отнасяне) на малките/фините частички мърсотия извън зоната на ядрото и отлагането им в зоната на дифузията. Мисля така, тъй като моторът ми е чист, сезонът е летен, а шофирането ми в момента е спокойно/нормално/без стрес . Т.е. няма причина за бързо замърсяване на маслото откъм експлоатационни условия. От друга страна ядрото задържа в себе си тежките фракции без проблем (към момента). Дисперсията е добра и равномерна. Ще видим продължението.
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    Благодарен съм на всяка капка, която се стича по лицето ми... Било сълзи или... дъжд... Защото съм жив!!!
  26. 1 точка
    И... като съм почнал... Нещо много истинско...
  27. 1 точка
    Съжалявам, че не мога да намеря тази невероятна композиция с подобаващото качество... И аз пиша... музика, но има неща..., които като чуеш и... Просто се покланяш... Нека се насладим на геният на кейбордиста на Thin Lizzy - Darren Wharton... Наздраве!
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    Малък подарък
  30. 1 точка
    Малко порно от едни хамерикански Хонда тюнъри.
  31. 1 точка
  32. 1 точка
  33. 1 точка
    Дядо Коледа / Мраз явно и той е Honda fan, защото ни донесе това и разширихме автопарка с още една красавица
  34. 1 точка
    Сивик 1-ва ген. с K20.
  35. 1 точка
    Сивик 1-ва ген. с DOHC ZC (D16A9) turbo:
  36. 1 точка
    САМО КОЛА КОЯТО НЕ СЕ КАРА ТЯ НЕ ГОРИ МАСЛО!И СЪС ТЕЗИ СКОРОСТИ ОТ 180 -200..НЕ МАСЛОТО ВИЕ ЩЕ ИЗГОРИТЕ
  37. 0 точки
    Здравейте на всички. За съжаление имам тъжна новина и вече не съм ви колега. Вчера по пътя Стара Загора - Казанлък Легендата поднесе в един завой като карах с около 120 км/ч и то изпреварвах... Тъй като малко късно видях, че е валяло и асфалта е "лигав" не можах да я вкарам в пътя и обрах скалите. Пак късмет, защото всички сме невредими и наистина колата се оказа корава. Щетите са главно отпред, задната лява джанта е хлътнала навътре и най-вероятно е усукана, но вътре е добре. За сега не знам от Евроинс какво ще ми изплатят, но евентуално ще я продавам на части, така че ако имате нужда можете да ми пишете. За сега имам само 2 снимки, така че по-нататък ще кача още. Колата беше запазена, така че отвътре е екстра, отвън вече не
  38. 0 точки
    Къртенето продължава...!
  39. 0 точки
  40. 0 точки
    Дневни светлини...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...