Jump to content

Viksy

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Viksy

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2006 Sedan 2.4 Ex 6MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Доста хора са доволни от сервиза на Слави. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99342
  2. Благодаря ти. Ето как е при мен за 225/45/17: Явно разликата не идва от размера на гумата, а по-скоро от това, че ти си с комби. Сега и ако някой със седан може даде инфо какво пише за 205/55/16, ще е много добре.
  3. Колеги, някой може ли да ми каже какво е предписанието за налягането на гуми с размер 205/55/16? Моят Акорд има табелка с указания за 225/45/17, но за зимни гуми ползвам 205/55/16. Ако някой може да качи снимка на табелката, която е на колонката на шофьорската врата, ще съм благодарен.
  4. Закупуване на Honda Accord

    Колега Cyreon, ти карал ли си автомобил с ГИ? Според теб акорд 2.4 на газ ще върви колкото 2.0 на бензин, така ли? Не искам да се заяждам с теб, но всичко е въпрос на компромис. И с такива мнения не помагаме на колегата. Загубата на мощност при К24 на газ му е последния проблем. По-полезно ще е, ако му кажем, че може би ще има проблеми с леглата на клапаните, евентуално, някога. Дори и при редовно регулиране на клапаните. Въпреки, че във форума има акорди к20 на газ минали по 70 000км, без проблеми засега.
  5. За параметрите на оригиналния акумулатор можеш да видиш http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-20-24-ltr-petrol-battery20032008-p-1097.html . Виж снимката уголемена. От нея е видно, че е 420А, но за Ah не мога да го разчета дали е 45Ah или 48Ah. Така, че не знам какъв каталог гледат.
  6. Доколкото знам оригиналният акумулатор е 48Ah и 420А пусков ток, май е на Yuasa. 330A са малко според мен за акорд 2.4(лично мнение). Аз би избрал един от тези: http://akumulatori.bg/286/Product/788/YUASA%2045Ah%20YBX3057#info http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA%2048Ah%20YBX5053%20JIS#info Ако искаш нещо по-бюджетно, този също е добър избор: http://akumulatori.bg/355/Product/1283/VeGa%2045Ah%20Premium%20Calcium#info Ползвам такъв на сивик 6 1.6VTI от октомври 2013г. Гаранцията му изтече преди повече от година. Не съм имал проблеми с него. Миналата зима 2015-16 също имаше доста студ и въпреки това си въртеше без особени драми. Зареждал съм го единствено последните две години преди зимния период, профилактично. Нямам общо с горния магазин и не правя реклама. Мен също ме вълнува въпроса за акумулатор на 2.4, тъй като скоро ще трябва да направя този избор.
  7. по-добри спирачки

    Ако имаш шенкели от ВТИ можеш да използваш спирачни апарати+супорти от Акорд 6 с 282мм дискове(не съм сигурен дали всички без Type R не са такива). Дисковете от MG ZR160(282mm, 4x100) пасват перфектно, тъй като са с дебелина 25мм, колкото са и на Акорда. Всичко е болт-он. Аз съм с такъв сетъп+спирачна помпа 1" от EK9. Недостатък на този сетъп, е че дисковете са по-тежки(защото са 25мм) и по-високата цена(130лв/бр. на ATE). Накладките за Акорда са 110лв комплекта, пак ATE. Друг вариант е да използваш апарати+супорти от Сивик англичанка ВТИ. При тях обаче ще трябва да престържеш супортите, за да сложиш дисковете от MG ZR160, тъй като англичанката е с 23мм диск. Но винаги можеш да разпробиеш дискове от англичанка на 4x100, ако искаш. Предимство на този сетъп, е че накладките на англичанката имат малко по-голяма контактна площ от тези на акорда и дисковете са по-леки. Като цени не знам как са. Повече инфо тук: http://honda-tech.com/suspension-brakes-54/brakeexperts-brake-chart-thread-civic-brake-upgrades-ef-eg-ek-integras-3044628/page10/
  8. Ъпгрейд спирачки Сивик ЕГ

    Здравей, Прав си, че по чуждите форуми има доста инфо, но то е доста объркващо и разнопосочно. Препоръчвам ти да прегледаш детайлно следните теми: http://www.onecamonly.com/threads/my-fastbrake-11-rotor-upgrade.4736/ https://nzhondas.com/tech-help/166219-another-option-bolt-282mm-4x100-front-brakes.html http://honda-tech.com/suspension-brakes-54/brakeexperts-brake-chart-thread-civic-brake-upgrades-ef-eg-ek-integras-3044628/ http://honda-tech.com/honda-crx-ef-civic-1988-1991-3/itr-big-brake-conversion-finished-2227925/ http://www.preludepower.com/forums/showthread.php?s=932ab7c068241a45e1aebf949d806f66&t=308681 На база информацията в тези теми, наскоро беше направена конверсия на предни спирачки 262мм към 282мм на моя Civic '99, 1.6 VTi. В момента сетъпа е: -спирачни апарати и супорти от Accord 6gen 2.0 -дискове от MG ZR160(ZS180) 282mm Абсолютно всичко е болт-он, без преправяне. Дисковете са 4x100, 25мм дебелина, централния отвор е същия като на диск 262мм от сивик. Апаратите от акорда също за за 25мм диск. Ако в момента си с предни дискове 262мм би трябвало сетъпа да е приложим и при теб. Ако ли не ще ти трябват шенкели от сивик с 262мм предни дискове( в случай че си решил да останеш на 4x100). Друг по-скъп вариант е да вземеш шенкели, главини, апарати и дискове от Civic 1.8VTi англичанка. Тогава ще ти трябват други джанти, защото главините са 4x114,3. Надявам се да не съм те объркал много. За да се ориентираш по-добре прегледай внимателно по-горните теми.
  9. Аз имах подобен проблем. Колата ми придърпа и угасна при потегляне на първа скорост. После въртеше без всякакви признаци на запалване. Оказа се изгоряла бобина. Двигателя е B16A2
  10. Данък мпс

    Не си сам колега. Аз съм във Варна и със същият двигател d15z6 (114 к.с., 99год.) платих 197.50 лв за тази година. Както беше казал някой друг - над 100 конски сили си плащаш като поп. За съжаление това е положението.
×