Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Тъмният пръстен е така наречената краева зона на ядрото. Там първоначално (най-напред) се натрупват тежките отложения мърсотия, намираща се в маслото. Водата не е от сушенето на капката в СД-то. Не си представяй някакви големи количества вода. Това е просто конденз, който е резултат от горивния процес. В капковата проба се проявява като накъдряне на периферията на капката. Все пак следващия път суши капката на "открито" , а не "затворена".
  2. 3 точки
    @honda_japan Аз също споделям мнението на dandilov и JHM, че маслото е все още много чисто и нищо не налага смяната му. На практика ядрото и зоната на дифузия са с почти еднаква чистота, без тежки отлагания от горивния процес. Обводняването, за което говори dandilov, в случая според мен се дължи на карането на газ (отделя се повече вода при горивния процес), но е в рамките на нормалното. Като цяло маслото изглежда доста свежо. 4 литра картер + 320 л. газ + 1 месец експлоатация + висока средна скорост + пролетен сезон на експлоатация са нищо за това масло, което си изкарва около 200 моточаса в бензинка, а да не говорим на газ.
  3. 2 точки
    Чудесна капка според мен. Накратко... В маслото има още много живот, макар да се забелязва накъдряне на периферията на капката. Може да е виновна самата хартия. Ако ли не, значи има обводняване, причините за което не мога да кажа. Иначе се забелязва отчетливо ядро, значи маслото си има способността да задържа нечистотиите в себе си и не ги отлага по двигателя. Като цяло маслото все още е чисто. Не разбрах, защо ще го сменяш толкова скоро? П.П. Не разполагам в момента със снимковия редактор, че да направя и аз една "пила".
  4. 2 точки
    Само една грешка има в цялата история - монтирани грешни сегменти и то при условие че това е било известно на майсторите (какви майстори са били за да сложат видимо грешни сегменти в мотор няма да коментирам). От тук нататък вина носи този, който е одобрил монтажа. Дори и Фена да е пратил грешни сегменти поради някаква причина - това не го прави виновен в случая тъй като не той е събрал мотора с тях. Ако му се бяхте обадили точно преди монтажа тая тема сега нямаше да я има. Това колко дълго брат ти е чакал тоя мотор са пълни глупости както и сравнението ти с яйцата.
  5. 1 точка
    Баща ми кара Пежо 307 (1.6, 110 кс, TU5 мотор) с такова вече над 10 години. Режимът на използване на колата е лек. Моторът свети и не харчи масло. Маслото си е чист хидрокерг без нищо забележително или ярко открояващо го от другите такива, но просто пасва на този мотор. Информация за състава на маслото можеш да намериш в ойл-клуб.ру. Данните там са от 2013 г.
  6. 1 точка
    Westin Safari front bar from US had to be customized as V´s in US have different subframe so install kit does not fit Mucho gracias to @Кръчмонавта for the help Boost meter connected.. New brake lines and fluid..
  7. 1 точка
    Пробега е изключително малък,за масло от типа на ESP на мобил.С две думи "грехота" е!
  8. 1 точка
    Много лоша снимка колега.От моята "пила" изглежда така:
  9. 1 точка
    Ето нещо интересно, касаещо препоръки относно хлабината на основните и биелните лагери, и вискозитета на маслото: Bearing Loads And Friction Years ago, NASCAR engine builders discovered that if they ran crankshafts with smaller diameter journals, they could pickup some extra horsepower. Reducing the circumference of the bearings reduced friction. A crankshaft with smaller journals was also lighter and revved faster. But there were a couple of tradeoffs. The smaller journals also reduced the strength of the crank, so there was a limit as to how far they could go without dangerously weakening the crank. Also, reducing the diameter of the journals increased the loading on the bearings. The larger the bearing, the broader the area over which the load is distributed. The smaller the bearing, the more concentrated the load is over a given portion of the bearing. Tightening up the bearing clearances and using lower viscosity oil helps distribute the load over a broader area of the bearing. Regardless what type of bearings are used in an engine, clearances have to be precise and correct for the oil viscosity that will be used to lubricate the motor. Thin, low viscosity motor oils require tighter bearing clearances than heavier viscosity racing oils such as 20W-50 or straight 40, 50 or 60 weight oils. Here are some recommended rod bearing oil clearances for various oil viscosities: (ЗАБЕЛЕЖКА: хлабината е в инчове; умножена по 25.4 дава размера в милиметри): .0015 to .0018 for 5W-20 or 20W .002 to .0024 for 5W-30 or 30W .0025 to .0029 for 10W-40 or 40W .0030 to .004 for 20W-50 or 50W .0041 to .005 for 10W-60 or 60W For main bearings: .0015 to .002 for 5W-20 or 20W .002 to .0025 for 5W-30 or 30W .0026 to .003 for 10W-40 or 40W .0031 to .0041 for 20W-50 or 50W .0042 to .0052 for 10W-60 or 60W Цялта статия Engine Bearings Under Pressure - ТУК А това са например данните за хлабините на основните и биелните лагери на моята Д15-ка и някои Д14-ки, както и за Д16Б2 и Б18Ц4:
  10. 1 точка
    и аз сменях, сложих екседи при салви в Овача купел. общо към 500 ми излезе ама гледам сега цените на съединителите са други. ако сега трябва да сменям или пак екседи или от англия оригинален от coxmotor.
  11. 1 точка
    Изпуска ти газовата дюза
  12. 1 точка
    Има един клапан в маркуча от всмукателния колектор до сервоусилвателя на спирачките. Той служи за да запазва ниското налягане в сервоусилвателя, след като е угасен мотора. От там нататък имаш 2-3 натискания, преди да се втвърди педала. Та вземи нещо твърдо и го почукай тоя клапан. Възможно е да не затваря добре. Също така е възможно от някъде другаде по малко да смуче въздух и след известно време да губи вакуум. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19792,19793&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2009&carea=KD&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2WD&nplblk=B__2400 Номер 11.
  13. 1 точка
    @honda_japan Можеш да направиш снимка при следните условия: листът с капката да е разположен върху друг чисто бял лист; гледаш светлината да пада равномерно от всякъде върху капката - без сянка; фокусираш добре и снимаш с изключена светкавица. После попълваш ето този шаблон (данните в него са, за да се ориентираш - заместваш ги с твоите): 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 404 833 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50%; 7) Средна скорост - около 33 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -10.03.2018; 9) Моточасове – около 130; 10) Изразходвано гориво - около 270 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (270 л./ 3.5 л.) = 77; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Няма разход на масло. 15) Други – Как се прави капков тест: 1. Моторът трябва да е добре загрял, т.е. маслото следва да е достигнало работна температура. Аз лично капвам капката след 30-40 мин. каране; 2. Гасиш. Изчакваш около 10-тина минути (най-добре); 3. Докато чакаш, взимаш парче чиста офисна хартия с плътност 80гр/м2 и размер около 10 см х 10 см. (може и по-малко 7х7) и го поставяш близо до теб на равна повърхност и върху нещо, което не му позволява да се опира на повърхината под него - да речем вземаш капачка от бурканче със сладко (или друго подобно) или ролка тиксо и поставяш листа върху него. Така центърът на листа, където ще капнеш капката, не се допира на нищо - виси във въздуха, а краищата му се опират на ръбовете на капачаката или на ролката с тиско. Внимавай центърът на листчето да не провисва!; 4. Вадиш внимателно щеката – без да я бършеш! Трябва ти ПЪРВАТА КАПКА. Стремиш се максимално количество масло да остане на щеката. Аз лично я издърпвам внимателно и веднага я хоризонтирам ( щека ----------------о ). Пренасям я внимателно до парчето хартия и я изправям на около 1,5-3 см. от хартията. Изчаквам капката да капне – може да отнеме време, следва да си търпелив. Ако не капва - много внимателно и леко допри щеката или по-скоро маслото от щеката до хартията - колкото маслото да се плъзне от щеката на хартията; 5. Занасяш хартията с капката и подложката под нея в помещение със стайна температура и я оставяш да съхне 24 часа; 6. Сканираш изображението на скенер с разделителност 600х600 dpi или правиш макро снимка с телефон или таблет.
  14. 1 точка
    Добре де и на мене ми се е случвало сегментите ми да се окажат грешни, майстора категорично каза че няма да ги сложи. Избутах си колата както е разглобена от сервиза и след няколко дни като взех превилните влязох пак. То бива мерак, ама чак с грешни сегменти да ти затворят мотора... Сигурен съм че ако беше звъннал на фен-а на момента да му обясниш ситуацията щяхте да се разберете да ти ги смени ако има, или да си ги вземе обратно.
  15. 1 точка
    Предното стъкло е залепено, гумата около него е само декорация. Варианта да тече от там е почти нула, освен ако не е сменявано и новото да е залепено некадърно. Остават антена, люк (ако имаш) и надлъжните канали на покрива. Трите неща предполагат дупки от ръжда в предния край на покрива. Това с люка го преживях с един от Ровърите ми (Ровър 400 е 1 към 1 с англичанката) - запушени отточни канали и изгнил преден край на покрива. На първите ми 2 CRV-та бяха изгнили каналите на покрива в предния край. Получава се понеже там се събира кал, задържа се вода и гние. Двата канала са покрити с черни декоративни лайстни, която можеш да свалиш и да видиш, какво става под тях. Водата от каналите се оттича между стъклото и страничните колонки (под декоративната гума) и отива в коритото под чистачките.
  16. 1 точка
    @goga не е баш така. Ако аз карах такъв Франкенщайн (D15 с D13 бутала, който за капак и си похапва масло) щях да си отварям очите на четири, когато правя ремонт и човекът, който прави ремонта да е този, който взима частите. Така, ако нещо не съвпадне, да може да си го смени сам в момента на ремонта. Защото шанс частта да се сбърка има винаги (къде майстора, който поръчва, къде от магазина, който доставя), но когато D15-ката не е баш D15-ка шансът се увеличава доста. Играл съм го този филм да взема част от един и да я дам на друг да я смени и става много неприятно. Звъни единият и вика "това не става", вторият казва "как да не става бе, баш тва си е", докато спорът се уточни първият почва да се изнервя, щото губи време и пари с разглобената кола, която му се подмотва и почва да пришпорва нещата. Ефектът се подсилва, когато взетата част е от друг град или ако продавачът признае грешката, но за капак няма налично каквото ти трябва. И тогава всичката икономия ти излиза през носа. Та, аз не разбрах, дори да приемем, че фена е сгрешил (недоразбрал звездичката в задачата), звъннал ли е майстора на брата в историята да му каже, че тези сегменти не са баш за тази кола?! Наложило ли се е да я затворят по спешност, за да не рискуват да изгубят ден-два, в които фена да прати други сегменти? Ако не е видял, че сегментите не са за тази кола, следва ли да допуснем, че ремонтът може да е бил некачествен, понеже човекът няма необходимата компетенция или желание като цяло (абстрахираме се от "опита и името му", понеже засега не ги знаем, а разглеждаме само конкретния случай и ремонт) ? Едва на второто отваряне ли е видял, че сегментите не стават?! В епилог: @Japanese fever защо не си му пратил (донесъл) сегменти от Съединените Нормални Щати? Там оригиналните части май са доста по-евтини, не сте бързали с ремонта, доколкото четох, а ако им предявиш подобна рекламация няма да те пишат в Хонда форума. Само вероятно щяха да ти я откажат, понеже се поръчва с код на частта или рама. Иначе е рисковано. За всички.
  17. 1 точка
    Ето какво влияние оказват върху маслото условията на шофиране и защо:
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Здравейте, И аз бих искал да се включа, ако не е късно, с това масло: 1 х 5L Motul 8100 X-clean 5W-40 https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Масла: €33.50 x 1.9675 лв. = 69.91 лв. - 5% = 62.62 лв. Kуриерската услуга: 5 л. = 4.25 лв. ОБЩО: 67 лв. - по банковата сметка днес Офис на Спийди за получаване: ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ [803], гр. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ [2900], ул. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ № 2, СРЕЩУ НЕВРОКОПСКА СВ.МИТОПОЛИЯ
  20. 0 точки
    Ако не съм закъснял, моля за 6хCASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 1 L https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Парите ще пусна по банков път, до края на деня.
  21. 0 точки
    Аз прочетох болднатото и отговорих. Вероятно колегата иска да каже, че педала му е много твърд преди да запали двигателя. Или се е опитвал да я стартира на наклон и тогава трябва да държи спирачката.
  22. 0 точки
    Дам, вероятно ще има недоразумения. На мен ми отне една седмица да убедя продавача, че за FR-V не става, явно не става и за други модели. Аз по инерция копирах описанието на продавача, като махнах ФРВ, понеже за него разбарх, че не става. Продавача ми върна 3 долара, та правя и аз отстъпка - нова цена 30 лв. (За да не вкарам някой в приключение - изпращам го, като се разбере дали работи или не и ако човекО е свестен - ще ми го плати)
  23. 0 точки
    ...не виждам нищо спортно в елементарно чувство за естетика. В концептуалните модели се вижда, как на дизайнерите би им се искало да изглеждат автомобилите: И какво се получава, когато физиката и функцията налегнат дизайна: Както сме писали по-горе, въпрос на приоритети - някои хора търсят визия преди функция. С концепта очевидно няма да може да се ползва с 520кг (над 10торби цимент от тези за истински мъже, от едно време ) полезен товар, за какъвто е сметнато комбито примерно - за целта задните колела трябва да могат да влизат в калника. За щаститие, на мен не ми се налага да нося цимент, затова съм предпочел да се лиша от малко функция (която на мен така или иначе няма да ми влезе в употреба) за сметка на визия. Вече 5 г и 110 000км карам Акорда и всеки път, като ходя към него му се радвам как изглежда (особено отзад) и всеки път се радвам, че не съм направил компромис с парите и да взема комби, което хипотетично дори би ми било по-полезно.
  24. 0 точки
    Казваш, че заради продадената грешна част са причинени щети за близо 2000лв. Но и, че брат ти съзнателно решава да използва грешна част. Възмножно ли е майсторите при които е правил колата да са му казали, че тези сегменти не са за този автомобил, а той да им е казал "абе айде, ще станат"? Как решаваш, че @fenabg е виновен за всичко? Посочи коя е нормалната държава в която търговец продал ти някаква част ще носи отговорност за всички ремонти настъпили от съзнателното й неправилно използване? Защо не търсиш отговорност на майсторите, които са сложили грешна част съзнателно? Защо изключваш грешките на брат ти? Според законите на "нормалните държави" (каквито смятам, че и България е), имаш някакво време да върнеш закупена стока - ако я върнеш в оригинален вид. След това... все пак "нормалните държави" трябва да защитават и бизнеса на търговците. За това и писах, под формата на съвет - като искаш отговорност от сервиз, който и да е той - си купуваш частите и си правиш ремонта на едно място. Иначе всеки ще си измие ръцете с другия - дори да са правилните части, търговецът ще ти каже "некадърно са сложени", майсторите ще кажат "частите са калпави". И няма как да докажеш, че не е така. Взимате си поука и пиете една студена вода с достойнство, вместо да обвинявате който ви е удобно.
  25. 0 точки
    Нямам право да вземам страна,като модератор,но ще се изкажа като техник. Постоянно помагам на колеги във форума с евтини части. Винаги,ама винаги искам номер на рама. Не признавам Д14,1600 или minime.Няма такива истории.Има само номер на рама. С 2 думи сегментите са си били оригинални и там всичко си е наред. Грешни части ,неправилни части се подменят или се възстановява сумата според ситуацията ,ама след ремонт да търсиш сметка е леко казано несериозно. Кои части влизат в мотора и как се монтират си е единствено отговорност на извършващия ремонта и затова той си дава гаранция.След това има масла,филтри ,разработка и всичко това дава резултат впоследствие. Да сложиш грешни части в мотора е безотговорно! Това е моето мнение като техник и разбирам защо Фена поства темата .Това с кутията си е живо изнудване.
  26. 0 точки
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Като седнеш на пасажерската седалка махаш пластмасата до деснияти крак тази пред вратата. Буксата трябва да е синя с два пина укъсяваш я и натам знаеш как да четеш грешките по чека. Примерно 4 дълги премигвания и едно късо означават грешка 41
  29. 0 точки
    От страната на пасажера под жабката. 3 или 5 пинова буска. По вероятно 5.
  30. 0 точки
    Провери тампона на носача .От него е !Успех !!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...