Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.07.2022 in all areas

  1. 4 точки
    Злорадството е неуместно в този момент, а и ситуацията бързо може да се промени. Освен това е и явен признак на духовната и материална нищета на човешкото битие. За съжаление обаче, вече е дълбоко проникнало в обществото, чието съществуване се изчерпва с промоциите в Кауфлан-а и газта за 20 лева. Успех и бъдете здрави!
  2. 3 точки
    Проблема ми е решен ! Смених си маслото в кутията с оригинално на Хонда и спря да тресе !
  3. 3 точки
    "Централен Балкан"
  4. 1 точка
    Някой бъдещ колега да го предпазя ,за малко да я купя ,но след бърза справка по номера на шасито се отказах ,прилагам линк към обявата в mobile и снимки преди да бъде внесена в Бг. Колата е с върнати 100000 км и е била доста огъната https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11657371512731963
  5. 1 точка
    Ами няма начин. Или ще караш R-ката спокойно с нормално масло, или ще си правиш кефа, но тогава си трябва здраво масло. Amsoil SS 5/30 вече не е това, което беше. Търси нещо на PAO база с естери, 5W-30 или 0W-30. Може и от рейсинг серията. Пък на Петро-то толкова си му е ресурсът 6 хил.км. Но D14-ката да изгори литър/ 10хил.км, значи има нещо...
  6. 1 точка
    Ето и малко относно разхода на масло през картерната вентилация: въобще не я подценявайте, особено при позадръстени отвори на буталото под маслените сегменти или позапекли сегменти. Снимките са на пробег около 300 км след изчистване на утайника при двигател в отлично поддържано състояние.
  7. 1 точка
    Ами и двете не са много подходящи за R-а, но с оглед на това, че се предполага да се раздава газ на R-ката, слагай там Liqui Moly-то. Гледам има 1-2 % естери... като за аромат... D14-ката върви добре с Петрото, ако не го караш като самолет това корито.
  8. 1 точка
    Написа се падна акциза и стана 1.33-1.39 и отсъпка 25 ст и тази на картата, и ето цена 1..03 газ.
  9. 1 точка
    Здравей, късно ли е да се включа, че закъсах с маслото! Много километри навъртях тези месеци! Само дай знак и пращам по Револют веднага Линк-> https://www.ato24.de/en/aveno-fs-5w-40-motor-oil.html Вид и количество: AVENO FS 5W-40 MOTOR OIL 1x5L Стойност на поръчката: €29.50*1.9775 = 60лв. Начин на плащане: по Revolut Начин на получаване: чрез куриер Клубни поставки: Не
  10. 1 точка
    Отпадна акциза за пропан-бутан в същия ден.
  11. 1 точка
    Е какво толкова, има хора които искат сами да си сменят маслото и да изчакат да се изкапе добре, да си огледаш колата отдолу след като си влязъл в дупка (или бабуна, има и почти невидими такива, освен ако не си знаеш че са там и да си отваряш очите), да я измиеш, и други глезотии, за които иначе по сервизите биха се мръщили защото ги бави. Аз лично също бих ползвал, въпросът е че не знам къде в София има такъв "сервиз"?
  12. 1 точка
    Да, хубаво беше да ги има, но като цяло не е екстра, която си заслужава занимавката за да се постави. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  13. 1 точка
    Новото CR-V 6 2023-та! Най-сетне - семпъл и лек вид - в изконните лекали на модела. Винаги ме е радвало как Honda, на базата на Civic и Jazz, могат да създадат чудесни Sport Utility Vehicles.
  14. 1 точка
    Има смисъл за задните пасажери, понеже усещат в лицето си че колата реално работи за техният комфорт. Особено е осезаемо между 3-та и 5-а минута след стартиране на двигателя лятоска и в напечено купе, както и зиме - за топлинка (ако е бензинов), а после общият микроклимат се изравнява. На моята 7-мица се оплакваха при тръгване че няма духалки отзад, но само градско. Сега ги спират на извънградско - нема угодия.
  15. 1 точка
    Гумички 90%, ако ще слагате ментета само В. Рейнц. Сменяте отгоре и си карай колата.
  16. 1 точка
    Всички седмици са без такива духалки, даже и Екзикютива. Тъпо но е така. Под предните седалки има въздуховоди. Според мен единственото неудобство е, че пътниците отзад не могат да си контролират посоката на въздуха и лятото ще им мръзнат краката 😁 Едва ли си заслужава времето и средствата, за да ги добавиш тези духалки.
  17. 1 точка
    Никой не спори с теб че не е била колата добре преди. Некачествен ремонт извършен с две леви това е ясно. Връщаш колата на майстора да я оправи,или другите варианти са споменати в темата,без да отваряш пак двигателя.
  18. 1 точка
    Така си е, проблема не е в маслото, а е в ТАЙХОто (даже и на рима го докарах). Колегата вместо да ни доказва със снимки преди и сега, да си вземе едни гумички на ЕЛРИНГ и да ходи при ГОШКАТА, да му ги смени.
  19. 1 точка
    Някой ден, само да ми остане малко време, заклевам се, един такъв ще има много ядове. След като знам, вече историята на колата (върнатите км), ще се престоря на клиент. Ще събера всякакви доказателства (в т.ч. имейли, снимки на километража и т.н.). С всичките тези материали, директно в прокуратурата. Повечето ми състуденти са в съдебната власт. Но, дори и те не ми трябват в случая- ще е по закон Да, едва ли ще му се случи нещо, НО, кофата с мастило, която ще изпише, часовете, които ще загуби за да стои на скъсаните столове в полицията, може да го стимулират, за в бъдеще да бъде малко по честен. Имаме спечелени дела с казус -"купих си кола от автокъща и след 2 м. се развали със сериозен ремонт". Много харесвам лицата на нагледците, на които, като им се обадиш в началото, се смеят- "нали я пробва, съди ме и т.н". След получаването на исковата молба, както и предварителното заключение на вещото лице, обръщат палачинката. Някой и с километрите ще си го получи. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  20. 1 точка
    Моята е прифейс и е с 4-степенния автомат. На магистралата със 115км/ч по GPS оборотомерът е на 3000. Обикновено не ме е грижа за разхода, ама да кажем, че се върти около 10л/100км комбинирано. Кутията е изключително здрава. Не съм сигурен на 100%, ама на фейса кутията е вече 5-степенна. Същото като моята на здравина, ама с една степен повече. За разхода, не знам, зависи, какви са предавателните числа на 5-степенната кутия. п.п. Карам агресивно, по-скоро спортно, т.е. разходът ми е голям спрямо пенсионерското каране на някой друг. edit: Виж сега, тъкмо прочетох последните мнения в темата ти в офроуд форума. Какво да ти кажа (за цялата тема) - не приемай всичко за истина. Там пишат и знаещи, ама пишат и хора, виждали CR-V (и Хонда въобще) само на картинка.
  21. 1 точка
    Сега научих за тази Speed Alarm, при мен бяха на 50км/ч и на 80км/ч, менюто беше на немски направих го на английски и ги коригирах на 60 и 140! Мерси за разяснението!
  22. 1 точка
    Снимките от обявата са от една бензиностанция преди Виница вдясно където има и автомивка!
  23. 1 точка
    Влязохме в "Матрицата 7". Начии, първи ден ми е, та съм леко афектиран. То е пиене на кафе с некви де ми обясняват кое и как, се едно ми е за сефте. Не симулатор, ами фейсбук. Няма ли къ да се изключи тая балтавня? Иначе има новости, ама колкото по-масов продукт, толкова по- ... Абе, кара се прилично, ще трябва да им "ходя по свирката".
  24. 1 точка
    Ъпдейт Днес намерих време да опитам отново да разглобя вратата и наистина открих скритите болтове под лайсната на дръжката на вратата. Едиснтвено проблем имах при свалянето на захранващия кабел за стъклото... кабела е захванат за вратата със малка закопчалка, която неможех да разкача и беше много трудно да стигна до буксата. Накрая в опит да я разкача изкочи цялата платка и изпадна едно малко бяло "парче" пластмаса със медни контактни пластини на него. Като разгледах малко се оказа че тази платмаса влиза в малко краче на копчето за прозореца и като натискате копчето то я плъзга по платката за да отваряте или затварятр прозореца... Сглобих я на късмет без да разглобявам механизма и си работи, откачих и кабела от закопчалката за да е малко по дълъг за следващия път (дано да няма такъв). Останалото мина лесно без много пот и актуатора е сменен. За разглобяване на пластмасите използвах пластмасови инструменти pry tools за да не нараня повърхностите. Това е видеото, което използвах https://www.google.com/search?q=honda+accord+accuator+replace&rlz=1C1CHBF_enDE998DE998&oq=honda+accord+accuator+replace&aqs=chrome..69i57j0i13j0i22i30l8.17202j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#kpvalbx=_a_fKYrm9BcnokgX65ZCoDA18 а допълнителните болтове в дръжката са на снимката. Всичко останало е като във видеото. Успех на всеки, на когото му предстои тази интервенция.
  25. 1 точка
    Аз преди да отворя отново мотора бих проверил дали проблемът е от гумичките на клапаните или от сегментите. При запален двигател се разбира, по горе съм написал как. Ако е " малката беля"гумичките- могат да се сменят с оригинални или елринг БЕЗ сваляне на главата. Ако е от сегменти задължително бих пробвал с промиване на двигателя с тия химии, които се слагат в маслото. Защото е възможно да има спекли маслени сегменти, колегата твърди че преди ремонта разходът на масло е бил по-малък. Ако не стане с промиване, най-тежкият вариант е отваряне и смяна на сегменти и евентуално блок. А преди отварянето на двигателя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО проверка на системата за картерните газове
  26. 1 точка
    Защо &е, @CARPERA , защо трябва да даде едни пари за качествено масло?! За да си докаже очевадното ли?! Колкото и да не разбирам от масло, колкото, и да не разбирам от двг, и на мен ми е ясно, че проблема е в двг при положение, че гори 1л/600км.
  27. 1 точка
  28. 1 точка
    Мерси з апредложението, аз също ги търсих по този номер, но от редица магазини ме уверяваха, че фебест са спрели да ги произваждат - явно не съм попаднал на точния магазин Накрая взех тези от поста на колегата смок Вчера най накрая ги сложих и смених и пружините по предложение на майстора. Нещата вече са в норма.
  29. 1 точка
    Е как ще е доста като има човек перманентно там? Нали тоя човек е на заплата.
  30. 1 точка
    Това нещо е много хубаво и в цяла Европа имат такива от години.В Плевен също има такъв но не е с хидравлични подемници а с канал. Намира се в базата на "Ремонтстрой 98", до табаковата чешма. Много е удобно когато си вземеш колата от сервиз да довърши човек не довършеното от тях,а то винаги има какво,я кората не са завили както трябва,я някоя щипка са пропуснали да сложат на подкалкика и стои отворен.... никога не завършват нещата за които им е платено. Това което го пиша съм го изпитал на гърба си и явно не само аз, иначе нямаше да се отвори ниша за такъв бизнес. В природата празно няма, вакуми не съществуват.
  31. 1 точка
    Здравейте колеги! Някой знае ли дали табло (километража,оборотомера) от фейслифтов Jazz след 2005г. може да се постави на такъв от 2003г Дали са съвместими?
  32. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...