Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.04.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Полиция няма, КАТ няма и войска няма! Храним над 50 000 униформени за тоя дето духа. Само камери и капани! Време е за грузински модел, тъкмо агентурната мрежа, на една друга империя ще загине!
  2. 2 точки
    Пропусна,че и пътища няма,аа... може би само един остана,под виадукта "Витиня"! Приятно гледане:
  3. 2 точки
    Вземи си една студена биричка и картофки,радвай се на хубавото време и не се занимавай с глупости.
  4. 2 точки
    Еднакви масла, само дето Honda Synthetic Blend си е "Blend" (смес от III, II и малко минералка, поне така беше преди), а Петро-то си е 97% хидрокрек III. ... ако не са го о@к@ли и него... ха-ха Щото при мен започна да намалява по малко към 4000 км.
  5. 2 точки
    За микса съм се доверил на един професионалист и неговите рецепти: Основната му темата в oil-club.ru е тази - КЛИК, но си заслужава да се четат и постовете му в другите теми. Всеки решава сам. Аз лично имам желание да пробвам Моторът (D15Z8) е на над 500 000 км. (вече) и 24 години експлоатация. Каран е с 10w-40, 5w-40, 0w-40, 5w-30, 0w-30, 5w-20 и 0w-20. Интересното е, че минах на 20-ка при вече доста "уморен" мотор - писал съм, няма да се повтарям. Оплаквания нямам. Моторът си работи и не харчи масло. Нямам притеснения за износ или задиране. Винаги съм бил противник на миксовете , но SAE 20 ме разубеди + многото анализи в Oil-club-a. Та, така Реших да си създам "мое" масло, по "мой" вкус, за моя мотор. P.S. Да добавя, че миксът е САМО за лятото. За зимата "чиста" 20-ка
  6. 2 точки
    Малко приложна "великденска" химия за начинаещи Докато жената и детето боядисваха яйцата, аз боядисах маслата. Главните герои: В цветове: Миксът бе: 1.4 л. Mobil 1 ESP x2 +0.6 л. Toyota AFE Extra + 1 л. Motul 300V Ester Core = общо 3л. еликсир. Общият принцип е 2 към 1, т.е. 2 л. 0w-20 + 1 л. 10w-40 (премиум 4Т мото масло). Резултатът е: Ухае на онези сладките гумени детски бонбонки. Такова е уханието на Motul 300V Ester Core 10w-40. Адската смес бе заредена в D15-ката, като летен микс. Първоначални впечатления (субективни) = тишина и усещане за многокомпонентна лубрикация - букет от елементи + естери. Весел празник на всички!
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Колега или си гледал много филми,или не си разбрал какво си взел. Автомат за "лек офроуд",карай си колата и не се чуди как да я счупиш. Примерно малко по-добри гуми, от което естествено ще ти бръмне главата от тях на асфалта. Continental ContiCrossContact LX 2
  9. 1 точка
    Понякога късметът за един човек е добро дело на друг!
  10. 1 точка
    Здравейте, бих искал да поръчам следното: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2x5L 29,95 x 2 x 1,9775 = 119лв. Заплащане с банков превод Получаване чрез куриер.
  11. 1 точка
    Според мен да беше взел нещо с повече аеродинамика за да ги усетиш тези 32 коня които искаш да добавиш. При теб едва ли ще усетиш това дори да го направиш. Карал съм и двата мотора на CR-V 1ген 128 кс. и 147 но автомат,единствената разлика при 147 е малко повече мощ след 110км в час. Както каза колегата не се занимавай с глупости на 22 годишната си кола 128 коня на която отдавна са и умрели тези коне след 100то. Да я пипаш само софтуерно ще доубиеш мотора си.
  12. 1 точка
    Здрасти, поръчвам моторно масло Shell. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: shell-helix-ultra-5w-30 1x4L. + 1x1L. Обща стойност: (24.04+6.96)x1.98=61.38лв. Банков превод. Куриер. Благодаря предварително.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Тия наще тъпаци, не се научиха да ги спират тировете като има 4 почивни дни...
  15. 1 точка
    3бр смених докато оцеля такъв да го хареса Не съм ги стягал по спецификация, че не свалях смукателя , а бърках отдолу.Имат разлика и в теглото, ако намериш да избираш , вземай по тежкия.Има едни много леки и се късат лесно.
  16. 1 точка
    Тая тухла не разбрах за какво му е? Има някаква логика ако той пък смята да източи само таз в апаратите (а не цялата) и просто да долее. С автоматика няма общо. Ползваш целия ход на педала, така източваш по-бързо цялата течност.
  17. 1 точка
    То беше инцидентно. Той си разработи собствен бленд, но не помня къде бе го писал, а и през тел-а трудно ровя.
  18. 1 точка
    "Живейте както искате и както можете. Но на всяка цена живейте така, че да трябвате." •Дончо Цончев•
  19. 1 точка
    Ето един локум от мен. Колата е на 350 к. Километра. 200+ на газ. Преди е имала Фобос 1. Може и да са връщани километрите . Преживяла е няколко собственици. Има надрано на изпускателния вал на 1 цилиндър само и единствено . Всички други изглеждат като втората снимка. Няма никакви проблеми с колата от такъв вал и карам така. И за регулиране има още мегдан предполагам. На тоя етап има вероятност колата да остане при мен още известно време. Много бих искал да и направя 400к, но ще видим. Здрави коли, само прясно масло...
  20. 1 точка
    Разтрих ги празнично. Държат (на сухо и мокро) в завоите страхотно и не свирят, нито мажат траекторията. Точно каквото ми трябва, защото не обичам да намалявам - велосипеден тип на каране, за да не ускорявам после. Загряват достатъчно. Мерих налягането преди да потегля и веднага след като спрях. Качва се с 0.3 атмосфери, което също ме устройва. Градско ще ги карам 1.9 предни, 1.8 задни, а извън, ще си ги донапомпва по предписание. Страниците са здрави и не люлее странично тежкия кораб. За съжаление по наще пътища осеяни с неравности и капани не искам да карам скъпи гуми. Специален поздрав на всички отговорни ФАКтори, дето направиха шосетата ни непоносими за хубави коли и гуми! На тези параметрите са същите, освен че са по-тежички и шумни, но се чуват само по абразивен асфалт. Като нови протектора им е 8 мм, па ако след 4 сезона слязат дори до 4мм - доволен ще остана. Снимки все още не мога да качвам.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Честит Виликден и на теб колега @bogomildimov. Разбира се, че споделяш, щом казваш, че усещаш някаква разлика вероятно има такава ти най добре си познаваш колата, но представи си ако смениш цялата течност каква разлика ще усетиш тогава. Сега натоварваш помпата за да може да направи нужното налягане защото течността ти е абсорбирала влага с времето. Цялостната смяна спасява не само помпата а и спирачните апарати от корозия сиреч от ремонт или цялостната им подмяна с нови, с една дума ще си спестиш пари и ще спечелиш сигурност както за теб и твоето семейство така и за другите.
  23. 1 точка
    В интерес на истината карам или сам имал още 4-5 коли освен хондата -почват да пипат маслото след 4-5000 км.Явно до тези километри маслото си запазва качеството.
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    нормално да ти развиват теории тапицерите, защото не им се занимава само със сваляне и слагане на тавана. И мен ме убеждаваха, че до края на лятото (десйствието се разви миналата пролет) тавана ми щял да се разлепи и провисне.И понеже така или иначе го сваляме, дай да го претапицираме... Не се навих.Още не е мръднал тавана. Но без затваряща се щора лятото не се издържа.
  26. 1 точка
    Аз имах счупен водач.Микрон Доцев ми обявиха цена: 400лв. труд +60 лв. водач + 2 дни работа. Поръчах си водач от Хонда Соларей Варна. Хубаво е да се поръчва по номера на водача, защото както ми обяски човека от Соларей ( още веднъж големи благодарности) левите водачи са маркирани като десни и обратно. При мен беше счупен преден ляв водач, а на него пишеше R. След това отидох при тапицер, който ми свали тавана. Аз си свалих механизма на щората и смених счупения водач. Нищо сложно няма. След това тапицера отново сложи тавана. Цялата процедура отне няколко часа и 50 лв. за тапицера + 57лв. за водача. Дано съм нил полезен.
  27. 1 точка
    Дистанционното палене работи 10 минути или може да се загаси като се задържи бутна със стрелката за 5-7 секунди. Препоръчвам на всеки със CVT да изгледа клипове или да прочете за “Myxal two-step” - . Колата става много забавна и просто прави голям кеф. Ако асфалта е мокър и според гумите става доста интересно. Днес пътувах по магистралата и установих, че при включен ECON и с леко натискане на педала на газта и след това веднага втори път по-рязко колата игнорира ECON и се държи като нормално каране на D.
  28. 1 точка
    @G_S_H А на кого трябва да вярваме в случая? На производителя ли, или на "разни сайтове"? Мисля, че въпросът ми е риторичен...
  29. 1 точка
    Не е нужно да е скъпо за да е хубаво. Ето Honda масло 4 л 51 лв,мисля че всеки може да си го позволи и да е сигурен че е по спецификации за неговия двигател. https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html
  30. 1 точка
    Здравейте, Четвърти тест с PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5/6, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 169 830 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 3008 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А95 около 270 л. Shell, OMV, Benita, Lukoil; 11) Kтм = (л. 270 / 4.3 л.) ≈ 63; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра - PURFLUX LS-350. 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10 000 км., но на около 2 г.( след закупуване ), Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  31. 1 точка
    тъй де, те производителите на масла казват на колко да се смена , не тези на автомобилите...
  32. 1 точка
  33. 1 точка
    Не е за темата за надъхващи цитати, но определено е надъхващо за марката Honda и лично за мен, начина по който бих умрял с кеф като ми дойде времето, естествено без да наряня никой около мен, а просто да си полетя нанякъде!
  34. 1 точка
    Не вярвай на всичко, което виждаш. Преди да опиташ, дори солта изглежда като захар. Арабска поговорка
  35. 1 точка
    "Не насилвайте децата си по пътя си, защото те са създадени за време, различно от вашето." - Платон
  36. 1 точка
    Има и е на 295 хил, купувана нова от България 2006 г. црв к20 и още е с несменена верига. Интерсувах се колко е ресурса и, и се запознах с човека първи и единствен собственик на колата... който ми каза доста неща , като е сменил съединителя на 250хил...., а и валовете са в отлично състояние. Винаги е полезно да чуеш такава информация от първи и единствен собственик поддържал перфектно колата си
  37. 1 точка
    Когато от Хонда спряха Акорд за Европа, от местния дилър бяха започнали една пропаганда по сайтовете за (в никакъв случай не платени) ревюта, че видиш ли на кой му трябва Акорд, когато може да има Сивик 10 седан. Да, добре... Т.е. добре, че все още има Акорд в Новия свят. Макар по мои наблюдения, и там този клас вече да е изчезващ вид. След като си бях търсил седмИцата година-две, така се случи, че трябваше да реша за един Акорд 9.5 К24 Touring на 53х км за един ден. Определих сума, с която бях готов да се разделя, за да го имам, без да съм сигурен, дали ми трябва, а то взе, че стана. Поне беше любов от пръв поглед, когато го видях на обявата. А това не е без значение. Така се наложи да си продам седмИцата. Паралелите. След 10 години с колата, която ми беше фикс-идея да я имам, и с която едва ли не бях сраснал, сравненията между едната и другата са неминуеми. На пръв поглед видях недостатъците. Цялостното усещане за качество на вложените материали беше една идея по-ниско. А, B и C колоните отвътре не са покрити с приятен материал, наподобяващ плат, а са си директно на пластмаса: Пластмасово е и покритието в жабката - няма я велурената облицовка. Няма я дори и лампата в самата жабка. Седалките, макар по-меки на допир изглеждат по-тънки и не толкова масивни. Панелите около бутоните за сваляне и вдигане на стъклата също са оставени на грубо пластмасово покритие. Рамената на задния капак са без облицовка и те. ОК - нито едно от тези неща не го виждаш, или усещаш, щом подкараш колата, но от тях ясно се вижда, че е пестено. Повечето са поправими, но съм се зарекъл, втори път толкова много с кола да не се заигравам, както го бях направил с предишната. Нещо, което не може да се поправи обаче е шибедаха - една от най-важните екстри за мен. Тук прави впечатление, че шибедахът и при хоризонтално, и при вертикално отворена позиция свисти и завихря въздуха доста по-силно, сравнено със седмицата. Което е неприятно, понеже лично аз го използвам доста често. Нещо, което отдавам по-скоро на спецификите на северноамериканския пазар, където особено в Канада, мястото е много, а хората - малко, липсва и автоматичното прибиране на страничните огледала. Пак, специфично за пазара е неналичието на индикатори за мъртва зона, което е заменено от камера в пасажерското огледало, която се активира от десен (?!) мигач. Странна екстра, която изключих почти веднага. Какво обаче има в повече този автомобил? Откъде да започна... Първо - да отворя скоба, че говоря за Touring изпълнение, което е есенцията за модела. Аналог на Executive за седмИцата. Та... пълен (преден и заден) парктроник, изцяло LED фарове, халогени, задни габарити и стопове. С дневни светлини, автоматично включване на къси и дълги. Адаптивен круиз контрол, който следи дистанция от предходен автомобил, намалява и ускорява сам, държи автомобила в лентата и/или сигнализира при напускането й, предупреждение за приближаване на предходен автомобил, като при необходимост се задейства и спирачката. Този номер ми го направи веднъж, когато реши, че ще блъскам пешеходец. Системата е леко параноична, но в 90% от случаите има право. Информация освен Трип А и Б, така и за настоящето шофиране, откакто е запален автомобила. Безконтактно палене, възможност за дистанционно палене, памет на седалките за Шофьор А и Б, в зависимост от това кой ключ отключва автомобила. Подгрев на задните седалки, или поне на долната им част. Акорд 7 беше със завидно добро Premium Sound заводско аудио, но тук нещата са на още по-високо ниво. Говорителите са от кевлар (или както там се казва) и звучат много, много добре. Оставих най-интересното за най-накрая - мултимедията поддържа Андроид Ауто / Епъл Кар Плей. По някаква причина, това го няма дори и Acura TLX от същите години. Андроид Ауто дава възможност за интеграция на мобилния телефон с мултимедията на колата - в това число календар, време, визуализация на тъч скрийна на Waze или Google Maps, с въвеждане от същия екран. Единствено не може да се въвежда на кирилица, но тогава позволява търсенето да бъде извършено от телефона. Аудио приложенията, съвместими с АА също се визуализират и ползват през екрана на колата. Най-новото е, че Вайбър, Скайп и СМС-ите също визуализират, когато има входящо съобщение, с опция да бъде прочетено на глас (доста добре се справя с четенето на кирилица) и да бъде отговорено, чрез гласовото разпознаване (засега само на английски, но върши идеална работа). Следва продължение...
  38. 0 точки
    По празниците бе чудо! 4 пъти си опазих калниците, 2 от тях като описаната по-горе ситуация с екстремно спиране. Обясних нагледно и на синковеца, че живота се случва навсякъде, а не само пред колата. Бях между 2 буса. Предният празен (и спиращ по-бързо от пълния Леген), а този зад мен - пълен и вехт, с по-дълъг спирачен път. Заръчах му и ако може, никога да не кара зад МПС през което не вижда, или да стои по-назад. Но се канех да изпреваря предния бус и изведнъж (след завой) се оказа че 1 Мерзавец е спрел на пъта да пика, та имаше насрещни коли и се наложи аварийно спиране. По селата има мноу "селяци".
  39. 0 точки
    - Как ходиш на работа? - Насила!... - Не бе, как стигаш до офиса? - Депресиран!... - Ама с какво ходиш? - С триста зора!...
  40. 0 точки
    Добре. Разбрахме, че на колегата "по доброто спиране" ще трае около месец ... а на моя въпрос някой ще отговори ли? При автоматика когато има са два пИдала - спирачката до края ли да я натискам или да слагам някакви тухли от долу и да помпам на 50% от хода на пИдала ?!?
  41. 0 точки
    Емо, индианците с това си мажат стрелите но ти ще кажеш ако с това утЕпеш коня.
  42. 0 точки
  43. 0 точки
    Май много се вживявате с тези масла. Покрай мен е пълно с CRV-1 и CRV-2. Като им кажа, че в моето наливам 5W30 и ме гледат, като изстребител. Масово наливат 10W40, че и 15W40. Не съм чул някой да се оплаква от двигател...
  44. 0 точки
    Само че с бус отзаде ми.Колоната пред мен рязко спря и веднага погледа ми в огледалото за задно виждане.Бус ""мастер",от ония със секси емблемата,няма и намерение да намаля.Аз максимално на ляво колкото може откраднах от ляво,а той в последния момент засвири с гуми и към банкета.На косъм да ме направи хечбек.Професионалист шофьор,виждащ случващото се пред него от високо и с повече време за реакция това е недопустимо.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...