Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.10.2021 in all areas
-
3 точкиКажи му да напуска и да ходи да продава дюнери някъде, от части явно не разбира. Въпросните тампони се продават отделно, има ги оригинални Хонда от има-няма 20 години. 52385-ST3-G01 - тия са за аеродек и са една идея по-здрави от обикновените
-
2 точкиhttps://www.lpgshop.co.uk/keihin-prins-vsi-autogas-lpg-cng-filter-single-outlet/ Това излиза. Филтърчето явно е същото.
-
2 точкипредполагам, че не са ме набутали, явно за 2.2, 180кс са по-скъпи. Качвам и аз фактурата. Казвам за шлиците, защото бях в една фирма (името и е като храна за котки ), там ми казаха, че луфта е в шлиците и ще ги рециклират. Оказа се за 1 каре 120лв без ддс. Тъй като вибрациите не изчезнаха бях принуден сам да се занимавам. Свалих полуоската, отворих карето, измих, изчистих го и никъде нямаше язви. Свалих го от полуоската и какво да видя, шлиците на пръта са подбити/смачкани и просто карето е набито обратно. Явно тази операция уплътнява луфта за определен период. При руснаците има няколко теми как се обира този луфт. Ето една за пример: https://www.drive2.ru/l/536075691288954115/
-
2 точки
-
2 точкиОт 10-ина месеца съм щастлив притежател на един чудесен Civic 8, Executive, R18A2 (Tnx @Honda_Z) След като обслужих D15-ката за зимата, дойде и неговия момент. Пълна програма разбира се - смяна на масло, филтри, реглаж на клапани. Ето няколко снимки на R18-ката: "Гмурнах се" да щракна белега на шайбата на коляновия вал - триъгълникът сочи белега (чертичката). Кофти снимки, ама Parkside толкова си може, ниска резолюция. Чудесно пасване с белега на разпределителния вал И накрая една снимка в стил ала @ceco_accord
-
2 точкиАз съм на 16 цола със зимните и няма никакъв проблем.Проблема е само естетически😉.
-
2 точкиВисочината и според мен зависи само и единствено от височината и твърдостта на пружините. Нали затова се слагат подложки под или над пружините, за да се "вдигне" колата. Амортисьорите служат само и единствено за погасяване на люлеенето, което се получава при преминаване през неравност. Също така ако си преведете от английски името на амортисьорите, ще си отговорите за какво служат. Ако промяната на дължината на стержена на амортисьора водеше до вдигане на купето, то тогава, най-лесно можеше да се навие едно удължение и готово, но е факт, че не се прави. При смяна на пружините има видима разлика във височината, защото материала, от който са направени е различен и още не е "уморен" от експлоатация в сравнение със старите.
-
1 точкаОт като съм купил колата, чека не свети.! Беше ми ясно, че джамбазина е правил нещо по колата, защото като дадох на контакт забелязах лампата. И да благодаря на дъждовното време, че ми напълни колата с вода и трябваше да отстраня и теча от тавана и задните врати. След това свалих и таблото за да видя дали джамбаза има заслуга за чека и хоп изолирбант над крушката. И резултата е изправно табло
-
1 точкаОтиди на сервиз да ти ги сменят малкия е ясен на първата снимка но там имаш налягане,ако тръгнеш да го развиваш директно. Големия ако е този от снимката е странен, и дали е това филтъра. Какво излиза в нета по тези номера отпред на лепенката.
-
1 точкаТова е предния тампон които е маслено-хидравличен намира се между радиатора и двигателя.Видно по снимката не е в добро състояние:) След смяната на този и на скоростна кутия возията тотално се промени.На моменти си мисля,че е друга кола.
-
1 точка
-
1 точкаЗа цапането на стъклото - зависи от настройките и/или качеството на пелетите. Ако са кофти пелетите и с настройките не може да се оправи цапането на стъклото. Относно шума - така е. Камините, които съм имал възможност да наблюдавам са си шумни. Било то като пускат пелети, било то като се гасят и т.н. Освен това и прахоляк си има - като се зареждат пелети, като се почиства камината. Пълно щастие няма!
-
1 точкаПривет, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: HONDA ATF-Z1 4 L - 1бр Стойност на поръчката: 55.96*1.9775 = 110.66 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДва сезона изкарах със Прити що годе се справяше със слънчоглед със костилка от череша... Ама реших да взема Грейко RB 20 Star - голям боклук се оказа задъваше се отпред със шлака всеки ден я ръгах и на всяко чистене изхърлях по една шепа пелети... Сега със тази нямам никакъв проблем - скарата и се движи напред назад на всеки 10 мин. отварям я веднъж седмично... Тази е правена в Шабла - близко до тебе...
-
1 точка
-
1 точка4 евро от Холандия: https://www.honda-welman.nl/webshop/honda-lamp-bulb-35505-sj4-003-14-v-3w
-
1 точкаЕто това ти пречи, хващай го и го дърпай смело. Намира се точно зад фара. Като го махнеш ще ти се освободи място да бръкнеш да смениш крушката.
-
1 точкаДа тези твърдения са много добре известни. Наскоро се свърза един човек с мен да попита за автомата на своята Хонда за смяна на масло и тн. Та най-добрия майстор според него,му казал че автомата на колите така бил проектиран че там никога нищо не се сменя и прави. Та от такива простотии навсякъде да,защо да сменяш маслото там нали после ремонта е хубави 1000лв и нагоре за този майстор. Не знам къде ги четеш тези неща или те съветва някой майстор като споменатия от мен,но не го казвай повече. Темата е доста дълга но каквото и да напиша не е в плюс към твоето твърдение. Всички течности в колата се обслужват и сменят,това ти гарантира безпроблемна работа на колата, Както каза колегата преди мен за спирачната, добавям може да ти коства и живота за едни спестени 30-40лв.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПривет. Да споделя- ремонтирах парното, поради слаба температура на струята, а в последствие спукано радиаторче, от което започна да мирише на антифриз и омазняваше стъклата. Та, разправия си е, но нищо чак толкова сложно. Самото табло се държи на 4 болта на кръст, два от двете страни на таблото, един горе под центр.духалка и един най- долу зад ц.конзола. Проблема, който видях, е че имам климатик и не исках да го разбутвам, като му сваля кутията с питата вътре в купето. А тя застъпва кутията с радиатора на парното и клапите. В резултат се наложи да разкача и тази кривата тръба, дето върви от тунела на пода, през пръта на волана и завършва с три болта до гредата на шоф.врата. Купих друга кутия с клапите и радиаторче от Ровър 45, с цел донорство, но накрая си ревизирах и оправих моето. Уж само с ориг.антифриз я карам, а такова калциране не очаквах вътре, защото вх.и изд. тръби светеха отвътре. Разпоих стр.панел с тръбите и шомполирах внимателно, с един лист от ножовка, пътищата до другия панел. Самите пътища са тесни 1 мм. и почти и напълно се бяха затворили на входовете и изходите. После запоих обратно и усилих спойката на тръбичките към панела, понеже точно от там и беше теча. Замених и дунапрененете уплътнения на всички клапи. Накрая монтирах и един воден филтър на вх.маркуч в коша преди кранчето. Резултата е равномерно топло духане от всички въздуховоди, и по-висока температура в по-къси разстояния.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИзневерявала си една женица на мъжа си и хоп той се връща в най-неправилния момент и тя какво да прави паникьосана, скрила любовника както му е реда - в гардероба, но без да иска като затваря вратичките му защипала топките и останали само те навън. Влиза мъжа и директно въпрос: - Жена кой туй ма?! - Ами мъжо, сложих едни камбанки, така по-красиво... Чукнал леко камбанките мъжът, ама не звънят. Плеснал ги по-силно и пак не звънят и казал: - Aбе жена, не бачкат нещо тез камбанки - и шибнал последен турски шамар. А от гардероба се чуло: - Дзън ве майка ти да е*a!!!
-
0 точки
-
0 точкиТова с оригиналните масла си е, меко казано, измишльотина. Двигателно-гледаш одобренията и вече въпрос на личен избор за марка. Хидравлика-прост ATF 4, 5,няма значение, покрива изискванията на Хонда и струва 10-на лева, а не като техния спец. продукт 35,40 лв.,който пак е ATF. Спир. течност-поне Дот 4,Дот 5.1 покрива всички по-малки дотове. Антифриз-червен Long life. На някои производители е и зелен. Просто е- след 2001 година, това си важи за всички марки автомобили. А за смяната на спир. течност-карал съм една кола 15 години и не съм го правил-нищо не й стана! Няма ли проблем, не пипаш.
-
0 точки
-
0 точкиПичове проблема беше че смених гумите и гумаджията който ги монтира явно му е повреден манометара и ги наблъскал на 3.2 атмосфери, яко блъскане ви казвам сега са на 2.4 и всичко е наред благодаря на всички все пак. 😀
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00