Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.07.2021 in all areas
-
4 точкиПокрай търсене на "щар по щар" или иначе казано 4x4, попаднах на този екземпляр случайно- Предвид годините, не очаквах буквално да е като нов от към ламарини. Няма никаде дори наченки на ръжди и не е кърпен. Още е със заводските гумени арки по задните калници. Мотор 1.4, 90кс, внос от Италия преди 2 години с газов инжекцион Romano слаган в БГ. В багажника човекът ми показа смененият ангренаж а той беше с надписи "Honda" на ремък, водна помпа и ролка. Километрите са 225 000 и предвид състоянието на ламарините, може би е един от еднорозите които все по-малко излизат на пазара. Та не се кумих много и го придърпах а за момента си оставям и "R"-a. Иначе 6-тата генерация, технически има нужда да се пипне ходовата част тук - там но пък мотора "пее" както на бензин така и на газ. Не знам дали харчи или не масло но ще разбера скоро
-
2 точкиМалко инфо в случай, че е полезно някому. Радиатор на парно на HR-V не намерих, но за Субаро Легаси от 93-96 година е със същата по размери пита (само е 7мм по тънка, но това не пречи). Изводите са на същото място, но оригиналните са полиамидни и под ъгъл, на винтове са и се свалят лесно. Радиаторчето струва 65-80лв. според магазина и производителя. Но са нужни нови изводи. Заварката на две AL тръбички ми струваше 30лв. Общо всичко 105лв.
-
2 точкиНа Хамилтън могат да му дадат каквото си искат, но щом е първи все едно не са му дали нищо. Справедливост е когато гътнеш конкурент и той не може да се върне на пистата заради теб трябва и ти да отидеш в бокса за почивка без значение дали умишлено или неволно (стават такива работи), ако удариш някой и той загуби пет места заради теб и стане осми ти да не можеш да станеш повече от девети, това е справедливост, Наказанието на Хамилтън беше про-форма както казват циганите "мижи да те лажим" (затвори си очите да те излъжа) И Хамилтън забелязахте ли как тръгна след ферарито на вторият старт, започна да се влачи все едно това са възможностите на мерцедеса, направи се на луд, до преди половин час се ръгаше и се чудеше как да отстрани конкурента а с ферарито даже спазваше прилична дистанция. Каквото и да се говори не може да се каже на черното бяло. Както казват хората - хубава работа ама циганска.
-
1 точкаАз тези челюсти, барабар с всички пружини, съм ги разглобявал и сглобявал на ум пак като сменях дискове и накладки. А ламаринките на накладките са нови и те. Преди да пусна темата отново махнах диска за да стигна до тези пружини и да ги разгледам за някакво износване следствие на потенциално триене, но не ми направи нещо видимо впечатление. Затова и затворих. Освен ще отворя отново и ще прегледам по-обстойно дали съм наредил пружините правилно, дали правят прав ъгъл, както Бранко говори (между другото какво стана с този човек, за последно сме се чували/писали преди 2-3 години). Тогава ще видим. Но пак не мога да си обясня как намалявам, чувам звука, дърпам ръчната допълнително към крачната спирачка през това време, а звукът грам не се променя. Остават тези ламаринки на накладките да са, в друго не виждам логика. Иначе за ръчната съм си свалял поне 5 пъти колелото и диска докато я направя точно толкова обтегната, колкото на мен ми се иска. Сега нямам гайковерт под ръка, бих се хванал да си поиграя още по-усръдно. Послепис: много ме радва тая Хонда, не я продавам да си купя по-млада само защото не ми прави проблеми, била ми е вярна и никога не ме е оставяла на път. А имам добър пробег. Това тук е някакво изключение и е нещо дребно. Разбирам защо държи цена...
-
1 точкаМладежи, аз съм в Сф вече (бях по морето) Да измислим една сбирка на собственици (МДХ, РДХ, Пилоти, Паспорти, етц...) и мераклии ? Някоя вечер в Ринг МОЛ-а след 20:00, звучи добре.... @DMZ кога имаш път към Сф ?
-
1 точкаКъм тази поръчка искам да добавя и това: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40– 3х1L Стойност на поръчката: (3*11.47)*1,9675=68лв. Начин на плащане: Revolut. Начин на получаване: чрез Куриер.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗащо не свалиш колелото и провериш накладките,за 10 мин.работа е.Може ламаринените пластинки да не са закопчани правилно,понякога от ръжди и калпави майстори става.Накладките да се посукват и тракат.
-
1 точкаhttps://sportal.bg/news-2021072107484359746?fbclid=IwAR2Phm1SoyvjwAJmbDpmAY7Eov96GkgRY1OSisufK_teXEXQVnqF4zPAmWE Хил ги знае тея неща и безспорно е важно Макс да не се стресира от инцидента с черния (болид), а напротив - да натиска безкомпромисно.
-
1 точкаЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 1 L 6х1L Стойност на поръчката: (6*11,95)*1.9775 = 141.79 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОбикновено вкарва вода през отвора за влизане на въздух към парното. Намира се в коритото под черната пластмаса, там, където са монтирани чистачките за предното стъкло. В двата края на това корито има тръбички за оттичане на водата при дъжд. Ако са задръстени прелива през отвора за парното. Сипи вода през решетките около чистачките и виж дали ще изтече отдолу, при калобраните зад предните гуми.
-
1 точка@Митко Йотов Да това с Шарл и аз го забелязах , видите ли да излезне душичка, да му "омаловажат" инцидента и той го постигна.
-
1 точкаВътрешната кора е махната, труден беше достъпа до контрите на щипките. Още повече от долу, а и щипката, която си прибрал щипките няма начин само нея да я издърпаш. Явно начина е откопчава се фиксиращата и се плъзга кората назад. Както и да е дано сме полезни, за колегите днес ми идват щипките от бг клипа, после чакам вътрешната ръкохватка от тапицера и сглобявам!
-
1 точкаЦената зависи от много неща. Тези модели имат два скъпи ремонта - съединител и маховик и вериги. Двигателят е един от най здравите дизели изобщо правени някога, окачването е много добро, гледайте дали работят всички копчета, защото често се развалят моторчета на стъклоповдигачите, основно на шофьорското стъкло, машинките за централното заключване и датчиците на АБСа. По двигателя проблеми прави демпферната шайба на коляновия вал, маркуча на хидравликата и алтернатора. Задните гуми с годините стават леко по-отворени, но това се коригира с раздвижени щанги. Общо взето това са основните болежки при тези Акорди, ако поне половината от тези неща са оправени и подменяни, цената даже е ниска.
-
1 точкаЗдравейте ,ето я и моята поръчка Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 1 L - 6 *1L Стойност на поръчката:6 *11.95=71.70*1.9775 = 141.80лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени чрез банков превод Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точка
-
1 точкаНе стига, че не продадох моя Сивик а купих и този. Няма такава краста. Има технически леки забележки, от към ламарини е като нов а има и газчица. Повече ще пиша в моята тема а скоро ще задавам въпроси и тук относно англичанката. Мерси и на @fenabg
-
1 точкаЕйй голям инат си:)Гаранция колоната заминала,а тва какво са казали разни аудио маудио спецове е без значение..повечето тая кола са я виждали само на снимка.А пък ако има проблем с лоша връзка проблема съвсем няма да може да се разреши,че в нея има 1 тон кабели!!!При теб бучи по силно даже и от мойта..смянвай и газ на аудиото:)
-
1 точкаДа се запиша и аз, миналия сезон с Honda forza 250 2009г. И вече с малко по мотор😆 Honda hornet 600 2009g
-
1 точкаАа, аз не съм спец - имам си ЧОВЕК за целта. Грижи се през годините вече за 3-та моя Хонда. Ето какво направи от тази: Карах я месеци без лайсните на броните (на вратите са ОК понеже са метални), с надежда в намиране на надеждна технология за хромирането им наново. Нови са "свет пара", а от моргите ми ги предлагат барабар с броните. Със спрейове не става. Намерих фирма с многокомпонентно покритие (за оригиналното хром нанасяне камерите са малки), ама заради пандемията не си получиха материалите и ми хрумна да им "почерня живота" вместо те моя. Та стана нещо като semi face lift, а и така изглежда по-модерна и семпла. Остава за годишнината откак са зехме, да и фолирам фаровете и предната хром маска - докато са здрави.
-
1 точкаРеновирах визията на дисковете и супортите, че не отиваха на лустросаната визия на екстериора. Високотемпературен лак с оцветител - в случая сребристи частици. Цветът "изплува" след второто пръскане и направи колата "кат нОа". Минахме и реглаж клапани. Имаше няколко леко стегнати, но нищо драматично. На газ е от 70 000км, последните 20 000 при мен, та им бях "вдигнал мерника". Сега съм спокоен че всичко е ТОК и резбите имат достатъчно мегдан за бъдещи регулировки.
-
1 точкаБих искал да споделя моя случай, като пореден пример, че все още има елементи на бананова република в нашата държавица и продължаваме на избираме слабоумни същества в парламента. Предистория: края на декември месец миналата година, на излизане от столицата с пълна кола с багаж късно вечерта, спрях да купя винетка на една от бениностанциите на изхода на града. Въпреки, че бях в процес на търсене на друга кола, реших да взема такава за една година. Дали по моя вина или някакъв проблем с терминала (на 90% съм сигурен, че преди да потвърдя въведените от мен данни, проверих тяхното съдържание), се оказа, че регистрационния номер на автомобила е грешно въведен - липсваше една от втората група букви. Операторът от БГ Тол каза, че не може да направи нищо на момента, и че трябва да им отправя писмена жалба, та взех една седмична винетка, докато се изясни казуса с тях (знаех, че е кауза пердута, но поне бях длъжен да опитам). Не мога да си обясня, как още при въвеждането на винетните такси, не е обмислен такъв механизъм за корекция на такива грешки - много хора така изреваха - дали собственици на МПС или служители в бензиностанции... Така или иначе положително разрешение на казуса нямаше и след това взех една месечна винетка, за да осигуря пътуването около празниците и реших да приоризирам търсенето на друг автомобил. След това се наложи отново пътуване, та взех и една три месечна винетка. За мое удовлетворение (най-после), се въведе промяната в закона (средата на март), която дава възможност да се коригират сгрешени винетки, ако разбира се се докаже, че няма съществуващо МПС със сгрешения номер. Паралелно с това се даваше възможност за въстановяване на ненужно внесени такси, т.е. да се възстановят средстата на дублираните винетни или пътни такси. Fair enough, най-после нещо положително да произведе законодателното тяло. Консултирах се с БГ Тол и ми беше казано, че може да ми се въстановят въпросните такси, но първо трябва да коригирам сгрешената винетка. До тук всичко е супер, подадох молба и след няколко дни ми бе съобщено, че винетката е коригирана. НО, от тук започва интересното в историята. При проверка в БГ тол на реалния регистрационнен номер ми се изписва съобщение, че имам винетка до крайния срок на сгрешената винетка, а в същото време старата (сгрешена винетка) продължава да съществува в системата. Т.е. БГ Тол са разрешили използването на пътната мрежа на моята кола, но явно не са коригирали старата винетка. Такааа, подавам искане за възстановяване на ненужно внесените такси - една седмична, месечна и три месечна винетка, които са закупени в периода на валидност на сгрешената винетка и получавам необяснимия и нелогичен отговор, че за моето МПС с правилен номер, не съществува годишна винетка, а само въпросните седмична, месечна и три месечна винетки. Така че не отговарям на условията за възстановяване на тези такси. Съответно аз отговорих на тяхното становище с твърдението, че те не са си свършили работата и не са коригирали сгрешената винетка в тяхната система, което им дава основание да отклоняват моето искане. Едва днес получих втори отговор на втората жалба - отново с уклончив отговор и твърдението, че за правилния регистрационнен номер няма валидна годишна винетка. И разбира се няма как да ми възстановят ненужно внесените такси, понеже не отговарям на условията, а именно: "при декларирани еднакви данни за регистрационнен номер, категория, държава на регистрация, както и един и същ период на валидност или с разлика между периодите на валидност не повече от 3 дни при плащане в брой или 5 - при плащане с карта". Операторката от кол центъра на БГ Тол днес, ми обясни, че винетката ми е коригирана, но според закона за пътищата, сгрешени винетки не подлежат на възстановяване на сумата. Изглежда закона е написан така, че човек да може да си коригира винетката, но да не може да си върне допълнителните средства, които е платил на държавата, за да им използва пътната мрежа. Също, подлежат на възстановяване на разходите само винетки, които са напълно еднакви..., т.е. искам да разбера кой ИДИОТ би си купил две еднакви винетки в рамките на три дни и поради каква причина би направил това, (разбира се ако няма някакъв умствен проблем). Както и да е, аз така или иначе бях подготвен, че ще пия една студена вода, но съм учуден как хем се прави нещо, което да е в помощ на редовния данъкоплатец, но което поради една или друга причина не работи. Още при входирането на втората ми жалба при БГ Тол, входирах такава и при Омбудсмана, от чийто офис днес ми съобщиха, че скоро ще ми изпратят отговор, както и са адресирали моя казус до председателя на управителния съвет на АПИ. В зависимост от техния отговор, обмислям да се обърна към юристи и да заведа жалба в съда срещу БГ Тол, предимно заради това, че не са коригирали сгрешената винетка, както е указано в закона за пътищата. Ако някой от вас е имал продбни премеждия, или имате някакви смислени съвети какво може да се направи в случая, ще ми е интересно, да ги споделите. Не съм за 100-те лева, а по-скоро за принципа как нашата дъжава се опитва да ни цака. Аз искам да ми възстановят това, което съм внесъл отгоре над дължимото, не целя да ощетя държавата.
-
1 точка0884 88 06 22 Радослав Има вайбър,може да му пишеш и пратиш клип на мигачите.Почти веднага ще ти каже цена. Зад Мото Пфое на Сливница работи
-
1 точкахахаха - и аз така карам, дори скоро на един сфетофар един моторис спря до мене и аз си потеглих на жълто-зелено с пълна газ (без свирене на гуми) и ония ме догони (явно не очакваше, че няма да е пръв), засече ме и ме спря, за да ми показва комбинация от три пръста с преобладаващ среден ... както и да е, това е една друга история Та моя разход го добавям от carspending-а, като този разход е от ежедневното ми пътуване Перник-София-Перник, като рано сутрин (към 06:15) когато няма трафик, карам бабешката до 2200 оборота, което са към 90км.ч, а след като стъпя на Сливница съм "като застаряващ бой-рейсър"... и след 17:00 като се прибирам след като излезна от Сливница и стъпя на магистралата, съм на 3000 оборота или към 110км.ч. Като гледам по-новите коли как на няма и 2 500 оборота ми подържат 120км.ч и ме хваща една мъка... аз като видя над 3000 оборота (да се разбира 4000 оборота) и се сещам как тази кола почва да гори едни 12/100 и сърце не ми дава да карам както бял човек (да се разбира магистрално със 140 постоянни) ... просто имам чуството, че изнасилвам мотора като го карам постоянно на 4 и повече хиляди оборота извънградско за по-дълго време
-
1 точкаНови хубави зимни гуми, предно предаване и лека кола - идеалната формула за проходимост по нормални пътища в зимни условия. Разбира се, устройството между шофьрската седалка и волата е също важно :).
-
1 точкаСорентото по- висок клас ли е от ЦР-В? Не знам, въпрос на личен избор, но аз никога не бих си сменил ЦРВто за Соренто, Санта фе/въпреки че на визия много ми харесват/ или нещо от този род. Иначе ЦРВ 5 е първото, което що годе ми херсва задницата, другите за мен са пълна скръб отзад, особенно 4ката
-
1 точкаКато за начало измери съпротивлението на IAT сензора /за температурата на входящият въздух/ и ECT сензора /за охладителната течност/ при загрял двигател преди или след като включи перката на радиатора. За целта трябва да им откачиш конекторите /разбира без да даваш на контакт догато са с откачени конектори за да не отчете ЕКУ-то някоя грешка/, като преди това виж примерно в Аутодата по момера на мотора какво съпротивление трябва да имат. Така ще елиминираш евентуално този проблем. Много е вероятно да имаш проблем с датчика на въздуха, който с времето може да дава по-голямо отклонение в отчетените стойности от допустимото и оттам ЕКУ-то не дозира правилно подаването на гориво и т.н. Също може и в МАП сензора да е проблема, но за съжаление за него ти трябва диагностика. Едва ли е проблема е от клапаните в повечето случай нещата са прости /нали все пак и това е Хонда :)/. Както каза колегата по-горе най добре опитай се да възстановиш конектора за диагностика и отиди някъде да прочетат ЕКУ-то и евентуално да открият проблема. Автомобила ти няма собствено мнение за мощността си а има заложени таблици по които спрямо отчетените стойности от датчиците по двигателя /температура и налягане на въздуха който влиза в мотора, темп. на охл. течност, потенционетъра на дроселната клапа, кислородният датчик, датчика за детонация/ се стреми да регулира така системата че двигателят да работи максимално добре. Съответно ако някой от системите не е изправна това веднага се отразява на работата на мотора след което и на разхода на гориво. Поздрави!
-
0 точкиКакво да кажа - Легендарен автомобил! Преход от почти 1000 км за 1 ден. Вчера сутринта в 4:30 нулирах trip A и тръгнах за В. Търново - пристигнах в 7:20. Накрая изгрева малко ми светеше в очите, ама - да съм станал по-рано. В 7:40 - старт за София. На ЕКО Севлиево наГАЗих догоре "баката" и към 10 и малко бях в София. Там по дела тук-таме и към 16:00 тръгнах обратно на изток. Пак на ЕКО Севлиево (същата колонка) спрях да допълня и днес гледам бележката - 386 км с 48,6л газ, а от тях около 10% са столично градско. Разход нормален - 10л/100км според борда на бензин, а реално (по метода пълно-пълно) 12,6 / 100 газ, което си е ОК за изпреварвания на трафика по "федералните" шосета и аутобан (доколкото Хемус с неравностите и 5км задръстване заради ремонта на 1 тунел) може да е магистрала. Към 18:30 си бях в Търново, "пих кафе" с приятел, докато чакам слънцето да залезе (та да не ме дразни в очите) и към 20:30 поех пак на запад. От началото на Хемус (на Ябланица) до Враца валя яко и "фнимавах в картинката", та чак към полунощ се прибрах в Монтаната, и освен леката умора в очите (от "мракомокрото" пилотиране), си бях кукурЯк, та хапнах и даже зяпах не'къф филм. Някои сигурно това работят, но за мен не е ежедневие "хилядарка", а на Ледженда му е през "онея 6 работи" - само некой да сипва.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00