Jump to content

martins

Фен
  • Content Count

    462
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Neutral

About martins

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 05/04/1979

Contact Methods

  • Skype
    martinsbg79
  • Website URL
    https://pnp-plast.com/

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic Ep1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Уеб дизайн и разработка.

Recent Profile Visitors

5837 profile views
  1. Джантата е от Хонда Акорд 6-та генерация /произведен в Европа/ 1998-2002 г. 15 цола 6J, 4x114.3. Няма удари или заварки. Има нужда от освежаване. Забележките се виждат на снимката. Цена 50 лв. Намира се в гр. Пловдив. Тел.: 0895656060
  2. Благодаря колега. Годината не е решаващия фактор при избора на автомобила за мен. Проблема е че като цяло няма голямо предлагане и много трудно ще открия запазен екземпляр. Имаше един много запазен Стрийм Фейслифт, но за жалост това с 6+1 места не ме устройва. Поздрави!
  3. Благодаря за отговора. Проверих талона на подобен автомобил и се оказа че се води 6 места. За жалост няма да могат да пътуват 1 възрастен с 2 деца в детски кошчета на втория ред.
  4. Здравейте колеги. Предстои ми закупуване на Honda Stream и ме интересува колко места има на 2-рия ред седалки (колко на брой са коланите, 2 или 3)? Благодаря!
  5. Здравейте колеги. Някой може ли да сподели дали е имал като моя проблем. При включен климатик и работа на мотора на празен ход /след като е достигнал работна температура/ се чува шум - тракане. Става въпрос за EP1 с мотор D14Z6. Благодаря!
  6. Свали си "Honda ESM Accord 1998". Поздрави!
  7. При мен проблема се реши след смяна на моторчетата. Старото моторче е в ляво на снимката а в дясно е новото. Вътре имаше сериозен нагар, както се вижда и на снимката. Преди да отворя машинките установих че идва напрежение до всяка машинка но те работеха когато си искат. След това направих проба на самото моторче с подаване на напрежение. Моторчето имаше сила при първите 1-2 пъти след което спираше да върти при минимално натоварване. В началото си мислех да търся машинки на старо, но след като видях какво е състоянието на моите и реших да си поръчам нови макар и от Корея. Поръчах от тези http://www.ebay.co.uk/itm/12500RPM-9mm-Round-Flat-Shaft-Auto-Motor-Door-Lock-Mirror-FC280PC-FC-280-8-16V-/251884178622?hash=item3aa5778cbe:g:HbAAAOSw34FVCTtk и ги смених. След подмяната определено работят много по-добре, а и самият звук при отключване/заключване е доста по-силен. Подмяната на моторчето отнема по няколко минути за всяка машинка (без разглобяването на кората и демонтажа на машинката естествено). Само при монтажа на всяка букса трябваше да се обърнат кабелите + и - (към моторчето), тъй като въртяха на обратно. Поздрави!
  8. Конектора се намира под жабката. Има една пластмаса която са маха и там ще видиш 2 конектора (има вероятност да са закачени и да не висят така че огледай), единия 2-пина другия 5-пина. 2-пиновия е за самодиагностика. Като се замости и се даде на контакт "chek" лампата на таблото започва да мига в определени комбинации като по този начин се разчитат грешките по мотора (ако има такива). 5-пиновия е за диагностика на мотора и всичко останало. Буксата / интерфейса съм си го правил аз, софтуера е руска разработка. Иначе се чете с "Honda HDS" (дилърския софтуер и оригиналния интерфейс). Не става с ELM адаптера (поне аз преди години не успях да се свържа), като се продават и преходни кабели от Honda 5-пин букса към 16-пин OBD2. Като хардуер АКУ-то е на Bosch, а като софтуер си е на Хонда. Сензорите по мотора също са на Bosch. Няма проблем да я закачим и да сравним данните от двата мотора. Поздрави!
  9. Относно по-забавената реакция на MAP сензора, ако наистина е така както са ти казали от сервиза много вероятно е проблема да е в него. Ето един "скрийншот", от времето когато търсех проблема в прекъсването при определени обороти. На него се вижда реакцията на MAP-a спрямо TPS. Ако имаш пък към Пловдив няма проблем да я закачим да видим какво показват датчиците и да сменим МАП сензорите за проба евентуално.
  10. Ако не е настоен ГИ както трябва след извесно време бърка работата и на бензин. Ако на газ сместа е бедна или богата бензиновото ЕКУ се старае да компенсира с инжекторните времена (като то не знае че се кара на газ). Резултата е че колата не върви добре както на газ така и на бензин. Покарай около 60-70 км. на бензин и виж дали ще се подобри работата. Ако е така отиди да ти настроят отново ГИ спрямо работата му на бензин. При мен въпросното глъхнене при натискане на газта от празен ход почти не се усеща. Единствено малко трудно се потегля на климатик, но при тази мощност на D16B6, на газ .... Иначе при кофти настройка на ГИ имах и глъхнене в диапазона между 2700-2800 об./мин. Гледах как се променят стойностите при плавно натискане на ТПС, също гледах как работят датчиците и в движение. Всичко изглеждаше нормално, но проблема си оставаше. Смених кабели и свещи и пак. Проблема изчезна след правилната настройка на ГИ. Отделно ако редуктора на ГИ не е достатъчно качесвен и има спад на налягане при рязко подаване на газ няма как да няма глъхнене. Поздрави!
  11. Ако имаш проблем с гарнитурата на главата би трябвало да загрява, също при първото запалване за деня (на студен двигател) може да прекъсва за няколко секунди. Иначе Акорда D16B6 трябва да се чете без проблем с оригиналния софтуер и адаптор. Трябва да се види ТПС, как си променя стойностите при плавно натискане на педала на газта. Също дали няма и смущения в MAP сензора. Работата на Ламбда сондата също трябва да се провери. Но за целта трябва да се закачи към софта и да се види какво става на празен ход и в движение когато се прояви проблема. Проблема може да се дължи и на ламбда сондата. При много богата смес ЕКУ-то спира подаването на гориво, но без диагностика няма как да се установи. Поздрави!
  12. Коледа пробвай отвътре както ти писах. Правил съм го 2 пъти и не отнема повече от 10-тина минути. Гледаш по другата врата къде се намира точно лостчето и действаш.
×