Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.07.2021 in all areas
-
3 точкиКакво да кажа, HR-V съм го отписал, не ме грабва, а и европейския вариант е само на предно. Acura-та са екзотика, да здрави са, не го оспорвам, но в същото време ме притеснява, ако евентуално се случи инцидент. Тогава ще гледам тъпо 1-2 месеца докато ми дойдат частите от Америка. Не ме разбирайте погрешно, колата ми харесва, просто тези неща ме притесняват, за това и не се спрях на нея. Въпреки, че аудитата ги плюят се оказа, че 3.0 tfsi е един от най-здравите двигатели. Има болежки, но те се лекуват лесно(термостат, водна помпа, картерна вентилация и една PCV клапа, която като се счупи колата почва да гори масло). Фокусирах се върху аудито, защото: 1. Двигателя е железен 2. Скоростите са железни(8 степенен автоматик, акурите са със 6 степенна скоросна кутия, която си е мудничка) 3. Има supercharger, няма турбо! 4. Има части едрогабаритни, калници, врати и т.н. 5. Лесно може да се направи 400 коня, което не се отразява по никакъв начин в дългосрочен план на кутията или двигателя(все пак мотора се монтира и в SQ5, което заводски е 358 коня). Има и ремап за кутията, който я прави по-пъргава и отзивчива. И двете коли не стават на газ, та ще се сипва бензинец Но при 18000км на година, не мисля, че е такава болка за умиралка. Разходите по подръжката са същите като на Acura-та: 7 литра масло, раздатка, скорости с филтър, 6 литра масло за скорости, което е ZF8 и го има в ato24. Ясно ми е, че няма как поддръжката да е същата като на сегашната ми кола.
-
2 точки
-
2 точкиВероятно си изчел достатъчно и си преценил - дерзай! Жив и здрав, и да са пофалиш кат го земеш, а времето ще покаже дали булката е читава, или ша ти земе здравето. Важното е че има кой да го прави и разбира се - дано не се налага.
-
2 точкиКапков тест 3 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-194300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.07.2021г. 8.Мото часове около 90 9.Изразходвано гориво 380л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,6л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
-
1 точкаЗдравейте легенди :) Като бивш Хондаджия, но както знаем истинската любов ръжда не хваща, съм се загледам по тази красавица: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11582890613520806&slink=kpbpqr Има ли някой, който да е гледал тази кола? Ще оценя високо и препоръки и мнения относно това предложение. Благодаря за отделеното време и се надявам да се присъединя отново към отбора ;)
-
1 точкаДа завърша темата. Както каза колегата смених целия комплект съединител с компресор. За моя мотор намерих марката Nissens на много приятна цена 365 лв. Поради тази причина обаче един габровски майстор директно ми отказа да го постави (искаше да ми сложи същия,но купен от него за 580 лв ). 😀😃 😀
-
1 точкаАкурата мина на търг. Стартира от 31000 Канадски долара ... и за няколко секунди мина 40000 43800 не стигнаха за лимита определен от продавача така, че скоро може пак да я видим.
-
1 точкаЩом го е сложил японецът, все има защо... А като потропва - смени му тампона.
-
1 точкаМоже и за това да пита колегата но аз оставам с впечатлението, че за най крайната планка е въпроса където корите свършват. Иначе #17 е едно дървено трупче и нищо друго. При 2.4 явно е с такава форма но при 2.0 трупчето е квадратно. Добре, че имам още време за редакция. Сега забелязах, че това което си мислих, че е стрелка която колегата е сложил не е такава а просто една сламка. То така ако не обозначиш за какво питаш може да е всичко.
-
1 точка@Митко Йотов , аз мисля, че става въпрос за #17 от тази схема: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2010/22-ELEGANCE/BODY-PARTS/FRONT-SUB-FRAME-REAR-BEAM-DIESEL-/17TL1A01/B__4801/6/3878 Успокоител. Какво точно успокоява, нямам идея.
-
1 точкаТуй нещо въобще няма да проработи .
-
1 точкаЗдравейте, Да се разпиша и аз в тази тема като нов потребител Докато си чакам хондата реших да събера малко инфо за маслото, защото предпочитам да си го сменям сам. По спецификация е 0W20(чак са го написали на капачката), но се чудя дали няма да е по-добре 0W30. Колата е 2017 Honda Pilot Touring - 3.5L V6, AWD със немската кутия ZF 9HP. Поздрави.
-
1 точкаЕто това е марката на комплекта. За сега колата работи по часовник, а колко ще кара така - божа работа.
-
1 точка
-
1 точкаЕмии @scyberboy ако се чудиш онази акура от 2020 в момента е на 18000$ Утре търга, та ако излезне 24-5к ще си е супер за кола на една година, която нова струва 100000+ лв
-
1 точкаТапицерия перфо кожа + алкантара и нова емблема. Нищо му нямаше принципно, но исках нещо различно. Усещането е все една караш нова кола.
-
1 точкаДнес, смяна на ангренажен ремък (Continental DOT 12-01-2021), обтяжна ролка KOYO, водна помпа GMB, антифриз и всички масла. + Монтиране на допълнителна стабилизираща щанга на задния мост. Благодарности и на Жорката!
-
1 точкаМалко късно се включвам в темата, но може би не е късно и аз да дам една перспектива. Според мен потребителски кредит за автомобил е абсурдно неоправдано - особено предвид, че автомобилите над 20 000лв се обезценяват значително по-бързо. А няма да си купиш много повече автомобил за 30-40, спрямо такъв за 15-20. Не бих купил американски модел автомобил, какъвто еквивалентен няма в европа (MDX, Pilot и тн) - по-трудно се препродават, по-трудно ще взимаш части, особено ако стане някоя беля и трябва да купуваш броня/врата и подобни едри части. Така и аз бих те насочил към CR-V 3 или Lexus RX 2006-2011. Лексусът включително в хибриден вариант. Вече има сервизи за батерии, заменят отделни клетки евтино и надеждно, а клетките не са много. Лексусът е по-луксозен, по-голям. Докато CR-V-то е изключително практично. Ако караш по-малко градско и държиш повече на комфорт - Лексусът. Иначе CR-V-то.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа си отговоря сам на въпроса може на някой да му реши "проблема". Дълбоко бъркане до лакътя отзад и със стискане се избутва напред копчето както е на снимката. После диодчето се сваля със завъртане на 90 градуса. В моя случей не беше изгоряло а нещо явно поразхлабило ... просто го завих и светна.
-
1 точкаДобре е че колегата Динко все пак се е усетил че има нещо нередно и е проверил налягането. Като знам как вози Сивик 8 на стандартно налягане в гумите, не ми се мисли какво е било усещането с + 1 атмосфера отгоре. Повечето хора избираме колите си с очи и отчасти с ясна концепция за предназначението им, а тестовете преди покупка не винаги се преценяват трезво. Отделно, Хондите си возят твярдо, но това е грешен термин. Всъщност имат стегнато окачване, за да осигурят ниво на управляемост над средното и с това са известни, а проблемът е че в гранични режими се карат рядко, а през другото време се оказват некомфортни, но такъв е японският подход - обратен на френския, където се возиш ОК, но не смееш да се израдваш, щото ооо ... .:) Нашите настройки се правят по пистите, а там дупки и неравности няма. Газил съм и френски шосета, еми, няма как - мекици са им колите. Балансът между 2-те крайности е труден и не случайно новите коли от среден и нагоре клас, имат няколко режима на твърдост на окачването, или направо адаптивно (в реално време). Вече луксовите са и с пневмобалони вместо пружини, но там вече е цифромания, така че, като няма кеш за адаптивно окачване се адаптираме ние. Противно на мненията и Ледженда вози стегнато - все пак е Хонда, но дългата база и почти 2-та тона маса компенсират, а и при него комфорта идва от седалките, каквито му се полагат за висок клас автомобил. Но и при него макар и по-приглушено се усещат / чуват фугите в асфалта, и както споменах, в града карам с по-ниско от предписаното налягане. Обут съм с 245х45х18 и ги карам на 2 атмосфери. Поне аз усещам разлика от нормалните стойности и така практикувах и с Акордите. Като излизам извънградско, не ми е проблем да ги донапомпя по спецификация. Няма лошо всеки да експериментира (в разумни граници) и да си намери безопасната зона на поносимост. Отделно от това, предписаното налягане е ориентировъчно и важи за серийните гуми, с които не всеки кара, а се придържа само към стандартните за модела размери, но не следи за твърдост и брой слоеве по бордовете на гумите които обува, а нещата се променят с годините след разработването на модела кола.
-
1 точкаЕто как да омекотиш окачването стъпка по стъпка: 1. Изпускаш гумите до заводските препоръки. 2. Продаваш колата 3. Купуваш нещо високо дето вози като лодка или някой готин Мерцедес (извън 124 визирам). 4. Кефиш се на меко.
-
1 точкаhttps://omanual.ru/Honda/CR-V/2/ http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm
-
0 точкиДве монахини отишли на пазар и се забавили много. - Сестро Мария, вече е тъмно, ние все още сме далече от манастира. - Да, сестро Захаринке, а забеляза ли, че един мъж ни следва? - Да. Какво ли иска? - Логично: да ни насили. - Какво ще правим? - Логично: ще се разделим. Ти натам, аз насам. Мъжът последвал сестра Захаринка. Сестра Мария пристигнала в манастира притеснена. След час идва и сестра Захаринка. - Какво стана? - Логично: започнах да бягам, той - също. - И после? - Логично: той ме настигна. - Боже мой! И ти какво направи? - Логично: вдигнах си роклята. - Сестро!!! И какво направи той? - Логично: свали си панталона. - И после? - Логично! Не е ли очевидно? Една монахиня с вдигната рокля бяга много по-бързо от мъж със свалени панталони! АКО СТЕ СИ ПОМИСЛИЛИ ЗА ДРУГ ФИНАЛ, КАЖЕТЕ СИ 213 ПЪТИ АВЕ МАРИЯ И 365 ПЪТИ ОТЧЕ НАШ. МОЛЕТЕ СЕ НА БОГ ДА ИЗЧИСТИ УМА ВИ! И не ми го пращайте обратно, че още съм на Аве Мария...
-
0 точки
-
0 точкиПичове проблема беше че смених гумите и гумаджията който ги монтира явно му е повреден манометара и ги наблъскал на 3.2 атмосфери, яко блъскане ви казвам сега са на 2.4 и всичко е наред благодаря на всички все пак. 😀
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00