Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте, купих въпросната кола и ще я почакам 1-2 месеца от Канада. Двигателят мисля, че е същият като на Odyssey, Ridgeline, Passport, etc - V6 3.5L. Имам въпроси относно поддръжа и обслужване. Скоростната кутия е ZF9 автомат и оригиналното масло е Honda ATF Type 3.1. В Бултрако са смяна искат 116лв за литър(общо 4л) и 54лв за работа. Въпросната скоростна кутия се слага на доста марки и е на ZF Group като тяхното масло(което го слагат и в BMW с такава кутия) е ZF LIFEGUARD FLUID 9 и цената му е почти на половина. Има ли тук хора със ZF9 и ако да къде и сменяте маслото и с какво? Във https://www.piloteers.org всички сипват Valvoline MaxLife ATF, което го няма тук изобщо. Бултрако не работели с масло на клиента и си длъжен да ползваш тяхното.. Поздрави ЕДИТ: забравих да кача 2 снимки поне
  2. 2 точки
    Според мен няма друго за притеснение. Маслото все още е "чисто" - няма сериозни натрупвания от сажди. Дисперсията е много добра. Едва видимият прозрачен ореол в края на капката по всяка вероятност е от леки чисти фракции масло.
  3. 2 точки
    Такава къдравост, без причина, наблюдавам при маслата на GTL - база. Не знам ALS дали е с GTL базово масло...?
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Тази тема е предназначена за хора, които търсят вариант за светлини за движение през деня без да развалят изгледа на колата с монтиране на допълнителни осветителни тела. Автомобилът в темата е Хонда Акорд 2006 (фейс-лифт), седан, с двигател 2.2 i-CTDi (140) с фабрични ксенонови фарове, с бял рефлектор на мигачите и бял разсейвател пред него. Този модел има сензор за светлина и поддържа автоматично включване на фаровете при тъмнина. Описаното в темата е приложимо също и за всички автомобили, чийто рефлектор на мигача и пластмасата (разсейвателят) пред него са бели. Не е подходящо например за Акорд 8 или за Акорд 7 2003-2005 (преди фейслифт). Опитал съм се всичко да обясня разбираемо дори и за по-неподготвени колеги, но ако някъде съм се отплеснал и нещо не се разбира – моля да ме извините и да питате за допълнително обяснение. ВНИМАНИЕ! Описаното в тази тема НЕ ПОКРИВА ИЗИСКВАНИЯТА за дневни светлини, които са записани в ПРАВИЛО 48 на ИКЕ на ООН. Всичко, което съм направил, го правя на своя отговорност и всеки, който реши да го повтори, носи сам отговорност за действията си. Възможно е както аз, така и вие да имате проблеми с органите на реда заради това, че не използвате светлини, предвидени от закона. Изискванията (или поне най-съществените от тях) накратко са следните: 1. Площ на видимата светеща повърхност – не по-малко от 25 кв. См 2. Цвят на светлината – бяло (какво точно е „бяло” е обяснено подробно в Правилото) 3. Височина на светещото тяло – най-малко на 250 мм от земята – над зелената линия на снимката 4. Отстояние от най-външния ръб на автомобила (без огледалата) – не повече от 400 мм – навън от жълтата линия 5. Разстояние между най-вътрешните точки на светещата повърхност – не по-малко от 600 мм (за автомобили с такава ширина, като на Хонда Акорд 7) – да не попадат между оранжевите линии 6. Светлинен поток не по-малко от 400 лумена и не повече от 700 лумена 7. Видимата светеща повърхност да е на разстояние най-малко 40 мм от видимата светеща повърхност на пътепоказател (мигач). Ако е на по-малко разстояние, дневната светлина трябва да гасне при включване на пътепоказател Това са изискванията, които се покриват лесно, без нуждата от специална техника, а само чрез измерване с рулетка. Както е видно и от снимката – на прекрасно място е разположен мигачът, който ще модифицираме да работи с лампа с две светлини – бяло + жълто. По т. 6 – има допълнителни изисквания за разпределението на светлинния поток по хоризонтална и по вертикална ос, но за това вече е нужна сериозна техника и лаборатория за измервания. Накратко – с този мигач сме далеч от нормата. Относно свързването към електрическата инсталация, най-общо казано изискванията са следните: 1. Дневните светлини да светват автоматично със запалване на двигателя, без участието на водача и без водачът да може да ги изключва и включва ръчно. 2. Светлините да гаснат изцяло или да намалее светлинния поток до определена стойност (не ми се търси колко е точно) при ръчно включване на габаритни светлини 3. Допуска се автоматично включване само на задните габаритни светлини при светване на дневните светлини. Не се допуска автоматично едновременно светене на дневни светлини и на предни габаритни светлини. По т. 1 тук малко се разминаваме с изискването, защото нашите светлини ще светват при контакт. Не ми се рови да търся вариант при запален двигател. Ако някой има желание...
  6. 1 точка
    Ами всички капки ги суша в едно и също помещение - една от стаите в къщи. Възможно е влагата да е по - голяма, но не съм сигурен. Със сигурност топлината в стаята е по - голяма, вероятно и влажността. В петък имам ходене до София и обратно в Шумен - 750 км. и ще пусна нова проба да видим как е. Освен влагата има ли друго притеснително.
  7. 1 точка
    Благодаря за напомнянето за GTL-a. Подсети ме за ситуацията с Shell. Но... в случая Равенол ALS 0w30 е USVO и е PAO базирано масло.
  8. 1 точка
    Да не дърпам дявола за опашката, ама нещо оводнена ми се вижда тая капка...но спецовете да се изкажат компетентно
  9. 1 точка
    Тест трети от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 183920км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4160км. 5) Цикъл (извънградско/градско) -2200км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 04.07.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 310л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам снимка на просвет след 24 часа и PDF файла - сканиран цветно и 600 pdi. Капков тест 3 Ravenol ALS.pdf
  10. 1 точка
    Здравейте, Моята поръчка: 1. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30; 1x5L Стойност на поръчката: (1*36.95)*1.9775 = 73.10 лв Начин на плащане: превод от клон на ОББ Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  11. 1 точка
    Аз си сложих такива, работят идеално. @ogi28b беше направил много хубава и полезна тема с инструкции, която нещо не намирам.
  12. 1 точка
    - да, нищо не се реже, гумата на "2 в 1"-то БИ трябвало да уплътни всичко.
  13. 1 точка
    Колега преди година време имах подобен проблем, от нищо ми светнах де що има лампички по таблото. Ходих при няколко майстора да чистят грешки, но проблема остана. Казаха, че трябва да свалят от пред датчика и най-вероятно било от него. Имах лични проблеми тогава и нямах много възможност да я оставя, защото ми трябваше колата. Както при теб като изключим нотификациите, колата си работеше нормално. До като дойде време за следващия ремонт, нямаше какво друго да правя освен да гледам из нета. Оказа се много прост проблема, нашите коли явно са претенциозни за гориво. Бях пътувал из страната и не зная защо ми трябваше ама на някаква шано бензиностанция на пълних резервоара. Бях изхарчил половината може би, защото и аз като теб карам на газ. Реших да го напълних до горе пак и сложих стотак, след няколко дни всичко спря да свети и всичко се върна към нормалната работа на колата. Не зная дали при теб е същия проблем, но не пречи да пробваш. Имам майстор, дето си правя колата при него разказах му, той каза че не е чувал за подобно нещо. Не е но аз го видях в един чужд форум на Хонда!
  14. 1 точка
    С помощта на любезен колега от форума съм готов. https://prikachi.net/images/viber_IZOBRAZENIE_2021-07-05_12-52-560ccf1b475a9a7f2c.th.jpg
  15. 1 точка
    Здравей, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-clear-view-1-100-concentrate-nanopro-250-ml.html Вид и количество: SONAX XTREME CLEAR VIEW 1:100 CONCENTRATE NANOPRO 1x250mL Стойност на поръчката: (46.95 + 6.79)*1.9775 = 106.27 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер
  16. 1 точка
    Радио комуникация между врачански сапьори: - Баце, открих устройството! - К'ъв цвет са кабелете? - Единиот е пепел от рози, а другиот е много бледо тюркоазен. - Ей, къ ша изгръмиш некой ден с таа твойта педерастия!
  17. 1 точка
    20 000 CAD x 1.3 = 26 000лв. + 7-9 000лв включващи всичко по докарването и всичко необходимо до регистрация в КАТ. = 33-35 000лв. Разбира се цената е относителна и зафисеща от много фактори като курс на долара, мястото където се намира колата и т.н, но г/д някъде тук
  18. 1 точка
    Да споделя един проблем и как се реши при мен. Хондата е 2ка, 2.2 дизел 2006г, проблема беше че по някога при потегляне колата леко забиваше или се замисляше, или на 2ра с много лека газ като подам се замисляше. Та кво напрайх, смъкнах дебитомера и го измих със спрей обезмаслител за спирачки бях чел някъде из форума и резултата беше положителен, дори мисля че се стрялка и малко по добре. Това е от мен надявам се че съм бил полезен с моето забавление
  19. 1 точка
    Инженер и антиваксър преминават през мост. Долу е река, пълна с крокодили. Антиваксърът пита: - На колко процента е безопасен мостът? - На 98,97%. - Тогава аз по-добре да преплувам реката...
  20. 1 точка
    Най-после го открих,благодаря на колегата NOVIQ.единия край се беше разпоил.по скоро в мястото на запояване имаше нещо като ръжда.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    При мен автоматик фейслифт , в града е около 17. Извънградско 12-13.
  23. 1 точка
    Ето това ползвах когато сменях моя. Не си мисли че ще минеш без сваляне на масичката - не става. Смяна маншон скоростен лост CR-V2.doc
  24. 1 точка
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Аз я ремапнах преди половин година. Колата е много приятна за каране. Доста набира и тръгва от 1500 оборота и колкото повече пълни оборотомера, толкова повече мощност и идва. Разхода градско е г/д литър надолу. На магистрала разхода е същия, като преди.
  27. 1 точка
    Привет на всички. Тази сутрин идвайки на работа хванах едно истинско задръстване породено от множество затворени улици , заради последният път на Маргарет Тачър. 3 часа на 1-ва и 2-ра. Трета скорост не включих. Светна ми лампата за Malfunction Indicator Lamp , без да има надпис check system. Дали е възможно да е натрупала газове в катализатора , които за да избута и трябва оборот и скорост? На някой случвало ли му се е?
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Две монахини отишли на пазар и се забавили много. - Сестро Мария, вече е тъмно, ние все още сме далече от манастира. - Да, сестро Захаринке, а забеляза ли, че един мъж ни следва? - Да. Какво ли иска? - Логично: да ни насили. - Какво ще правим? - Логично: ще се разделим. Ти натам, аз насам. Мъжът последвал сестра Захаринка. Сестра Мария пристигнала в манастира притеснена. След час идва и сестра Захаринка. - Какво стана? - Логично: започнах да бягам, той - също. - И после? - Логично: той ме настигна. - Боже мой! И ти какво направи? - Логично: вдигнах си роклята. - Сестро!!! И какво направи той? - Логично: свали си панталона. - И после? - Логично! Не е ли очевидно? Една монахиня с вдигната рокля бяга много по-бързо от мъж със свалени панталони! АКО СТЕ СИ ПОМИСЛИЛИ ЗА ДРУГ ФИНАЛ, КАЖЕТЕ СИ 213 ПЪТИ АВЕ МАРИЯ И 365 ПЪТИ ОТЧЕ НАШ. МОЛЕТЕ СЕ НА БОГ ДА ИЗЧИСТИ УМА ВИ! И не ми го пращайте обратно, че още съм на Аве Мария...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...