Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.03.2021 in all areas
-
4 точкиЗдравейте, Благодаря на всички които се включиха в темата ! Със затоплянето на времето проблема заглъхна и близо месец не се беше появявал,но все пак успях да намеря главен спирачен цилиндър (после ще обясня защо е трудно намирането) и вчера го подменихме. Както се вижда от прикачената снимка, размера на уплътненията които стоят между казанчето за спирачна течност и цилиндъра е увеличен. Това се беше случило и с уплътнението на капачката на резервоара за спирачна течност, най-вероятно и размера на уплътненията на буталата също е увеличен. Увеличеният размер на уплътнениятa най-вероятно идва от факта, че някой е налял хидравлично масло или трансмисионно масло в казанчето за спирачна течност, това е само теория, може да греша, но нямам друго логично обяснение. Ако някой има друго конкретно обяснение е добре дошъл/а да го сподели. Ако някой попадне на тази тема, има подобен проблем или му се налага смяна на главният спирачен цилиндър т.н. спирачна помпа, бих желал да споделя няколко нещата : - Спирачните помпи от К24 и К20 НЕ са взаимно заменяеми, разликата е в размера на резбите на щуцерите, на К24 са 14мм, а на К20 са 10мм. - Спирачните помпи от коли с ляв и коли с десен волан НЕ са взаимно заменяеми ! - Относно ABS модулите, въпреки, че много си приличат външно, пак се различават по размера на резбите на тръбичките които ги свързват със спирачната помпа. И двата ABS модула са обозначени с маркировка "NK11" въпреки, че са различни (вижте прикачената снимка). Поздрави, Мартин
-
2 точкиНе заемам страни, но данъка не отразява само замърсяването. А кое е по-замърсяващо няма как да се каже обективно без конкретни измерители. Такива общи изказвания са безполезни.
-
2 точки
-
2 точкиЦецооо, глоби много, закони също. От години не са ме спирали за проверка. По пътя няма никой, който да прилага закона. Висят на знаци 40/50/60 с камери и до тук! 65 000 служителя на полиция, пожарна и служби, лапат заплати и спят по патрулки и паланки.
-
2 точкиСменяй колата. Корем, жена, кофраж и РЪЖДА, тръгнат ли СПИРАНЕ НЯМА. Виждал съм много мои познати да се борят с ръждата. Това спиране няма. Всяка година проблеми. Не си заслужава нервите. Двигател се сменя ама ръждясало купе....
-
1 точка
-
1 точкаКакво може да прави един отпускар в това време... Да си запали печката в гаража и да човърка... LED мигачи video-1616424153.mp4 и алу педали
-
1 точкаОт опит мога да ти кажа, че ако е делкото, ще ти излезе по-евтино да си ремонтираш твоето, отколкото да купуваш "ново" втора употреба. И по-сигурно, щото не знаеш "новото" в какво състояние е. Проблемът е, че на много "майстори" не им се занимава да го отварят и ремонтират и затова съветват клиентите да си намери готово работещо. Джамбазите по моргите спекулират с цените, защото го знаят това нещо. При мен бяха заминали комутатора и бобината. Освен тях, смених и палеца. Така и така ще го отваряш - сменяй вътре всичко, да ти е мирна главата. Частите излизат общо не повече от 100лв. И проверете състоянието на свещите и кабелите!
-
1 точкаМоята кола така си я купих, по снимки. Само че от частно лице, комуникацията също беше проблем, испанците не говорят грам английски. С онлайн преводач приказвахме Но човекът беше снимал цялата сервизна история: изцяло в Хонда. Най-вече заради това се навих и заради произхода (топла държава) Надявах се колата да е ОК, и (горе-долу) така се оказа, макар че още се мъча да поправям глупости с ненормално скъпи части. Ако може да се разбере защо свети ербег системата на този Легенд , защото това наистина си е сериозен проблем.
-
1 точкаПринципно така требе да е, но в БГ-то има доста "измислени" места с ограничения и никой не ебава да ги адаптира за актуалните ситуации и възможности на колите (е, не всички са от тоя век). Така нашего брата водача е оставен да играе ва банк, между нормалното темпо за локацията и угрозата от глоба. За населените места съм за стриктното спазване, но ако требе да прекося държавата "по закон" - отиде денят. То, за това са магистралите, ама наще вместо с фадроми, все едно ги строят с лъжици и ги трамбоват с чепици, а докато ги направят, са за ремонт.
-
1 точкаТрябва да е за ляв волан. На @ceco_accord снимките също. На моите фарове средната стрелка липсва, т.е. десен вооан
-
1 точкаЯла да ме видиш мен ... колко съм стриктен на магистралата! И не само. Ако ме гепят с 20мили отгоре (само 32км) отивам на съд и присъда. Може да не е ефективна, ама ... Не знам, колко е глобата, ама клони към годишна заплата. Един приятел за 11 мили отгоре на магистралата, не знам, колко платИ, ама ходи и на неделно училище за безопасност.
-
1 точкаМоя го бяха изтърбушили. Отидох тук (понеже гледам си от варна) и ми сложиха нов керамичен за 160лв. Колата мина канал в кат без проблем. С новите закони по-добре сложи катализатор.
-
1 точкаНа твое място бих си извел тестово някъде на видно място един светодиод, закачен през резистор към соленоида на втек клапана. Поне да се знае дали на 4800 компа задейства втека. Не пишеш дали си го премерил. Не съм сигурен, дали ще светне чека, ако е изгорял.
-
1 точка
-
1 точкаИ само стряскат водачите - неприятно, а понякога и опасно е. Есента ме спираха за проверка - дали нося оръжие и наркотици. Само питаха и подписах протокол че съм проверен. В колата и по мен не търсеха.
-
1 точка
-
1 точкаНе бих си купил кола по картинка! В сайтовете за употребявани автомобили има фирми доставящи коли от Корея. Има доста съблазнителни цени и модели! Комисионната е ясна от самото начало! НО 7000лв. за кола от САЩ или Корея ми се виждат много. За до 5г кола си заслужава, но за 10г. Хонда, едва ли.... А и със седем бона и нов двигател мога да сложа.
-
1 точкаПреди време имаше подобна тема и бях снимал моите стрелки. Сега гледах на Легена, ама там имам само по 1 стрелка (под А02) и на десния фар сочи надясно, а на левия - наляво. Иначе са си с "наша" дирекция като сноп.
-
1 точкаИскай си стария. Иначе си сменяй спирачната течност. А колко е сметката за смяна на спирачна течност в Essen?
-
1 точкаЗа мен той е най-великият, когато бях малък и гледах формулата се интересувах само от него,а сега по ме интересува отбора. Все ми е тая, дали ще спечели Верстапен или Перес,Гасли или япончето, важното да е Хонда.
-
1 точкаА по същество (абстрахирайки се от конкретните избори на хората), отговорът би бил следният: Тиха лятна гума е тази със само надлъжни канали и евентуално финни диагонални каналчета по периферията на протектора. Обикновенно е с по-мека смес, тоест по-бързо износване, особенно при високи температури. Всяка нова гума има Евро етикет, където има и стойност за шум - гледай цифрата да е 68-69 децибела. Комфортна е гумата с висок % височина (като твоя 55) и тегловен индекс не надвишаващ описаното в спецификацията на колата (табелката на прага). На нея има и скоростен индекс. Обикновенно и 2-та са леко завишени. с цел приемлива управляемост при пълна кола. Чети тестове за гуми. Реномираните издания вече представят новите продукти, където се отчитат повече от задължителните (по Евро стандарт) стойности. Там можеш да прецениш за себе си тежестта на всеки от основните параметри. Но, най-добрите гуми не са тихи и комфортни, така че преценявай и стилът си на шофиране, както и какво очакваш от колата.
-
1 точкаМеждуболтово разстояние ти 5×114.3 а централния отвор ти е 64.1, всички джанти с по голям отвор стават но трябва да слагаш втулки.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей @Bai_Georgi аз на моята кола си сложих такъв модул на дългите светлини в Бултрако Пловдив преди 2-3 години и не съм имал никакви проблеми от тогава. Единствено ги накарах да му активират звуковата индикация при превключване от дневни светлини към фарове и обратно, за да знам, че работи. 😉 Цялата работа (модул, монтаж, пр. ) ми излезе около 100лв лева.
-
1 точкаАко се кара доста градско на къси разстояние се получава, факт. Аз поне на два три месеца я изкарвам на магистралата за час . Дизела иска път..... И да не се кара лека като пенсионер.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАко имаш предвид, че "колегата" показва своята ниска култура, да, красноречиви са. Не съм ги гледал всички, само първите два - "2019 06 27" и "I oshte". Абсолютно неразумно и нагло каране от страна на снимащия. И не ми казвайте, че снимащия кара така, защото е принуден от останалите неадекватници.
-
1 точкаЗначи примерът ти е точно като да започнем да насочваме корабите по звездите, вместо да използваме GPS-система. Корабите са измислени преди хиляди години, за добра навигация се иска един хубав, здрав секстант, а не екранчета и радиосигналчета. Предполагам разбираш колко несериозно е това. Батериите, независимо дали са оловни, литиеви или не знам си какви - си искат заряден ток, който протича заради разликата между вътрешното и зарядното напрежение. Батериите изобщо не ги интересува дали този ток и напрежение са генерирани от инвертор или от трансформатор. Иначе няма как да не се съглася, че в темата има достатъчно информация и всеки може да направи информиран избор, според това което е разбрал. Но нека не определяме човека по това дали е направил избор за 30 или за 130 лв? Ред.: @dandilov, колега, той спорът отдавна е изгубил смисъл, но изведнъж някои от спорещите го подклаждат, като съчиняват числа и достигат до изводи, без никога да са виждали "нещото", камо ли ползвали, само и само да изтъкнат колко е скапано. Ама ако сте си купили нещо от 400 лева и искате да се самоубедите колко по-полезно и по-хубаво е спрямо това от 30 лева, което се оказва, че върши същата работа на практика - няма проблеми, то плацебото е чудесно лекарство. Ама ей го, на - хората са си купили евтино и практично нещо, което ще им свърши точно тази работа, заради която са го купили. Забравих да допиша: определяте нещо не по функцията и начина му на работа, а по размерите му, това само по себе си е нелепо! Сигурно и цветът му не е подходящ за сериозно зарядно?
-
0 точкиЗащото според чичо законодател си сложил тая газова, ЩОТ си нЕмаш друга работа, а иначе бръмчиш на бензин. А бензина доказано е по - голям замърсител от дизела.
-
0 точки
-
0 точкиТи сериозно ли? В Хонда сервиз да сменят гумички?! Те са над тези неща. Преди време исках да сменя спирачна течност на Джетата и довереният ми майстор (небезизвестния Ифидик) ми каза - "За какво ти е? Най-много да се прецака помпата". Прав е бил, както винаги.
-
0 точкиFREEDOM ! Новодошъл в ЮАР бял, отишъл на кино. Отишъл на първия етаж и що да види - целият етаж пълен с негри. Седнал той на свободна седалка, а онзи до него: - Хей, ти май си нов? - Да. - Не виждаш ли, че тук всички сме негри, върви на втория етаж! Там са белите! Качил се той горе и седнал на свободно място. След време му се допикало. - Извинете, къде е тоалетната? - Ти май си нов? - Да. - Ами нали си на вторя етаж, върви се изпикай през балкона. Долу всички са негри! Послушал го той, и докато пикал се чуло: - Хеей! Ти май си нов? - Да. - Ами разтръскай го малко, не съм само аз негър тука!
-
0 точкиJHM, ако оригинално за вграждане в това бмв е предвиден agm акумулатор, то задължително трябва да сложите отново такъв и то с точните характеристики посочени от производителя. Всичко останало е съчинения на свободна тема и излишен разход на средства. Оловния и agm-a се зареждат и експлоатират при съвсем различни условия. Не можеш да махнеш единия и на негово място да сложиш другия(в двата случай им съкращаваш живота драстично). CARPERA физичните величини(в случая ток, напрежение) се измерват ... замерването е нещо друго(мятане на домати, яйца ... по нещо си).
-
0 точкиТо едно време всичко което го имаше, издържал. Сега всичко каквото и да е от коли до техника, изкарва гаранцията и си чао. Всичко е бирници само. И вече нали знаете, едно нещо не е ли произведено в Китай, значи е менте
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00