Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.02.2021 in all areas
-
4 точкиРазвитие по темата. Пробката за наливане на маслото на автомата наистина не е през щеката прекалено тънка е. Щеката за измерване на нивото на маслото на автомата се намира между акумулатора и радиатора . Маслото за автомата е точно 3,5л при опресняване източено от долната пробка, на която има магнит,който трябва да се огледа . Това което е полепнало по него говори за работата на автомата,важно е да няма големи частици. Тук беше добре ситни частици като прах. Това е ново и старо масло. Маслото беше с кафеникав отенък,което говори че е дошло времето за смяна и малко отгоре. Отдолу на колата има предпазна кора алуминиева която не знам защо е нитована,явно японеца е сметнал че всеки път трябва да се нитова. Нитовете подменени с щипки . Пробката за наливане на маслото е под въздушния филтър на нея пише ATF. Беше подменена е спирачната течност.Дот4 Свалено казанчето измито с обезмаслител ,източена течност от всеки апарат. След процедурата изглежда така. Беше подменен антифриза чрез източване от пробката намираща се в долната част на радиатора. 7,1л антифриз от този. При смяната на маслото на автомата и оглеждане на колата отдолу,се откри че има предна раздатъчна кутия,която не е с общ картер с автомата. Маслото предстои да бъде сменено. Това е маслото Пак доста разпитване колко събира тя, тъй като литъра масло е 70 лв ,това е важно. Това което разбрахме е 1.5л. Това е раздатката , на нея пише какво масло се използва HGO Това са и горна и долна пробка,наливане и източване.
-
3 точки1.Опел астра 1.6 16V 99г. 2.Масло mobil1 5W40x1 super 3000 ACEA A3B4. 3.Общ пробег 177000км. 4.Пробег на маслото 3700км. 5.Сезон на експлоатация 06.20/02.21г.. 6.Режим тежък 90/10 леко градско/извънградско. 7.Не е източван остатък от старото масло. 8.Средна скорост под 20км/ч. 9.Маслен и въздушен филтрон(сменят се редовно) 10.Колата има газов инжекцион. 11.Капката я докоснах до хартията,5мин.след загасяне на двигателя 12.Колата,като повечето опели,гори масло.
-
3 точкиАвтомата който слагат на MDX с девет предавки вече е на ZF , една от най добрите немски компании за автоматични трансмисии но въпреки всичко не могат да правят кутии като Хонда.
-
2 точки
-
2 точкиСимптоми на новата британска Ковид мутация: Почваш да шофираш в насрещното, кашляш с английски акцент и сегиз / тогиз казваш - Найс,а?
-
2 точкиТест пети и последен. Утре ще сменям маслото. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 179750км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8150км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5600км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 04.02.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 620л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 400гр. Качвам снимка на просвет, която не се получи много добре, но скана е ОК. Под снимката е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol test5.pdf
-
1 точкаЕто една лека презентация на колеги които иска да си закупят такъв автомобил. https://driving.ca/acura/mdx/reviews/road-test/suv-review-2016-acura-mdx-elite
-
1 точка
-
1 точкаТам е работата че те никога не слагат камерите и радарите на места където превишената скорост може да е опасна, както в тесни междублокови улички или централни булеварди с натоварено движение, а вместо това ги слагат на места където ще съберат най-много пари: където няма движение, няма пешеходци, светофари.
-
1 точкаИли другото,първокласен двулентов двупосочен път,извън града вместо с 90 кара с 55км/ч.Мъчи 50 човека,зад него и създава само опасни ситуации,Това съобразена скорост ли е и кой,ще го глоби и накаже тоя?
-
1 точкаИ какво не е ясно с понятието "несъобразена скорост".Ще ти дам пример:Еднопосочна улица,от двете страни синя зона и пълно с паркирани коли,до тях два тротоара пълни с хора включително деца.Ограничението си е градско,демек 50.Ти би ли карал там с 50 при почти нулева видимост от постоянно изкачащи пешеходци и деца между колите?Който е карал по Фердинандова в Бургас я знае.
-
1 точкаТампоните пристигнаха. Колко са истински (оригинални) , нямам идея. Макар че и преди съм получавал части, в същата опаковка от САЩ, от общите поръчки.
-
1 точка
-
1 точкаИстината е че живеем с сбъркана държава. Само тук го има това понятие несъобразена скоророст(е, и в някой друга бивша соц република останало от ерата на милиционерите, която за съжаление няма изгледи да премине), целящо единствено да накисне по няй-бързия начин водача на мпс-то. Ограничението в градски условия си е логично, но не може докато шофираш да се оглеждаш за някой "идиот с черни дрехи канещ се да пресече натоварен булевард на нерегламентирано място в най-натовареното време-ами не му е мястото там, за такива също трябва глобите да са солени. Също с тая тъпотия която приеха ... пешеходна пътека, спри погледни и ако е благосконен водача на мпс-то ще те пусне. Или докато караш по магистралата да ти излезе стадо прасета, или кучета намерили пролука в оградата, ако въобще я има. В такъв случай дори и да си под ограничението пак ще излезе органа със същата постановка несъобразена скорост...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз на същия сивик бях слагал седалки от Прелюд 4, но по спомен пасваха две дупки (по диагонал), не една?! Както и да е - платих си, за да ми преправят дупките за захващане на прелюдските релси, така че да съвпадат с тези на пода на сивика. Мисля, че не беше само дупчене, имаше и заваряване на скъсените парчета. Но пък стана супер.
-
1 точкаЗдрасти колега, Преди 2 седмици я гледах тази преди да си намеря кола. Нищо общо със снимките. Вътре мръсна, в корите по вратите фъстъци, семки. Волана захебен, без екстри е колата. Има някакъв блутут слаган допълнително тип Parrot и на огледалото камера с навигация, като камерата е от Алиекспрес за 2лв, хваната с някакви ръждясали рапидки отзад. Колата бил минала била ТЮФ, нищо че дясното огледало е спукано отпред, както видях. Нямали транзитни номера, не може да се тества. Като я купил в Германия, след един месец минала ТЮФ и я вкарал, някакви такива джамбазки изцепки слушах. 😃 Една камара документи на немски, които уж били сервизна история, но нищо не се разбира. В нета цената беше 16000 лв тогава, на обявата на колата пишеше 16500. Питам каква е цената - вика ми колко даваш? На 15 500 ми я даваше тогава, но не ми хареса изобщо. Изобщо не изглеждаше като кола 2011-а състоянието и. Няма общо със снимките. В общи линии всички Акорд 8 съм прегледал в Пловдив и Асеновград последния месец, така че мога да ти дам обратна инфо за всяка. Пиши само, че на лично, че не знам кога ще прегледам пак тази тема.
-
1 точкаI-shift-a харчи колкото ръчката и двете са с механична трансмисия. Този разход ако е градско е ок, но за смесено ми се струва много.
-
1 точкаТой бе един от инициаторите на промените в тоя форум, но явно ситуацията не покри очакванията му. Говорили сме си, но не съм му институционален говорител. Бранко е визионер и имаше идей, но за тях трябват и желаещи. Тук обаче е пълно предимно с нуждаещи се (кой от помощ, кой от аудитория), та ... Познавам го от четвърт век и през ръцете му са минали десетки хиляди коли, както и лични преживявания. Човека си има работа, име, чест и слава. Как си представяте някой хирург денем да оперира, а вечер да чете форуми, да спори с теоретици, да ги оборва, или да дава диагнози на некоректно описани симптоми по текст, звук или картинки? Ако някой го търси - ще го намери.
-
1 точкаКолега lupo007, не считам, че didipov се държи арогантно. Не целя да провокирам спор или напрежение, но двата му поста в темата са напълно в рамките на приемливия тон. Дори се опитва да помогне с полезна информация. Докато „не понасям хора с арогантно държание“ е по моя преценка по-нападателно в този контекст. Аз единствено мога да добавя (ако случайно не сте се сетили да го вземете предвид, макар че се съмнявам), че ако вдигате предницата на колата на крик или стойки, тя няма да е хоризонтална и ще изтече различно количество отколкото на подемник например където би била хоризонтална. Аз лично така сменям маслото (с крик и стойки), за да ползвам гравитацията да изтече повече. Та ще бъде чудесно да споделите количеството, което е изтекло, и условията, при които сте сменили маслото. Сигурно ще е полезно на друг, който намери тази тема.
-
1 точкаКакто Митко Йотов по-горе писа "четеш евангелието като дявола". Щом е опресняване това означава че не можеш да източиш всичкото! Моето твърдение е че много зависи в какви условия ще отвориш пробката за източване(престоял автомобил, работил), колко време ще изчакаш с отвита пробка, разликата може да е 100-200 ... мл, а тези мл ще се отразят на показанията на щеката! Грешно е да се мери източеното масло и по него да се налива новото! Звънял си в Бултрако, отговорили са ти "от 3 до 3.5л или колкото изтечало", не ми е ясно каква друга информация очакваш да получиш.
-
1 точкаДа, стикерите, само ще направят още един милионер. При условие, че има софтуер за разпознаване на номера на автомобила, тези стикери са просто далавера.
-
1 точкаЖивеейки цял живот в София, трафикът не ми прави впечатление и съм свикнал на всичко. Затова и не качвам кадри от камерата. Но някой, ако си мисли, че в България не сме толерантни шофьори и нямаме култура, мога да препоръчам разходка в Румъния. В пиков час през лятото ми се наложи да карам в Брашов (град около 250-300 000 души) и Къмпина (което си мислех, че е село, когато си запазвах нощувка и дори не знам колко население е). Те там вече наистина е някакъв ужас, а аз смело си бях тръгнал с колата, защото съм свикнал на софийския трафик Букурещ пък въобще няма да го коментирам.
-
0 точкиДокато не намериш под таблото синята букса и не мушнеш един кабел в нея да я окъсиш и не изключиш клапана за свободния ход центровката няма как да ти се получи.
-
0 точкиЧудно,като заводско е станало ама ще се въздържа.Това от някой руски форум ще да е.
-
0 точки
-
0 точкиЧестно, аз не бих могъл да живея така. Сигурно се свиква, но не искам да си го причинявам. Хора сме, правим грешки и си прощаваме. Чест прави на двамината водачи, които ми позволиха да се престроя по-късно в правилната лента, но това трябва да е нещо нормално. Онзи с бетоновоза обаче ми показа всички жестомимични "фрази" които владее, както и пълен набор от светлинни и звукови сигнали монтирани по Ивекото, но той е "над нещата". А пък 2-ма келеши в едно Мини, просто си караха по средата на 2-те ленти, заобикаляйки съседните чинно чакащи реда си коли, ту отляво, ту отдясно - естествено без мигачи и с много газ и спирачки. И по света съм бил, навсякъде живеят хора, но ние наистина сме друг цивилизационен модел. А относно намирането на място за паркиране, въобще не ми се говори. Тея от градска мобилност трябва да въведат онлайн резервации за място, ден и час за паркиране на идващите в София. Сега не виждам решение с пукащата се по шевовете улична мрежа в столицата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00