Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.10.2020 in all areas

  1. 4 точки
  2. 3 точки
    Ето ги и обещаните снимки от мен. На мана се вижда от вътрешната страна едно жълто, което е нещо като лепило. На блупринта няма такова нещо там си е метална решетка от край до край. Мана е без цилофан. Направих си труда да отворя всички масови филтри на ВАГ групата W712/52, W 719/30, W719/5 и нито един не е с цилофанена опаковка, както и опелджийския W712/75. На едната снимка на мана има едно 2009 , а на блупринта 03012020 и не знам дали това е дата на производство. И все пак ако приемем, че това е дата на производство сами си правете изводите кое колко време е седяло по-складовете. На горе посочените вагаджийски филтри имаше щампа 2008. Иначе на този W610/3, който съм показал на снимката си е немски филтър. Единствения филтър на МАН, който съм срещал да е с цилофанена опакова и запечатана с лепило картонена опаковка е W811/80, който е за Хюндай основно и за някои модели на Мицубиши, като този модел филтър е корейски. Не искам да ме разбирате погрешно, не казвам, че филтрите на ман са лоши. Всеки ден продавам от тях и то по-много. Просто моето наблюдение над хонденския филтър на ман, е че на моята кола 2 пъти се случва да протичат, а колеги механици ми споделят, че клапана не работи правилно и не си задържа маслото. Бъдете живи и здрави, колеги!
  3. 3 точки
    Едно референтно пътуване до В. Търново и обратно. Наложи се, та викам да засечем някои цифри. Напълних баката до горе с газ от ЕКО-то и отплавах в петък - 6:55 сутринта. Понеже строят пътя между Мездра и Ботевград и на отиване има 30-тина заобиколни км из селията, реших да мина през Плевен, после на юг (покрай Ловеч), и после пак на изток, покраъ Севлиево. В тоя маршрут също има населени места (както и самия Плевен), но улиците са по-широки и реших че ще стигна по-бързо. Така и сторих. 9;40 бях в Търново. Въпреки трафика гонех време - прошка никому - тая гад изпреварва като за световно. 252км за 165 минути. Средната скорост бе 91.7км/ч. Борда показваше 11,7л/100, но знам че лъже спрямо газта с около 20%, така че очаквах да получа 14л/100км газ, но нямах време да допълня и нулирам. През деня имах тъкане напред - назад по уличките, 2 пъти ходене до Горна (през Арбанаси) и заредих до горе чак вчера следобед - на тръгване за Монтана. Получи се 46 литра, за общо 307км / 39,20 лв - тоест 15 литра газ на 100 км / 13 лева на 100 км - ЛАМЯ. Пих 1 кафе и тръгнах от търновското ЕКО точно в 16:00 часа. На връщане избрах класическия маршрут - на запад - по Хемус и от Ботевград на север. В тази посока обикалянето из селията заради строежа е 10-тина км, а и не бързах вече. Нямаше голям трафик и карах на круиз - 95км/ч по федералните шосета и 145км/ч на аутобана. Давах десен мигач на всеки по-бърз и си слушах музика. Настроих звука и пренасочих 9-те говорителя така че да добия съраунд ефект и все едно бях на концерт, и ми прожектираха на кръгови екрани как някой си пътува за нейде. Даже минах през Враца (околовръстното и е много зле). Точно в 19:00 бях на ЕКО Монтана и допълних до горе, та да видим, ако се кара културно по този предпочитан от мен маршрут, колко пият тея 6 буркана. Получи се 26,8 литра, за 255км / 23,30 лв - тоест 10,5 литра газ на 100 км / 9,17 лева на 100 км - все едно съм карал дизелова турбо малолитражка. Борда показваше 8,9л/100 (ако бе на бензин), а средната скорост бе 85км/ч. Пак не е бавно и си е в рамките на закона. С Акорда гравитираше около 80км/ч, но с тази просто по-малко намалявам в острите завои. Това са точните цифри по касови бележки, километри, време и метода пълно-пълно, но предполагам има толеранс. Аз си знам че е доста икономична (като за 1,8 тона шлеп), но ме респектира че може да е и голяма ламя. Значи 6 км по-висока средна скорост и маршрут с повече населени места качват сметката с почти 40%. Ей това е данък удоволствие от шофирането и той си има цена, а не както казват някои че кефът нямал цена. Просто 2 различни кефа - единият "за спорта - бързам, нема време", а другият от лежерното круизване.
  4. 2 точки
    Под "шава" имаш предвид че се мести вертикално, или че се завърта вертикално? Във втория случай може да се е окачила щангичката, която го мести според настройката от съответния механизъм. Ако имаш късмет, ще се е откачила ябълковидната ставичка на "биалетката" му.
  5. 2 точки
    Браво на Шарл, както и на наш Гасли. И Макс си получи своето, макар че можеше и наказанийце да вземе. И други ми харесаха, особенно изненадата от Макларън в началото. Разбира се, респект и към Хаммертон. И пистата ми хареса - повече такива!
  6. 2 точки
    Най-после въпросната масичка е монтирана...
  7. 2 точки
    Извинявам се че не я качих по рано но нея намерих и се наложи да ходя на мястото за да снимам визитката
  8. 2 точки
    Не,няма да оставям темата"чиста".Няма защото утре някой може да набие една шапка пари в гуми (m+s) и после да е в канавката понеже си мисли,че си е купил зимни гуми,понеже е чел форума.СъчЕтанието не знам кой го е схванал,затова и прилагах цитати за да е всичко черно на бяло,точно и ясно.
  9. 1 точка
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  10. 1 точка
    Не само на МАН са в целофан. Тука е оригиналният който слагат в Хонда.Имам още един който го купих преди седмица но забравих каква марка е,той не е в целуфан,и кВо от това.За R20A3 говоря.
  11. 1 точка
    Ами, както и предполагах. Сигурно като са натъпквали нещата се е откачила. От видеото на Ванката се вижда ставичката и къде сферичният и край трябва да лежи. Ако тя и жлебовете в рефлектора са здрави, пробвай да я навиеш напред - към рефлектора и после да го натиснеш - за да си влезе на мястото. Не напъвай много, че стареят тея материали и се опичат от жегата. Дано стане без бой!
  12. 1 точка
    Дано този клип да помогне. Някъде бях гледал и как се разглобява фара. Ако го открия ще кача и него. Успех.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Благодаря JapCar за съвета. Иначе, Заради децата като ги возя отзад.
  15. 1 точка
    Събрали се в командировка румънец, сърбин и грък, па отишли уикенда на риболов. Хванали златната рибка. Абе, при тея българите я колко е красива природата! Може ли да ги уредиш с някое природно бедствие? Зачудила се рибката, но нали и било в длъжностната характеристика да изпълнява безприкословно - обещала. След час, звънят им телефоните: в Румъния земетресение, в Сърбия наводнение, а в Гърция ветрове невиждани. - Абе рибке, що така стана? - Оо, извинете момци, гледала съм стара карта.
  16. 1 точка
    Здравей. Моторчетата за регулиране са под седалката. Там трябва да гледаш. Само не съм сигурен има ли начин за ревизиране без сваляне на седалката. https://youtu.be/fRfND7ool8s
  17. 1 точка
    Ще ти пратя визитката му. От тук са ходили много хора и всички доволни. Много ги чува тези хонди. Пиши после дали си доволен. Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
  18. 1 точка
    Темата не беше ли за всесезонни гуми? Защо се намесват хора, дето не им разбират?
  19. 1 точка
    M+S - кал и сняг - това означение обикновено присъства при всесезонните гуми със самопочистващ се протектор и средно ниво на сцепление в кални или снежни условия. Това обаче не означава, че гума с такова означение е зимна. Всички зимни гуми са M+S, но обратното не е вярно! Означението M+S е резултат от автономното решение на производителя, НЕ се поставя от независима лаборатория след направени тестове. M+S могат също така да бъдат и летни офроуд или all terrain гуми. Накратко,m+s не значи нищо,който иска зимна гума търси върховете със снежинка.Не ми се влиза в спорове,това са фактите.Всесезонните гуми не им разбирам,но не съм чул някой работещ в сферата да ги похвали,това обаче не пречи хората да ги ползват.За мен са винаги някакъв компромис,дали от липса на пари,липса на място или просто мързел,но си несигурен,както лятото така и зимата.Това си е чисто мое лично мнение с което не искам да ангажирам никого.
  20. 1 точка
    Аз я намерих: Пост #89.
  21. 1 точка
    Като махнеш крушката погледни от долната страна на фара, ще видиш буксата на запалката включена в баласта.Покрита е от гумен маншон. Ако са ти много колеми ръцете ползвай дълги клещи.
  22. 1 точка
    Не съдете по това дали обявата стои от много или малко време. Личната ми кола стоя на обява 3 години за това време двама души дойдоха на оглед. Първия търсеше цена под тази на нов внос. Втория не обели и дума за цената- той я и купи. Поздрави
  23. 1 точка
    Говорено е много по темата и не ми се обяснява всичко на ново. Сменя се самото пръстенче. В Пловдив ги правят. 30лв. мисля беше изработката. Става точно за 5 мин.
  24. 1 точка
    @cucy и @Zlatozator наистина гледам 1.8, поради прочетени отзиви че моделите с 1.4 били мудни (не разбирам, нито имам намерение да се правя на раЦер, но все пак) Мерси за съветите за каското, определено смятах да пропусна този разход, но явно ще трябва да премисля нещата Относно друсането.. е.. освен голф 4ката на който се учих нямам много база за сравнение, така че ще го преглътна някак Отново,. благодаря за съветите
  25. 1 точка
    Това ръководството може да ти помогне https://omanual.ru/Honda/Accord/8/024.HTML
  26. 1 точка
    - Скъпи, защо гледаш записа от сватбата ни отзад напред? - Еми, виж как добре се подреждат нещата! Оркестърът ми връща парите, а баща ти те отвежда от мен.
  27. 1 точка
    Здрасти колега! Темата е стара, но да попитам дали имаш останал антифриз? Съответно и цена? Бпагодаря
  28. 1 точка
    Не зная кой е Бранко, но очаквай да те "налазят" и да ти обяснят, че 5W20 не е твоето масло, защото Honda и Castrol са определили 0W20. И изобщо използването на 5W масла за двигател на Хонда е грешно, особено през зимата.
  29. 1 точка
    Тест втори: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 156180 км. В предният тест вместо 155050км. съм посочил 155500км., но пробега е верен и тогава и сега. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7130км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - първите 6000км. -около 1000км. градско и всичко останало извънградско. Последните 1130км. - извън градското е 260км. и остналото градско на къси разтояния предимно студена кола. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 16.12.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 455 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло не е правено. Снимката на прозореца забравих да направя, ако трябва утре ще снимам. Качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена окло 27 часа. Scan Ravenol.pdf
  30. 1 точка
    Може да е малко късно, но и аз да споделя опит от скъсана верига. HONDA CRV 2.2 ICTDI При мен се чуваше характерното тракане за разпъната верига. Но ....още малко, още малко... и един ден по време на движение светна лампата за маслото. След като проверих че нивото на маслото е добре, а през датчка за налягане на маслото не излиза такова, ми светна и моята лампичка. След заплахата от много страшния и "скъп" ремонт (цените започнаха от 3000лв), реших да си го направя аз. След разглобяване (в интернет има достатъчно информация - не е нужно сваляне на двигателя...), се оказа , че е скъсана въпросната верига на маслената помпа и бяха счупени обтегачите. Все пак реших да сменя и ангренажната, въпреки че след като я премерих с новата, нямаше никакво разпъване. Цена к-т верига, зъбни колелета, обтегачи и плъзгачи - около 1400лв. За зацепването не са нужни приспособления, просто трябва да се спазват белезите по веригите и зъбните колела. Един от основните проблеми е да се извадят дюзите. След като стояха накиснати 3-4 дена (докато чаках частите), нямаше проблем при ваденето. Цялата работа костваше 1 ден - за човек, който за пръв път прави такъв ремонт. Не е страшно, само трябва ентусиазъм и повдигач.
  31. 0 точки
    В България се провело масово тестване на населението за наличие на мозък. 100% от тестовете били положителни. Но 50% от тестваните нямали симптоми.
  32. 0 точки
    Мъж кандидатства за работа. – Извинете, това ли е личен състав? – Това е HR! – OK. I’m here to get a job, and then I’m gonna f*ck you in every hole. – … ъ-ъ-ъ, може ли на български? – Това личен състав ли е? – Ъ-ъ-ъ... да.
  33. 0 точки
    Иво Ленков имаше една Интегра, ама S2000 си е екзотика.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...