Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.10.2020 in all areas
-
4 точкиПод 40 с доставката, за 4л. Предложиха ми и лично да ми го доставят безплатно за София, та смятай за какви пари говорим, а маслото е качествено и за тези пари ако се прави 50% опресняване на 5к., просто няма какво да го бие.
-
4 точкиAз имам 4-5 смени до сега с Петро и спокойно си изкарва по 9-10к. при предимно извънградско шофиране. За града 5-6к. е ресурса на 80% от маслата на пазара. Поръчах си следващата доза за зимата от бг представителя и направо ме е срам да кажа колко платих......
-
3 точки
-
2 точкиСравнете себе си с това, което бяхте вчера, а не с това, което някой друг е днес.
-
2 точкиСамо си мислите, че другите карат повече. При мен и най-хубавите заминават на 5000 😂 Зависи как се кара колата.
-
2 точкиАми виж му сертификатите (които не се печелят току така) и имай предвид, че Петро Канада са доказан производител с качествени бази. Т.е. маслото е отлично за парите си. Но не трябва да се забравя, че ресурсът му не е голям колкото други по-добри и по-скъпи масла и затова с него се кара по-малко. Както още преди доста години (и вече 4 теми за масла) някой (Бранко) беше казал – по-чести смени с по-евтино масло с подходящите сертификати и моторът ще те обича и няма да бъркаш дълбоко в джоба. Ако си поддръжник на този подход, масло като това Петро е добър избор.
-
2 точкиТова, че не пуши, не значи нищо. Вероятно гори и затова разхода е литър. Катализатора не е махнат, нали?
-
2 точки
-
1 точкаПетро-то спокойно си държи километри при нормални експлоатационни условия. Колко съм изкарвал с него ме е срам да кажа обаче. Съотношението цена-качество е екстра.
-
1 точкаСпоред руснаците петрото трябва да се сменя на около 7к. при тежки експлоатационни условия, та не знам откъде се е появило това схващане, че маслото не държи. Има достатъчно информация в нета за маслото и аз лично лоша дума не съм прочел. Относно цената, в американските форуми дори го определят като скъпо.
-
1 точка@CARPERA като каза цената и започнах рязко да се замислям. Видях сертификатите но чак не ми се вярва. Понеже ми предстои съвсем скоро да купувам ще върна май коментарите назад да чета за него
-
1 точкаАко обърнахте внимание, това е: "PACKING, OIL PASS COVER". Тоест уплътнение на капачката, на маслените пътища, ако мога така да перефразирам. От там ще тече само, когато работи маслената помпа и създаде налягане в маслената система. Точно както го е описал Bobkata.
-
1 точка
-
1 точка1литър на 1000км и продължаваш да караш. Сигурен ли си че е само от там. Този литър ти се губи като гледаш по щеката,или като спреш е локва под теб. Писъл си излива доста трябва да е омацан двигателя.
-
1 точкаСмени му гарнитурката (уплътнението). OEM # 12812-PEL-003 https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/1999_5mt/19409/engine/E__1000/?p=7&fromMap=1
-
1 точка
-
1 точкаСпоред мен това е нормално и се дължи на факта, че управлението на алтернатора не може да обира много кратки пикове на консумация. Фаровете са един от най-големите консуматори и когато са включени всеки друг по-сериозно консуматор (напр. електромотора на кормилната рейка) го натоварва моментно до такава степен, че токът към фаровете спада за части от секундата, докато електрониката на алтернатора не се задейства.
-
1 точкаКолега купи си една диагностика за да следиш живите данни. Иначе ще се омотаеш още повече. Не сменяй части на принципа проба грешка особено пък оригинални и работещи. Вероятно датчика за позицията на клапата на дросела има нужда от реглаж...предполагам, че отчита натиснат педал на газта. hondash.net
-
1 точкаЗдравейте колеги, Реших да се похваля с новата си придобивка. Закупена от али експрес. Монтира се на мястото за чаша, като има usb, стойка за телефон (за задно стоящите) и две отделения. Пиша защото до момента не бях намери никой който е монтира без преправяния. Успешна седмица!
-
1 точкаПривет колеги! да се включа и аз - притежавам Ледженда от вече две години. Преди това, повече от 10 г. карах хидравлични ситроени (Xantia,, C5) и си мислех, че трудно ще намеря кола, която да замести хидравличния Ситроен. Изключение правеха хай-моделите с нивомати, хидромати и т.н. Оказа се, че Ледженда не отстъпва по комфортна возия на ситроена. Та това по въпроса за возията - елегантна, комфортна, поема добре неравностите. Моята е с гуми 18-ки. Спокойно си пия кафето, независимо дали карам по магистрала или по друг път. За височината - да не е от най - високите, но не е и ниска. Трябва все пак да се внимава с високите бордюри. За ускорението - както и колегата е писал, ускорението е плавно, но категорично. Някъде бях чел, че именно с цел комфорт ускорението е без да се въртят гуми и удари на глава в подглавника. Това е част от лукса. Когато скоча на педала обаче, колата се изстрелва и на базата на двата й тона, това е повече от достатъчно. Отчитам, че това е лимузина, а не бегачка, ръгачка и др. Спокойно мога да кажа, че в класа си засрамва доста от другите коли, с които я сравняват. Поддръжката - за две години и почти 40 000 км. съм сменял само накладки, масла и филтри. За комфорта - е няма друга кола, модел 2006-2009 г., която да предлага такива екстри. Музиката - убиец. Дистроник - супер екстра (доста от най-новите модели на премиум марките я нямат).CMBS - много удобно (производителя твърди, че ще спре до нула, но аз не смея да пробвам). Седалките - удобни и с настройки и за най-претенциозните, скоростната кутия превключва незабележимо. Ако искаш екшъм - М , Хендсфрито... , абе използвам всичко, което е в нея и ме кефи много. Вечер, като я отключа и светнат дръжките, само наблюдавам реакциите на околните. В добавка с настройката на волана, шофирането е пълно удоволствие. За мен това е кола за дълъг път и за това я използвам. Един ден маршрута София - Несебър - Плевен - Монтана - София , който е почти 1100 км го взех без да се уморя и ми се караше още. Разхода - кеф цена няма. Да- харчи и то не малко. Ако не надвишаваш обаче 90 км. сигурно ще се свали на 9,5. Но да имаш тази кола и да караш с 90 ....... В никакъв случай не поощрявам бързото каране. На магистрала, при 150, средния разход е 11,5, при смесено извънградско е 12. С тези мои впечатления се опитах да отговоря на колегата. Ако е запален по модела, ще открие неговия. Успешни дни на всички и безаварийни километри.
-
0 точки
-
0 точкиЕй тука сега тролна половината форум... Ама аз не го приемам лично
-
0 точкиИзвинявам се за глупавия въпрос, но даваш ли ключа на втора позиция преди да пробваш уред в запалката?
-
0 точкиГоворят си двама Евреи: - Аврам, знаеш ли, че нашият приятел Муше е станал педерас? - Какво?!!! Да не би да е спрял да си плаща? - Не бе, в добрия смисъл на думата.
-
0 точкиМинути до затваряне на магазина. Умореният продавач се кани да си тръгва. Влиза 1 бабичка. - Ох, за малко да ви изпусна! Пилета имате ли? Продавача вади последното пиле от фризера и го слага на кантара. - Точно 1 килограм. - А по-големи нямате ли? Продавача прибира пилето във фризера и го вади обратно. Слага го на кантара и натиска леко с пръст. - Това е кило и половина. - Чудесно! Двете ще стигнат за всички гости. Опаковайте ми ги моля.
-
0 точкиПриказват си двама счетоводители: -Нашият шеф е просто нетърпим-казва единият-Как може да се работи толкова време без отпуска?! -Имам идея как да си спечеля поне 2 дена почивка-казва другият и се провисва от една тръба на тавана с главата надолу. Влиза шефът: -Какво става тук? Вие за какъв се мислите, та висите от тавана? Счетоводителят: -За нищо особено. Аз съм лампа и осветявам помещението. Защо да не вися от тавана? -Знаете ли какво-казва шефът-мисля, че сте твърде преуморен. Отивайте си вкъщи и една седмица да не ви виждам тук! Счетоводителят си събира нещата и си тръгва. Колегата му също започва да си събира вещите. -А Вие къде?-пита шефът -Аз на тъмно не мога да работя.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00