Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.10.2020 in all areas
-
3 точкиЕто обещаните снимки: Цитат 1: Lubricants oxidize during service due to the combination of the operating temperature and exposure to oxygen in the air. The higher the temperature, the faster the oxidation process and the shorter the lubricant's life. Darkening is a signal of lubricant oxidation. Цитат 2: Contamination is another common reason why a lubricant changes color. An oil can become darker if there is lubricant cross-contamination or the presence of solid particles from the environment. Бърз превод: Лубрикантите (маслата) се окисляват по време на експлоатация им в резултат на комбинацията от работната температура и излагането им на кислорода във въздуха. Колкото по-висока е температурата, толкова по-бърз е процесът на окисляване и по-кратък животът на маслото. Потъмняването е сигнал за окисляване на маслото. Замърсяването е друга често срещана причина, поради която маслото променя цвета си. Маслото може да стане по-тъмно, ако има кръстосано замърсяване с друг лубрикант или наличие/присъствие на твърди частици в средата, в която работи. Източник: ТУК
-
2 точкиБлагодаря, цитирането беше техническа грешка а за темите не бях просветен Извинявам се!
-
2 точки
-
2 точкиЗа разликите не мога да говоря от личен опит, но една що годе поддържана кола може да „върви“ също толкова колкото преди 20г. Не мисля, че възрастта е сериозен фактор освен ако е в лошо състояние в следствие на поддръжка.
-
1 точка
-
1 точкаНе знам защо да е като почиваш минути отнема вдигаш капака няколко снимки на дросела и ги качваш,да видим има ли го тоя болт. Може да разрешим тая 5 месечна сага ,гледам никой не се натиска особено да помага. Да така е не са някаква сериозна цифра та да не сложиш нови. ако това ти помогне,моите от Фена ги взех
-
1 точкаТака е на таблото показва 1000 на диагностиката 982...втора ръка няма......нови палец и дистрибуторна капачка,обичам си колата старите са си дали своето
-
1 точкаМаслото наистина има още ресурс в себе си. У мен обаче има известна (абе направо голяма) доза нетърпение да се върна към 5w-20 вискозитета :). Моторът лека полека си отива и много ми се иска отново да го усетя на 20-ка и да му се порадвам. Миналата година почнах на 5ти октомври, викам и тази да е така😁
-
1 точкаЗащо бързаш? Има още ресурс. А пък Октомври ще е с летни температури, според прогнозата за времето. Впечатлен съм от представянето на това С2 масло при стара бензинка (но лачена)! Явно магнезий - бор пакетът е много корава работа... С HTHS>3.2 е чудесен вариант всесезонно масло! Все още се чудя, дали все пак е подходящият вариант за старичките D-серии... С оглед на намаления ZDDP -пакет... Виж, за новите дизели се е "утепАло"!
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 443 100 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 – 01.10.2020; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 410 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (410 / 3.5) = 117; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незначителен; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Това е последната проба. Следва смяна на масло в близките дни.
-
1 точкаАз знам, че окислението е съпроводено от потъмняване, но най-добре да се подходи емпирично с два буркана и само една капачка. Но реално окислителният процес е най-интензивен при високи температури.
-
1 точкаЗдравей, Павел е прав с това, че най - добр е да видиш записаните грешки, но се надявам и моят отговор да е бил полезен . Продадох джаза преди 2 седмици и вече не съм активен във форума с автомобил, но съм активен почитател, защото мога да кажа, че с времето заобичах и се привързах към форума Дано не звуча сантиментално. Та в отговор на въпроса с маслото - имах джаза 5 години и съм изминал 100 000 км с него, като може би 80 000 (може и малко повече) на газ и никога не съм имал загуба на масло между смените. Дори имах някакво омасляване на капака след последният реглаж на клапаните (най - вероятно от гарнитурата), но въпреки това нямах загуба. За съжаление не мога да ти дам някакъв съвет, но съм сигурен, че има колеги с повече опит, които биха могли. Сигурен съм, че бързо ще отстраниш проблема Поздрави!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, колега, Относно въпросът ти – единственият правилен начин е да се провери с диагностика какви грешки е записал компютърът. Относно темата ти – моля, прочети правилата. Конкретизирай заглавието си и се придъжай към темата, която си поставил. И не цитирай предходно мнение.
-
1 точка
-
1 точкаЧе вози твърдо - вози, но чак пък да не става за дълъг път... какво точно значи дълъг път? Магистрала или извънградско, колата си върви. Ниска е, трябва да се внимава с бордюри и въздигалки. Задължително трябва да се качиш и пробваш.
-
1 точкаБлагодаря,Митко.Клапани и почистване на ЕГР и пътища съм правил преди 25000км.А ти как си с маслото на мен взема около 1.3л. на 7000км
-
1 точкаНе съм го сменил все още, понеже ще е заедно със смяна ка капака на скоростите, че и лагера се е разсвирил... Ще пиша като го сменя Да пишеш ако установиш от къде е проблема, това с предавките има логика от гледна точка на въртящ момент може би
-
1 точкаЗдравей колега, При мен това се случваше когато двигателя имаше нужда от реглаж на клапаните. Чека започва да мига и понякога не остава за постоянно. При мен се появяваха грешки за богата смес в някои от цилиндрите и за незапалване. Ако не си правил реглаж е хубаво да направиш, защото е необходимо периодично. Поздрави, Димитър
-
1 точкаСмени перките на двата вентилатора, че в момента е малко неефективен, както и ще се натоварва малко повече. Не че е голяма драма де. Разликата във вентилаторите не е само посоката, а и перките са различни. Едната бута надясно, другата наляво, от там и ъгъла на лопатите на перките е различен.
-
1 точкаИ според мен не би трябвало да има проблем. Може би при някои както фаровете, така и други прибори се управляват по +, а други по - Явно десния волан са с друга инсталация.
-
1 точкаА така като щрака,снимай белязката на обтегача да я видим къде е и дали с нов ремък,би се върнала в граници.
-
1 точка
-
1 точкаДа завърша темата!!! Изпарителя е сменен гаранционно с нов, както и тройника, от който се наблюдаваше теч на антифриз. Не се чува вече шум след зареждане с газ. Проблема се счита за решен. Благодаря на всички включили се.
-
1 точка
-
1 точкаRavenol REP 5w-30 е доста добре обмислено масло. Съединения на Бора за ниските температури, следвани от Молибден в по-високия температурен диапазон + Волфрам за супер тежките натоварвания. Миещият пакет е редуциран до практичен минимум с изключително подходяща композиция, която няма да нанесе вреда (образуване на клей) на сегментите при високи Т и налягания в спортен режим. Естери и AN за баланс на PAO-то + високотемпературна стабилност + ефект върху защитата. Красиво . Маслото не пропада при пистови натоварвани и спортен режим дори при Corvette C7 (КЛИК). Инфото в oil club de за Ravenol REP 5w-30 ми показа и още нещо, а именно в Castrol Edge Professional H 0W-20 (коментирано ТУК) има AN (Alkylated Naphthalene), макар и в неголеми количества. Има жокери този Castrol H
-
1 точкаДЪЛБОКИ СЛОВА!!! Те принадлежат на папа Франциск. „Реките не пият водата си, дърветата не ядат плодовете си, слънцето не грее за себе си и цветята не ухаят за себе си. Животът, изживян за другите е природен закон. Всички сме родени за да си помагаме. Няма значение колко е трудно. Животът е хубав, когато си щастлив; но е много по-хубав, когато другите са щастливи благодарение на теб! " Публичната реч е велика сила в способни ръце!
-
1 точкаПонеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
-
1 точка
-
1 точкаВчера нямах възможност, затова сега качвам няколко снимки, за вчерашната смяна. Шайбата се развива само с шестограм 17, но с пистолет на въздух: Ето го и Егера и тръбите: Малката тръбичка и нагара който на снимката изглежда много, но не е: Съответно срещуположния отвор: И другите два отвора на блока:
-
0 точкиПриказват си двама счетоводители: -Нашият шеф е просто нетърпим-казва единият-Как може да се работи толкова време без отпуска?! -Имам идея как да си спечеля поне 2 дена почивка-казва другият и се провисва от една тръба на тавана с главата надолу. Влиза шефът: -Какво става тук? Вие за какъв се мислите, та висите от тавана? Счетоводителят: -За нищо особено. Аз съм лампа и осветявам помещението. Защо да не вися от тавана? -Знаете ли какво-казва шефът-мисля, че сте твърде преуморен. Отивайте си вкъщи и една седмица да не ви виждам тук! Счетоводителят си събира нещата и си тръгва. Колегата му също започва да си събира вещите. -А Вие къде?-пита шефът -Аз на тъмно не мога да работя.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКато видя такива варели със забити помпи в тях и стоя на разстояние?
-
0 точки5w40 ама кой точно не знам. Това е от фейсбук, дето си чешем езиците по цял ден 😂
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00