Jump to content

mEtaka_dts

Фен
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About mEtaka_dts

  • Rank
    Димитър Георгиев
  • Birthday 11/18/1984

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив / Стара Загора / Нова Загора

Contact Methods

  • Skype
    mEtaka_dts

Recent Profile Visitors

664 profile views
  1. Колега, Пробвай с реглаж на клапаните. На нашите джазове се налага реглаж през определен пробег. При мен също имаше нещо като прекъсване и гаснене. Поздрави, Димитър
  2. Здравей, колега, Моят също се беше прецакал и ми го смениха в сервиз и там направиха и продухването. Ако не бъркам (ако бъркам моля да ме поправите) продухването на системата се прави с азот. Също така смених и радиатора, защото му липсваха доста ламели и защото е възможно вътре да има отложени стружки от системата. Виждам, че си от Пловдив. Тези процедури ми ги извършиха в Кей Джи ауто. Поздрави, Димитър
  3. Колеги, Моят джаз е с газ и реглажа е правен само откакто има газ. Сервиза, който ползвам в Пловдив е Кей Джи ауто. Поздрави!
  4. Здравей, колега, При мен се оказа, че е необходимо а се смени тромбата. Тя се намира в десният калник под кората. Закупих от морга за 10 лв. в Пловдив, така че не е скъпа част.
  5. Здравейте, И аз бих желал да добавя към темата. При мен когато се появи първият път нужда от реглаж на клапаните, а аз не знаех това и я карах доста време с тази нужда се получаваше и угасване на двигателя при определена температура. Другото, което се случи е чека инкирише грешки за твърде богата смес или незапалване. Но най - сигурният признак е, е двигателя не работи обичайно (като имам предвид, че всеки познавайки работата на двигателя на автомобила си може да прецени кога той работи необичайно ). В Пловдив реглажа на клапаните в сервиза, който ходя ми струва 50 лв. и съм доста доволен. Надявам се да съм бил полезен Поздрави, Димитър
  6. Колега, Аз имам джаз и доста време ми светеше индикатора. Какво ли не пробвах и в крайна сметка се оказаха износени четки на мотора. Дали е възможно и при теб да е такъв проблема ? Поздрави, Димитър
  7. Здравейте, Тази генерация на джаз също ли е с електрическо усилване на волана? И принципно всички ли са с електрическо усилване или има и със серво? Благодаря предварително! Поздрави!
  8. Здравей, Може би отговора е банален, но за да тръгнеш в някаква посока е необходимо да отидеш на диагностика. Знам, че отговора няма да ти помогне, но това е начина Поздрави, Димитър
  9. Здравейте, И при мен има проблем с клаксона и се проявява когато автомобила е студен - не работи. Предполагам, че проблема е в самия клаксон. Ще споделя като отстраня проблема.
  10. Колега, Тук има един клип, в който показват как се прави смяната: Дано ти е полезен
  11. Колега, Най - добре ще е наистина да я закараш на диагностика. Аз имах подобен проблем преди време. При температура на двигателя около 35 градуса при освобождаване от скорост в движение оборотите падат и угасва. Решението на това се оказа реглаж на клапаните.
  12. Здравейте колеги, Могат ли да се добавят фарове за мъгла на Jazz-ка, която няма ? Знаете ли дали е нужно ли е да се прави нещо допълнително или има заводско предвидено свързването им ?
  13. Колеги, След няколко години лутане и търсене на проблема, оказа се, че действително бяха износени четките на мотора. Това е била причината за неговото нефункциониране. Прилагам снимка на разглобеният мотор.
  14. Здравейте колеги, Намерих много интересен клип са поправка на мотора на ABS модула. Може би това правят и в сервизите като отстраняват проблема. https://youtu.be/ZtlLb97PiNY Смятам днес да пробвам и ще споделя опит!
  15. Здравейте, И аз искам да попитам за Jazz 2002 къде се намира релето за ABS помпата. Грешката е 53-01. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...