Jump to content

mEtaka_dts

Фен
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About mEtaka_dts

  • Rank
    Димитър Георгиев
  • Birthday 11/18/1984

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив / Стара Загора / Нова Загора

Contact Methods

  • Skype
    mEtaka_dts

Recent Profile Visitors

875 profile views
  1. Колега, Правил ли си реглаж на клапаните? Може от това да е. Особеност на този двигател е, че през определен пробег е нужно да се прави реглаж. Аз имах подобен проблем и смених свещи и бобини и проблема пак остана. Оказа се точно, че трябва реглаж на клапаните. Имаш ли съобщение за грешка на таблото ? Поздрави, Димитър
  2. Здравей колега, Има същата Хонда, но не съм имал подобен пробелм. При мен се беше прецакал компресора на климатика и го установих бързо. Понеже гледам, че си в Пловдив, аз поддържам автомобила си в Кей Джи ауто и съм много доволен от тях. Препоръчвам ги като специалисти и ако желаеш се обърни към тях. Поздрави, Димитър
  3. Здравейте, При мен имаше подобна ситуация при пълен ляв завой мисля, че беше. Звука мога да го опиша като опъване на струна. Така и не се задълбочих, защото се чуваше изключително рядко. Предположението беше, че е лагера на макферсона. Поздави, Димитър
  4. Тази страница също е много полезна: http://www.hondafitjazz.com/
  5. Колега, Виж какво намерих. Надявам се да е полезно. http://p0171.enginetroublecode.com/honda-jazz Поздрави!
  6. Здравей, Павел е прав с това, че най - добр е да видиш записаните грешки, но се надявам и моят отговор да е бил полезен . Продадох джаза преди 2 седмици и вече не съм активен във форума с автомобил, но съм активен почитател, защото мога да кажа, че с времето заобичах и се привързах към форума Дано не звуча сантиментално. Та в отговор на въпроса с маслото - имах джаза 5 години и съм изминал 100 000 км с него, като може би 80 000 (може и малко повече) на газ и никога не съм имал загуба на масло между смените. Дори имах някакво омасляване на капака след последният реглаж на клапаните (най - вероятно от гарнитурата), но въпреки това нямах загуба. За съжаление не мога да ти дам някакъв съвет, но съм сигурен, че има колеги с повече опит, които биха могли. Сигурен съм, че бързо ще отстраниш проблема Поздрави!
  7. Здравей колега, При мен това се случваше когато двигателя имаше нужда от реглаж на клапаните. Чека започва да мига и понякога не остава за постоянно. При мен се появяваха грешки за богата смес в някои от цилиндрите и за незапалване. Ако не си правил реглаж е хубаво да направиш, защото е необходимо периодично. Поздрави, Димитър
  8. Здравей, колега, Аз също се бях сблъскал с този проблем и ми отне доста време да го реша Споделил съм опита в тема "Поправка на ABS мотор". Не знам как да споделя линк към темата, но това е точното ѝ заглавие.
  9. Здравейте, При мен още от както имам колата се получава следното - климатика започва да работи, охлажда добре и след някакъв период от време (не мога да кажа колко примерно 40 мин - 1 час) започва да духа слабо все едно са се затворили клапите. Изключвам го и за 3 - 5 мин. се връща нормалният поток на въздух. Акого включа след това се повтаря същото - работи известно време нормално и после спира да духа. Може ли някой да ми даде съвет какво да проверя. Благодаря предварително!
  10. Здравейте колеги, Любопитно ми е какво е вашето мнение за закупуването на автомобил. Автомобила да бъде закупен от собственик или от автосалон? Благодаря предварително!
  11. Здравей, колега, Аз отново ще предложа обичайното, което предлагам - реглаж на клапаните При мен имаше нещо подобно като проблем и какво ли почистване не направих, смених и дросел клапата и пак не се оправиха нещата. След реглажа всичко си дойде на мястото, а това е нещо, което трябва да се прави на определен пробег. Поздрави, Димитър
  12. Колега, Пробвай с реглаж на клапаните. На нашите джазове се налага реглаж през определен пробег. При мен също имаше нещо като прекъсване и гаснене. Поздрави, Димитър
  13. Здравей, колега, Моят също се беше прецакал и ми го смениха в сервиз и там направиха и продухването. Ако не бъркам (ако бъркам моля да ме поправите) продухването на системата се прави с азот. Също така смених и радиатора, защото му липсваха доста ламели и защото е възможно вътре да има отложени стружки от системата. Виждам, че си от Пловдив. Тези процедури ми ги извършиха в Кей Джи ауто. Поздрави, Димитър
  14. Колеги, Моят джаз е с газ и реглажа е правен само откакто има газ. Сервиза, който ползвам в Пловдив е Кей Джи ауто. Поздрави!
  15. Здравей, колега, При мен се оказа, че е необходимо а се смени тромбата. Тя се намира в десният калник под кората. Закупих от морга за 10 лв. в Пловдив, така че не е скъпа част.
×
×
  • Create New...