Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.09.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте, втора проба на Yacco VX 1500 със заветните 500 км за 1 месец 😂 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 227 075 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 535 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 45 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 31.08.2020; 9) Моточасове – около 22; 10) Изразходвано гориво - около 45 л. Shell V Power Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Пилата е от скан с програма с камерата на телефона, тъй като скенера ми изкривява цветовете към черно бяла капка и пилата не се получава. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Така като гледам към 5000 км пак ще сменям масло, с моето градско каране се въртят моточасовете бързо. От друга страна, това ще е по някое време другата година Като цяло съм доволен от маслото засега, двигателя работи меко. Няма изгледи да го гори. Заключние: Дизел майка, мизерия.
  2. 2 точки
    Несериозно е да се твърди че двигател изкаран от коша ще тръгне някой да го мие с обезмаслител на спрей, дори и една бройка флакон, да не говорим за 5 и повече. Ако е в коша и се налага локално измиване на части от двигателя съм съгласен, въпреки че и в тази ситуация има по-лесно и евтино решение. За мен силикона, обезмаслителя, спреят за ръжда, парцалите, инструментите, топлата вода, студената вода, лампите и токът за тях в сервиза и други такива, са средство за извършване на услугата в автосервиза и са част от цената на тази услуга, смешно е да се калкулират и отразяват изобщо в разписката/фактурата отделно, колкото и "нормален" да е сервиза. Пък защо се предпочитат ненормални сервизи повечето от нас го знаят, но не е само цената определящото и няма да се задълбочавам.
  3. 2 точки
    Аз лично не виждам нещо кой знае колко нередно. Нормалните сервизи си калкулират всичко, даже и ДДС има. То така се и прави де, ама повечето карат на гаражни сервизи без никакви документи и затова е малко странно на повечето хора, като видят такава разписка. ПП: повечето дизелови двигатели са толкова насрани,че 5 обезмаслителя няма да стигнат до никъде.
  4. 2 точки
    Странно. При толкова много загуба на течност, единственото е пробив от някъде.
  5. 2 точки
    Светлините под колата са свързани с вратите
  6. 2 точки
    При тази загуба на течност трябва и да загрява и да пуши като парен локомотив през аспуха.
  7. 2 точки
    Да нямаш теч от някой маркуч и да се изпарява и да не виждаш теча.да каже някой който разбира ,но при такъв разход ако е от главата как ще работи колата?
  8. 1 точка
    Информация за разработката на турбодвигатели 1.5 & 2.0 VTEC. New In-Line 4-Cylinder Gasoline Direct Injection Turbocharged Downsizing Engine - https://gadeco.de/s/www45fN0Hu4344H#pdfviewer
  9. 1 точка
    ЕГР го гледам с ELM, че работи, ама колко коректно не знам. Дюзите не са съвсем наред. Едната има малко повече отклонение от другите, но не е крайна фаза нещо. Към +1 до 1.5. другите са +-0.5 до 0.7
  10. 1 точка
    Всъщност както казва @inspektora, не гледайте цялата цифра така. Ако я прочетете 2 пъти, ремонта е с нормални цени. Дали са и гаранция предполагам. Самият ремонт е 1100лв което за цената на части + ремонт + цялата хамалогия която са направили, не виждам странно. Да се обоснова : - двигателя който те са намерили + монтаж/демонтаж на стария е 1000лв. - само маховик 1200лв ( толкова е навсякаде без никакви отстъпки, че даже и по-висока цена ) - куриерски разходи за доставка на двигател - 80.00лв. Това е адски малко даже. На мен за заден капак куриерска фирма ми взеха 50лв който го нося сам а мотора е бая тежък. Като се тегли чертата, не виждам странни цифри. Може би общата изглежда голяма но на фона на всичко което е направено е нормална, поне според това което е написано.
  11. 1 точка
    @CARPERA Не е ръждясал, а износен. Това чевеникавото е металът Мед. Открива се при лабораторен анализ на маслото и е признак за износени лагери.
  12. 1 точка
    Ок, сега ми стана ясно. Значи може и да го нямам, защото в който и сайт за авточасти да търся, дори и тези само с достъп за дилъри и сервизи, ми излиза този който е вътре в кутията и върви с гарнитура към него. Този който е външен и маркуча на охладителя минава през него не мога да го намеря. Много благодаря!
  13. 1 точка
    И кой в Айтос прави този ремонт ?!?! ...с тази "складова разписка" За тия 10 бонки щеше да си купиш читаво ЦРВ
  14. 1 точка
    Здравей, благодаря за първата завършена поръчка. Ще искам още: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 37,95*1,9675 =75лв Начин на плащане: - Парите са предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  15. 1 точка
    Здравейте, бих желал да поръчам Линк:https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-lite-5w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (33.95)*1,9675 = 66.80 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  16. 1 точка
    Здравейте ! Линк : https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1 х 1л. Линк : https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 1 L 6 х 1л. (1*6.20) + (6*6.95) = 47.9 x 1,9675 = 95 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  17. 1 точка
    И аз не виждам причина да се прави така, за това питах..., нормално да се захрани само от лампата за з.зх. С контакт + запален двг се захранват отопленията на огледалата и задното стъкло, защото консумацията е мн. голяма, тук не е така...
  18. 1 точка
    Най-добрият съвет. п.п. Не е задължително след обслужване нещата да се подобрят. Със старото масло, най-вероятно е изтекла и добавката за намаляваме на тропането. п.п.п. Не всички хора "чуват" двг. Затова има такива, на които първото им име е Майсторе.
  19. 1 точка
    Отиваш пак в същия сервиз и им казваш да си свършат работата,и да направят качествено ремонта.
  20. 1 точка
    Днес за първи път видях Хонда с вдигнат капак в аварийното, Акорд 7-а с много особен светло зелен цвят, дано не е нищо сериозно.
  21. 1 точка
    @CARPERA какво общо имат тампоните с И кво праим са? Връща се @Pani при Майстора и му казва, че в Хонда форума са предположили тампони на двг. Аз, ако съм на мястото на Майстора го отсвирвам, т.е. казвам му повече да не стъпва в сервиза ми. Това ако съм Майстор на автомобили. Не чак, колкото @fenabg , но поне наполовина. @Pani ако нямаш доверие в Майстора, задай правилния въпрос. Той не е По- скоро е - "Кажете, при кого да закарам колата за второ мнение?!". Проблемът ти е от типа "Око да види, ръка да пипне". Трябва ти някой, който да "чува" двигателя, в буквалния и в преносния смисъл на думата. Да чуе на живо и да разбира, какво чува. Форумни майстори с ютюб образование може и да помогнат, а може и да не. Така че, допиши в профила си това, което започва с буква "В", за да стане ясно, къде да търсиш Майстор, във Варна, или във Виена.
  22. 1 точка
    @Митко Йотов Аз си мисля, че няма 7ма генерация с ОЕМ парктроник.
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    Нека и аз похваля Цецо. Способен, бърз, услужлив и културен майстор. Не само ми оправи климатика, но откри и проблем с хидравличния маркуч, спестявайки ми доста неприятности и нерви.
  25. 1 точка
    Моя е слаган от дилър в Швейцария и дойде с упътване в което е обяснено, че при неработещ сензор системата издава предупредителен дълъг звуков сигнал за проблем и се изключва. Марката е Laserline Италиански. Пробвах да му присадя китайски сензор, но уви не стана. Колега от София ми прати от моята марка и всичко заспа. Дори ако застанеш с ухо близо до работещ сензор, това почукване се чува. А до колкото знам серийно Акорд 7 излиза без парктроник като екстра. Относно мястото, моят беше залепен с някакво зверско двойнолепещо под пласмасовата декорация под петата врата, на външната част в нисшата на резервната гума. Огледай там.
  26. 1 точка
    Нов е над 700лв по последна информация, която имам. Аз лично си купих решетката от CoxMotor, защото въобще не ми харесва като дизайн класическата. Това е най-търсената част втора употреба.
  27. 1 точка
    В допълнение и доизясняване на горното: Цитат: "Heavier" oils are less volatile, but are more prone to leaving more carbon residues and don't solubalize carbon as well as "lighter" oils. "Lighter" oils are more volatile, and help solubalize carbon deposits as they form and also contribute less to deposit formation. Just typical trade-offs when selecting base oils Край на цитата. Мнението е на човек, който е "Formerly a Lube R&D Chemist", т.е. някой с познания в материята. Източник: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/noack-vs-teost.330986/post-5505390 Според мен казаното дава едно логично обяснение на поведението на 20-ките, което наблюдаваме при капковите тестове. По-леката (нисковискозна) база сама по себе си (и ведно с пакета добавки), първо, е способна на "разтвори" по-добре и да "отмие" част от формираните депозити, и второ, да разпространи фините от тях в зоната на дифузия (като фон).
  28. 1 точка
    Нито една автокъща или търговец не плаща еко такса макар че това е тяхно задължение. Щото като идеш да я платиш сертификата е на името на продавача а не на ваше име
  29. 0 точки
    Ръждясал биелен лагер това е този от дясно нали или клеясал ???
  30. 0 точки
    video-a3c3d01ef79637d6c45c431c6195e442-V.mp4 video-a3c3d01ef79637d6c45c431c6195e442-V.mp4 Ще покажа на клипчето как се чува,ако може да и вие да разбете
  31. 0 точки
    Говори и и ти. Кажи и да се върне в Я-ПО-НИ-Я да си оправят полуоските.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...