Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.08.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Колеги, поръчката е направена, ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  2. 3 точки
    Много обичам някой да говори просто така. Без да е проверил или да се е сблъсквал с проблема. Ако мислиш, че съм закарал кола за която съм дал над 30 000 лв в първата фирма която слага газови много се лъжеш. Говорих с повечето големи фирми които слагат газови .Включително и с хора които пишат тук,слагат газови и хората в този форум ги уважават . Казаха ми, че големите марки още нямат карти за този мотор (каквото и да означава това). Предимството на полската било ,че имала много повече настройки.Пресъздавам нещата в краткия вариант .Не съм спец в газовите и може да не съм точен в подробностите. А в Про газ ми бяха слагали газовата на предното CR-V 2008 ,бях доволен и за това когато ми казаха че могат да я направят се навих. Нещата не опират винаги само до печалба.
  3. 2 точки
    При мен с префейс свети както при теб. От шибедаха е, не е от преди/след фейса.
  4. 2 точки
    Аз лично чета пълното описание на всяка част, която поръчвам, и сравнявам с описанието на оригиналната част (в темите на @Izanagi за общи поръчки на оригинални части има линк към сайт, в който може да се намери описание). Сравнявам размери, диаметри, брой шлици и т.н., но досега не съм попадал на част, която търсачката да ми предлага, а тази част да не е подходяща за колата.
  5. 1 точка
    Уважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
  6. 1 точка
    Кажете на Карперов, че това е мотор с директно впръскване и няма да дава съвети. Той само една плоча върти, та не му обръщайте внимание. При "големите" е малко консервативно. Разхода на бензин не може да се бара, кит-а е за съответния мотор, както и самия файл. За това хората избират поляците. Всичко може да бараш, но трябва да се внимава. Контролерите им хич не са лоши.
  7. 1 точка
    Не би трябвяло да имаш отделно масло за "раздатката". Раздатка с отделно масло се появява при 3-та ген. дизел автоматик. Коментиряли сме го тук:
  8. 1 точка
    Мисля, че да. Моята кола е с люк и при отвяряне на врата светв и предния и задния плафон. На тези без люк или преди фейса, не съм сигурен им светва само задния а предния светва при натискане на бутона. Присъединяваш се в маркираната зона, пъхаш нещо тънко и дълго между тавана и покрива за да прекараш кабела до уплътнението на вратата и после към корите.
  9. 1 точка
    За този плафон ли говорим?
  10. 1 точка
    Възможно е да са прекъснати накъде кабелите, обикновено в гофрето на вратата. Закарай я на ел майстор да види задните машинки работят ли стига ли ток до тях.
  11. 1 точка
    -Жена кат' умра,не ми сваляй халката! -Що бе Гоше? -Ем,нека Господ види,че съм бил в ада вече👹!
  12. 1 точка
    Всичко "аут" ,прочети и изпълни,това което си написал на края!!!! Газта се избива,но нервите и загубеното време ,не...!
  13. 1 точка
    Имат опция да си платиш няколко лева нещо като застраховка и връщането ти е безплатно. После ти връщат парите. Прочети общите условия. Аз например си поръчвах кормилни накрайници от там, обаче ми беше дало няколко опции за бензиновия модел, които не пасват на дизела. Доверих се сляпо и съм улучил точно грешните. Не си бях платил застраховката и платих 20 лева за връшане до Германия. След една две седмици ми върнаха парите. Ако гледаш хубаво и сравняваш ОЕМ парт номера и параметри на частта няма как да сбъркаш. В смисъл това, което пишем, това е. Рядко има случаи като моя, но има. За връщането не се притеснявай, харчи смело. Само ще загубиш време ако нещо е сбъркано.
  14. 1 точка
    Това което е показал колегата chus си работи с Андроид. Питах съпорта им и ми разясниха. Разликата с китайските е, че самото устройство представлява интерфейс, който свързва телефона към фабричната навигация, посредством Apple CarPlay / Android Auto приложенията. Такъв тип връзка се среща в новите автомобили и собствениците им казват, че е супер удобно. При китайските, самите устройства са със собствена операционна с-ма (Андроид) и много зависи дали вложеният хардуер е на ниво, за да не бави, забива и прегрява. Малка подробност е, че все още Android Auto не може да се изтегли от България. Трябва да се изтегли директно .apk файлът, което е изпробвано и става. Друг вариант (неизпробван) е да се смени Google Play държавата и така да се инсталира Android Auto. Но цената на този интерфайс за Акорд 8 е дебела - $549. Отделно доставка от САЩ и евентуално мито... Видях, че предишни години от NavTool са пускали -15% Black Friday и Free worldwide shipping. Та не е изключено с повече късмет да се хване близка цена като на китайско. Някой колега дали се е сдобил с такъв NavTool, да напише впечатления?
  15. 1 точка
    Хондите от тези години, особено тези които са повече "мъчени" както и тези от най-ранните години ( говоря за R-версиите ), обикновенно дават проблеми със синхротата на 3-та скорост. Казват, че проблема е отстранен 2008-ма година на дори модели 2010 се оплакват от синхрота. Аз проблеми нямам все още но се замислих за друго. Все още не съм решил дали да слагам LSD диф. От Хонда според мен са се стиснали да монтират на този модел стандартно та едни имат ( късните производства ) а повечето не. Всъщност не знам дали даже е удобно да се шофира с такъв диф в града но докато мисля започнах да събирам малко по малко части за кутията която мисля в даден момент да се отвори и да се обслужи като хората да ми е мирна главата. Синхротата макар и без проблеми до момента, ще се сменят със сигурност но първата част от нещата са тук: Това са основните лагери по кутията. Иглените мисля, че не е нужно да се пипат.
  16. 1 точка
    На бензин пак ли е така?
  17. 1 точка
    Да, ти вече си сметнал, че ако я продаваш с остатъчна гаранция ще ти е най-изгодно финансово. Ако решиш да я караш до последно, определено това, което си решил да правиш с по-ранното обслужване ще помогне да се продаде по-скъпо. Но знаеш също така, че в България рядко се цени гледана кола и винаги се сравнява с най-евтините, а вноса на gti от САЩ (произведен в Мексико) се засилва... та сигурно ще отнеме време да ѝ вземеш по-добри пари ако я продаваш извън гаранция вече. Пожелавам ти да си я караш със здраве и да ти носи много радост. Изглежда страхотно колицата и за мен е златната среда между мощност, забава когато условията позволяват, комфорт и практичност. Ако след време решиш да споделиш нещо повече като дългосрочни наблюдения, аз поне ще се радвам.
  18. 1 точка
    Това са оборотите от твоето ръководство при различни ситуации. Тук е и проверка на оборотите на празен ход https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A20336100000MART00.HTML като отдолу пише нещо много важно за теб на линка"процедуру "обучения" компьютера ЕСМ/РСМ режиму холостого хода." Ръководството е това ще ти даде много отговори. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/ Виждам че имаш ЕГР клапан там чистил ли си и пътищата към него които са по важни. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML Както имаш електроно управление на дроселовата клапа,така че при теб е малко по сложно https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040804.HTML
  19. 1 точка
    Напротив - не си гледал добре - става и по описанието, питах и продавача и той каза , че става. https://www.aliexpress.com/item/10000235225126.html Това е по-добро, но $386 е малко дебело и доставка още $100....много грубо става. Иначе е 1280х720 - не съм виждал нещо над 1024Х600 за нашия модел, макарче е малоумие и 720р резолюция в 21в.
  20. 1 точка
    Втора употреба 100лв. Номер на тампона 50890SKNE00, около 450лв. Оригинален!
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    @Cap_Slow "Стария" голф беше със стандартно окачване, на гуми 205/55/16. GTI е с DCC и гуми 225/40/18. Возията в комфортен режим е много подобна на стария Голф, с две разлики: 1. При по изразени дупки/неравности, се усеща по-твърдо окачването на GTI 2. При по леки неравности, особено ако са продължителни (примерно павета), GTI се усеща по-меко. То окачването се води Dynamic Chassis Control, и дори в комфортен режим се адаптира, до колкото знам. Предполагам заради това е. И стария Голф, и новия, ги зареждам само с Shell Racing 100. Не съм гледал какво пише на капачката - ще проверя и ще ти кажа. Разхода извън града е 8-9, в зависимост от шофирането - моето е малко по-динамично, защото още е нова колата и ми е тръпка. С по-спокойно каране може да отиде и към 7. Стария голф, за сравнение, даваше 5-6. В града ми дава 8-15, в зависимост от карането и дали съм първа кола на светофара Това с обслужването си е релевантна тема за притеснение. Има собственици, които сами решават да си обслужват колата по един допълнителен път между всеки интервал (реално става на 15к килоемтра). Има и такива, които и на 10к я обслужват, ако карат само градско. Разбира се, не всички го правят, защото ако не смяташ да я караш тази кола извън гаранция, не ти пука. НО не е точно така. Хората, които искат да купуват 2-ра ръка GTI са запознати с модела и са наясно с тези неща, та те сами те търсят точно такива коли, които собственика е обслужвал допълнително. Аз моята смятам да си я обслужвам на 15к.
  23. 1 точка
    @jungles , мене ако питаш - не барай нищо повече. Закарай я при някой, който знае, какво да гледа. Разкажи му, покажи му, какво си правил. Може да се окаже, че се притесняваш напразно. Карпера може до другия Вторник да ти разказва, 'кво е правил по неговото CR-V 1, обаче, очевадно и той не знае, дали има и къде е нек'ъв болт: п.п. И аз не знам. Ама знам, че нищо не знам и не се обаждам. А и не ми е работа да знам. А НЕЩО, за което знам НИЩО, не бих го ремонтирал сам.
  24. 1 точка
    Горе-долу е така, ама не баш!Миналата година лятото сменях гумички на моята кола от профила по този метод.Стана номера, ама трябва да се внимава и да се мисли!
  25. 1 точка
    По модел ми излизаха дискове и накладки два типа/вида и единия не пасва. Така, че не е 100% сигурно. Гледам, че вече има и ВИН на МПС, но аз не можах да го въведа. Най - добре им пиши.
  26. 1 точка
    Здравейте, частите няма как да не дойдат, въпрос на време е. Или да пуснат пак този тип транспорт или да измислим друг вариант, който ще е по-скъп, но поне ще дойдат. За време обаче не мога да се ангажирам да кажа все още.
  27. 1 точка
    Само да кажа, че при мен аварийния режим, за който писах по-горе, се оправи /поне засега, вече 1000км/ със смяната на клапан н75 с втора употреба от Опел Сигнум, майстора каза, че бил същият и ми сложил такъв.
  28. 1 точка
    Аз пък съм категорично против превозни средства, с десен волан да се движат по пътищата в България! Ако някой англичанин отива на екскурзия в Гърция, или Турция. Да! Но да е с разрешително да премине страната за определено кратко време и задължително да не кара през тъмната част от денонощитето! Опасността за ПТП е голяма и не трябва да се прави компромис с такива! Още, че и фаровете им светят наляво и заслепяват насрещно движещите се автомобили тук! Това съвсем не са маловажни неща и съм категорично против да се движат тук! А също и МПС-та с червени мигачи! За тях си има и закон! Но гледам тук-там "американки" се движат, и не мога да разбера в първия момент, стопове ли натискат, повреда в светлините ли имат и т.н. И как, и кой ги е регистрирал...?!
  29. 1 точка
    Здравейте, за съжаление дойде денят, в който ми се налага да пиша точно в тази тема От 2 год. бях горд собственик на Honda Civic 3DR - Type S ... до тази нощ, когато колата е открадната от паркинга пред блока в ж.к. Красно село/София. Рег. номер: КН 4650 ВК. Цвят: светло сив металик. Колата е регистрирана 2007г., стъклен покрив, хеджбек, дву-врата, дизел. Отпред е с черна решетка, отзад долу дясно пише Type S, в ляво има малка лепенка на Slavi Cars (автокъщата, от която е закупена). Лети джанти (тип спица) - 18ски с нископрофилни гуми - нещо подобно на това. Други особености няма (освен драскотина на заден десен калник). Колата изглежда ей така (снимката е примерна). Моля за съдействие, ако някой я забележи или има някаква информация.
  30. 0 точки
    Ходил един пич на екскурзия в Азия - Южна Корея, Виетнам, Тайван, Тайландия... Навсякъде ползвал услугите на тамошните жрици на любовта, ама изглежда без много предпазни средства, защото около две седмици след като се върнал, оная му работа започнала да се подува, да отича и придобила някакъв морав цвят със зелено-жълти петна... Отишъл веднага при специалист, който го прегледал, направил всички необходими изследвания, консултирал се и с колеги и накрая казал: – Слушай, приятел! - хванал си някаква много странна и рядка болест, която е някаква кръстоска между монголски трипер и сиански сифилис, за която лек няма, така че трябва спешно да се оперира - трябва да ти ампутираме члена. – А, не...! Ама как така бе, докторе !? Ами аз с какво ще чук@м, а !? Как така ? Неее..., не давам ! - искам мнение и от друг лекар. И отишъл при един китайски специалист по близко и далечно-източни болести, който също го прегледал и попитал: – И цека, какво тлевожи? Нашият му разказал всичко - за екскурзията, за доктора, за прегледа, за ампутирането също. Китаецът казал: – Какфи бългаски лекали, фсе да лежи, фсе опелация - пали да земи...! Цабува банталон, цабува гасти...! Хатъка... Скаца сека с двети клака...! Скаца, скача..., по-високу, по цилно... скаца, скаца, скаца... Ха, фидя ли, фидя ли? - цам падна...!
  31. 0 точки
    - Г-жо, имате мнго красиви гърди. - Иванчо, ще ти плесна една през устата. -Добре, г-жо, а другата може ли да ми я подадете в ръката?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...