Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.06.2020 in Мнения
-
6 точкиДа споделя и аз. Не е задължително лагера да е наранил толкова много оста (буксата) на компресора. А и да има рани, могат да се попълнят с разни лепила, да не правя реклама. Със сигурност оригиналния компресор е добър, но все пак си остава стар и износен след 13-15г. На 150К - Юли 2019, тъкмо тръгнали на почивка, се чу познатия шум (тогава ми се стори че половината двигател иска да се изсипе на пътя), Кансел на почивката и почваме търсене - но понеже бързам, ми сменят само лагера на шайбата на компресора, което е по принцип и най-правилното. Това беше преди година.. Тия дни пак се почна едно хърррр и си казах - лагера пак ще е. Реших да се пробвам сам + един приятел - откъм дясното предно колело, благодарение на видеата в мрежата. Не е трудно, но трябват някои инструменти, различни от тези в багажниците. След като махнах ремъка реших да врътна останалите ролки и се оказа, естествено, че още 2 са зле(обтяжна и паразитна). Паразитната е пластмасова и е около 20лв, но обтяжната е 40 афтърмаркет(менте). Тва е с лагерите в тях естествено. Аз обаче пак бързам и вземам само паразита, а за обтяжната почвам да търся лагер, понеже я има , но с доставка за утре, а аз съм разчекнал колата и не ми се чака. Лагера за климатичната ролка е 40лв що годе добър, а за обтяжната 20лв. Ремъка ми не беше сменян досега(160К) и реших, че сега или никога - 50лв Континентал. Ролката на климатика беше крива, а шийката на компресора беше замазана понеже при предишната смяна на лагера, човека се е учил не само как се сменя лагер на клима шайба ЦРВ, а как се сменя лагер по принцип, и е прецакал както лагера, така и шайбата... Смея да твърдя , че знам как се сменя лагер и сега карам вече 2000км с крива шайба и наранена шийка на компресора. Няма шум, а шайбата си е била крива и преди година, както и наранената шийка… Естествено, може да се очаква всеки момент авария, но смятам да сменя кривата шайба и мисля, че ще е достатъчно. Този път не смених шайбата на климатика , понеже не намерих да се предлага само шайба, а само в комплект с бобина и диск и то за утре, а бобината и диска си бяха добре. Най-ниска цена за комплекта в БГ е от големите сайтове и излиза 110лв, но се чака доставка от Германия, а аз, както споменах исках да приключа за един ден. Малко след като взех всички лагери разбрах, че мога да го намеря за 2ч. от склад в БГ за 130лв, но ми беше писнало и исках да експериментирам. В заключение: Чуете ли шум откъм двигателя и установите, че е от климатика, изберете една от следните опции: 1. Имате пари и не ви се занимава понеже сте пич – идете в оторизиран сервиз на ХОНДА и се изръсете 2000-3000лв за нов компресор с труд и части. В оторизиран сервиз нямат право да сменят части на компонент, а само целия – тоест ще ви сменят компресора, независимо, че само шайбата е за смяна. За това си има смисъл и причини, но те не са интересни за 95% от четящите този форум/пост. 2. Имате пари но сте стиснат – идете в сервиз за климатици и платете за компресор с неясен произход и труд - около 1000лв. Не забравяйте, че при смяна на компресор се източва Фреона, а после се налива обратно, което се таксува. 3. Нямате много пари, но искате нещата да са издържани – идете в сервиз за климатици и платете около 300-500 лв да ви сменят комплект шайба(с лагер), бобина и диск, като при това е най-добре да ви се източи Фреона и свали компресора, за да може да се демонтира най-безболезнено шайбата, без да се нарани шийката на компресора. Така ще се набие новата шайба на шийката по (да се надяваме ) правилен начин и после се пълни с фреон и всичко е ОК. 4. Нямате пари, и ви се занимава – купете си лагер за шайбата и си го сменете сами. Лагера е от 20 до 50лв в зависимост от марката. Ако сте късметлии ще успеете през дясното предно колело, ако не, сваляте предната долна кора и демонтирате компресора от четирите болта да виси на шланговете, за да успеете да свалите шайбата със скоба. Наздраве и дано съм бил полезен
-
3 точкиИма едно малко бяло ключе в горната част на багажника, там при карантиите. Най вероятно си го изключил без да си разбрал
-
3 точкиДа съживя малко тази тема. Тъй като съм със светъл кожен салон и ми се ще да го запазя в добро състояние, както е в момента, от доста време проучвам въпроса с поддръжката на кожата. По принцип обичам кожените изделия - якета, чанти, обувки, колани - и винаги полагам съответната грижа. Проблемът е, че гореспоменатите изделия нямат нищо общо с кожения салон в автомобила. 1. Автомобилният салон в съвременните коли от нашия клас е направен от изкуствена и естествена кожа. Естествената кожа се слага само на местата, където се опира тялото - т.е. седалката и гърба. Отстрани, както и на подлакътниците кожата е изкуствена. Това си личи и на допир. 2. Макар и естествена, кожата в салона е силно обработена и запечатана със защитен полиуретанов или подобен слой, което я прави по-близка като характеристики до изкуствената и до винила, отколкото до кожата на едно яке например. И какво се оказва? Според мненията на някои доста запознати хора в специализираните форуми препаратите за кожа с восък, парафин, силикон и т.н. май са не просто безполезни, а направо вредни за автомобилната кожа, тъй като не могат да проникнат през защитния слой и просто омазват отгоре, при което привличат мръсотия и могат да допринесат за захабяването на кожата. Препоръчват се някои препарати на водна основа, уж без никакви масла. След дълго проучване аз лично съм свел избора до следните: 1. Почистващи (почистването е най-важно за салона и ако се прави редовно дори може да няма нужда от друго третиране) Leatherique Prestine Clean - хвалят го като най-доброто за силно замърсена кожа. Leather Master Soft Cleaner LTT Auto Foam 2. Защитни (предпазват от замърсяване и оцветяване от дрехи - например от дънки) Leather Master Protection Cream LTT Auto Leather Guard LTT Auto Maintain - нещо като три в едно за регулярно почистване 3. Т.н. възстановяващи или овлажняващи продукти. Като цяло употребата им е доста спорна, за някои дори ненужна. Но според повечето отзиви изброените имат ефект: Leatherique Rejuvenator Oil - за твърда, суха кожа. Използва се съвместно с почистващия препарат. Leather Master Soft Touch Ако сте ползвали нещо от горните, моля да споделите отзиви. Иначе в момента почиствам само с влажна кърпа. Ползвал съм и продукти на Ma-Fra и Sonax, но не виждам някакъв ефект от тях, например омекотяване на кожата или някакво предпазване на цвета. Та не знам дали и по-скъпите няма да се окажат просто маркетинг.
-
2 точкиПочистващият и подхранващ препарат се слага върху микрофибърната кърпа, така че да попие и след това се забърсва кожата, така няма как да влезе препарат в перфорацията.
-
2 точкиОще първата тема в раздела е относно това.Тук никой няма да ти преразкаже всичко разисквано вече.
-
1 точкаЗдравейте! Пиша за поредните измамници и търгаши в София. Това е автокъща "Avto Trade G" в Студентски град. Попаднах на следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21581928518163196&slink=frf94c. Колата ми хареса и звъннах. Казаха ми, че автомобила е внос от Канада, на реални 150 000 километри, но имал шум в мотора, най-вероятно от хидравличните повдигачи. Успях да намеря номера на рамата на колата и след като я проверих в Гугъл, попаднах на следната страница:https://en.bidfax.info/honda/pilot/1545552-honda-pilot-exl-2009-silver-35l-6-vin-5fnyf48599b503064.html. На страницата се вижда, че колата е на 324 910 мили, което са приблизително 520 000 км. Колата е в трагично състояние на снимките.
-
1 точкаСега разполагам само с тази, това е на задната кора под тонколоните, с точност под 3тия стоп.
-
1 точкаТя твойта е за отваряне, ама не само за вериги. Иначе не знам как карат тия мотори по 400-500 хиляди без да се смучат със спринцовки и смени на масло над 5000 км.
-
1 точкаТакива историйй при мен няма а и колата е за пръв път при мен ! Не Съм хлапе на 15 години да премълчавам подробности @Митко84 може да споделиш
-
1 точкаНа моята кола има 10% довпръскване след 4500 оборота по мое настояване.Доколкото знам служи за охлаждане на клапаните.Не съм забелязал разлики преди и след тази настройка.
-
1 точкаДоколкото съм чел може леко да се почиства с пяна, не с течен препарат, като се внимава с количеството. Кондиционер няма смисъл да мажеш.
-
1 точкаА дали има значение,че моята е перфорирана? Мога ли да прецакам качествено нещата, ако влезе ( а той ще влезе) препарат вътре? Един приятел фен на друга марка горещо ми препоръчва следното.Би трябвало да е релевантно и в нашия случай. Ето го : https://shop.bmw-bovacar.bg/bg/home/198-komplekt-za-poddrzhka-na-kozha.html
-
1 точка
-
1 точкаА да не би това да значи Front wheel drive Wiithout 4x4 ? Тоест само предно? Относно тези две коли от Канада за ръжда не знам, но оборудването им не е топ.Нямат навигация. Сякаш не виждам и парктроник, а червената дори няма бутони отляво на волана. @note споменава панорама, но сякаш не видях. Ако не греша тази червената я имаше в темата за конкретни обяви, т.е. е възможно да стои отдавна.Ако е така е ясен знак,че нещо не й е наред, още повече ,че е фейслифт. Гарантирано и двете коли са претърпявали ПТП или не дай си боже наводнения.Вече в каква степен не знам, най-добре си плати десетина долара за подробен CARFAX репорт. Поне това е лесно за Северна Америка. Тук в Европа е безумно,че Хонда няма единна система и единствено,ако колата е влизала по сервизна акция може да са й записали километрите.Инак хвърляш боб, за да гадаеш. Подреди си приоритетите за това каква кола искаш. Аз взех CR-V 4 по следните доводи: 1.Първо ме грабна купето като визия 2.Имам 2 деца и в този клас това е най-просторния SUV 3.Надежден двигател, без особено капризи ,който ако обслужвам когато и както трябва вярвам, че ще се отблагодари както подобава. Ако исках много бърза кола щях да си карам още Ауди А6 или друго подобно. Помисли какъв тип шофьор си с оглед стила ти на каране. Относно бензиновия автомат, както ти каза @Krasi-mir и други колеги просто свикни да мачкаш педала на газта и си готов. Не се притеснявай да я вкараш в обороти. Има и друга опция:с перата на волана сваляй предавки ако искаш. Имай предвид, че има ситуации в които за части от секундата трябва да се изнесеш отнякъде с оглед безопасност.Тогава просто натискаш педала докрай и те няма. Понякога няма време да натискаш съединител, да сменяш скорост, да натискаш педала и т.н. Скоро имах подобен случай при ляв завой с 4 ленти на движение по нагорнище. Успех!
-
1 точкаКак и къде ще застане па по стените? Я виш 2рата снимка?
-
1 точка
-
1 точкаЗдрасти колега, въпросния датчик на колянов вал се намира под компресора за климатика. Аз имах подобен проблем с паленето и смених и датчик колянов и датчик разпределителен вал. В последствие се оказа друго и тези двата датчика си ги сменявах залудо. При мен проблема се оказа, че влиза въздух през горивния филтър, сложихме един О-пръстен и нещата заспаха.
-
1 точкаЕейййй, т'ва дизеловия въртящ момент е гоуема ра'ота! На мен пък никак, ама изобщо никак не ми пречи да "стъпя" на газта, автоматикът да свали на 3-та и да си изпреварвам. Ако пък работата е много на зор, стъпвам по-яко и автоматикът отива на 2-ра. Нема съединител, нема ск.лост, нема нищо. Само гаааааз и изпреварвам, когато си искам, и когото си искам. Оборотомерът на 5000-6000-и-нещо и ......... На ръчката, к'во ... от 6-та на 4-та, R18-ката на ръбЪ на лютеницата и ............. Не ме разбирайте погрешно. Нямам нищо против дизеляците. Имал съм такива и бях изключително доволен, ама на всяка манджа да сипваш дизел. 'Щото, разбираш ли, "тръгвал" от ниските! Ми, дреме ми на ... автоматика! Даже на двата автоматика от подписа. Шофирането не е само, кой ще стигне пръв!
-
1 точкаТова и аз го свърших преди няколко месеца по същия начин,благодаря за снимките и идеята получи се иделано.Другото което направих обаче забравих да снимам е,че си съживих демпфера или както там се казва на жабката(за плавно отваряне).Бях забелязал,че е леко омаслено и съответно не работи,ама все не стигам до него.Като го свалих(малко зор излиза през страничната дупка на таблото) установих,че вътре няма абсолютно НИЩО освен един о-пръстен и 10гр. грес.Работи на принципа на най-обикновена помпа,само със въздух и нищо друго.О-пръстена се беше предал,изхвърлих го,замених го със два един под друг една идея по-тънки и всичко е ток.
-
1 точка@Ep2 Правило 2 - За темите: 2.2. Не „изравяйте“ стари теми (по стари от 6 месеца), ако искате да добавите нещо към такава тема, пуснете нова и добавете линк към старата такава.
-
1 точкаТези мнения за невървящия бензин и мудния автоматик периодично се появяват тук, но май от хора, които са пробвали за малко и така им се е сторило, или са чули, или прочели нещо...Нямаше да ме дразни ни най-малко, но не заблуждаваме ли хората, които тепърва избират, проучват и идват тук за съвет?
-
1 точкаАко имаш интерес към същия като моя, може да изчакаш да пристигне и да го монтирам, за да дам мнение 👍.
-
1 точкаВ интерес на истината, не съм карал CR-V 3, нито ръчка, нито автомат. Обаче, това изказване за мен означава НЕпознаване на материята. Как установи, че автоматът е муден, без да знаеш, какви копчета има, т.е. не знаеш, как да го командваш? Спирам до тук, защото дилемата на tomekki е 166 коня vs 180 коня, а не ръчка vs автомат. Ако той прояви интерес, мога да продължа. Същото важи и за бензин vs дизел. По темата: На мен лично, 150-тте коня на К20 + автоматик са ми напълно достатъчни за екстремно извънградско изпреварване. Не виждам причина 166 коня да не могат да се справят със задачата (дори и с автомат). Когато познаваш възможностите на колата и знаеш, как да ги използваш, няма проблем. Без значение дизел, бензин, ръчка, автомат. И все пак, няколко коня повече винаги са добре дошли. Подкрепям и п.п. От един тестдрайв няма как да разбереш ВСИЧКИ плюсове и минуси на непознта за теб кола. Това се разбира след продължителна експлоатация. Първото впечатление, или ще те грабне, или ще те разочарова. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ........
-
1 точкаАз се извинявам за моята свръхреакция. Ще обясня “случайните” правилни отговори в три поредни въпроса. И поста си. Пристрастия имам към стари френски автомобили. Доста съм ровила и чела. За товарната Шкода, бях чела статията. Достатъчно голяма съм, за да знам и помня що е електрокар, визия и легендите за Балканкар. За да изпълнявам неприсъщата си роля в този форум преди години и покрай епизодичното си участие в тази тема, доста добре познавам облика на култови японски возила. Като участник в тази лакърдия, помня ѝ правилата от начало. Пиша каквото знам и питам, споделям, когато се колебая. Естествено, че ползвам търсачка в процеса на познаване. Не ползвам приложения за търсене на детайли. Мислех, че отговаряйки на задачки в тази тема, играем честно. Аз се извинявам за написаното.
-
1 точкаНе може да знаеш какъв е. Може да е комшията джамбазин конкурент, който разнася черен ПР, за да набие бизнеса на съседа. В случая не е такъв, доказа се! И? Малко внимание предотвратява съмненията. Той се е прострелял в крака този. Писал септември 2010, тя е 2009 г. производство. Купил я в от Канада за $2100 (може и по-малко), тя може и salvage да са я водили. Shipment, мита и да я пооправи, този минимум 5 бона ще гушне, ако се излъже някой да му я купи.
-
1 точка
-
1 точкаПонеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
-
1 точкаOff topic : Аз лично намирам тази тема, като една от най-важните, за тези които са в търсене на нова марка....! 👏✌️ И сега по същество: За вече изминати почти 16 К, намирам лошата корозионна защита за най-неудолетворителното по моята Хонда!
-
1 точкаЦецо, разбирам привързаността ти към тази кола, но за повечето хора есенцията на живота не се заключава в една дърта ламарина
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Стана това което питах. Сложиха по къс ремък 6PK1538. Това което намирах в нета като размер за по-къс ремък се разминава с това което стана на мойта кола - 2009 г. Нямам ролка горе при клапаните Вижте снимките: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
1 точкаНе мисля ,че това ще се приеме радушно в сервиза. Този сервиз е затрупан от работа, хората там са млади и работят и събота, а през седмицата остават след 8 часа да работят много често. Нормално е да е така, понеже работят качествено, работят с части на клиента и работят на прилични цени, даже може би ниски сравнение с други хонда сервизи.Обаче не са длъжни да го правят. Мисля,че ходенето на място няма да навреди на никого и най-малкото ще го видят кой е. Дори тук във форума има хора , които се дразнят на потребители дето влизат за първи път и почват да задават многото въпроси без даже да се представят и да си напишат кой какво кара и т.н. Те са на такова развитие, че могат да си позволят да изпускат клиенти, затова е историята с телефона. Подозирам ,че това нещо има дни , в които не спира да звъни. Естествено е ,че като не могат да поемат работа, няма смисъл да вдигат, ама не искат да се почувства някой клиент персонално обиден. Затова е тъпото обяснение. Какво е това нещо, записване на час след месец и половина? Ами много лесно - ако някой държи да е клиент там, отива на място да го видят, да си запише час и чака. Няма да го върнат със сигурност, но ще си чака ред, понеже освен хондаджии има и мерцедеси. Който не го устройва , просто търси алтернативи, както и аз правя за някакви по-дребни неща. Това е положението, разбирам ги, направете го и вие. Но аз да съм и да ми идват хора да записват за братчеда и разни други... ъъъ няма да стане. И форумът е доста виновен за ситуацията с тая безплатна реклама. Евала им на хората , така се прави в БГ.
-
1 точка... хм, аз скоро разкоствах една седалка от акорд 6-та серия - кожен салон оказа се, че само малка част от седалката беше с естествена кожа (най-протритата част и всичко останало беше от хубава, лъскава, но не естествена кожа... и двата вида кожа бяха подплатени от долу с вата и дунапрен ... та така с кожата... но така и така си повдигнал темата - каква е разликата в мазилата, не би ли трябвало да подхранват и двата вида кожа, какво толкова може да им навреди?
-
0 точки
-
0 точкиПешо, кое е най-запомнящото се нещо, което са ти казвали след sex? - А да видим, друг път ще крадеш ли череши!🤣
-
0 точки
-
0 точкиАко повече от 1/2 от форума си видим колите какви са били преди това, сигурно ще "крашне" някой сайт за автомобили 2-ра ръка от едновременно качване на нови обяви за продажба.
-
0 точкиИмаш ли доказателства, че колата от снимката в mobile.bg и тази в чуждестранния сайт е една и съща?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00