Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.06.2020 in all areas
-
2 точкиЕдна година с Легендата и 20к км са в историята. Двигателя и кутията се справят отлично след обслужвания само с оригинални части и масла.За мотора 5W30. Разход на масло има когато се кара често във витек при магистрални карания и големи преходи.Ако се кара разумно и повече градско не пипа. Ходовата част е изненадващо здрава и безпроблемна по нашите пътища. SH-AWD държи колата като залепена за асфалта и дава изключителна сигурност при тежки условия. Въобще сигурността е на много високо ниво. Карал съм доста други коли и разликата е че тук изработката и качеството на материалите е висша лига😀изключително обезшумена както подобава на премиум класа. Има и минуси разбира се..като най сериозния минус са високите цени за подръжка.Някой консумативи са на цената на среден клас автомобил🤔 суми няма да споменавам всеки може да провери сам. За управлението на климат с-ма ти трябва висше образование,жената още не може да се оправя с настройките. На волана има 18 бутона,но не мога да си скролвам радиата едно след друго а само запаметените,всъщност по късно разбрах че е възможно но е мн бавно ката задържиш бутона за две сек и се местят. Ама тва по скоро са някакви мои минуси и не е някаква болка😀 Иначе Bose-то свири жестоко😀 За разхода за тези 20к км само на газ е 12-14 извънгр и 17+ в София. Освен първоначалното обслужване за тази една година друго което е било като ремонт е за рециклиране на алтернатор и смяна гарнитура капак на клапаните. По едно време мислех да я продавам защото китайския вирус сериозно удари бизнеса ми,но алтернативите след Легендата са много малко😀
-
2 точки
-
1 точкаНастройна на ъгъл на запалване: Необходими инструменти: - Стробоскоп - кламер или парче жица - глух ключ 12мм - звездогайчен ключ 12мм 1. Намерете сервизния куплунг (това е двупинов куплунг намиращ се над краката на пасажера от дясно. Стандартно е прибран в зелена гумена тапа) и го окъсете т.е. свържете двата пина. 2.Запалете двигателя и форсирайте около 3000 оборота, без товар (изключени: климатик, фарове, нагреватели и др.) докато вентилатора на двигателя се включи. Изчакайте докато се изключи преди да продължите. 3.Закачете сондата на стробоскопа на кабела на първи цилиндър -ако гледате разпределителя/делкото се пада от долу в ляво - ако гледате лулите е най-дясната от към ремъците 4. Чрез стробоскопа проверете позицията на белезите. 5. Разхлабете трите болта на разпределителя/делкото. 6.Регулирайте чрез завъртане на разпределителя/делкото - по посока на часовника е закъснение - обратно на часовника е предварение Целта е средния белег да съвпадне на мушката. Така постигаме: При Д серия 12 градуса, а при Б серия 16 градуса. 7. След реглажа стегнете болтовете 1.8кг и проверете отново предварението със стробоскопа. 8. Разкачете двупиновата сервизна букса която окъсихте в началото. Това е изввадка превена и леко променена от книгата за хонда сивик, но предполагам, че повечето мотори на Хонда процедурата е подобна
-
1 точкаРазвиват се тези двата винта, всичко останало са щипки. После ще ти стане ясно кое къде се сглобява. Аз ползвах корите да си сложа осветление в краката.
-
1 точкаСмяна на масло с филтър, смяна на цедките на vtec и vtc , реглаж на клапани , даваш газ и после пишеш пак как е. Хубаво е да се направят една две смени на маслото на по 2000 километра. А продавачът,дето ти я е продал, да го ду*а!
-
1 точкаМитак, напълно те разбирам и подкрепям. Аз моята я пуснах да я продавам и даже имам мераклия, но ми е едно тягностно да се разделям с нея. Още повече, че за да взема нещо по-добро трябва да се извади поне двойна сума. Напълно съм съгласен с казаното от теб и за разходите, но който не иска да дава толкова пари за колата си да вземе 1,4 бензин нещо basic и да танцува. Изключително впечатлен съм от автомобила - комфорт, сигурност и екстри. Просто не мисля че от тези години има нещо, което комплексно да доближава Legend в този клас, може би единствено S-class. Само за разхода да спомена, че на мен на магистрала ми дава около 10-12 на газ при каране около 140 км/ч, на бензин е около 9 извън града, само в Гърция съм удрял на техните ограничения 7,5-8. Градско за София зависи, може и доста но това не е меродавно с нашите задръствания.
-
1 точкаА вероятността проблемът да е точно там е мноооооооооооооого голяма. VSA взема данни от ABS-а и работи чрез ABS-а. От там се започва - гривни на главините, сензори, блок, компютър. Най-леките проблеми за отстраняване са зацапана/спукана гривна, или зацапан/повреден сензор. Обаче, нямам идея, дали проблеми с гривни и сензори са достатъчно условие да те вкара в авариен режим. Може проблемите да са по сериозни - блок за управление на ABS, или компютър командващ ABS и VSA. Може и да не е свързано с ABS, а да е само във електрониката на VSA. И за да е филма пълнометражен - VSA работи ръка за ръка с тракшън контрола (TCA). Така че, проблемът може и да е там. Мисълта ми е - не се занимавай с "пишки" (бел.ав. - цитат от горен пост ). Отиди при сериозен комп за диагностика, който да може да чете всичко. Аааа, и пипащият компа трябва да е сериозен. Като изкарате точните кодове грешки, тогава ще го мислиш. И все пак, погледнете в някой сервиз състоянието на гривните и сензорите за очевадни механични повреди, включая кал и ръжда.
-
1 точкаСлед година лутане сагата с кърпежите приключи. Следва обработка на ламарините и боядисване. Като обобщение , корозия по Харви - прагове( в задната част) вежди задни и по арката над задните гуми към прага.
-
1 точкаДа докладвам и аз за тези кори...! Купих ги,втора ръка от колега тук и трябва да потвърдя,горното цитирано мнение. Шума от към мотора,намаля с около 30%!Това е значителна промяна и ви препоръчвам,да си ги намерите и монтирате. Пасват идеално на бензинов акорд,като отворите за клипсовете, си ги има фабрично!
-
0 точкиhttp://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_2i.htm#155533 Intake: 0.21 - 0.25 mm (0.008 - 0.010 in.) Exhaust: 0.28 - 0.32 mm (0.011 - 0.013 in.) Аз ги правя с инчов луфтомер, така нацелвам златната среда: 0.009 всмукателни и 0.012 изпускателни
-
0 точки
-
0 точкиНаправих почти всичко, което каза ivailopp. Първият път беше в деня, в който я купих, на път от продавача към нас. Светна чека и ме вкара в авариен режим. Директно при приятел с комп - грешка vtec. Решение - добавка в маслото за изчистване на системата (работи на място до включване на перкате за охлаждане), нов филтър, ново масло и повече не светнА. Преди един месец същата история - чек, авариен, комп, vtec. Същото решение + нова цедка на vtec. Вече 1 месец и към 2000км никакви ядове. Купих си и цедка за VTC, ама иска повече разглобяване за да стигна до нея и отложих за по-натам. Първият път не помня коя грешка беше, но предполагам е била същата като сега - Р1259. п.п. Така няма да стане, можем до утре да си пишем предположения. Единият майстор ти казва VSA сензор и чисти грешката. Другият, не се разбира дали изобщо е "връзвал" комп, ама ти казал, че е VTEC. А може и да са двете заедно. А може и да има още грешки. Закарай колата на диагностика. Ако трябва си запиши час, за да си сигурен, че ще ти се обърне необходимото внимание. Докато не разбереш всички кодове грешки, и ги споделиш тук, няма как да ти се помогне. Не става.
-
0 точкиВторото...,зрението...колега.Иска залягане от долу и ще ти стане ясно. Аз се чудих също,но разбрах,че влиза под другата кора под волана,като нея трябва да я разкопчаеш. Отворите са на металната основа,която крепи таблото!
-
0 точкиСъс здраве да си я караш и занапред. Щом след една година още се качваш с кеф в автомобила, значи е правилният избор!
-
0 точкиЩе кажа аз какво съм чел и за какво го добавям. 1. Двигателя и турбината стават по-тихи. 2.колата върви една идея по-добре и поема веднага след като натисна педала на газта. 3. по малко пуши и мирише като се настъпи колата на макс даже въобще не пуши, без ДПФ съм заради джамбазите от Дупница. В един сайт за мерцедес четох в началото че евродизела е обеднен откъм сяра, което води до по-лошо смазване на компонентите на двигателя и турбината. И точно там препоръчваха до 300мл за един резервоар качествено синтетично двутактово масло. знаем и за двутактовите машини че им се добавя в бензина пак за смазка и понижаване на температурата. Също така съм чел че двутактовото масло подобрява и изгарянето на дизела и се отделят по малко твърди частици и вредни емисии. Това са моите съображения да слагам двутактово на ЩИЛ в дизела.
-
0 точкиГледайте ги добре швейцарките за ръжди. Няколко вече гледам такива. Оня ден и едно Субару от там, беше трагедия...
-
0 точкиАз моята също я взех с помоща на cars-help, тъй като ме притесняваше високата сума 22к. Хората работят в софия взимат те карат те обясняват и т.н. Моята кола обаче я намерих в пловдив и му платих пътя и огледа 90лв. Много съм доволен от услугата, въпреки,че ако знаех кой е продавача предварително едва ли щях да я ползвам. Излезе някакво момче,което си работи като IT, знае езика и внася по 1 или 2 коли само от частни обяви от Швейцария. Колите са само хонда и само бензин. С документи и в състояние в което са взети. Много съм доволен от моята хонда вече минах почти 10к сменил съм само масло и предни накладки. Колата като я купих беше на 93к с документи. Ако някой го интересува още му пазя телефона и като се напише в гугъл му излизат обявите. Един път проверявах мисля ,че имаше акорди. Ако някой дебне за кола препоръчвам да се следи. 0879352181 - Ivan
-
0 точкиНощно заведение. Мъж кани на танц младо момиче. Както са прегърнати, той й казва: - Хубава си, супер тяло, хубави очи, ама имаш дъх сякаш някой е срал в устата ти! Младежът получава плесница. След половин час пак отива при нея: - Извинявай! Аз наистина те харесвам! - Благодаря! - Ей, ама само да не беше дъха ти! Сякаш някой е срал в устата ти! Отново плесница. Младежът отива за съвет при бармана. Бармана го скастря: - Ти си голям тъпанар, бе! Как ще кажеш така да една жена! - Ама то наистина мирише! Сякаш някой срал вътре в устата й! - Гледай сега. Отиди пак при нея, извини й се, и я попитай: "Да не би да сте ходила на зъболекар?" Разбра ли? - Окей! Ще опитам... Отива пак при нея: - Извинете, пак съм аз. Да не би да сте ходила днес на зъболекар? - Да! - усмихва се момичето - Затова мирише. Сложиха ми мост! - А, да, разбирам... И кой е срал под моста?
-
0 точкиИ така колеги, мистерията с цъкането при ускоряване е разбулена: Аз зареждам в бензиностанции Бенита, откъдето твърдят, че слагат Bardahl BDC в дизела в лятна пропорция (склонен съм да им вярвам, защото съм виждал множество варели от BDC зад едната им бензиностанция). Аз обаче, по стар навик наливам още BDC, и то в зимна (х2) пропорция. Получава се тройна доза добавка. Последно заредих отново от там, но без да слагам добавка. Днес ходих за риба и навъртях 200 км. Ускорявах, натисках, ослушвах се ... и чудо - цъкането го няма! Колата си върви много добре, дори, може би по-добре. Не мога да си обясня химико-физичния процес, но резултата е налице. Както е казал народа - Много хубаво не е на хубаво Или: Спазвайте пропорцията на добавките без да предозирате.
-
0 точкиДано съм бил полезен на някой. От клиповете не става много ясно какъв е звука, но за мен промяна има и ти значителна. VID_20200609_140806.mp4
-
0 точкиОказа се, че тук има потенциал за подобрение. Смазах механизмите под скоростния лост и сега предавките се превключват мазно и меко, без дразнещото щракане. За целта се сваля панела на клима-контрола, а след това и панела на скоростния лост с маншончето. Всичко е на щипки. Топката се развива и всичко се маха. Смазва се всичко, което се движи и може да бъде смазано. Сигурно може да се разглоби още за по-добър достъп, но аз не посмях.
-
0 точкиДа добавя малко разяснения. Маркуча трябва да е обикновен, защото е по-мек от маслоустойчивия. Струва 30-40 стотинки метъра, аз използвах15 16 метра. Във всяко уплътнение има слепена част. В предните врати е в зоната на огледалото и се започва от там. При добро смазване със спрея шлауха върви гладко и лесно. Ако все пак запъне в крепежите на уплътнението със завъртане се преодолява. При спиране на движението не е проблем да се отреже на няколко парчета. Също мисля че при достатъчно смаска може да се вката и през отворите на оригиналното уплътнение. VID_20200609_140848_1026x1824.mp4
-
0 точкиДотук имаме пиукане, което не можем да чуем, и картинка, която не можем да видим. Ако е наистина при всяко спиране на колата, както казваш @Emil_georgiev86, не можеш ли да го запишеш на клип със звук и картина? Иначе, при наличното количество информация, мога да заключа, че ако не спираш за пешеходци - няма да имаш проблем...
-
0 точки
-
0 точкиДвама пътуват във влака от Варна за София. Запознават се: - Аз съм психолог. - Аз пък съм едър мафиот... Я да те видим що за психолог си? Опитай да познаеш за какво мисля! За всяка мисъл, която познаеш, ти давам сто кинта. - Ама аз съм психолог, не врачка! - Абе сто кинта са това, я опитай. - Добре, пътуваш от Варна. Значи си бил на море. Значи сега си спомняш колко хубаво ти е било. - Браво! Позна! Ето ти стотачка. - Щом ти е било хубаво, значи си бил със жена. И сега си мислиш за нея. - Точно така! Ето ти още стотачка. - Освен това, не ти се иска да се прибираш у дома. - Правилно, ето ти още сто лева... - Щом не ти се прибира, сигурно си женен. А щом си мафиот, сигурно мислиш, че няма да е лошо да пречукаш жена си и да си останеш с другата. - Ха! Ето ти хилядарка! - Ама защо хиляда? Нали щеше да даваш по сто на мисъл? - Това не е мисъл, а идея!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАнгличанката от подписа ми. За обезшумяването, фаровете и спирачките е ясно. Не ми харесва само, че не е излязла вчера от завода, та да си я поддържам от нула, както аз си знам...
-
0 точкиТъй като в темата се споменава масово акорда, вероятно собствениците на старите Сивици са без забележки към техните машини 😂 Сивик 95 1.3 фейслифт eg3 В сток вариант; Карбуратора е ужасен, недържи обороти, труден за настройка - затова и бе премахнат преди около 6/7 години. Много кофти се запотява предното стъкло сутрин на студено. Фаровете са слабички. Хидравликата на волана е твърда. Няма никакви джобове по интериора за каквото и да е. Крушките по таблото отдавна са изгорели, вероятно от възрастта, подмяната е много трудна. Предните седалки са супер странни, абсурд да се ползват подглавниците. Вратите провисват от пантите. Шумна на дълго. Тъй като се стои ниско, слънцето доста пречи. Вероятно има още доста минуси, но не се сещам в момента Имам е от 9 години, ще съм щастлив да е карам поне още толкова.
-
0 точкиВинаги съм смятал че Хонда се купува умишлено и информирано. Ако човек знае какво очаква, е странно да е разочарован, дори и да сравнява с други марки и модели.
-
0 точки
-
0 точкиИЗМЕНЕНИЕ В КОНСТРУКЦИЯТА НА РЕГИСТРИРАНИТЕ ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА Раздел I Общи разпоредби Чл. 3. (1) Изменение в конструкцията на ППС е: 1.всяка процедура по промяна в техническите данни на ППС, посочени в свидетелството му за регистрация или в конструктивни или технически характеристики на ППС, които са за ложени от производителя по време на неговото производство или които са били одобрени по реда на наредбата; 2.добавянето на системи, компоненти, отделни технически възли и оборудване. Добавянето дори на регулатор на горивото или air intake е изменение в конструкцията, нали!
-
0 точкиЗдравейте. Ще се опитам да бъда полезен евентуално за хора които се канят да си купят модела като дам малко информация и споделя впечатления.Имам НRV variomatic произведена 2000г с 5 врати 4х4. Карам я вече 8ма година и мисля да не я продавам докато има части за нея.Обслужвал съм я доста пъти.Това е автомобил който се кара буквално с едно докосване,но е за хора спокойни и определено би изнервила някой "голфаджия"Имал съм възможност да управлявам много автомобили 4х4,но класа в който е по габарити и мощност наистина няма такова "чудо " като HRV. Имам доста впечатления от автомобила и само едно от тях е негативно-возията.Трудно се свиква с подскачането. За сметка на това системата 4х4 в комбинация с плавното главно предаване през вариоматика е просто перфектна.Зимно време колата се държи като Уазка в големите снегове.Пробвал съм я на много дълбок сняг в планините извън пътя ,голям наклон и смея да твърдя че автомобила се държи перфектно. Смайвал съм доста скептици с възможностите на колатаВеднъж дори се наложи да дърпаме един Рекстън на заледен участък с наклон.Аз самият бях учуден от резултата. На утъпкан заледен сняг с висока скорост 80-110(дотолкова ми е стискало) е много стабилна и сигурна.При поднасянето в завоите се усеща как се включва задния мост по това че се стабилизира и лесно държи посоката в която завиваш. Двигателя е перфектен. Карам я само с хубави масла и за сигурност доливам при всяка смяна -подчертавам"добавка не присадка" за масло на Лики Моли с Молибденов Сулфит.Това е страхотно нещо и е като мехлем за всеки един двигател.Доказано понижава триенето и щади двигателя.Слагам го като застраховка срещу фалшиви масла на които без да искаш може да попаднеш.Когато двигателя загрее добре не се чува ни в купето,ни от минувачите и постоянно се случва да карам зад хора на една крачка и да не ме чуват за да се дръпнат. Вариоматичната кутия е нещо уникално.Създава кофорт при каране.Освен механичния лост превключвател с положения P,R,N,D,L има и електронно управление на кутията от 2 бутона на волана D-динамик,S-спорт. Колата се кара на D и само при изпреварване ако ти се наложи много екстремно изпреварване можеш да включиш S..Ефекта е че без да се променя предавателното съотношение на кутията се вдигат оборотите и от там по-голяма мощност ,въртящ момент и пъргавина. При спускане по стръмен наклон когато натискането на спирачката е нежелателно също може с бутона S плавно да убиеш скороста. Съответно най-висока скорост и икономичност се постигат когато лостът е на "директ" и бутонът на "динамик." Когато лостът е в положение L скороста пада на половина(нещо като демултипликатор) и имам чувството че тогава четворката е постоянно зацепена ,но не съм сигурен. Ако в това положение на лоста включиш от волана на спорт би трябвало да се получи максимален въртящ момент,но не ми се е налагало. Маслата на кутията и диференциала "ЗАДЪЛЖИТЕЛНО"трябва да се сменят точно на определените километри и подчертавам "не търпи никакви други масла освен оригиналните за Хонда" Всичко друго колкото и да ви го хвалят съсипва хубавата машинка. Ако при потегляне колата "притриса"- все едно двигателя работи на 3 цилиндъра и се тресе цялото купе значи че на маслото в скоростната кутия му е минало отдавна времето.Не се ли смени заминава ремъка на предавките и това е много пари.Окачването е много здраво и никога не съм сменял нищо друго освен биалетки. Монтирах и газов инжекцион на Фобос с три режима - икономичен,нормален и спорт с инжектори Кейхин" японски.Абсолютно безшумни са. Има място за 20 литрова бутилка под пода купето в една ниша зад задния мост. Не се налага да се изхвърля резервната гума ,или пък да се заема и без това малкия багажник. Мястото открих сам Оказа се че Фобосът с тези 3 режима е абсолютно непригоден за автомобила.Заради вариоматика по нищо не може да се разбере разлика между мощноста в режимите,нито пък в разхода. Компютрите на Фобос не знам колко са добри,но екипа който ги поставя в главният им офис-сервиз в Плевен определено хабер си няма от това как може да бъде монтиран газов инжекцион на автомобил с компютър Денсо! Компютърът освен двигателя управлява и режимите на скоростната кутия. Имах много проблеми с това. За това специално за този модел препоръчвам инжекциона да не е Фобос. От друга страна инжекторите на Кейхин са възможно най-доброто което може да се сложи на инжекцион. Разхода ми бензин-газ са градско :зима 11 ,лято 10 без климатик ,11 с климатик. Извънградско :1 литър надолу при скорост до 120. Шеста година лятото я карам със широки джанти и гуми 16 цола на 225 широчина отпред и 250 отзад но със стъпка 225 на протектора заради това да щадя диференциала . Гледам да няма разлика във височините и ширините на гумите на двата моста,въпреки че задния лятото е постоянно изключен и не би трябвало според мен да има проблем. С тези гуми обаче в дълбок пясък вариоматика се мъчи и за това да се избягват нощните фиести по плажовете Купето въобще не е тясно.Самият аз съм 140кг и висок 184см.Чувствам се комфортно в нея и отзад спокойно сядат 2ма възрастни.За трети обаче няма място. Купето гние на веждите на задните калници и ъглите на рамките за стъклата на задните врати горе до тавана...... Надявам се да бях изчерпателен и информацията да е полезна на бъдещите собственици на това уникално превозно средство.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00