Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.05.2020 in all areas
-
4 точкиПред история на колата Стрийм к20, висял в Бг около 6 месеца със счупена кутия, в Италия колко е висял бог знае.. Първа смяна на маслото без да се смуче нищо, само се е цедила много дълго време, пак същото. Първа смяна, долято на 1000км 500грама, тя сама си го изсмукваше. До 4800 вече си седи все на макс, закисна се кат каца за зеле Газ бензин около 70% извън градско и си вижда червеното абсолютно редовно при всеки удобен случай. Ще го по карам поне още 700-800 км и после пак същото. Км на колата 217000, мисля че са нейни.
-
3 точкиВчера, на вайбър, капката изглеждаше много по-черна... Може би, защото беше още мокра, а си я снимал на по-тъмно място. Вижда се, че е събрало доста мърсотия, но има още малко животец, преди да изпусне ядрото.
-
2 точкиДай линк към Гугл стрийт вю да я видим тая улица на центъра на малкия град. Моля.
-
2 точкиНалях новото масло. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (po kilometrav 216134 км.; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 75 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50км. / 25км.; 7) Средна скорост - 50 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 16.05.2020; 9) Моточасове – 1,5 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 4,6 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (4.6 / 3.4) = 1.35; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работещ EGR; 16) Капката е скaнирана с "HP Deskjet Advantage 3525" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - магистрала + градски пътища. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Направи ми впечатление, че маслото е сравнително по-тъмно на цвят още в тубата, в сравнение с другите масла. Двигателят работи равно и сравнително тихо, както на ниски, така и на високи обороти. Разлика в динамиката не можах да преценя. Ще видим по-нататък.
-
2 точкиКапков тест 5 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 150? 9.Изразходвано гориво 460л. пропан бутан и 85л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин и на място.Затопли се и имам един по дълък маршрут от,450км,като тук я понастъпих малко,след което капнах и теста. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Сменено днес с amsoil 5w30 signature series,като смяната я извърших през отвора на щеката,с помпа. Източих учудващо за мен,доста голямо количество старо масло,само през щеката-4.5л.(демек всичкото). Отвъртях и пробката на картера,но нямаше какво да се издърпа с помпичката. Горе при клапаните,имаше известно количество старо масло. Забележка:Цялата интервенция,става на студен двигател,не пален от около 20ч.! А това, остана след наливане на 5 кварти от амсойла. Който желае,нека комен тира,благодаря!
-
1 точкаСтарт на първичния капков тест,на амсойла: 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 80/20% 6.Средна скорост,около 55км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 1.2? 9.Изразходвано гориво 8л. пропан бутан и 1л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване..... 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. п.п.:Да отбележа,добрата работа на мотора,доста добра реакция и чувство на "стегнато ускоряване"(по добро уплътняване)...така го усещам! ДОВОЛЕН...!
-
1 точкаВсичко това разбира се според мен е нещо много хубаво, защото този модел си има определено своите предимства и качества, но не и на цените, които се искаха преди. +1 За мен също е много учудващо за десет годишна кола да се иска 17/18/20 бона за кола която не е повече кола от другите.
-
1 точкаАз бих избрал Бултрако заради това, че може да склонят ако им изскочи инфо за колата, да ти го споделят. Също така вероятността да преувеличат някой проблем, характерно за официалните сервизи в случая ще бъде в твоя полза, предвид че си купувача. Цените аз също ги следя последните да речем 12-14 месеца и според мен по-скоро вече има тренд да падат. Миналата година имаше единични търговци, които пускаха нещо на оферта, но много рядко. Бях споделил в темата за обявите един Акорд Екзекютив седанн 2.0, дори мисля че и ти беше коментирал нещо тогава за него. 13 900лв му беше цената на табела. Без грам да искам да засегна който и да било, за мен тези цени в момента са много по-близко до реалността предвид качествата на модела, спрямо това което беше преди година - две. И малко офтопик, ще споделя 3 автомобила, които мои приятели и колега от работа си взеха и цените им към края на миналата година: 1. Опел астра комби 2013та, на доказуеми 190 000км, с пълна сервизна история, голяма навигация, подгрев и ергономичния им салон - 9 200лв 2. BMW 520д комби 2012та на доказуеми 185 000км, 8 степенен автомат, кожа с подгрев, proffesional навигация, завиващи ксенонови фарове, предни и задни парктроници с камера, адаптивно окачване - 23 500лв 3. Мерцедес Е220 седан 2012 на 215 000км - екстри подобни като на бмв-то - 19 000лв. На фона на гореизброените цени, 21 000лв за префейс Акорд комби 2.0 бензин с 5 степенен автомат не е адекватна цена. Моето лично усещане е, че съвсем скоро фейсовите бройки трябва да се появят на такива суми, особено бг едишън бройките след още година-две, които се продаваха за по около 43-44 000лв нови. Всичко това разбира се според мен е нещо много хубаво, защото този модел си има определено своите предимства и качества, но не и на цените, които се искаха преди.
-
1 точка
-
1 точка1. Знак В27 "Забранени са престоят и паркирането"! Тоест, нямаш право да спираш след тоя знак, дори и с работещ двигател. 2. След като са ти писали фиша, пак важи т.1! Тоест трябва да преместиш колата на позволено място за спиране или паркиране. В противен случай, втори фиш няма да напишат, а ще извикат репатрака...
-
1 точкаАко си сложил дясната гума отляво и лявата – отдясно и въпреки това колата пак тегли надясно, това според мен отхвърля възможността причината да е в гумите. Пробвай и със смяна с някой, но по-скоро ми се струва, че летните ти гуми просто правят съществуващ „проблем“ по-явен.
-
1 точка
-
1 точкаНе, не грешиш, номера на новия модул трябва да съвпада с номера на стария модул. Ето тема с много подробно обяснение (на английски и на български + видео) на процедурата по обучаване на дистанционните. Темата е за CR-V, но процедурата е еднаква за всички хонди.
-
1 точка1. Отправна точка за следващите ми проби. 2. Да се види състоянието на двигателя, щото в темата имаше първоначални проби, на по 20км, които изглеждаха като на 4000км. Каквото можеше да се източи, беше източено. Само капака на клапаните не свалихме, та и от там да изсмучем.
-
1 точкаПитане: -След като пуснеш волана, на какво разстояние горе долу, се усеща че колата тръгва надясно? И ако правиш този тест с пускане на волана, е хубаво да го правиш на хубав прав път, или поне по средата на осевата линия. Нашите хубави пътища, а и естествения наклон на дясно на платното ( по посока на движението) , са основна причина за леко дърпане.
-
1 точкаС „чашкова проба“ освен да видиш колко мръсотия е обрало маслото не знам какво друго заключение може да извадиш
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДани има си място в гаража де си седи листа и може затова да е тъмна. Инак тва му е работата си събира всичко де трябва. На втората смяна ще се следи пак а тя кога ще е...., най важното е че не гори масло с моето каране
-
0 точкиПроверих модулите, понеже си прехвърлих мойто карбонче и частта за огледалата, че моите са по-запазени. Значи номерата на модулите бяха 1 към 1, имаше 4 различни номерации 3 от тях бяха 1 към 1 на двата модула само една беше по различна може би сериен номер и кога е произведен. Иначе мойта е 2004 2.4 Тайп С седан, ръчка, а новия модул е от 2003 2.0 Автомат комби, ако има някакво значение.
-
0 точкиНай-накрая обучи се ключа, просто съм правел грешкатаче не съм връщал контакта, всичко вече е точно, благодаря ви много.
-
0 точкиНие сме във война с природата. Ако спечелим - загубили сме я! Хъбърт Рийвс
-
0 точкиКолега ако имаш нужда от обучаване на ключ към имото или дистанционно ми пиши. Поздрави,
-
0 точкиСкуката си продължава, затова си уплътняваме времето с малки удоволствия. Габаритите вече са лед. Осветяването на задния номер също.
-
0 точкиБях прекарал около час в банката с баща ми, тъй като той трябваше да прехвърли пари. Не можех да устоя и попитах... „Татко, защо да не ти активираме интернет банкиране?“ „Защо да правя това?“ – попита той. „Ами тогава няма да се налага да прекарваш един час тук за такива неща като прехвърляне на пари. Може дори да пазаруваш онлайн. Всичко ще е толкова лесно!“ Бях толкова вдъхновен за въвеждането му в света на интернет банкирането. Той попита: „Ако направя това, няма да се налага да излизам от къщи?“ „Да, да!“ – отвърнах. Казах му как дори хранителните стоки може да се доставят на прага и че „Амазон“ доставя всичко! Неговият отговор ме остави безмълвен. Той каза: „Откакто влязох в банката днес, срещнах четирима приятели, поговорих си с един от персонала, който вече ме познава много добре. Знаеш, че аз съм сам...това е компанията, от която имам нужда. Харесва ми да се приготвям, за да изляза и да дойда в банката. Имам достатъчно време. Физическото докосване е това, за което копнея. Преди две години, когато се разболях, собственикът на магазина, от който си купувам плодове, дойде да ме види, седна до леглото ми и заплака. Когато майка ти падна по време на сутрешната си разходка, продавачът от местния „Плод и зеленчук“ я видял и незабавно запалил колата си, за да я върне у дома, тъй като знае къде живеем. Ще имам ли това човешко „докосване“, ако всичко стане онлайн? Защо ще искам всичко да ми се доставя на прага и да ме принуждават да взаимодействам единствено с компютъра си? Харесва ми да познавам човека, с когото си имам работа, а не просто с някакъв „продавач“. Това създава връзки и взаимоотношения. „Амазон“ доставя ли и това?“ Технологията не е живот. Прекарвайте време с хора… а не с устройства. Автор: Неизвестен
-
0 точкиПри мен копчето на шофьорското стъкло беше счупено и то задържаше все едно е постоянно дръпнато да затваря прозореца. На старият модул имаш ли нещо шчупено механично. Ако всичко по механиката е наред, значи проблема е в платката. Не съм сигурен дали не бяха две платки - за стъклата и за централното и дали не може само за централното да вземеш старата платка.
-
0 точкиЖивотът може да бъде разбран само отзад напред, но се живее обратно. Сьорен Киркегор
-
0 точкиИзвънредното положение в приказките: Снежанка вече живее само с едно джудже, другите били контактни и ги затворили. Вълкът записал седемте козлета като домашни любимци, за да ги разхожда, но всъщност тайно се презапасил с храна... Червената шапчица вече не ходи до баба си, на бабата й носят храна до дома й. Спящата красавица никой не я бара, даже от щаба я дали за пример за спазване на правилата. Грозното патенце ще става все по-грозно - козметиците и фризьорите не работят. Трите прасенца си остават вкъщи при майка им, ще строят къщи като отмине вируса. Хензел и Гретел се загубили в гората, защото не ги пуснали да вървят заедно. Все пак извадили късмет - вещицата е от рисковата група. Дядо вади ряпа само между 8,30ч. и 10,30ч. По същото време и баба Мравка тича за храна, а щурецът е безработен - сватбите и семейни празненства са забранени. Крали Марко го спрели на КПП-то, не приели отрязаната глава на ламята за декларация за преминаване и го върнали обратно. Лъжливото овчарче го глобили 5000 лв за разпространяване на невярна информация, а в дядовата ръкавичка вече се влиза само по един. Пепеляшка си загубила и втората обувка, докато бързала за брифинга. В крайна сметка Малкият принц си е най-добре, защото той живее на друга планета.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДокато нашите Хонди си почиват временно, разгледайте вече преминалите във вечен покой. https://www.honda.com/collection-hall-gallery
-
0 точкиЗдравейте, за много години! Бъдете живи и здрави и много безаварийни километри да имате тази година, дали на автомобил или мотор, нека са безаварийни! От един месец притежавам Honda HR-V 1.6 i-DTEC 120h.p. 2WD Executive МТ на 2000км е вече... Чаках 9 месеца, защото ''Чаках цвят... ХаХаХа, както в онзи български филм с Парцалев... ХаХаХа Първо искам да кажа, че никога не съм имал дизел, винаги бензин. Малко ми е странно, но посещенията на бензиностанцията намаляха значително...:):):) Впечатленията от колата са ми следните: 1.Икономична е, зареждам и забравям кога съм заредил...:) 2. За това купе и тези 120к.с. е пъргава. 3.Много място за багажи. Според мен е достатъчно маневрена, кара се лесно в града. Има доста иновативни неща. 4.Има си някои недостатъци, все пак е сглобена в Мексико и някои материали не ми харесват. 5.Турбината е Honeywell Произведена в Румъния, което ми е странно но Honeywell са хубави турбини... 6. Не ми хареса, че трябваше да дам 460лв. за твърдата кора за багажника, просто беше свалена и сложена една щора. Най-вероятно си купих моята кора... ХаХаХа и 162лв. за стелки все пак колата е над 56к. с допълнителното оборудване... Но това си е политика в повечето компании, за да си купиш стелките... за Голфа бяха 260лв. ХаХаХа 7.Не ми хареса как беше измита колата в Бултрако. Беше мръсна, по скоро замазана и понеже на мивките водата е от сондаж и когато не се подсуши хубаво остават отлагания от варовик по стъклата и лака и няма махане (това важи за всички автомивки). Наложи се да полирам стъклата ръчно за да махна отлаганията. Ако отидете в Бултрако загледайте стъклата и ще видите отлаганията, също и по фаровете. Автомивката която използват е много мърляшка, а във Враждебна водата е твърда и ако не се подсуши става много лошо за стъклата и лака. В това отношение Бултрако ще имат проблеми с клиентите, не може да предаваш в такова състояние чисто нова кола. Имах е деруга на вратата (още си я има), най-вероятно от някой механик, когато са слагали теглича. Имах и деруги по джантите. Не съм дребнав, не че като паркирам на някой паркинг, някой няма да я издере или да закача някъде джанта. Но говоря за чувството което изпитах, кола от шоурума чакана 9 месеца със забележки, не е приятно! 8.Като допълнителна екстра си сложих свалящ се теглич, трябва ми за ремарке за мотори и за багажник за колела. А, има и много добра функция, като го махна ми се лепят отзад разни рейсъри, а като го сложа държат дистанция, защото - скъпично, кулерчета, радиаторчета ...ХаХаХа 9.Иначе поне се разбрах да ми сложат нови зимни гуми, защото беше с летни, а сега е зима. Дърпаха се, но накрая се навиха и ми сложиха 4бр. чисто нови с нов ДОТ зимни гуми, е прибраха ми летните ама аз ще слагам 18-ки джанти, а 17-ките ще останат за зимните гуми. При това положение не ми трябваха летни 17-ки все едно на бартер... Живот и здраве, ще покараме и ще видим какво ще се разтропа, ще пиша тука за всички неща които излязат по колата за да се знае! П.С. Искам да кажа, че 80% от колите, който съм имал са били чисто нови, всяка си е имала някакви болки и проблеми. Съвършен автомобил няма! Искам да кажа още нещо, това ми е втората Honda (автомобил) с която се сблъсквам. На времето баща ми купи CRX 131к.с. чисто нов, но майка ми не я хареса заради задната седалка и го накара да я махне. Тази кола още ми е пред очите. Спомням си как мачкаше на разни мутри колите основно по пътя за Самоков... :):):) Говоря за 1991год. :):):) Е, няма база за сравнение CR-X и HR-V 2017, различни автомобили от различни епохи... Но съм решил по-натам, да си купя запазен и читав CR-X, ей така ще си го карам Събота или Неделя... И да, червените огледала са против уроки! :):):)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00