Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.03.2020 in all areas
-
1 точкаКахъри се наша Гана - Цял ден лежа под юргана. Брей не мога се измъкна, где се този вирус пръкна. Готвя, слагам, дигам, мия, тук във къщи ще изгния. Ядем, пием с моя Гошо, чак дорде ни стане лошо. Аз си бях добре с килата, ала все съм на софрата. Зарад тази карантина, гледам сто кила ще мина. Моя Гошо пък горкия, все налита на ракия. Де го, все е у мазето, гледам свършил и мезето. Ту буркани пренарежда, ту шишетата изцежда. Ето всичката ракия, зарад вируса изпи я. Днес отиде в хоремага, върна се на четир' крака. Брей до гуша ми дойде, а не беше пиянде. С този вирус се пропихме, вече се осакатихме. Аз дебела, той пиян, тъй ще си отидем зян. Но ще сложа аз спирачка, утре обявявам стачка. Няма ядене, ракия. Но започна разправия. Гошо все надава вой, вече стигнахме до бой. С този вирус се видело, за развод завеждам дело.
-
1 точкаОт 2007 г. имаме едно Рено Меган 1 Класик, 97 г., 1,6 бензин, 90 к.с. Купих го на класическите 130 000 км. (Според мен беше на около 180-200К, защото съединителя беше за смяна). От 2012-та е на газ. До 2015-та го карахме аз и жена ми, а от тогава само тя (3000 км. годишно, само градско), в резултат на което, в момента е на 195К по километраж. Колата изглеждаше гледана при покупката и вложените от мен грижи се отблагодариха. За тези 65К, по двигателя са сменяни свещи веднъж, едната бобина и термостат. Два пъти е сменян ангренажния ремък (при покупката, заедно със съединителя и на 55К) и веднъж водна помпа. Веднъж са сменени ауспусите. Веднъж са регулирани клапани. Никога не е доливано масло! Моторът е перфектен! По задвижване и спирачки: Предни спирачни дискове, предни и задни накладки, задни спирачни цилиндърчета. Маншоните на едната полуоска и един маншон на вътрешен кормилен накрайник. Задни лагери. По окачване: Два пъти са сменени външните тампони на стабилизиращата щанга. Нищо друго! Комфорт и електрика: При покупката смених компресора на климатика (втора употреба) и до ден днешен си работи с периодични зареждания на фреон. Всички машинки на централното заключване са сменяни поне веднъж. Двата механизма на предните ел. стъкла. Боята е сив металик и е перфектна за годините. По колата няма и точка ръжда (италианка)! Абсолютно всичко по колата работи, точно както е излязла от завода. Може би е най-добрия Меган на тези години във Варна Обратен пример за клишето с автомобилите от Италия. И педантична поддръжка от моя страна, разбира се. Вчера минах преглед и момчетата ми обърнаха внимание, че тампоните на стабилизиращата щанга отново са за смяна (2х4 лв.) и един вътрешен кормилен накрайник също (25-30 лв.). До края на седмицата ще ги сменя. Като заключение : Учудващо здрава кола (като изключим ел. механизмите), с много евтина поддръжка. Достатъчно комфортна и с огромен багажник за класа си. Двигателят не е змей и при 4 човека и пуснат климатик се задъхва. Разход 12-13 л. газ на градско, къси разстояния. Извънградско около 8. Жена ми е много привързана към нея и ще се кара докато може.
-
1 точкаСнощи синковеца имаше домашно по физика за ДВГ. Та с твоите снимки нагледно му обясних последиците от детонационното горене, понеже ме пита за октаново и цетаново число. :) Ей тея нищо не учат, ама и ние дето поназнайваме нещо не сме им полезни. Пробвах за час да му обясня техническата еволюция на ДВГ - еми не ми стигна времето, а на него търпението. :)
-
1 точкаБаСи конспирацията за два несветещи плафони! Пратихме те да ровиш в бушоните, а може просто да са им изгорели крушките
-
1 точкаТвоето предложение е всеки да почне да пуска теми за да събере други пет за да си вземе една туба,и да си организира обща поръчка за да хване промоцията по 3,42€/туба. После същия човек да организира доставки с куриер,казваш до вратата, та с коя фирма работи .levoil.de че доставят до адрес в Бг за 3,42€/туба. Нещо аз примерно не се навивам че да си взема било то дори Монол за 10 евра,нямам го времето и нервите. За това съм благодарен на Чавдар че прави това вместо мен. Или излизаш с предложение че организираш общи поръчки в които всеки може да си вземе каквото иска,или просто постваш някакви линкове които на никой тук в Бг не могат да му помогнат.
-
1 точкаТакова нещо се изкоренява ,особено в държава като нашата дето всеки се пише тарикат и мисли да си прави неговото ,само с пълна едномесечна карантина -никой да не мърда от дома си ,само до магазина под военен конвой или до аптеката пак така ,излизане без разрешение -устно предупреждение и след неспазване се стреля с автомата на месо .Представа си нямаме колко са заразени в момента ,но все още не са показали симптоми -хиляди са !
-
1 точкаИнтересно как първият човек във форума, който ще похвали Хадо, ще се е регистрирал току що, точно за да сподели положителното си впечатление.
-
1 точкаНадявам се си на ясно че тази добавка не помага с нищо на клапаните?
-
1 точкаБих си взел настаро единствено Тойота - Corolla или ако имаше Camry в Европа, а евентуално и някой по-нов Avensis. Бих си взел и Лексус с V6 мотор. Солидни автомобили - по-здрави от Хонда ,казват някои и сигурно са прави. Практични.Чудесен дизайн, отлична цена качство ,когато са нови. Казват ,че автоматите им били също много здрави. На субару ме кефи звука естествено, но не бих се доверил на боксера. Митсубиши 4G63 това е истината. Нисан - рено - край. Мазда имат интересна концепция в skyactiv x. Ще видим колко е добра във времето.Имат страхотен дизайн според мен, може би номер едно сред японците по красота. Не се славят с особена надежност, особено променливото им газоразпределение дето е на форд. Това е...което аз бих казал за другите марки.
-
1 точкаАми като кара кола с директно впръскване на газ, която дори на бензин има драми с инжекторите (n52 и n53 двигателите) - нормално. Освен ако не е с m54. Аз пък имам приятел, който кара е60 525д и за 2 години е дал 600лв за ремонти, а баща ми по е65цата (7ма серия) е дал за ремонти и поддръжка за 4 години толкова, колкото аз за 2.5 години по Акорда. Та както винаги съм казвал, процента късмет при втората употреба кола винаги ще играе по-голямата роля, освен ако не говорим за автомобил с конкретен заводски дефект.
-
1 точкаБлагодаря за подробната информация. Засега нямам намерение да сменям джипката - още една година не съм направил, но човек трябва да е в час. А Бавареца си е Баварец. Каквото и да си приказваме е нива над Хондата.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, от сервиза до вкъщи са 10км , не тропа. Ако питаш дали затяга или неща такова, не съм усетил да има разлика .
-
0 точкиРазбира се ! https://m.vk.com/hondareika Това е руският сайт, където продавача има профил и има цени и контакти. Мейла на който писах е kaysintrade@yandex.ru Говорят и английски. Предлагат ремонтни комплекти за много видове хонди. Това е отговора на запитването ми , кое колко струва : Honda Accord 8th gen 2010 2.4 automatic Repair cit to passenger side cost 4500 rubles. Repair cit to driver side cost 2000 rubles. (We recommend to repair in 150 000km) Shipment cost: - 500/750 rub - municipality post office (2-3 weeks), - 1860 rub - ems delivery (1 week). How you want to pay? What way of delivery do you prefer? Ekaterina, +79135605850. What's App/Viber
-
0 точкиМоже да споделиш и по-конкретно от къде си го поръчал или някакъв контакт на продавача за да може и други желаещи да се възползват.
-
0 точкиКолеги, да споделя и аз как си реших проблема с тропащата рейка на Акорд 8. Тъй като не намерих някой, който да иска да ми направи ключа и втулката, се наложи да поръчам от руснаците ремонтният комплект за дясната част, платих в pay pal и за 20 дни дойде. Смяната е сравнително лесна , само един съвет - нагрявайте с пистолет за горещ въздух много хубаво (ама много !!), защото могат да се счупят зъбчетата на ключа (не са от най здравите). Като се счупят зъбчетата, 4мм бургия нарязана на 2 парчета по 10мм и заварена за ключа, върши перфектна работа. Всичко излезе 4500 рубли ремонтен комплект с ключ +750 рубли доставка и 50лв смяна.
-
0 точкиКолега, съветвам те да не го спираш, защото това няма да го повреди. Спирането е когато има ремарке или примернонещо правиш по колата и тя трябва да е запалена, а в същото време постоянно пищи и дразни го спираш
-
0 точкиИ от мен др.версия: Пият си двама и единия се обзалага, че ще отиде, ще се кача на барплота, ще отикае всичко и бармана ще се радва много. Така и става, бармана много се радвал докато онзи опикавал чашите, а защо, оставям на вас да се сетите. 😁
-
0 точки^ Преди много време имаше един подобен виц, ама с директор на завод и шофьорът му. Директорът пита шофьора си: - Забелязах, че харчиш повече пари от мен, а заплатата ти е по-малка от моята!? - Обзалагам се с хората и обикновено печеля. - Пробвай с мен тогава. - Добре, залагам 50лв, че утре сутрин ще имам два члена в гащите. Директорът усетил лесната печалба и се съгласил. На сутринта, директорът се качва в колата и вика: - Давай да видя, колко члена имаш!? - След малко като спрем в завода, че закъсняваш. Спират в завода, слизат и директора нетърпеливо бърка в гащите на шофьора. - Ха, печеля, имаш само един член! Нали каза, че винаги печелиш?! - Шефе, а сега се обърни. Виждаш ли тия 100-тина човека по прозорците на администрацията? Всички те са заложили по 10лв, защото им казах, че сутрин преди да влезеш в сградата първата ти работа е да ме хванеш за х ... такова ... члена!
-
0 точкипорция смях... Дребничка възрастна госпожа влязла в Чейс Манхатън Банк и попитала дали може да си открие сметка. - Естествено - казал управителят. - Колко искате да вложите? - Три милиона долара - отвърнала възрастната госпожа. Управителят ахнал. - Това са много пари. По какъв начин ще ги преведете в сметката си? - В брой. Нося ги в тази торба. Вижте сам, ако искате. Управителят надзърнал в найлоновата торба, в която имало няколко пачки новички зелени банкноти. Това било твърде необикновено и той решил да осведоми президента на банката, който надлежно поканил възрастната госпожа в кабинета си, за да се заеме лично с въпроса. Президентът бил самото очарование. Той наредил да донесат чай и бисквити за ценната нова клиентка на банката. - Ако може да попитам, откъде се сдобихте с тези пари? – полюбопитствал президентът. - От хазарт - отвърнала възрастната госпожа. Той се изненадал. - От какъв хазарт? - Ами, обзалагам се с хората за всевъзможни неща и обикновено печеля. Например залагам сто хиляди долара, че до утре на обяд топките ви ще станат квадратни. И приемам облог четири към едно. Имате ли да заложите двайсет и пет хиляди долара? Президентът почти онемял. - Не е морално да приема парите ви, защото се боя, че няма начин да спечелите този облог. - Е, щом не искате да приемете облога, започвам да се питам дали тази банка е подходяща за парите ми. Президентът в никакъв случай не искал да изгуби клиентката си. - Да не бързаме - казал той. - Добре, приемам облога ви, щом сте абсолютно сигурна. - Абсолютно - заявила дребничката възрастна госпожа. - И не се бойте за мен. Знам какво върша. До утре в дванайсет без петнайсет. Същата нощ президентът на банката се будел през час, за да проверява дали топките му не са станали квадратни. Всичко в това отношение било наред. В дванайсет без петнайсет на другия ден дребничката възрастна госпожа дошла в банката заедно с адвоката си. - Адвокатът ми е тук като свидетел - пояснила тя, когато влезли в кабинета на президента. Точно в дванайсет президентът обявил, че печели облога, но дребничката възрастна госпожа поискала той да си събуе панталона, за да се увери. Банкерът се подчинил. Тя го опипала и заявила, че топките му не са квадратни. - Предполагам, че печелите облога - казала госпожата и му връчила стоте хиляди долара. В това време адвокатът започнал да си удря главата в стената. - Какво му става? - попитал президентът на банката. - Оставете го този нещастник - отвърнала дребничката възрастна госпожа. - Разбирате ли, обзаложих се с него на един милион долара, че до днес на обяд ще съм хванала президента на Чейс Манхатън Банк за топките!
-
0 точкиПравят каквото могат, а защо толкова могат е въпрос не към тях, а към гласувалите за тях и не визирам конкретни лица и партии, а системата като цяло. И тук (както навсякъде) си е модел на реципрочност и безотговорността е взаимна, а като "дойде жегата" ... И през това ще минем, ако не загинем.
-
0 точки
-
0 точкиТук всичко е т@шак работа. Чакайте на дУпедатите да си намалят заплатите, или да помислят за вас. Грешка - мислят бе, премиера"слънце" ще ни отпуска "безлихвени" заеми от 1500 лв. , "ама друг път" . Ще плаща уж 60% от заплатите, (ако не освобождавам работници), ама аз да плащам другите 40% , плюс осигуровките - наглец (иначе добре, но откъде да ги взема като не работя) - пак "ама друг път"? Иначе, бих послушал тиквата и бих си продал бронирания Мерцедес или Майбаха (ама нямам - пък и на кой да ги продам), за да подсигуря заплатите и преживяването на хората където работят при мен, (през месеците в които няма да работим), ама имам само някакви две стари Хонди, които няма да стигнат до никъде. Държавата и "икономиката" и са в колапс от години , а сега направо ще изчезнат -както ще изчезне малкия и средния бизнес (дано не стане де). Само като видя по телевизора включванията на "кризисния щаб" и ми се повръща - а за продажните "мисирки" които не могат да зададат един смислен и неудобен въпрос, въобще не ми се говори. п.п. По темата - пазете се, да си миете ръцете и другите работи, предпазвайте вас и близките си , че никой няма да ви помогне.
-
0 точкиТой бензина сега ни е най-малкия кахър ,пред наште блокове колите не са мърдали от 10 дена поне ,страх ги е хората .Като се разминаваме с комшийте стоим на метър два и бягаме като от чумави един от друг .Фирмите използват ситуацията и почват да спекулират с работниците си -намалят заплати или гонят .И както винаги тук всеки трябва да се спасява самопоединично ,държавата предприема половинчати и двусмислени мерки ,вместо твърди и недвусмислени нареждания за спазване .Осигуряват легла -аз и в нас имам легло ,но нямам кислороден апарат и другата необходима апаратура ,апаратура трябва да се осигури на болниците .Ще има много хора които ще могат да бъдат спасени ,но само с легло и без апаратура ще си отидат .
-
0 точкиЗдравейте, включвам се и аз в поръчката в последния момент Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 1x 5l Стойност на поръчката: 33*1,9675 = 64,9275лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
-
0 точки
-
0 точкиПовечето са или длъжници на нечии интереси или обикновенни марионетки и блюдолизци, и няма как за това което им се налага да търпят, да не им се плаща. За това няма кой да го предложи, понеже болшинсвото са зависими двупосочно. Виж ако някой реши доброволно - ще го гледат накриво, но ще му разрешат (предполагам) да си дари заплатата. Но това сега не е приоритет. Дано спасят положението, щото след няколко месеца няма да има за какво да ги харчат тея пари.
-
0 точки
-
0 точкиЕто и още малко снимки. Ролята на маслото при тази травма е че все пак е успяло да запази малко лагерите инак биха станали на телове. Какво се е случило състоянието на лагерите е от детонаций! Детонаций при и над 7500 оборота причинени от частично запушване на цетката ма инжектора и липса на достатъчно гориво така наречената бедна смес. Лагера е разрушен не е повлякъл. Какво е стававало. Докато буталото се движи в компресионен такт бедната смес се детонира, само запалва се. Коляновия вал бута на горе детонацията на доло. Този тип разрушаване' е характерен при детонационно горене.
-
0 точки
-
0 точкивече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂 Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂
-
0 точкиБаСи ... ама верно четеш между редовете! И дириш под вола теле. И изобщо не вдяваш, за какво иде реч. Всъщност, проблемът май е в мен. Едно смислено изречение не мога да напиша, щом се налага да го разяснявам след това.
-
0 точкиНе му е за сефте на Карпера да прави категорични заключения, без да пита първо чичо Гошо. Подканял съм го и друг път да не го прави. До началото на 90-те е било масова практика да се ползва двигателно масло в скоростните кутии, не само в Хонда.. За Хонда това се е правело до към '96-а, т.е. Сивик 5 включително (както каза Веспа, и беше одобрен от Фена). Скоростната кутия на Сивик 6 да е различна, колко да е различна?! Да не е на светлинни години разлика?! Склонен съм да вярвам, т.е. не би ме учудило ако и в ск.кутия на 6-а ген се е ползвало двг масло в началото. п.п. Хонда не произвежда масла. Маслата за Хонда се произвеждат и брандират с етикети Хонда в някои от многобройните компании по света. Не ме питайте в кои точно, не знам. В този ред на мисли - категоричното "Масла, само и единствено Хонда!" малко губи смисъл. Въпреки това и аз предпочитам да ползвам "само и единствено Хонда масла", ама само и единствено ATF, DPS-F И PSF-S. На времето имах противоречия с един "колега", в един друг форум. И той така - "в задния диф на CR-V 1, само и единствено DPS-F", докато не му показах снимка на задния диф на моето CR-V 1. До пробката за наливане на масло имаше надпис ATF. Като казвам надпис, разбирай релефни букви в самата отливка на корпуса, а не стикер. CR-V влиза в производство края на '95-а, ама задния диф е взет наготово от Civic Shuttle AWD, произвеждан много преди '95-а. Civic 6 "англичанка" пък е копие на Honda Дomani, също произвеждана много преди '96-а.
-
0 точкиСпециално за Х3 ще имаш много ядове. Парите за бавареца са няколко нива над ХОНДА. А, втора употреба баварец си е на късмет, особенно над 200к.с. Имам колега с Е61, швейцарско бензин с газ. Не спира да мърмори колко много струва поддръжката. Всеки месец, нещо се разваля. Колата е на 200 000 реални км.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00