Jump to content

svo

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно svo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 29.10.1973

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2471 профилни разглеждания
  1. изобщо не се притеснявай. Няма никакъв проблем да се изпреварва с двойка, с CVT. Лятото, когато колата беше пълна, в Кресненското дефиле се представи отлично. Така че, взимай и не се притеснявай 🙂
  2. Върви си съвсем прилично. Динамиката не е основно качество при CVT така или иначе 🙂 Но е достатъчна, за да изпревариш, да си първи на светофара и така 🙂 Даже жената успешно засрамва рацерите 😉
  3. върви много, наистина. И там е 193 катъра. Малко ми е мудно CVT, но се свиква. Разходът също е доста добър. За газовата питах от интерес. Засега не мисля да слагам 🙂
  4. аз не питам за Сивика, а за CR-V-то. То е 1,5Т 😀 И там разхода е добър (към 7,5-8,0), но ми стана интересно 🙂
  5. явно разходът на 1,5Т е по-добър. Сивика с двулитровия двигател даде 6,8 до Гърция 🙂 стана ми интересно това за ГИ на директно впръскване с турбина. Можеш ли да ми препоръчаш 🙂
  6. Аз на моето навъртях 45 к за една година. Както писах и на друго място, вкарва бензин в маслото, но не е чак такава драма. Слагам по-гъсто масло и го сменям по-често. Според мен, проблем ще настане само при преобладаващо градско каране на къси разстояния. Тогава няма време да се загрее колата достатъчно и да се изпари бензина 🙂 Взимай смело и не се чуди. Внимавай с тези, които са на по 10к км. Преди да я купиш поискай да ти покажат как е изглеждала при докарването. Вероятността да е приличала на нищо подобно е изключително голяма. Ако искаш кола от Америка, по-добре си я избери и докарай сам. Пиши, ако имаш нужда от съвети 😉
  7. Ами, всъщност не е така. EX категорично е с 1,5 турбо. По изключение, ако някой е поискал може да му сложат двойка. Справка: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/specs-features-trim-comparison Моето CR-V е точно с турбинирания 1,5. Първоначално и аз карах само със 100-октанов бензин. Въпреки това маслото си миришеше на бензин. Никога в купето, обаче. Напоследък минах на варианта 95 с добавка на Bardahl и не виждам разлика. Така че смятам да си остана на този вариант.
  8. големият въртящ момент прави проблем на втория съединител. Не само при Хонда, а по принцип. Надявам се да е решен, защото на CRV-то съм именно така - 1,5 турбо със CVT 🙂
  9. със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂
  10. вече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂 Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂
  11. Здравейте колега,

     

    Колата, която продаваш още ли е налична?

     

    Поздрави!

  12. Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата?
  13. стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯
  14. парите са по-надолу преди или след "транспорт, разправии, чакане" Аз имах предвид това, което можеш да отидеш и да си купиш от магазина
  15. чак пък да се надвикваш при 140... Или преувеличаваш, или си попаднал на кофти екземпляр Динамиката при изпреварване е отлична. Изпреварвам достатъчно успешно дори и на 5-та. Не знам дали няма проблем заради автоматика. Тест-драйв можеш да си поръчаш и в Бултрако Определено мога да кажа, че в този клас трудно можеш да намериш нещо по-добро. И като цена, и като качество. Аз по принцип не робувам на марки
×
×
  • Създай нов...