Jump to content

svo

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About svo

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 10/29/1973

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1715 profile views
  1. Ами, всъщност не е така. EX категорично е с 1,5 турбо. По изключение, ако някой е поискал може да му сложат двойка. Справка: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/specs-features-trim-comparison Моето CR-V е точно с турбинирания 1,5. Първоначално и аз карах само със 100-октанов бензин. Въпреки това маслото си миришеше на бензин. Никога в купето, обаче. Напоследък минах на варианта 95 с добавка на Bardahl и не виждам разлика. Така че смятам да си остана на този вариант.
  2. големият въртящ момент прави проблем на втория съединител. Не само при Хонда, а по принцип. Надявам се да е решен, защото на CRV-то съм именно така - 1,5 турбо със CVT 🙂
  3. със сигурност е от Щатите или Канада. С този двигател оборудват само двете най-ниски модификации - LX и Sport. Честно казано, този двигател е за предпочитане пред турбинираните. Аз наскоро докарах един Сивик точно с такъв двигател. Надявам се до месец да е с български номера 🙂 Прав е колегата, автоматиците са с вариаторна кутия CVT, което е доста добър вариант особено при атмосферен двигател. Засега не мога да кажа дали решиха проблема при CVT, работещо с турбо 🙂
  4. вече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂 Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂
  5. Здравейте колега,

     

    Колата, която продаваш още ли е налична?

     

    Поздрави!

  6. Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата?
  7. стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯
  8. парите са по-надолу преди или след "транспорт, разправии, чакане" Аз имах предвид това, което можеш да отидеш и да си купиш от магазина
  9. чак пък да се надвикваш при 140... Или преувеличаваш, или си попаднал на кофти екземпляр Динамиката при изпреварване е отлична. Изпреварвам достатъчно успешно дори и на 5-та. Не знам дали няма проблем заради автоматика. Тест-драйв можеш да си поръчаш и в Бултрако Определено мога да кажа, че в този клас трудно можеш да намериш нещо по-добро. И като цена, и като качество. Аз по принцип не робувам на марки
  10. не обичам автоматици при висока скорост едва ли има тихи автомобили... Да, появяват се шумове, но те определено не са от двигателя. Все пак челното съпротивление не е малко и при тези скорости е нормално шума да се усили.Скорости 140-150 няма къде да се поддържат много-много в България. Старая се да спазвам ограниченията, все пак Разходът е около 9. Докарвал съм го и под 7, но трудно Последно ходене до Халкидики - разход 7,5. Ходене до Австрия (където 3/4 от пътя е магистрали) - 8,4. Надявам се това да е достатъчен ориентир
  11. Не пиша често, но чета. Няма как да не се намеся и да попитам: какъв е проблемът на този двигател? Имам две такива, като едната е на 65 000, а другата - на 88 000. Не съм видял проблем нито във вървежа, нито в липсата на мощност или въртящ момент. Какво те кара да мислиш, че този двигател не става?Иначе по темата - и аз взех да се заглеждам за газифициране и ще ми бъде интересно някой да сподели опит с CR-V 3
  12. тююю, какви отзивчиви притежатели на Хонда в този форум Благодаря за изчерпателните и бързи отговори
  13. Здравейте,нов съм във вашия форум и моля да бъда извинен, ако нарушавам някое правило Решил съм да купувам последното поколение CR-V. По принцип предпочитам бензиновия двигател, но на пазара няма много такива предложения Въпросът ми към знаещите е какви биха били проблемите с дизеловия двигател на Хонда? Има ли демпферен маховик? Ако има - колко време изкарва до смяна и каква му е цената? Би ли могъл да се замени с обикновен маховик? Капризен ли е двигателят по отношение на горивото? Дюзите колко време биха изкарали преди ремонт, ако са карани с нашите калпави нафти? И ремонтират ли се или трябва да се сменят? Цена на дюзите? Ако се сещате и нещо друго във връзка с двигателите - моля, споделете Хубаво ще е да чуя мениния и за окачване, скоростни кутии, диференциали и т.н. Благодаря предварително и отново се извинявам, ако досаждам
×
×
  • Create New...