Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.02.2020 in all areas
-
1 точка
-
1 точкаМай си останал в оново време,от доста години в нашия Старт не правят акумулатори за леки автомобили. Те вече не правят коли да издържат повече от 5-10 години ти се жалваш за акумулатор.
-
1 точкаНаправих едно клипче, колкото можах. Клапата се вижда там откъдето казах, но дъздуховода при педала трябва да е отворен, позиция на врътката за посоката на струята- "само в краката", средното положение. Вижда се, че на едно положение скрива/затваря питата на климатика, в другото предполагам питата на парното. https://www.youtube.com/watch?v=F_YRzqwruNw Намерих и малко симки от лаптопа: това с дунапрена е клапата, кафявото питата.
-
1 точкаКолегата пуснал темата е за мен най-добрия в поставянето на газови на Хонда,в някой от темите писа че е направил специален модул с който да се предотвратява това. Свържи се с него и обясни проблема.
-
1 точкаОтпред зад бронята се намира колега някъде под маската ако не греша.
-
1 точкаГоворих и с другия Дидо от Варна, който прави хонди и каза, че на тези километри и при неналичието на никакви шумове и проблеми и при положение, че колата не е карана на газ и няма да се кара, нямало смисъл от реглаж на клапаните в момента. Практиката го показвала. Каза ми, че като стане на 200 000 км е хубаво вече да се отвори и да се проверят.
-
1 точкаТази статия е непълна Над 500 000 има доста повече дизели от тези 5 бензинки.
-
1 точкаКогато е на автомобила никога не е зареден на 100% акумулатора,това става като се свали и се зареди с зарядно не от 30лв. Това е вярно и е хубаво да се помни и да се зареждат акумулаторите зимата или когато се ползват често. Проблемат е следния, 12 волтовия акм. е съставен от 6 клетки свързвани последователно а зарядния ток е общ. Например зарядно със 3 ампера зарден ток, така през всяка клетка протича 3 ампера, но клетките не са еднакви. Същото е при веригата , тя е толкова здрава колкото е здраво най слабото и звено. Клетките не могат да бъдат еднакви по технологични причини, температурно са натоварени различно /средните клетки са по добре/ .... и при общ заряден ток някои клетки са недозаредени независимо че генератора работи нормално. За да се изравни зареждането на всяка клеткетка във края на процеса се минава във импулсен режим /при хубаво зарядно/. Пускат се много и кратки импулси и тогава реагират недозаредените клетки а заредените по малко и така се зарежда акумулатора напълно.
-
1 точкаЕто го и клипа. Понеже ледовете са с вентилатори и имах упасения, че ще причиняват шум в музиката, но на този етап всичко е супер. Светят доста силно. Дано скоро завали за да пробвам жълтия цвят на мокър асфалт. Тъпото е, че нямам клип със халогенните крушки да направя съпоставка дали няма нужда от корекция във височината. VID_20200209_200425_768x432.mp4
-
1 точкаНамален е калцият, а като детергенти са добавени магнезий и бор, за да отговаря на изискванията за LSPI. Касае предимно двигателите с директно впръскване. Чакаме ILSAC GF-6, където нещата обещават да бъдат значително по-сериозни:
-
1 точка
-
0 точкиКолега имал съм същия проблем, просто откачи жилото от кранчето в коша и остави палеца на кранчето перпендикулярно на маркучите, няма логика но така беше отворено. После врътката в купето се движи спокойно, на студено не вкарва въздух и много леко затопля, на дясно отваря клапата на цяло. Според мен проблема е продължението на жилото след клапата което води към кранчето в коша. Имам цялото парно разглобено и в края на седмицата мога да го снимам.
-
0 точкиИма писано по този проблем. Опасенията са, че със смяна на лагера може да не стане защото в много случаи лагера превърта в леглото на капака и от там идва шума. Може да се наложи нов капак.
-
0 точкиНаблюдавам, почнали са да регулират светофарите. Левите секции винаги трябва да се пускат с тези направо, а не след това. Като ги пуснат заедно се избягва задръстването в лявата лента. А за светофарите през 50 метра, ще питам кой ги произвежда, та ги садят като гъби. Кръговото е по-скъпо, но го правиш веднъж!
-
0 точкиЗащото педерасови-калинки са навсякъде в администрацията и службите!!!! Ако дойде някой немски специалист, ще се хване за главата и обеси, след една обиколка на Софето... 🙄🤐🤮
-
0 точкиСекретарка: - Цифричките на клавиатурата ми не работят! Админ: - Натиснете NumLock. Секретарка: - Натиснах, не помага! Админ: - Чай? Кафе? Секретарка: - Не може ли направо да се е*еме? Админ: - НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ ПИТАМ!
-
0 точкисамо по себе си не е лошо - просто маслото относително по-бързо се сработва. Издържа по-малко и трябва по-често да се сменя. То май във всички масла има някаква част минерално масло, просто в т.н. синтетични, основно е синтетика и се добавя минерално, за да подобри съвместимостта с гарнитури, гумени уплътнения. В "полу-синтетичните", основното е минерално/хидрокрек, с малки дози синтетика като подобрител У нас масово като синтетични се предлагат от втория вид. В някои страни като Германия, има изрично изискване ясно да е обозначено какво е основното масло и какво е добавка. Примерно при равенол, маслата с етикет "USVO" са синтетика като основно съдържание. Маслата им без този етикет са с минерална/хидрокрек основа + добавки. Това съвсем опростено казано.
-
0 точкиМина си на червено, а? А да питам, защо аджаба, като има 3 ленти в посока, защо най-дясната не е за надясно и да свети зелено, при зелено на перпендикулярния поток, който в 2 ленти завива наляво? Няма конфликт на траектории. И защо знакът е за напред и надясно, а маркировката в лентата е само за направо? Ако трафикът в пиков час е само за направо и са нужни 3 ленти, може да има отделна дясна секция на светофара, а за напред да си свети червено в дясната лента, заедно с другите 2. така поне ще има шанс за по-малка тапа в нея, ако първите коли са за надясно.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа всичките коли с бордкомп които съм имал е било така.Имал съм и случай при светване на лампа да мина и 140.Но това беше инцидент.Маршрут Плевен-Велико Търново-Плевен. на излизане от Търново светва лампата,не сипвам на Лукойла (получаваха доставка) и продължавам за Плевен,Спирам климатроника и почвам да галя газта,съответно му свалям средният разход като имам и на предвид,че посока Търново-Плевен е и с по малък среден разход от колкото Плевен-Търново.На влизане в Плевен сипах на първата бензиностанция до горе и си събра неговото по каталог (късметлия).Иначе съм угасвал с кола която има само поплавък и стрелка на таблото. при тях е най точно. Гадното на колите с бордкомп е,че ако си на наклон и светне лампа,лампата няма да угасне до като не се сипе,а в резервоара има гориво за 150 км примерно.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, благодаря ви за съветите. Имаше хлабава спойка в дисплея. След презапояването й, всичко се оправи.
-
0 точки
-
0 точкиПратката пристигна, всичко е точно както винаги. Огромно БЛАГОДАРЯ!!!
-
0 точки
-
0 точкиМалко да побутна, да ви кажа вчера какво ми се случи: минах през две необичайни задръствания (на необичайни места) и за 20 минути никой на никого не бибитна, никой никого не засече, никой не се буташе нахално, всеки се престрояваше с мигач и изчакване и навсякъде минаваха равномерно - 1 кола от лява лента, 1 от дясна и се редуваха, без значение коя лента е с предимство. А където имаше път с предимство и път без - пак така се редуваха, никой не се буташе нахално от пътя без, както и никой от пътя със не блокираше нарочно другите без, само за да си ползва предимството. Чак не ми се вярваше, че това е възможно. Крайният резултат - минаваше се сравнително бързо и спокойно, въпреки задръстването. Значи може.
-
0 точкиНула на усещане,5-10% на разход.При перфектна настройка... колите много често вървят по-добре на газ от колкото на бензин,понеже бензиновата система не е 100% в ред.Горивни филтри,налягане на бензинова помпа,дебит на бензинови дюзи в общия случай на 150-250 к пробег на един автомобил има нещо компрометирано. 90% от колите ,които правя не са абсолютно в ред на бензин.Има си и инструмент за проверка......диностенд. По повод твоя случай.Аз не съм професионален газджия монтиращ по 2 уредби на ден.Работя за собствено удоволствие и се гордея с творенията си.Повярвай ми ....няма никакво удоволствие в това да оправяш на някого грешките.
-
0 точкиНад 15 са Тони...Не мога да им изпия ракията една година...
-
0 точкиТези грешки, за които споменаваш не изключват системата и затова не светва проблемна лампа. И друг път съм го казвал, че такава грешка се получава, когато се свързва с "универсална" диагностика. С изтриване на записаните грешки с HDS, трябва всичко да се оправи. Потвърждавам от личен опит и одисея, горните две тези на колегите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00