Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.02.2020 in Мнения
-
4 точкиАйде още едно поучително клипче,което е хубаво не само да се изгледа,но и запомни! https://youtu.be/eDGTsoyOqi0
-
3 точкиИнтересни факти представя клипчето! Относно интервалите за смяна на маслото, официалните дилъри в Европа препоръчват 15 000км. или 1 година. И интересните препратки към сайтовете на японските авто-производители, където е препоръчано: 1. В най-общия случай: 10 000км. или 1 година. 2. В идеалния случай (тоест най-добре): 5 000км. или 6 месеца. 3. В тежки условия: 2 500км. или 3 месеца. Добър повод за размисли... На производителя ли да вярваме, или на дилъра? А и сервизните инструкции (книжки), в Европа, се печатат от дилърите, така да се каже...
-
3 точкиСега,до тук ставаше въпрос за модул,който пали светлини при запалване на колата без да пипаш нищо.Въпросния модул струва към 30-тина лева и всеки еладжия може да ти го върже към които светлини пожелаеш.Командва се от напрежението на алтернатора-около 14V,което той генерира при работа на двигателя.Този модул може да се регулира и когато се върже на дългите светлини обикновено се настройва на 20-30%.По този начин никого не може да заслепиш,крушките ти не горят и нищо останало не свети по колата.Когато е вързан на къси светлини трябва да е настроен на по-високи проценти за да се виждат все пак и така крушките ти горят по-често,ако си с ксенон е още по-нежелателно..Затова най-доказалия се и удобен начин е на дългите,устройството е колкото кибритена кутийка и се монтира за 10 минути.С него влизаш в колата палиш и светлините светват,когато искаш да ползваш фарове без значение ръчно или на автомат то просто се изключва все едно го няма.Глупостите за фаровете за мъгла не ги коментирам.
-
3 точкиНа този етап не смятам, че какъвто и да е довод да изложе, ще си промениш мнението. И ако не си съгласен, че може бъдеш убеден в нещо различно, не виждам смисъл да опитвам. Ще отговоря на 2 неща - първото ме провокира да ти отговоря в темата изобщо. Ако се съгласиш, че имаме поне някакви опорни точки, ще се радвам да продължим От въвеждането на валутния борд до сега, българската икономика е порастнала 4-5 пъти (и като общо GDP и като GDP per capita). Във всеки случай много повече от средното за ЕС - където за същия период общата икономика расте около 2 пъти (и като общо GDP и като GDP per capita). Това по данни на световната банка. Няма как в продължение на 20 години икономиката и стандарта на живот у нас да не спира да расте (и който твърди, че не е така, се оповава само и единствено на емоциите си), в същото време българският лев хем да е надценен, българската икономика все по-изостанала, а валутния борд да се крепи на магически сили (понеже външния дълг спрямо GDP също намалява последните 20 години, та не го крепим със заеми). С това съгласен ли си? Какво са "бедни страни като България"? Гърция ако не беше в еврозоната, след 2010та щяха да започнат на чисто, като нас през края на 90те. С икономика някъде между Румъния и Унгария и пенсии по 300 евро, не 1200, както успяха да ги запазят. Чехия и Полша ако ги хвалиш, че не са в еврозоната - ми те нямат и валутен борд. Никъде не съм писал "ако имаш силна и стабилна валута, е добре да приемеш еврото". Казвам "ако сме във валутен борд, само губим да не сме в еврозоната". Това са коренно различни неща. Ако с тези два отговора си поне до някъде съгласен, мога да изложа аргументи какви са недостатъците хем да сме във валутен борд, хем да не сме в еврозоната. Но ако дори с това не си съгласен, няма смисъл да продължаваме... 🇪🇺🇧🇬
-
2 точкиЗапочва с маркетинговите интервали и препоръки за смяна на маслото от над 15к.,които целят единствено облага за дилърите и автопроизводителите. След това,обяснява защо трябва да бъдат намалени на половина ,че и повече тези интервали. Стига до може би най важното,с разяснение на режимите на каране (тежък,лек),както и реалните моточасове,получени от изминатите километри и средната скорост. Ей за такива моменти се радвам,че някога понаучихме малко руския,Безплатно...!!
-
2 точкиЕй това е цялата истина момчета!!! много точно и на място. Колкото до курса на Еврото, ми той си е такъв какъвто е 1,9558. А проблема с купуването на евро в кеш е като проблема с тегленето на лева в кеш над 2000 в която и банка да е, просто трябва да се заяви предварително. Ако някой си мисли че банката е един голям сейф пълен с кеш пара като във филмите и чака някой да си поиска част от тях се лъже. А най голямата лъжа преекспонирана от всички червени "икономисти" е че ако минем към еврото цените на стоките ще се удвоят, също както плашеха с апокалипсис след въвеждането на валутния борд.
-
2 точкиVeseliq, ти сериозно ли написа че в България има икономика и разстеж ? Паленето и изгарянето на чужд боклук, превеждането на чужди сделки и краденето на еврофондове ако е икономика съм съгласен ама мисля че на друго му викаха икомомика. Май и "българските" стоки са правени в Китай с лепенки произведено в България. Скоро си купих такова зарядно за акумулатор. Дано да се светнете че ни готвят сценария от 1997г. ама с днешна дата. На тия, които ни управляват мотото им е след мен и потоп. Използването на работна ръка от български произход не е производство а евтина експлатация въпреки че с всички данъци, таксички и подкупчета на работодателя не му излиза никак евтино.
-
2 точкиЧл. 74 (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
-
2 точкиБългарският лев е изключително надценен. Ако не е обвързан с еврото във валутен борд, то няма никакъв шанс да е в това (изкуствено) отношение от толкова години. Българската икономика е толкова изостанала, че дори останалите страни да спрат да се развиват, то и за 20г нямат стигане. Според мен България трябва да си стои в сегашното положение и да не се опитва да излиза от борда и да НЕ приема еврото като национална валута. И всичко това го казвам с ясното съзнание, че на мен лично НЕприемането на еврото ми носи неудобства ежемесечно.
-
1 точкаЗдравейте, днес я закачихме с диагностика на Delphi и се качихме на магистралата. Целите на занятието бяха: 1. С образователна и профилактична цел. 2. Да видя корекциите на дюзите след 8 месеца експлоатация. 3. Ако може да разбера при ремапа при премахването на ДПФ дали е пипано нещо друго. Тук ще ми трябва вашата помощ. 1 точка - изпълнена. Няма грешки, всичко изглежда в норми. 2 точка - Като я купувах преди 8 месеца корекциите бяха +0.7 -0.7 -0.7 +0.7 (трябва да видя в разпечатката това в каквадименсия е), а сега показва +1мг -1мг -1мг +2мг. За съжаление разделителната способност, която успяхме да изкараме е 1 мг. 3 точка - Изглежда, че не е пипано нищо друго (т.е. не е надута мощността), защото колкото "търси" компютъра, толкова показват стойностите на различните агрегати. Например турбото при настъпване държи 2.38 бара или надува с около 1.36 bar. Толкова очаква и компютъра да надуе. Същото важи и за останалите сензори. Бих се раздвал ако някой е правил подобен експеримент и сподели неговите стойности, ето най-важните: Налягане турбо 2.38 bar. Температура масло 70 градуса. Налагане на горивото в рейла 1500 bar. Интересуват ме най-вече стойностите на турбото и на дюзите.
-
1 точкаБи трябвало сега автоматично да ти излиза с отстъпката, където и да попиташ за плащане (директно в общината, изи-пей и др.). Ти си 108 КВ * 1.21 лв/КВ * 1.4 (за без Евро) * 1.1 (за възраст) = 201,25 лв. 201.25 - 5 % (отстъпка) = 191,19 И аз ще платя тия дни, само шефът да направи "месечен отчет". През изи-пей плащам, там казват автоматично с отстъпката.
-
1 точка
-
1 точкаКакъвто е първия въпрос е нея,честно...! Да не би да надушваш,някаква цензура и тук,както в изтритата ми тема,за комунистите? Там поне заглавието,трябваше да оставите,пък си я заключвайте после. Ей така,заради годишнината!
-
1 точкаВчера не ми остана време. Днес пробвах пак както ти си описал. В изключено положение на ключа натискам двата бутона на снимката, паля и след това опускам, но нищо..
-
1 точкаЩе си позволя аз да отговоря тук. "Съобразяването" с ЕЦБ, както го наричаш, е рестрикция, което ти отнема суверенитет, да правиш собствена фискална политика, ОБАЧЕ да си във валутен борд е още по-рестриктивно. Затова няма смисъл да сме в борд, без да сме в еврозоната, защото вече сме си предали суверенитета. Това, в същото време е директно противоречие с тезата ти, че не искаме евро, защото трябва да се "съобразяваме" - сиреч отнет ни е суверенитета. Трупането на дълг, не е задължение - Трупането на дълг е опция, от която можеш да се възползвам за да правиш фискална политика. Опция, която ти е силно ограничена при валутния борд. Отделно, че като страна в еврозоната, получаваш възможност да трупаш дълг с по-ниски лихви, в сравнение с държава извън еврозоната.
-
1 точкаНа снимката се вижда къде се крие чипчето,до него е другия който фабрично е без чип ....без да е износен ключа от там взимахме да нарежем секрета ....сега тука е готовия ключ и работещ от 2-3 години без проблем ...в горния край червеничкото там се мушка чипчето но задължително го залепете,защото аз в къщи изпуснах ключа и търсих един час тази мъничка ампулка
-
1 точкаПо отношение на поддръжката - средно около 1000( събрани в най-различни малки ремноти и обслужвания) лева на 20-25000 километра, ако имаш късмет да намериш читав автомобил и ако си стриктен и съвестен.Говоря само за поддръжка,горивото е отделно.Ако не се правиш на състезател средно 8/100 газ извънградско. В града около 10/100 в зависимост от задръстванията. Говоря за седан с 2.0 мотор с газова, какъвто имам. Хонда са много здрави автомобили, само да си ги гледаш добре и ще карат стотици хиляди километри. Ако попаднеш на кола ,дето гори масло като за световно, ще правиш по-голям ремонт. Другото дето може да издуха е гарнитура на главата, ако е тормозена много и не е поддържана. НЕ съм чул да се изхвърли мотор или скоростна кутия на Хонда. Много често се налага да сменяш определени части само с оригинални (например много сензори) и това повишава цената на поддръжката. Хонда има допълнителен разход за регулиране на клапани през 20000 километра от 40 до 100 лв , в зависимост от сервиза. Прави си сметките, ако не ти харесват цифрите дето съм написал по-горе. Уверявам те обаче ,че собствениците на BMW И MB не си правят счетоводство и няма да могат да ти кажат колко им излиза поддръжката на колата им, но ако го направят сигурно ще се хванат за главите. За тях кефа цена няма все пак. Тук повечето фенове не сме свикнали да даваме много пари по автомобили и затова сме си взели хонди и си записваме,че даже си имаме и приложение за следене на разходите, разработено от колега хондаджия. АКо искаш да даваш газ и да не даваш пари за поддръжки и ремонти си вземи нещо до 2000. година японско или немско с подходящ мотор.
-
1 точкаВиж отново видеото на ADAC и какво се получава при предварително престрояване и по-точно как се образува задръстване в лентата, по която продължава движението. Обикновено 2км преди участък със стесняване на магистрала се поставя ограничение на скоростта от 120км/ч, което до самото стеснение през определени интервали се свежда до 60км/ч. На 800м преди стеснението обикновено се поставя знак за самото стеснение, забранено изпреварване и ограничение на скоростта до 80км/ч. Ако всички спазват правилата, то те имат достатъчно време да се наредят както на gif-чето и преминаването е безпроблемно. В Германия си има специалисти, които изчисляват и определят през какво разстояние да се поставят знаците. Даже има и система, която автоматично определя ограничението на скоростта на дигитални табла в зависимост от натоварването на движението. Примерно описание на такава система на немски, но мисля че картинките са ясни - https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fbast.opus.hbz-nrw.de%2Fopus45-bast%2Ffrontdoor%2Fdeliver%2Findex%2FdocId%2F1889%2Ffile%2FV302_barrierefreies_ELBA_PDF.pdf&fname=V302_barrierefreies_ELBA_PDF.pdf&pdf=true
-
1 точкаБългарина обича да: •търси под вола теле •вярва в конспирации, та дори и да ги съчинява •нЕкой друг да му свърши работата •му се плаща повече за по-малко свършена работа •го мързи да гледа •го мързи да учи •обвинява всички останали за провалите и неуспехите си, но не и себе си Докато е така, не може да има общество, а докато няма общество масата лесно се манипулира...и т.н. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаНе вярвам в 100% -та електрификация! ХОНДА plug in hybrid 2014 само за Америка и едва 2019 сполучлив хибрид CRV за Европа! Винаги ще има двигател, който да зарежда! Дали ще е турборактивен или ДВГ на метан или газ, ще го има! За градовете може и само електрички, но за дългите пътувания едва ли. А умниците в Брюксел скапват немското и европейското автомобилостроене с безумните си глупости под 95г/км. А за азотните окиси и другите замърсители мълчат! За съжаление всичко е по-скоро да приберат пари, отколкото ги е грижа за екологията. Ако държаха на екологията, щяха да садят дървета, а не да събират пари! Само дърветата могат да възстановят баланса с въглеродният двуокис!
-
1 точкаДнеска с това хубаво време на вън нямаше как просто да не се помисли за Тунинг Премерихме моя акорд и наложихме графиката на друг такъв акорд обаче Автомат ! Явно автомата си има доооста загуби, вярно че имам някои екстри освен рефлаша който имат и двете коли като колектор и маслена помпа от К20 но разликите са явно особено от автомата.
-
1 точкаНе бъркайте Ямбол със Стамбул. Когато лентите за движение в ЕДНА И СЪЩА ПОСОКА от 2 стават 1 е добре да се използват и двете до последно. Така не се получава една празна и една километрично пълна ленти. Обаче, когато имаме обособени ленти, ВСЯКА ЗА РАЗЛИЧНА ПОСОКА, минаване в празната лента и в последния момент връщане в лентата за желаната от мен посока си е чиста проба тарикатлък, откъдето и да го погледнеш. Ако не познаваш града и случайно си се объркАл е друга тема. Онова, италианското каране в лявата лента при свободна дясна пък е съвсем друга тема. Подобно явление се наблюдава и в Англия, само че със средната лента. Качва се овцата (не е задължително да е женска овца) на магистралата, отива в средната лента при празна лява и си стои там, докато слезе. На това тук му викат middle lane hogging и от миналата година се наказва с £100 глоба.
-
1 точкаТака е. В Испания оторизирания дилър слагаше 5w30 . На последното ми ходене, с оставащи 2години гаранция,искаха да ми сложат 10w40 и аз си изкарах колата моментално. От тогава аз си сменям консумативните.
-
1 точкаАз съм вече на 15 К с газ Prince VSI-2 , FR-V 1,8 .... Без омаслител. Нямам оплакване до сега! 😉
-
1 точкаНа ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване
-
1 точкаВъпроса дали е полезен омаслителя илин не според мен в тази тема не е важен, всички подскочихме защото някой с гръмкото име "Фобос Маркетинг" и със съмнителни познания на материята ни съобщи, че е задължително да се монтира тази система. Аз лично не одобрявам такава политика и никога не задължавам някой клиент да доплаща за монтирането на такава уредба.Много добре знаем, "Че този,който плаща, той поръчва музиката".
-
1 точкаАз чакам да чуя как това масло спасявам изпускателните клапани като от него след такта горене едва ли остава нещо, някъде някои беше казал че благодарение на него се намаляла температурата на горене, да ама веднага беше опроверган от колегата АлКапоне, а и г-н Вендов сам каза, "изгорелите две първи сонди ги отдаваме на по високата температура на изгаряне", и какво излиза че и според него това масло не сваля температурата на изгаряне, е аджеба някои в прост текст може ли да каже как тогава пази изпускателните клапани?
-
1 точкаЧудесно,вече се получава полезен разговор. Господин Вендов,Ако искате да минем и на колега. Избухването ми няма нищо общо с Фобос.То беше насочено единствено и само към некадърния ви служител.Както сам видяхте,аз исках да говоря с грамотно техническо лице. Информацията ,която ни дадохте ни е много полезна,за което Благодарим. Приемам изцяло опита ви и ще се радвам ако намирате по-често време за нашия скромен форум.Помощта ви би била изключително-важна. От дълго време се мъча да предотвратя писането на неверни твърдения тук,както и да помагам на всички питащи. Тъй като нямам личен опит с обем като вашия с Хонда след 2008 година,го приемам за чиста монета.Ако ме лъжете....ще се оправдая с Фобос пред клиентите ми Относно теста проведен от AG не съм съгласен!! Цитирам Flashlube :на сайта им има точно тестове с CR-V извършени от AG Autogas System.: http://www.flashlube.com/images/stories/pdfs/valvesaverkit-testresultsupdatenew.pdf. За неразбиращите да преведа: B20B3 мотор за 32000км има 0,10 разлика в пълнителните и 0,25 разлика в изпускателните без омазняващо,а с него за 42000км пълнителните без разлика,изпускателните 2 до 4 стотни. Теста е извършен при стандартни първоначални хлабини in 0,25 out 0,30. Чудесно,изглежда върши работа.Но дали тестерите знаят какви са стандартните хлабини на B20B3 мотор според вас.Вие отговорете на този въпрос За мен това е дебела лъжа и измама за профани. Я да прочетем сертификатите... Тюв не лъжат от днес Теста е извършен на Peogeot 107. За оптимизиране на тестовете,горивната камера била променена от 10,5:1 на 12,1:1 Измерено износване без флашлюбе е 39 микрона за 6000км,с него е 0. При Тойота с 12 клапана вече не е 39 микрона ,а 36.Разбирайте 3,6 стотни за 6000км Средно разликата излиза на от 3 до 9 микрона за 1000км. Или 0,12 до 0,36 мм за 40000км,колкото е нашия сервизен пробег. Ако теста беше реален,без промяна на горивна камера и ако това беше Хонда,за 40000 км 80% от нашите коли карани на газ щяха да бъдат без компресия. Хубава работа ама немска.Теста щеше да бъде реален ако имаше замерване на износването на бензин и след това на газ,без промяна на горивна камера. Отделно: The important difference is that a TUV Road Test accreditation can only be achieved by an electronic kit that uses an ECU governed by the engine duty cycle. За механичния кит...сертификат? Нека да обобщим данните,с които разполагаме.Ако разделим двигателите.. условно D серията няма никакви грижи,изключая вашето Харви. ЦРВ ,Акорд 2003 година си има някакви болежки ,а след 2008 сме сигурни ,че има проблем. За мен е много по-важно общото техническо състояние на двигателя,маслата,запалването и прецизната регулировка на газовия инжекцион.Всяко желязо се износва рано или късно,причините са комплексни и нека всеки сам вземе решение дали да даде 300лв за омазняващо + 30лв/литър консуматив,или 96 лв. за кит,за който казвате... че не работи,За сертификата му ясно. Моля изпратете ми MSDS на лубриканта,който ползвате,за да го проверя и него. Относно Харвито на родителите си,за което споменахте. Явно имате голям проблем с персонала си и технически грамотните инсталатори.Ако намерите малко време да почетете нашите бг форуми,ще уволните доста народ.Рейтинга ви е отчайващ и за това не сте виновен вие.Сигурно там някъде се крие разковничето за проблема . Аз мога да заявя,че се уча всеки ден и никога няма да кажа че знам всичко.Включително на Харви забелязвам недобра работа на няколко купешки ТАП-а.Отделно прецизна настройка за AFR 17 се постига много трудно.Бих се радвал да се запознаем и да поговорим за проблемите при газифицирането. С уважение...Б.Марков
-
1 точка... и продължаваме, в духа на молбата на Markony, да не получаваме техническо обяснение на процеса: 1. Как тази капчица ще се пулверизира по начин да обхване 4те клапана, че и цилиндъра, ами следващите? Вярно, че има въздушно налягане след дроселовата клапа, ама чак пък толкова ... все пак говорим за вид масло, предполагаме е с по-особена консистенция за да се разбие на "микро капки". Това означава ли че системата ще работи най-ефективно само при много висок RPM, а при ниски обороти ще си омаслявам основно стените на тръбата след дросела и в най-добрия случай 1/2 от всичките 16 клапана? 2. В тази връзка, как и защо подавайки капката в началото, разчитаме че маслото ще достигне и последния цилиндър с неговите клапани? Та нали от тези високи температури ще изгори още в първата камера? Или ще успеем да опазим 4/8 клапана, а останалите 8 да си се вкопават, те ще разчитат на периодичното регулиране, което обаче няма да им осигуряваме на добрите за тях 10 000 км., а на минимум двойно по-голям пробег? Благодарности за дългия пост, но, без да обиждам, лично за мен ми е малко в духа на коледните празници. Сигурен съм че и без системата, при добра поддръжка, бихте си карали автомобила и до днес. Линка към другата тема във форума също не носи посланието "За бога братя, купувайте!". Ако на горните си два въпроса видя адекватен и резонен отговор аз лично, като че ли бих си преразгледал мнението.
-
0 точкиЗдравейте, продавам ключодържател на Хонда, изработен от черен PLA материал. Размери: 42/41/4мм. Град Варна. Можете да се свържете с мен чрез съобщение тук във форума или на телефон 0889-7I-5I-2I. Цената е 4лв/брой и доставката е безплатна за цяла България при поръчка на минимум три броя. Изпращам в рамките на 1-3 дена от поръчката.
-
0 точкиГрешката е моя... разбира се, че имам бутон Auto. Натискал съм грешния бутон. Сега стана. Благодаря колеги.
-
0 точкиНяма значение какво е било преди това и колко е зареждан. 2 години са си 2 години. Един акумулатор максимум 4 години. За 2 е тръгнал вече и е нормално за 2 седмици стоене , да няма ток за палене. А губенето на синхронизацията става точно тогава. Слаб ток , мъчене да завърти да запали и цър-пър-цър-пър цветомузиката и готово. Със 7 генерация имах случай, само откачане на акумулатор и губи синхро. 2 пъти я синхронизирах . Карането на къси разсотяния също е минус.
-
0 точкиИскам да информирам колегата, ако случайно чете, с Акорд 7 (2003-5), с номер 1222, че когато не ти работи едната къса светлина, е крайно некоректно да караш с включени дълги. Освен че това е добър начин да виждаш все пак нещо от пътя, също така е и добър начин да заслепиш насрещните и не дай Боже заради заслепяването да стане ПТП с пострадал пешеходец. Ако имаш нужда от помощ, колега, аз ще ти купя и сменя лампата, само и само да не караш на дълги. Поздрави и към друг колега със същия модел кола, но комби и чийто номер не видях, който в днес в 17:40 на светофара на ул. Коста Лулчев изчака да стане червено и около 1 секунда след това тръгна да прави ляв завой по ул. Гео Милев в София. Когато това стана, и от двете посоки на другата улица колите вече бяха потеглили на зелено. Сигурен съм, че ако беше някой на мое място със служебен бус/баничарка, бързащ да зареди поредния обект, а не аз с личната ми кола, щеше да настъпи доста неприятно ПТП с поне 2 сгънати врати, счупени стъкла, праг и не се знае още какви щети за водача на тази Хонда. Ако четеш това, колега, съветвам те занапред да изчакваш следващия светофар. Ще изгубиш 1 минута, но ще спестиш много време, нерви, а най-вероятно и травми.
-
0 точки
-
0 точкиЗависи от метода на инсталация, може и повече от 10 мин да отнеме. Относно дългите – на 20% светлината е доста жълтенееща. А на 30% (моите са на толкова) при здрач или малко по-тъмно от обикновен ден, има известно леко заслепяване. Така че в такива случаи си карам на фарове. Но е принципно удачен вариант, макар и практически не съобразен със закона. В някои държави дори фабрично са излизали коли с дългите играещи роля и на „дневни светлини“ с намален интензитет.
-
0 точкиВярно е, но как по друг начин да го светна, че не е само той на пътя, да направи место! Или другият вариант, завива на дясно, 50 метра преди кръстовището намаля до 10км/ч. Завива като обикаля, като че ли кара камион и е сам на пътя.
-
0 точкиА би било редно да помислиш и за спокойствието на останалите участници и неучастници в движението.
-
0 точкиЗдравейте, бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 45,95 * 1,9675 = 90,41 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиМи аз съм го написал 15лв ключ от ключара и 20 за обучаване и чип.После ключара направи малка дупка и го вгради в ключа.
-
0 точки@DTEC нещо ти изпускам влака на мисълта. Какви са предимствата да сме във валутен борд и да сме извън еврозоната?
-
0 точкиАз също преди време си поиграх да търся заводските кабели,но не ги намерих.Когато взех говорителите отидох в специализиран сервиз за авто озвучаване.Казах на момчетата да ми пуснат кабели от СД-то до багажника,като обясних,че съм търсил кабели,но няма.За мой късмет те бяха запознати точно къде са заводските кабели.След около 35 мин (и 20 лв.) кората беше изрязана ,а колоните свързани. Дадох и 20 лв.за решетките от снимките (кво да прайш )
-
0 точкиБългария няма как да се доближи до средностатистческите доходи в Европа. България "изпусна влака" за това. България не е страна, която да е привлекателна за чужди инвестиции. Зная да поне 5 големи промишлени производства на известни немски концерни, които избраха Сърбия и Турция за инвестиции. Зная за двама големи инвеститора, които се изнесоха от България и за още няколко, които са на път да го направят. За съжаление най-големите инвеститори в България за емигрантите.
-
0 точкиКолеги еврото е нужно на България и би било един вид финансова "летва",с която да се доближим поне малко до средностатистческите доходи в Европа. Бил съм пряк свидетел и "преживял"вече,такава смяна във паричната единица,преди близо 20г. в южната ни съседка. Трябва да ви уверя,че няма нищо страшно от това.Стига да е под финансовият контрол на Европа и нейните банкови лостове. Много важен фактор е предприсъединителните действия за яснота по въпроса,без фалшиви новини и паника. Таа..,там на юг всичко беше нормално,събудихме се с нова парична единица и бързо свикнахме с нея! Вярно е,че и времената бяха други,но нямаше шок!
-
0 точкиПо вероятна причина е да не му затваря противодренажния клапан. Тогава маслото от главата се стича обратно в картера и при стартиране е необходимо малко време, докато помпата го качи обратно до горе. Лошото е, че разпределните валове стартират почти на сухо. Друга вероятност е, да не му отваря байпас клапана. А той винаги трябва да отваря, когато маслото е студено и гъсто, и се получи диференциална разлика в налягането, между входа и изхода на филтъра. Ако байпасът не отваря, тогава гъстото масло по-трудно преминава през филтърната хартия и е възможно да свети лампата за маслото. Въобще всички филтри трябва да се избират от качествени производители.
-
0 точкиБългария е във валутен борд от 20 години. Имаме хем недостатъците да не сме в еврозоната, хем недостатъците на валутния борд. А недостатъците на валутния борд са по-малко от потенциалните предимства да го няма. Ако не беше валутния борд, след пресен случай като КТБ, левът би се сринал. Приемането на еврото е най-логичната стъпка ако искаме да сме по-близко до ЕС, от което толкова много печелим и в момента. @JHM не знам каква е причината банките да ти отказват, но може да се обадиш в Тавекс. Там не са оставали без валути и курсът почти винаги е по-добър от този на банките.
-
0 точкиЗдравейте, искам да порьчам https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name (18.95×1.9675)=38лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване:Еконт
-
0 точкиРазделът за общи поръчки за сега е сравнително свободен - като не допускаме нови и непознати хора да пускат теми за общи поръчки. Форумната администрация в момента не таксува по никакъв начин пускането на такива теми. Първоначалната идея на този раздел е да могат колеги, които си имат доверие, да си организират поръчки заедно от чужди сайтове, за да спестят доставка или да постигнат отстъпка. Тук става дума за член на форума от 2011та, за това и е дадено разрешние да се пусне тема. Тъй като @nanizealot дава прецедент за некоректност и липса на комуникация - ще бъдат публикувани правила за използването на раздела. Част от тези правила ще е, че комуникацията за общите поръчки, включително цени, сметки за превод и други договорки - ще стават публично в темата пред всички. Така както е в останалите теми за общи поръчки. Оставям темата отворена до изясняване на случая.
-
0 точкиМислех си да пусна такава тема. Ясно е, че лева е силно надценен. Въпроса е как ще ни прекарат и кога? Британците не случайно излезнаха от ЕС, просто бюрокрацията и безсмислените закони, /като СО2 ограниченията/ им дойдоха до гуша.
-
0 точкиГосподин Велчев.Ако очаквате тука да стане спор,надеждите са ви празни.Не съм фен на конфронтация .Темата е пусната единствено с цел помощ на феновете на Хонда.За други марки бих писал други неща...Желая ви успешен бизнес!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00