Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.02.2020 in Мнения
-
3 точкиНямаш право да караш само на халогени,отделно това не може да са дневни светлини.Има изисквания за това на каква височина трябва да са,а халогена не отговаря на тях и въобще думата халоген е нарицателно понятие за фаровете за мъгла.Тези фарове се ползват за каквото са предназначени и всеки по-заядлив полицай може да ти направи проблем,а те никак не са малко.
-
3 точкиБългария няма как да се доближи до средностатистческите доходи в Европа. България "изпусна влака" за това. България не е страна, която да е привлекателна за чужди инвестиции. Зная да поне 5 големи промишлени производства на известни немски концерни, които избраха Сърбия и Турция за инвестиции. Зная за двама големи инвеститора, които се изнесоха от България и за още няколко, които са на път да го направят. За съжаление най-големите инвеститори в България за емигрантите.
-
3 точкиБългарина обича да: •търси под вола теле •вярва в конспирации, та дори и да ги съчинява •нЕкой друг да му свърши работата •му се плаща повече за по-малко свършена работа •го мързи да гледа •го мързи да учи •обвинява всички останали за провалите и неуспехите си, но не и себе си Докато е така, не може да има общество, а докато няма общество масата лесно се манипулира...и т.н. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 точкиНе е важно каква кола караш, а като какъв човек слизаш от нея. Джоко Росич
-
2 точкиВиж отново видеото на ADAC и какво се получава при предварително престрояване и по-точно как се образува задръстване в лентата, по която продължава движението. Обикновено 2км преди участък със стесняване на магистрала се поставя ограничение на скоростта от 120км/ч, което до самото стеснение през определени интервали се свежда до 60км/ч. На 800м преди стеснението обикновено се поставя знак за самото стеснение, забранено изпреварване и ограничение на скоростта до 80км/ч. Ако всички спазват правилата, то те имат достатъчно време да се наредят както на gif-чето и преминаването е безпроблемно. В Германия си има специалисти, които изчисляват и определят през какво разстояние да се поставят знаците. Даже има и система, която автоматично определя ограничението на скоростта на дигитални табла в зависимост от натоварването на движението. Примерно описание на такава система на немски, но мисля че картинките са ясни - https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fbast.opus.hbz-nrw.de%2Fopus45-bast%2Ffrontdoor%2Fdeliver%2Findex%2FdocId%2F1889%2Ffile%2FV302_barrierefreies_ELBA_PDF.pdf&fname=V302_barrierefreies_ELBA_PDF.pdf&pdf=true
-
1 точкаИзраелската Magnum Industries Ltd./A.L. Filter има завод в Русе произвежда филтри за всички известни марки. Предлагат ги и в "белите страни" и все още не "им се е стъжнило от съдебни дела".
-
1 точкаВалутния борд осигурява контрол над "неразумно-глупаво-харчещи " български политици. Еврозоната няма никакви предимства - типичен пример са Словения и Словакия, а дори последващи недостатъци - Гърция. Какви са според теб предимствата?
-
1 точка@DTEC нещо ти изпускам влака на мисълта. Какви са предимствата да сме във валутен борд и да сме извън еврозоната?
-
1 точкаКолеги еврото е нужно на България и би било един вид финансова "летва",с която да се доближим поне малко до средностатистческите доходи в Европа. Бил съм пряк свидетел и "преживял"вече,такава смяна във паричната единица,преди близо 20г. в южната ни съседка. Трябва да ви уверя,че няма нищо страшно от това.Стига да е под финансовият контрол на Европа и нейните банкови лостове. Много важен фактор е предприсъединителните действия за яснота по въпроса,без фалшиви новини и паника. Таа..,там на юг всичко беше нормално,събудихме се с нова парична единица и бързо свикнахме с нея! Вярно е,че и времената бяха други,но нямаше шок!
-
1 точкаБългарският лев е изключително надценен. Ако не е обвързан с еврото във валутен борд, то няма никакъв шанс да е в това (изкуствено) отношение от толкова години. Българската икономика е толкова изостанала, че дори останалите страни да спрат да се развиват, то и за 20г нямат стигане. Според мен България трябва да си стои в сегашното положение и да не се опитва да излиза от борда и да НЕ приема еврото като национална валута. И всичко това го казвам с ясното съзнание, че на мен лично НЕприемането на еврото ми носи неудобства ежемесечно.
-
1 точкаНе знам за компонент от маслото, за който важи правилото „колкото повече, толкова по-добре“. Винаги е баланс. Ако слагаш хубаво масло, с добавка само ще нарушиш баланса.
-
1 точкаСамо това не прави! Ще приключиш двигателя необратимо! https://forums.hondabg.com/topic/109073-виене-на-маслена-помпа-след-добавка-хадо/?do=findComment&comment=1057541794 Разгледай цялата тема. Всичко, което е необходимо си го има в хубавото масло и друго да се слага е нежелателно!
-
1 точкаТочно това съм купил и го нося в колата,и да, гледаше странно каката.0.80ст. около метър може би и по малко.Имам уговорка с представителя на YACCO за Плевен да дръпнем малко от мотора и да направим химичен анализ ма все нямам време.Добре ме подсещаш.
-
1 точкаНе можем да се сравняваме с Британците, в момента това, което ни крепи е валутния борд, ако излезем от него и влезем на свободния пазар левът може да се срине, особено с тези некъдърни политици, които въобще не знаят какво правят! В момента сме горе-долу добре благодарение на ЕС и милиардите, от които имаха възможноста да крадат, но това разбира се не ги спря да фалират банка, за да я разграбят, а сега си представете какво щеше да е ако не бяхме в ЕС, щяхме да преживяваме отново 90-те.
-
1 точкаИзглежда, че нещо не се справям с писането и моля да ме извините, че не сте ме разбрали. Съвсем накратко ще пробвам за последно: Винаги се преминава много по-бързо и по-лесно ако се престроиш преди участъка на стеснението и в началото му поддържаш разрешената скорост. Много по-бавно е преминаването и почти винаги е придружено с "тапа", ако се движиш до последно в лентата, понеже я има, а точно в началото на стеснението решиш да се престроиш където трябва, защото ако тогава си успоредно с някой - трябва да спреш за да го чакаш, или да намалиш до по-ниска от неговата скорост, а така следващият също трябва да намали до по-ниска скорост, за да ти позволи да се вмъкнеш. Така вместо всички да се движат с 60 на входа на стеснението, заради един, който е карал със 70 в другата лента, следващите трябва да намалят до 50. Надявам се вече да е ясно. В посочения пример защо намаляваш еднократно до 40, а после продължаваш със 130? Къде изчезнаха 10-те км участък с разрешени 60? Ред.: Да добавя, нали за това говорим в крайна сметка, че проблемите идват от неспазването - че при наличие на знаци за престрояване, край на лента, ограничение на скоростта и др., все има някой, който не ги спазва и кара до последно в лентата. В момента, в който иска да се върне в разрешената - става проблем за цялото движение, защото скоростта пада много повече.
-
1 точкаТо в Алито и коронавирус има и то безплатно. В аптеките се продават катетри, чиито маркуч е подходящ за целта, ако ви е срам, кажете, че ви трябва да си източите маслото, ще ви изгледат странно, но поне ще запазите достойнство.
-
1 точкаКолеги възможно ли е това меню при мен да липсва, че не става нищо? Колата е 2007 2.0 бензин.
-
1 точкаКарал съм малко във чужбина магистрали със ограничение 130 там всички спазват 130 супер спокойно каране аз такъв кеф от каране на магистрала не бях видял. Aко изпревариш някой тир или бус няма да гледаш през 1секунда както тука дали има някой зад тебе със 170-180 или някой да ти мига и свири да натискаш да изпревариш. A за София или другите по големи градове, няма кво да говорим, кара се на една боя навсякъде. A aко караш 30-40мин и не видиш някой блъснат се чудиш кво става все едно няма трафик. Докато няма сериозни глоби ще е така.
-
1 точкаЗдравейте, да се включа и аз аз пръв път с моя "шарлан")))) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 155400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1800 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -31.01.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 190 л. Rompetrol, Kruiz, Shell; 11) Kтм = (190л./ 4.0 л.) = 47.5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин след гасене) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Съжалявам за предварителното разчертаване и за евентуалното изпълнение, което ми е за пръв път.
-
1 точкаЗдравей! Точно заради този тампон се е скъсала полуоската! Не се притеснявай,аз съм ги махнал отдавна. С времето под тампона метала изгнива и се къса. Това са някакви динамични успокоители,или нещо подобно. Карай си спокойно!
-
1 точкаХубаво е да имате предвид, че ако объркате поръчката си, те по принцип не ги канселират. Просто някакъв компромис направиха с моята поръчка, и то добре, че тази част, която я исках я нямаха налична иначе може би щяха да ми пратят обърканата. Ето това са ми написали последно: Order #11239710 will be canceled shortly and a full refund will be made within 1 to 2 business days. *Please note, we usually cannot cancel orders after we receive payments, but we can cancel only this time
-
0 точкиОткачи минуса на акумулатора за минута две и виж дали ще се оправи. При мен така се получи.
-
0 точки
-
0 точкиСамо да спомена за сравнение с Козлодуй, че на 3 места съм питал в София и на едно във Варна, всички искат минимум 80лв. Е още не съм го направил пустия му ключ 😁😂
-
0 точки
-
0 точкиМоите задни колони в пластмасите до прозорците мисля са фабрични, звучат добре и имат сила за хора без претенции и критерии, а и нан😅 фона на цялата кола де 😁. Иначе след 120 става толкова шумно че каквото и да имаш, ако не дъни здравата, не се чува особено добре. 🤣
-
0 точки
-
0 точкиКолега виждам,че си от Козлодуй ..дай кординати на този майстор в Козлодуй ...на мен ми е близко от Лом съм аз
-
0 точкиБългария е във валутен борд от 20 години. Имаме хем недостатъците да не сме в еврозоната, хем недостатъците на валутния борд. А недостатъците на валутния борд са по-малко от потенциалните предимства да го няма. Ако не беше валутния борд, след пресен случай като КТБ, левът би се сринал. Приемането на еврото е най-логичната стъпка ако искаме да сме по-близко до ЕС, от което толкова много печелим и в момента. @JHM не знам каква е причината банките да ти отказват, но може да се обадиш в Тавекс. Там не са оставали без валути и курсът почти винаги е по-добър от този на банките.
-
0 точкиРеална причина за "предаването" на българският ЛЕВ, няма, но щом се обсъжда, значи има определени кръгове с финансови интереси.
-
0 точкиРазделът за общи поръчки за сега е сравнително свободен - като не допускаме нови и непознати хора да пускат теми за общи поръчки. Форумната администрация в момента не таксува по никакъв начин пускането на такива теми. Първоначалната идея на този раздел е да могат колеги, които си имат доверие, да си организират поръчки заедно от чужди сайтове, за да спестят доставка или да постигнат отстъпка. Тук става дума за член на форума от 2011та, за това и е дадено разрешние да се пусне тема. Тъй като @nanizealot дава прецедент за некоректност и липса на комуникация - ще бъдат публикувани правила за използването на раздела. Част от тези правила ще е, че комуникацията за общите поръчки, включително цени, сметки за превод и други договорки - ще стават публично в темата пред всички. Така както е в останалите теми за общи поръчки. Оставям темата отворена до изясняване на случая.
-
0 точкиЧестито и безаварийно! Относно вибрациите в купето които усещаш до някаква степен са си типични за модела, но все пак не пречи да прегледаш тампоните на мотора и по точно големия кръгъл (от страната на капачката за маслото). Автомата ще се нагласи по начина ти на каране с времето. Съветвам те да го обслужиш при първа възможност с оригинално масло. Дифа също. Когато сменяш накладки (съвета ми е за АТЕ) си смени и спирачната течност. Тоя Кастрол който са ти го сложили го карай 1500 км да се пооцапа и го махай. Маслото което трябва да сложиш в мотора е със стандарт ILSAC-GF5. Относно марки и вискозитети не ми се влиза в полемики, че мнения много. Аз лично карам със Равенол. Също лично мнение, подчертавам лично мнение не прави промивки на мотора с каквото и да е. Просто смени това масло на 1500 км, ако е много замърсено повтори още един цикъл и тогава сложи хубавото масло. Не се занимавай с подсветката на модула на огледалата сам. Ако държиш да свети, свали го, вземи си крушки и го занеси в ТВ сервиз, защото има разпояване/запояване и тнт. фини неща. Другите бутони се оправят лесно, круши има във Викиват. Писал съм някъде из форума с линк и тнт. Потърси. Ако има друго питай. Колкото и да не ти харесва най-удачно е да сложиш модул на дългите на 30% за да ти работи датчика за светлина коректно, да си запазиш сток визията на колата и също да не караш постоянно на ксенон, хубавите D2S крушки са 70/80 лв/бр. спрямо 10/15 лв/бр. HB3 халоген. Държиш си врътката на AUTO и забравяш за всичко, през деня светят само дългите на 30% без всички останали крушки по колата. Като се стъмни, датчика сработва и пали всичко. Не правиш нищо, по голямо удобство от това няма. Карта за навигацията най-вероятно ще ти трябва.
-
0 точкиИзвинявам се, само поправка при начина на плащане -> Ще преведа парите по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД
-
0 точки2000 година преди фейса 124кс. 5 врати.Кабелите са в пластмасите до прорците,а дали кората става по-тежка, да става , идеално щастие няма(кот такоз ) Разликата в звука е голяма, неудобството да разкачаш говорителите покрай кората също.Не съжалявам.
-
0 точкиАз ползвам шлаух от Homemax (продават ги на метър) + 50 мл спринцовка от аптеката. Проверено.
-
0 точкиМислех си да пусна такава тема. Ясно е, че лева е силно надценен. Въпроса е как ще ни прекарат и кога? Британците не случайно излезнаха от ЕС, просто бюрокрацията и безсмислените закони, /като СО2 ограниченията/ им дойдоха до гуша.
-
0 точкиЗдравейте, бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (40,95 + 9,95)*1,9675 = 100,1 лв. ________________________________________________ Начин на плащане: Лично предаване Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци
-
0 точки
-
0 точкиНа пътя сме като тук. Всеки си има мнение и всеки е прав за себе си, вкючително и тези дето не знаят кой е с предимство ако главния път е на завой, но псуват този дето е с предимство. И за мен не е нормално ако лявата лента е само за ляв завой, да се ползва когато е празна от такива пътуващи на право. Това не е облекчение на трафика, а минаване пред будалите, които си чакат реда в средната.
-
0 точкиЗдравейте: Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-pro-c-3-5w-30.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 PRO C-3 5W-30 : 2х4L + 4x1L Стойност на поръчката: ( 2x25,96 +4x6,39 )x1,9675 = 153 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Еконт гр.Айтос- Автогара
-
0 точкиМиналото лято ходих точно в тази автокъща за да гледам 2 автомобила. Всичките им коли бяха с доста ръжда отдолу, така че внимателно с огледа. И още нещо - много ме е яд когато търговец не може да си напише обявата както трябва. Сивик 7-ма с D16V1 мотор не е с верига (понеже някой разчитат на това, че видиш ли няма да сменят ремъци, ролки и т.н.). Конкретно тази кола не е с мултифункционален волан и едва ли 2006 г., понеже модела се произвежда до 2005. Това са дребни неточности, но лично мен ме дразнят и ми "говорят" за компетентността на търговеца. Успех в търсенето!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00