Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.12.2019 in Мнения
-
3 точкиАаа.... не - от тук си е колата. Даже сега оправих и моята и вече си имам резервна .
-
2 точкиЕто снимки на счупеното при мен: Ще навия и залепя шпилка в двете части и ще стане по-здраво от заводско изпълнение. Иначе предполагам се е зачупила преди време, а досчупила оня ден, защото беше тотално блокирала черната метална планка (на счупеното парче) и едвам успях да я раздвижа.
-
2 точки
-
2 точкиЩастлив съм да ви кажа, че проблемът наистина се оказа, О пръстена на пластмасовия щуцер. Вчера само извадих щуцера, за да видя какво представлява О пръстена и пак си го сложих. Явно при това действие, нещо се е наместило и тази сутрин, паля и.....пълна тишина Сега ще поръчам от Бултрако, нов пръстен.
-
2 точки
-
1 точкаТова което си постнал като данни се вижда много лошо, според мен е 8.5j което покрива гуми с ширина 225 до 255 т. е. и двата размера стават за тези джанти. Най добре е да видиш какво пише на самата джанта, но ширина на гумите 235 влиза в златната среда за джанти 8j и 8.5j.
-
1 точка
-
1 точкаСъвсем случайно попаднах на една обява в Mobile.bg за патерица 16 цола от hr-v 2005г за 70лв и я взех. Оказа се че пасва идеално на сивика - централния отвор и междуболтовото е едно към едно. Притеснението ми беше че може да не стане за предните колела понеже е със 17-ки джанти и заради апаратите на спирачките може да не влезне, но заспа. Така че стават 16 цоловите със сигурност от hr-v и от акорд 7 и 8 генерация. Няма смисъл да търсиш 17 цолова патерица, че е доста по-скъпа.
-
1 точкаСупер. Ама трябваше да ти кажа да не се притесняваш за патрона. Аз го прецаках, щото съм глупав. Значи си разнитил и занитил после, екстра.👍 М/у другото това е въпросното клипче: https://photos.app.goo.gl/7KaVNZo7zhHCeLin8
-
1 точкаКолата е едно към едно като моята и на снимките изглежда добре. Отиваш, гледаш подробно, караш и ако ти хареса, я водиш в сервиз за оглед. Имай предвид, че на тези километри (ако са реални), идва време за смяна на верига и съединител/маховик. Т.е. особено внимание да се обърне на това и да се калкулира в цената. Пише, че има сервизна книжка. Гледаш и нея и ако са вписани само първите няколко обслужвания, пресмяташ на база годишния пробег дали са реални километрите. Това, че търговеца сменя цената всеки ден да не те плаши - правят го, за да излиза по напред в търсенето. А така можеш да видиш и докъде може да падне в цената (в случая около 12 000 лв). Както е писал Карпера, колкото повече коли видиш, толкова ще си по-подготвен за избор. Успех!
-
1 точкаЕмич, не можеш да извадиш дръжката докато патронът е вътре. Има една пластина от вътрешния край, която го играе стопер.
-
1 точкаКолко ти е широка джантата, да не се окаже че гумата е по тясна от нея: https://thumbsnap.com/W74RVviT
-
1 точкаИма да . Патрона първо се вади назад и после се сваля дръжката , като има две ламарини които първо се махат в предната и задната част на дръжката , хванати с болтове. За да извадиш патрона ти трябва стоманена тел сгъната на Г , за да извадиш една зегерка (също от стоманена тел)която го държи . Ще я видиш отдолу под патрона леко скрита . Първо я вадиш и после парона излиза назад.
-
1 точкаНа твоята снимка в пластмасовия щуцер за който е хванат маркуча. В снимката от темата, щуцера е с червената стрелка - развиваш болтчето което държи щуцера (мисля че беше №10) и там е въпросния спечен О пръстен. В Бултрако ги има оригинални, на приемлива цена.
-
1 точкаТам под тази тапа има някакво филтърче и се уплътнява от един О-пръстен (мисля че партидния номер му е 91347-PAA-A01), (като горните два - които се сменяват лесно), но този може да го смениш само ако разкачиш помпата. В тази тема ,в пост # 166 има много полезна информация ако те интересува и ако решиш ти да си правиш помпата:
-
1 точкаНормалните гуми имат или посока на монтаж (има стрелки), или външна страна на монтаж (пише си я). Комбинацията от 2-те е рядкост, а има и такива без значение коя гума къде ще се сложи, но те са предимно за оф-роуд.
-
1 точка
-
1 точкаОбещаваш ли?! Щото може и да не спре. Ако проблема, например, не е САМО в оБтяжната ролка, а е и във гранясалата течнос в хидравликата на волана и се окаже, че вие самата помпа, какво правим?
-
1 точкаКак нямаш парно, въобще ли не духа топло? Общото на загряването и липсата на парно е въздух в охлаждането от изгоряла гарнитура на главата.
-
1 точкаЕдинствено съм съгласен, че не е пъргава особено ако трябва бързо да се изпревари от около 60-70 км/ч. и за това, че е малък багажника. За мен седалките са удобни, а относно шума карал съм продължително време не със 140 км/ч, а с 160 и няма увеличение на шума в купето. Даже имам чувството, че като карам над 140 и шума от двигателя утихва вътре в купето.
-
0 точки
-
0 точкиТо можеш да набуташ и неточния размер,но е вожно и според мен да си в средната графа ,тогава гумата е в своята най-добра оптимизация.
-
0 точкиВзех си гумите аз, DOT-a им е пресен пресен, Юли 2019 Доволен съм, по коледа ще ги сменя.
-
0 точкиПрочетох сега последната статия във фактибг и според Асоциацията на българските застрахователи, нашата система бонус малус ще бъде УНИКАЛНА. Как няма, ще им напълни джобовете за ваша сметка, един акт за превишена скорост плащаш два пъти, това го няма никъде в Европа.
-
0 точкиЗдравейте , при моя Акорд 2007 г. оригиналният чип е 8Е.Имам нов ключ който е с ID46 .Аналогичен ли е този чип и дали ще може да се обучи за колата или да си търся 8Е ? Благодаря предварително
-
0 точкиМонтажа е елементарен, единствено трябва да пробиеш отвор в капачките ф22 по спомен, останалото е като смяна на стандартна крушка.
-
0 точкиИдеята да ги затваря един по един е да мери кога ампеража се повишава и така модула разбира че стъклото е затворено. Ако се затварят заедно и някой от моторите работи по-бавно може да остане отворен прозорец.
-
0 точкиЕто и крайния резултат. Прозорците се затварят един по един, като при достигане на зададения ампераж модула прехвърля към следващия канал. VID_20191205_163748_512x288.mp4
-
0 точкиВиж наистина J то на джантата ти дали позволява 235 широчина. Колегата е дал таблица с допускате.
-
0 точкиАко не огледаш поне 10 няма никаква представа да добиеш.Затова ходи гледай сравнявай. Виж я тази сервизна история за която казват в обявата.Но за мен дизел и то от Италия е повод да пропусна тази обява. Всички внесени CRV 3 gen коли се продават точно когато им дойде времето за смяната на веригата, а там в този отсег се сменя всичко и ако е оригинално е мнооого добра цифра.Имаш оторизиран сервиз питай за комплект за смяна на верига. Едно да знаеш добрите екземпляри заминават до часове след публикуване на обявата.Едва ли някой ще сподели тук конкретни впечатления за определена обява. Търси си от Швейцария в пъти по добре поддържани от Италия. Прочети малко теми в раздела за 3та генерация доста е коментирано по въпроса дизел бензин и тн. Струва ми се на снимката на шьофьорската седалка много смачкан ръба и е сниман да се прикрие отгоре.
-
0 точки- Тате, боли ме гърлото. - Защо сине? - Мисля, че е от водката която пих... - Ти си пил !?! - Ми да, бяхме с гаджето ми... - Имаш си гадже !?! - Да... - И как изглежда? - Еми 27 годишен металист ... има 20 обици на лицето... - О.О - Да ... а пък и главата ме боли ... мисля, че е от дискотеката... - Ходил си на дискотека !?! - Еми само там дават да се пуши... - Ти пушиш ?!? - И мисля, че ударихме колата ти ... - Гаджето ти е карало колата ми ?!? - Нееее .... аз я карах. Шегувам се ... исках да ти покажа, че има много по-страшни неща от една двойка по математика.
-
0 точки
-
0 точкиАз бих заложил на 235/60/18 Без значение дали го има другият размер когото търсиш 255/55/18.
-
0 точкиИталиански дизел Mjet, проблеми с електриката има но с двигател никакви. Километрите малко под 130 000 или горе долу по 10 на година. За мен това е нормално. Не ползвам добавки в горивото, кара се предимно с по-евтиният дизел.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, смениха първата част, а именно запалителната бобина. И въпреки това си мисля, защо пък толкова скъпа. Въведох частта от кутията в гоогле и цената беше като линка по-горе, а именно около 70лв. За реглаш казаха, че все още няма нужда, но след около 10к при следваща смяна на маслото е хубаво да се направи вече.
-
0 точкиМъж и жена решават да си купуват Рено. Обаче не им стигат 1000 лева. Поумували, поумували, и се сетили, че мъжът има доста заможна съученичка. И решили, мъжът да поиска от нея 1000 лева. Отива той, връща се и казва: -Жена, ще ни даде. Ама първо иска да преспя с нея... Жената не мислила много. Колата убава, мъжът грозен... Пущила го. Прибира се нашия, носи 1000 лева, а тя го кара да разказва. И той почва: - Вечеря, малко пиене и у одъра. Таман да почнем, тя извади отнекъде една пчела, тури я на оная ми работа та ме ужили и почнахме. Та допреди малко. Жената, да не изпусне, напълнила вечерта една кутия с пчели, легнали, тя извадила една та го жилнала и кат почнали... На заранта тя се опъва блажено, мъжът става и казва: - Отивам за Реното. А тя: - Кво Рено те гони, бе!?!Кошери ще купуваме!!! КОШЕРИ!!!
-
0 точкиДнес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени. Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 1. Общ преглед - 81 лв. 2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв, 3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв. 4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв. 5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв 6. Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв. 7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв. 8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв. 9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв. Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на някой друг да ти го прави. По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер, за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми. А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв. А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм доволен, жела я го на всеки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00