Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.10.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Не слагай нищо в маслото,разгледай общите поръчки и си вземи едно хубаво масло.Приятел си скапа мотора на субаруто от добавка хадо.Всичко вътре беше оплескано от някаква червеникава лепкава гняс.
  2. 2 точки
    Това с двигателя втора употреба сме го гледали! Може и най-вероятно ще вземе подобен или по-мъртъв двигател и ще има два мъртвеца! Аз предлагам на колегата, защото съм минал по този път, да си отвори двигателят/не той разбира се!/. Да се види блока/бъчви, хонинг, дерюги, всичко/ и тогава да се мята на друг двг. Блоковете на тези двигатели са много яки и ако не е над 400к.км. след обстойна ревизия може да му вдъхне нов живот. При мен беше същата работа-1л. на 1000-1500 км. без никакъв пушак отзад, защото всичко го ловеше катализатора. Сега с нови сегменти и всички лагери- масло разход 0л., като карам с 5W30. На ауспуха не можеш да се изцапаш, колкото и да бъркаш навътре, защото карам на газ и всичко е изчистила. Може да лепна една снимка, ама ще ми завидите, а не искам да ви дразня.
  3. 2 точки
    Най-лесно ще познаеш кой цилиндър набива масло като свалиш генерацията. "Горящият" цилиднър е мазен и гаден и няма как да объркаш! Но! Аз мисля, че целият двигател е за сегменти. Гумички, семеринги и т.н. не се лови на тези приказки. А относно бутало имам оригинално налично за същият двигател. Даже ми е странно как са ти направили тежестта на буталата да е еднаква. Ще е добре да не са мерили, че ако са пилили останалите бутала явно отиваш към комплект 4 бутала. Не се отчайвай, просто внимавай на кой я даваш да я прави! Трабва да е ХОНДАДЖИЯ! А те се не повече от 10 човека в страната с "лошият материал". Риска да ти повредят още повече колата е огромен, като гледам какви изпълнители има напоследък. Направо ме е страх и се радвам, че вече познавам правилните хора за Хонда.
  4. 2 точки
    Е, нали му редуцираха точките. Жалко обаче за Макс - можеше да стъпи на подиума, или поне да добави дузина точки в актива си.
  5. 2 точки
    След като е гледал повторениетя, Льоклер е признал че е изцяло негова вината. Няма какво да спорим. Друг е въпрса защо стюардите за пореден път не бяха напълно адекватни.
  6. 2 точки
    Леклер удари болид който беше ПРЕД него в завоя. Явно от видяното на телеметрията се е видяло че не е реагирал адекватно - оттам 5сек. Неадекватно наказание, нормално е питстоп за 5сек, което е равно на 20-25сек загуба. След това получи 10сек за опасно движение по пистата. НАПЪЛНО неадекватно наказание, защото отломки от колата му хвърчаха по пистата и парче от предното му крило удари и счупи лявото огледало на Хамилтън. Ако беше 30см встрани щеше да удари халото и/или каската му и щяхме да повторим инцидента с Маса. Дори да не пробиеше каската на Хамилтън, щеше да го нокаутира - в момент в който той се двежеше с 300км/ч по правата. НОРМАЛНОТО наказание за каране застрашаващо живота на другите пилоти е черен флаг, веднага. Всеки друг пилот в тоза положение, освен Ферари и може би Мерцедес/РБ, щеше да бъде спрян. А фалстарта на Фетел е без коментар...
  7. 2 точки
    Нали знаеш, че до клапанът, който ти прави проблем нямаш достъп отвън, само до кабела му. Колко му е съпротивлението на клапана, след като го измерихте? Най-лесния начин да видиш дали проблема е в клапана , е и свързан с най-много работа. Точиш маслото от кутията отваряш капака на сервотялото(намира се под двойния вентил дето сте го сваляли) и там има общо 5 клапана(те са 5 клапана, но всъщност са само 2 модела 3+2) и поредността на клапаните е следната(гледаш отдолу нагоре) - A,B,E,D,C(B,E и С са еднакви клапани, както D и А), сменяш местата на два еднакви клапана, затваряш по обратния ред, наливаш маслото и газ. Това го правиш само, ако вече са проверени кабелии букси до кутията.
  8. 1 точка
    По принцип нов клапан е около 150-на лева. Смяната на ЕКУ-то е най-лесният и бърз вариант, но я си представи, че проблемът е в окабеляване/букси и пак стартираш от начало. Знам, че на никой не му се занимава с тия автомати, защото обикновено отговора на повечето майстори е "тия автомати не се чупят" , но трябва да се започне от някъде.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Ако приема, че проблема не е в клапана и окабеляването до него, бих те посъветвал да разкачиш компютъра, да му подсушиш буксите, ако можеш и неговата платка продухай със сешоар и обърни внимание откъде може да капе или кондензира влага.
  11. 1 точка
    И аз да се отбележа, макар и със закъснение - тестът ми е от 07.10.2019 г. И така... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 431 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 70 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 07.10.2019; 9) Моточасове – около 2; 10) Изразходвано гориво - около 5 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (5 / 3.780) = 1.3; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Първи впечатления - очарован съм. Невероятно тиха, равномерна и изключително лека работа на мотора. При всяко (подчертавам - всяко) достигане на 3000 об./мин. съвсем отявлено се усеща включването на витека. Задействането на витека не бе така ясно изразено при другите масла - не го усещах толкова добре, да не говорим, че не го усещах всеки път. Друго, което искам да спомена, е температурата на маслото. При спокойно каране в настоящите метео условия е макс. 88 С. При Шела стигаше до около 92-93 С. Т.е. по много груба преценка имам спад от около 5 С (+-). Максималната температура, която съм достигал след 130-140 км по магистралата, е 92 С. Имах притеснения за налягането на маслото на празен ход, но засега е стабилно и дори при 90 С е 1 бар (при указан мин. от 0.7 бара при 80 С). Разход за момента няма, но е прекалено рано за изводи. Като се има предвид преклонната възраст на мотора и допуските му, които клонят към лимита, направо не е за вярване колко добре работи с 5w-20-ката. Не зная дали и с колко страда защитата на мотора, но субективните ми усещания и еуфорията (до момента) ме карат да кажа - за моя начин и условия на шофиране (кратко и спокойно в равното софийско поле, с двама пътници в колата и без багаж) никога повече няма да сипя друго масло в този мотор - само 5w-20 .
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Разлика само в някои букви. Какво да кажем ако са еднакви и е въпрос само на ударение в думата? На мнозина им липсва уют - на някои с ударение върху втората буква, а на други върху първата. :)
  14. 0 точки
    Там пък,като те видят с единичката за основен ремонт и като се трогнат,ще се надпреварват да те обслужват и да се стараят,особено едната любезна дъщеря.
  15. 0 точки
    Абсолютни, какво ни топли нас, наказанието на лекето!
  16. 0 точки
    льо клер е равно на шумахер! Изобщо не видя Макс. Няма и запис от неговия болид за да се види всичко. Но Ферари се лансира и подпира, нали наливат пари! От всички записи се вижда кой е виновен, малкото нахално франсе! Не че Макс не правеше грешки преди, но тук си трябваше яко наказание!
  17. 0 точки
    Значи тръгване преди да изгасне светофара ако не е фал старт.... Вярно че после спря ама след дъжд качулка... А това дали Льоклер е действал умишлено или не само той може да знае, а част от колегите дето знаят явно четат чуждия ум... А дали нарочно или не това не го прави невинен...
  18. 0 точки
    E щом се вижда, едно е сигурно - този диск е много крив. Те хората с микрометри мерят и повече от 1 / 10 от милиметъра го считат за криво, а ти дори го виждаш с просто око. Провери все пак какво казва производителят, но из темите за криви дискове като че ли пишеше нещо за максимум 0.08 - 0.12 мм отклонение. Ако нещо съм объркал числата и не е така - моля да ме извиниш!
  19. 0 точки
    298.5 не е по-малък размер, а просто е измерен съвсем точно и е написан така, с точност. Този милиметър повече или по-малко на практика не е от значение. По-малкия размер дискове е 280 мм, само че тях ги слагат на бензиновия 2.0. Нашите са 300. Дали е 299, 300 или 301 - все тая. Такава разлика от 0.75 мм по радиуса е пренебрежима, сигурно ръбът от износването е по-дебел дори. Като видиш как ляга накладката върху диска - ще разбереш, че няма значение колко е размерът с абсолютна точност. Вземай смело всичко, което пише, че е между 298 и 302
  20. 0 точки
    Ето няколко снимки на това което аз майсторих в багажника за пожарогасителя. Префасонирах малко мястото където май оригинално стой триъгълника. За мен е удобно, защото дори и при пълен багажник имам достъп до него, и самото закрепване е достатъчно добро. Пожарогасителя е български, обслужваем.
  21. 0 точки
    Събота със синковеца ходихме на автосалона и той забеляза че далеч не всички коли имат бутон за ел задвижване на багажника (дори някои от скъпите). Заглеждаше се и по обема на багажниците, установявайки че доста от тях губят битката в литрите. Много се смя на новото Джимни в чийто багажник има място за 2 хляба + краставица и мляко за таратор. Относно дизайна също имаше впечатлителни за него неща, но не мога да кажа че на тинейджърска възраст е наясно с тая материя, но излизащите дръжки на GT-R-а и DS му допаднаха, за разлика от камерите вместо огледала на Е-трона, а светещите надписи под вратите нарече кич. Накрая го питам - хареса ли си нещо като марка и модел, а той вика - отделни елементи, но като цяла кола - не. Наща си е хем красива, хем удобна и вътре не е претруфена. Иначе Type R-a му е на сърце (както и GT-R-а - "ма мноу пари"), а в талоните за томболата попълни Джазката, с уговорката че ако я спечелим, ще я менкаме за червената злобарка с алуминиевата топка. Стандартния Сивик хеч не му допада, но пък хареса трансформър задните седалки в Jazz-а и HR-V-то - били хитри като нашите.
  22. 0 точки
    Капката на листа изглежда доста "черна", за километрите. Според мен (и от опит), ако на следващата смяна направиш промивка, ще видиш радикално по-бавно потъмняване на маслото. Най-простия идостъпен начин: 4л най-евтино масло 10-40. Източваш старото, преди да смениш филтъра сипваш "промивъчното масло", палиш колата, да поработи 7-8 минути и източваш. Ако си запазиш мъничко от маслото и сравниш цвета на източеното ще видиш колко по-тъмно е станало за тези броени минути. След това сменяш филтъра и слагаш равенола, така де, ато24 маслото :D
  23. 0 точки
    Може ли за в бъдеще въпросната дума да не я използваш в този форум. За разлика от Макс, неговата постъпка беше напълно не умишлено.
  24. 0 точки
    Еий..,холямо съоръжение е тази врата на багажника на комбито! Винаги, като я видя в това положение,се радвам че са я правили японците,инъче риска е голям! Уникална! С добри чувства...! Поздрави.
  25. 0 точки
    Ще споделя и моите впечатления от Фена( Ванката). Та значи за първи път ще ходя до Дупница, човека ме чакаше търпеливо, намерхме се с негови упътвания и като почна един разговор, няма свършване все едно се познаваме от години. Много отзивчив човек и страхотен майстор. Като взимах колата готова пак няма тръгване. Разговори, теми много -Ванка бъди жив и здрав братле, рядко такива хора и професионалисти като теб. Следващия път ще те чакам в Пловдив като идваш на пистата и там по бира задължително.
  26. 0 точки
    Ами, нищо ново. Просто ми е полезен и ме радва - вече кръгло 4 години.
  27. 0 точки
    Здравейте, колеги. По независещи от нас причини се получи това "прекъсване" , някои вече са предположили правилно, че е свързано с домейна. Правим всичко възможно проблеми от такова естество в бъдеще да не са фактор, който ще попречи на всички нас да развиваме взаимно форума. Благодарим за разбирането! Краси, по принцип трябва да мине някакво време да се опреснят DNS записите след като форумът беше "паркиран". Пробвай това:
  28. 0 точки
    Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.
  29. 0 точки
    Точно това си помислих и аз. Хамилтън можеше спокойно да изкара състезанието с тези гуми, които смени на 70% живот и да завърши 1ви или 2-ри. Дори и да му се бяха тотално сринали гумите, щеше да е поне там, където завърши сега...
  30. 0 точки
    Голямо плюене по Макс като е виновен при някой инцидент, а сега малкия джендър като го удари и му провали цялото състезание - няма проблеми... ? WTF Другия пък(Фетел) направи фал старт дето с просто око се видя и пак няма ищо.... ГОЛЯМ СМЯХ ! пп... сега видях че са наказали малкия, което е една лека компенсация, но пак не му прави чест дето направи тая тъпотия !
  31. 0 точки
  32. 0 точки
    - Ти си момичето на мечтите ми! Красива, забавна, нежна ... - Казваш това, само за да спиш с мен, нали? - Ето, и интелект не ти липсва.
  33. 0 точки
    И ти ме подсети за друг стар: Минава котка по двора. -Тая ако ми падне бой, бой, бой - казал садиста. - После, секс, секс, секс - добавил зоофила перверзник. Третия се свил, бил мазохист и казал леко: - Мияуууу, мияуууу!
  34. 0 точки
    Само да кажа, че се обаждах на хората от сайта и от дума на дума разбрах, че правят отстъпка на хора от форума!? Цената е 40 лв за 4л. и пращат с куриер. За да получите тази цена само споменете, че сте от Хонда форума!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...