Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.09.2019 in all areas
-
4 точкиПривет отново. За последният почти месец врътнахме към 1240 километра, та ето нова капчица. Предишните са на стр.7 - пост № 270 / стр.11 - пост № 404 и стр.14 - пост № 531. Може би ако се подредят заедно ще е по-видима промяната? 1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет. 3 Маслен филтър - нещо синьо made in Austria (от Бранко). 4 Общ пробег на автомобила – 171060км. 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7040км. 6 Градско – 2240км (около 77 м/ч) / извънградско -4800км (около 58 м/ч). 7 Средна скорост – градско 30км/ч / извънградско 86км/ч. 8 Сезон на експлоатация – 14.08.2018 – 09.09 2019г. 9 Мото часове – около 135 м/ч. 10 Използвано гориво А-95, приблизително 300л. градско и 380л. извънградско. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 3 км градско (5 мин след гасене) и се е сушила 25 часа на стайна температура. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Без доливане на масло. Ниво по щеката 1/3 над минимума. Няма миризма на бензин. 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Експлоатацията и стилът ми на шофиране са си същите. Надявам се да е в относително добро здраве, понеже му предстоят още няколко извънградски в рамките на месец и може да стигне 8500км и 150м/ч. EDIT: пила (emod).
-
3 точки@Pi6ligara, като ти гледам правописа - грамотен човек си (без ирония). Сигурен съм, че ако искаш можеш да намериш отговори на въпросите си сам във форума, а някои от тях и по няколко пъти. Колегите не внасят лично отношение, най-малкото защото не те познават лично. Просто приеми, че форумът е място, в което си помагаме едни на други, но не и ако някой задава въпроси, на които ще му е и по-лесно, и по-бързо да си отговори сам. Ти ще ги "понаучиш" нещата, сигурен съм, ама тогава дали ще си отделяш от ценното време за новаците, които задават същите (след време за теб - тривиални) въпроси... не съм сигурен. И тук нищо лично - дано да греша. Просто с годините съм виждал доста ентусиазирани хора, чиито ентусиазъм стига само за питане. За да не съм извън темата (то коя е темата вече), за тези лайстни за вратите - за втора генерация не съм виждал да се продават китайчета и надали и има. То дори и тези за трета са с ужасно качество и не пасват добре, ама това е съвсем друга тема.
-
2 точкиВанка, да ти благодаря още веднъж и тук... Със съветите по телефона и колата запали... Благодаря!
-
1 точкаИма ли намеса в ел.инсталация на помпата при монтажа на ГИ - напр. изключване на помпата по време на работа на газ? Има ли включена настройка за прекъсване на подаването на газ и преминаване на бензин при напр. над 4000об/мин.? Въобще хубаво е да се погледнат всички манипулации от страна на ГИ към ел. инсталацията на помпата. Може ли да измериш съпротивлението между захранващите клеми на някоя/всички изгоряла/и помпа/и? Интересно е дали са механично или електрически "умрели"? Ако решиш да дадеш още един шанс на колата, то купи още една употребявана помпа, изключи електрически ГИ и покарай една седмица само на бензин - ако не ти е прекалено скъпо. Може също така да закачиш един волтметър и един амперметър на веригата на помпата и да наблюдаваш какво се случва при каране на бензин и при каране на газ.
-
1 точкаТази сутрин имах същият проблем. Колата на паркинга запали нормално, след около 5 мин. спрях да напомпя едната гума на бензиностанция. Напомпих я, качвам се в колата и изненада... Върти на чекрък двигателя и няма симптоми изобщо да запали. Ползвах жокер "обади се на приятел - fena.bg". Направих, както ми каза махнах клемата на акумулатора за няколко минути, но после зелената лампа продължаваше да мига при подаден стартер... От там пеша до дома и взех другия ключ и.... двигателя пали от раз с него... После най-накрая отидох и на работа. Като паркирах реших да пробвам със стария ключ и пак мига лампата и не пали. Веднага пробвах отново с другия ключ и няма никакъв проблем. Така че проблема не винаги е в имобилайзера, а в самия ключ.
-
1 точкаДоста мистериозен проблем, 4 помпи в такъв кратък период. Единствения проблем да изгори такава помпа е карането с много ниско или никакво ниво на бензина., или просто е дошло време, но не и на 4бр. Ако нещо дава на късо би трябвало бушона да я предпази.
-
1 точкаЩе удържи, но се задъхва . Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия).
-
1 точкаДа се разпиша и аз и малко да живне темата. Б16а2-ек9 бутала,не портната глава,а просто е полирана,skunk2 смукател,4-2-1 изпускател(четворката уж е spoon,двойката е от ек9 б16б). Използвал съм тръба от акорд 2.0тд(вътрешно на 57мм),за сега съм само с крайно гърне,звука не е силен,но гърнето ми е на 50мм външно и трябва да се смени.Бих помолил за мнение относно резонатор и крайно гърне.Крайното гърне бих искал да е от рода на Tanabe medalion(не съм фен на проходните гърнета).Ето и сетъпа ми за сега: И относно фи-тата,само да отбележа,че Spoon b-pipe и Spoon header за стокова ек9 б16б е със вътрешен диам. 60.5мм.Като цялата генерация е със един резонатор и крайно гърне. Надали Японците ще ти праснат такъв диаметър за една торба с пари за няма нищо. Другото което е,че нито една афтърмаркет генерация от големите компании не е на няколко размера. Поздрави.
-
1 точкаПокрай промените и ъпгрейдите мисля, че и това се е оправило.
-
1 точка
-
1 точкаЕдинствения начин да обновиш картите е като си закупиш официален ъпдейт от Бултрако! Проверявах при хора, които само с навигации се занимават, но отговора им е, че този модел няма друга алтернатива! Тъй като е много пари, 6-700 лева, трябва да се дебне кога има промоция и цената е на 50% :)
-
1 точкаИ аз не знам, ама и така не е. Вчера сутрин задаваш въпрос. Десет часа по-късно ти отговарят. След още 6 часа благодариш за отговора. Ако беше отворил компютъра и беше попитал гугл, още вчера, за няколко минутки, щеше да научиш, къде се продават такива лайстни. п.п. Искрено се надявам никнейма ти да не е олицетворение на личността ти. Докато задаваш въпроси в стил бгМама и фейсбук, и отговорите ще са в същия стил. edit: Снощи, точно за 3 минути, през гугл, не през търсачката на форума, намерих и прочетох няколко теми за актуаторите на CR-V. Ако бях отделил още 15мин, да прегледам и следващите страници, сигурно щях да открия точната тема.
-
1 точкаЕто тука може да провериш за въпросната пластмаса, цените са им добри. https://www.megaparts.bg/products/avtochasti/kori-uplutneniya-i-plastmasi?pa_dvigatel=&pa_poziciy-31749495969=&pa_broi-vrati=&pa_marka-avtomobil=13&pa_model-avtomobil=951&productFilterSubmitted=1&viewType=grid&resultsPerPage=40&resultsOrderBy=id-desc&page=1
-
1 точкаБатко.... Хората не пишат , защото Емича ти намекна. Има много писано по описаните проблеми и не им се повтаря , потретва , поентва . Но е по лесно да се пита , от колкото за се търси , разрови и прочете. Пежаците са много масови и това е причината там всеки да пише и дава акъли . Обаче който е запознат и погледне и вижда мноооооого написани глупости. Не се ядосвай , просто потърси.
-
1 точкаhttp://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7o.htm#158753 Тея бушони си ги прегледал предполагам? #13 в коша и виж към които отива в таблото. Тва и 4-те актуатора да ти се скапят....
-
1 точкаНамерих дръжка при едни пловдивчани, които се занимават с едрогабаритни части, преди бях взимал едни oldtimer фарове от там. https://www.avtosklad.bg/дръжка-за-багажник-с-дупка-за-ключалка-за-honda-cr-v-2002-1-2006-10 25 лева и 5 доставка. Иначе пише 34 ама като се логнеш дава друго. Ако по някаква причина не стане ще търся по моргите.
-
1 точкаДаммм средната щипка е най големият зор. И при мен се счупи държача на щипката , но не е проблем. Една по малко не е страшно. Някой на части с черни , не намери ли?
-
1 точкаА, аз се разминах с една счупена пластмаса в средата на кората около една щипка и разбира се с щипки. Заклевам се в тая кола са най-трудно вадещите се щипки на света! Та както казваш за дръжката - поръчвам НОВА НЕОРИГИНАЛНА дръжка, точно щото не знам на кво дередже ще са от морга, а и за фейс не се намират много (с дупка за ключалка). https://www.ebay.co.uk/itm/CAR-DOOR-HANDLE-BLIC-6010-12-046417P/254205410632 Ако стане някой фал с нея вече тук таме се намират и оригинални втора ръка - по морги и в eBay. Та ще съм понабутан леко с тая черната, ама нова оригинална е 90 долара без доставката. @docev каза хубави неща за материала на черните дръжки, сигурно ОЕМ е имал предвид, ама не намерих такива.
-
1 точкаС грешно впечатление си останал, колега, ама айде. За 60 лева 4 литра масло за скоростите и дифа не можеш да намериш, не Хонда масла, ами никакви ... затова колегите питат и се чудят. А и за тубата ще питат, понеже в ръководството си пише кое колко побира. Диференциал - 1 литър Скорости - 1,9 литра Гумите: За размер 215/65/16 има поне 2 пъти повече избор за гуми, отколкото за 215/70/16. Не можеш да ме убедиш в обратното. Иначе можеш да я вдигнеш, ама къде е файдата? На оригиналните джанти как са сложили гума 235 не знам ... Задния джам го отваряш от дистанционното вече, ама от копчето до шофьора не става още, така ли? Иначе с ключа е ясно - на третата пъпка. Ето ти едно ръководство - за бензин е, но нещата по купето и ел. частта трябва да съвпадат: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm За крушките: Пробвал съм да сложа LED на късите. Много яко светят, ама ... отсреща не им е яко. Светодиод в рефлектор трудно, още търся начин да ги сложа без да преча. На дългите - забрави за LED-ове - толкова се разсейва светлината, че късите светят по-добре. Вземи си NightBreaker ако искаш, ама си полирай фаровете ако са зле. Какво остана проблемно по колата?
-
1 точкаЕто я ръчката при 8-ма Сивик. То хубаво са я сложили ама като се счупи механизмът и все тая, че има аварийна дръжка. Тя по-скоро е направена ако откаже централното. Това беше максималният ход като искам да отворя багажната врата. Прибирах се тогава с пълен багажник точно като трябваше да разтоварваме Тук с бормашината и се отвори. Много е неприятен проблемът и те съветвам да си купиш нова дръжка/механизъм. Просто старите и те са същите износени и не се знае кога ще им е следващият път по този начин.
-
1 точкаКората успях да я сваля при затворена врата. Ето това изпадна, баси нелепата пластмаса... Нямаше да мога да бутна лоста през оная дупка. Иначе кората може да се отпори само в тая част, за да се стигне лоста и да се натисне нагоре. В крайна сметка, дръжката се е счупила във вътрешната си част.
-
1 точка
-
1 точкаДръжката е $14-15 по разните сайтове. Провери колко е при официалните представители.
-
0 точки
-
0 точкиМоля заповядайте: 2. Включва се запалването. 3. След това, не по-късно от 6 секунди след запалване, трябва да се натисне копчето за рециркулация. Ако индикатора на рециркулацията е светил до натискане на копчето, е нужно да се натисне 5 пъти, ако не е светил - 6 пъти. Светодиода светва за 2 секунди и след това или угасва , или показва грешките, така както е описано по-горе за кола до 1998 година. p. s. По една или друга причина не съм гледал клипа...
-
0 точкиСмених крушката и почистих контакторите на палачката и за ломента проблема е решен крушката и палачката са леко стопени от лош контакт най-вероятно П.с крушката е осрам
-
0 точкиЧовекът Веднъж попитали Далай Лама какво го изумява най-много от всичко. - Човекът! – отговорил той. – Най-напред жертва своето здраве, за да изкара пари. После харчи тези пари за възстановяване на здравето си. През цялото това време той толкова се безпокои за бъдещето си, че никога не се наслаждава на настоящето. В резултат на това не живее нито в настоящето, нито в бъдещето. Освен това човекът живее така, сякаш никога няма да умре, а умирайки съжалява за това, че не е живял.
-
0 точкиТо пък на тази кола е толкова лесно да смениш антифриз,че си е направо удоволствие.Вярно ако взимаш оригинален е скъпичък,но за 60лв.си спокоен следващите 10 години.Като си спомням на аудитата какво махане на кори и разкачане на маркучи е,тука е направо песен.Даже си поиграх и промих два пъти системата с дестилирана вода преди да налея антифриза.
-
0 точки
-
0 точкиНе веееее, задавай си, каквито искаш въпроси. Извода е - не очаквай някой да седне на компютъра и да търси вместо теб отговора на твоя въпрос, за да ти го поднесе на тепсия във вид на линк. Щом CARPERA не го направи, значи си го загазил. А'е, какво да ти кажа, скапан форум, с недружелюбни хорица.
-
0 точкиБлагодаря, гледал съм ги, ама тя е част от кората. Тая кора в Megaparts е сцепена. Като дойде дръжката ще пиша.
-
0 точкиПредната камера дойде и ето го резултата... VID_20190907_130007_720x1280_20190907153113.mp4
-
0 точкиCarperа, 20 лева са ок на литър, наливно и аз съм взимал такова. Стига с тая тема.
-
0 точкиДнес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?". Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00