Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.09.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Аа, лично е. 6-така е романтичен и ефирен автомобил, предразполагащ към лежерност. Аз си го харесвам и не бих го сменил, но ми се прииска комби. То е по-утилитарен и боеспособен другар, и те провокира да му даваш (и на себе си) жега, и прави живота по-динамичен. Това е генотипът им - 6-така е японската философия за живота, но произвеждан в Англия, докато 7-мака е европейска разработка, но произвеждан в Япония. Шашава работа. Както и да е. Ако някой се колебае кой от 2-та модела да си вземе, нека пробва и двата, и да си прецени според мирогледа. Най-важното условие е човекът от когото я купува да я е почитал. Сегашният собственик на 6-така е по-спокойна натура, но вчера го притискаше времето и не успяхме да си побъбрим, а ето какво ми е писал снощи у фейса: Ако трябва да я сравнявам с твоята: 1. Мотора е по-слаб, но по-икономичен. 2. Автомата не превключва толкова плавно като твоя, но винаги зная на коя предавка съм. 3. Нямам добри спирачки като твоите. Но като седна в нея се чувствам толкова комфортно, сигурно и сякаш е лека като перце. Нямам идея как японеца е постигнал такава ергономия! Направо е удоволствие да се кара!
  2. 0 точки
    Щом нямаш симптоми като накъсване на волана или шумове, според мен рискът би бил в износване на гумените уплътнения. Аз не бих рискувал за една смяна. А сравнението ти с двигателно масло не е коректно, защото едно от неговите основни задължения е да задържа отделените замърсявания от работата на двигателя. Оттам си променя цвета и това не е симптом за намалели качества. Хидравличното масло няма миеща роля. ПС: Това, че от Хонда не са предписали интервал за смяна означава по-скоро, че не се очаква да се сменя докато е гаранционна. Това не означава, че е вечна, както всичко в колата.
  3. 0 точки
    Приемам доброжелателните ви мнения, обаче по тази логика двигателното масло на дизела трябва да се сменя всеки месец, защото ще е потъмняло. Не подценявам мненията ви, само мисля логически и търся рационални обяснения. Bizzito, след като Хонда се слави с прецизното изчисление на системите (сигурно е така), защо не препоръчва смяна на хидравличното масло? Можем да допуснем, че същото прецизно изчисление е показало, че не е необходимо да се сменя.
  4. 0 точки
    Напълно си прав и като сложим убийственият данък и застраховка и става. Едва ли ще е Легенд, живи и здрави догодина ще я мисля. Сега събирам мнения, гледам модели. Ам накрая може да си остана с моя акорд, а на жената някой Аурис бензин 1.33, да е леко на джоба.
  5. 0 точки
    А при мен се оказа от бобина 3 ти ден карам и не е придърпвала,страх ме е да се похваля
  6. 0 точки
    Много страшни са тея ремонти на хондите май Когато правехме основен на сивика на родителите ми (същия мотор d14a8) двама познати ми отказаха, тъй като били правели преди и след затварянето колата харчела и масло и вода. Радвам се че споделиха опита си но накрая направихме ремонта при близък на родителите ми, който не беше чувал такива неща и не го беше страх от тези мотори Та като финал, след сегменти, гарнитури и гумички клапани (без шлайфане) колта си стана чук и спря да гори масло. Жалко че един избута майка от пътя и тотализира колата, но пък сега имам читав мотор за продаване. Като съвет и аз бих казал да смениш майстора, тъй като изгоряло масло в по-големи количества няма как да не пуши. Ако ти се сменя мотор свиркай
  7. 0 точки
    Моето скромно мнение е, че промяната в цвета означва и промяна на характеристиките на течността. Хонда се слави с прецизното изчисление на системите, затова и много от частите трябва да са оригинални. И както казах хидравличния маркуч е слабо място, затова според мен това може да допринесе за повреда. Само мнение.
  8. 0 точки
    Новата е бистра като олио. Ето статия с снимки http://typeaccord.co.uk/forum/topic/6144-7th-gen-power-steering-fluid-change/ При теб поради факта че е много черна новата ще стане и тя за броени км. За да постигнеш някъква чистота ти трябва промивка и много добре измиване на казанчето.
  9. 0 точки
    Намерих букса в АлиЕкспрес и поръчах. Това за сведение, ако някой има нужда. 10 парчета за 15 лева с доставката
  10. 0 точки
    Смених свещите и всичко е ОК. Не е от газта или бобина. Старите бяха NGK Made in EU (France). Сега съм с V-Power NGK Made in USA https://www.ebay.com/itm/8-Plugs-NGK-SPARK-PLUGS-BKR6E-11-2756-V-POWER/401731006628?epid=1027254067&hash=item5d8908b0a4:g:5n8AAOSw3bJcjXUz
  11. 0 точки
    +1 за 6 ти номер! (нищо лично )
  12. 0 точки
    С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :)
  13. 0 точки
    Както казва Бранко - аз съм "любимият му бета тестер". Дори и той не помни какъв микс наля в мойто 2.4, но за сега врЪви. :)
  14. 0 точки
    Добавям едно интересно видео, завършващо с лабораторен тест - какво би се случило ако смесим 10 различни масла, синтетични, хидрокрек, различни вискозитети, марки и караме 4000-5000 мили (7000-8000км) с тях (стар V6 с 225 000 мили / 360 000км). Накратко: нищо... лабораторния тест дори показва, че и двете (евтино синтетично Amazon Basics и сместа от 10 масла) след 4-5 хиляди мили са имали още ресурс. За мен ключово е, че човека сменя през 4000-5000 мили, нищо, че ги прави за 6 седмици. Видеото няма за идея да предложи, че е ок да караме с микс от каквото ни попадне в мазето, а че ако трябва да долеем с друг тип масло / марка / вискозитет, едва ли ще има проблем. Най-добре да долеем с масло, което поне отговаря на изискванията на производителя, но най-важното е да сменяме навреме (година или 5-10 хиляди км според това какво масло и как караме).
  15. 0 точки
    Съботно утро. Семейство закусва в кухнята. По едно време на мама и татко им се приискало, намигнали си и мама казала: -Нещо не съм гладна, изгубих апетит-и се качва в спалнята на горния етаж. Таткото бързо си доял закуската и бегом и той там. Децата не разбрали какво става и баткото казал на малкия да отиде и да види каква е работата. Качил се малкият, след малко се връща на скорост и започва бързо да яде закуската. Баткото го пита: -Какво видя, защо така бързо ядеш? -Горе тате чука в задника този, който не си изяде закуската.
  16. 0 точки
    Рядко пиша тук, но "жив е той - жив е и нищо му няма". Докато живея с тая мисъл, а времето си тече (вече 47 месеца сме заедно), се натрупаха дреболии за козметичен ремонт, та се наложи да правим фейс лифт на фейса. :) У наше село на калпазаните много им аресва като видят хубава кола да се отъркат в нея. :( През отпуската вместо да идем да се гъчкаме в "голямата супа", пообиколихме родата, видяхме се с приятели, а комбито попадна при един от тях и той му "извади пистолета". Естествено - няма как да стане като ново, но което бе много дразнещо и лесните за отстраняване дреболии бяха оправени. Другото ще впишем в графата неизбежна патина от годините. Основното бе избилата ръжда по веждата на заден ляв калник, ошмулената предна броня и малко от задната. По калника оперативно бе отстранен тумора, а на другите места се мина само с боя и съответните етапи преди нея. Работено е локално, боядисвано частично и лакиране + полиране, така че да не си личи интервенцията. Най се опасявах именно от разлика в цвета, но приятелчето изработи шедьовър в областта и съм доволен, а на него благодарен за тоя "мастърпийс"! Не знам до колко си личат демиджите и взетите мерки по снимките, но на живо си е непокътнато - все едно ги е нямало. Свалената броня показа че продавачът на колата не ме е излъгал и ударът отпред наистина е бил лек, понеже нямаше криво и заварявано по предницата, бронята не беше цепена и лепена от към гърба, а следите издаващи колизията са само по леко смачканото казанче за чистачките. Та гледам сия, ползвам си я и знам че докато е при мен, ще е в почитаемо състояние, па който я наследи, да ме поменува с добро. Апропо, в понеделник ще си видя старият Акорд 6 (от началото на темата), чиито нов собственик ми стана френд и си го тачи, а от време на време ми дава по 1 кръгче. :)
  17. 0 точки
    Има начин да го накараш да говори на български дори може на ккъвто искаш език. Съвсем сериозно Забавния начин: Намираш някоя готина кака с много приятен и хубав глас, дали ще й платиш за услугата или не това си е между вас :), после даваш да прочете всички команди, които са на англииски от DVD навигационния диск, правиш хубав запис и записваш всяка реплика, както са изписани файловете на наглиисйки и трябва да са със същото разширение, правиш ново копие, презаписваш папката за наглийски с бг аудиото, но с английските имена на файловете, защото системата ще ги търси на английски изписани. Така подготвения пакет се изпича на DVD-DL, пре-инсталираш в колата, (преинстал се прави, като на работещ двигател се натиска MENU + MAP + CANCEL, после се влиза в скритото меню което ще с епокаже и някъде вътре имаше опция DOWNLOAD, това е да свали наново диска с каратата демек пре-инстал), след това ако колата е настроена да работи на англииски автоматично ще ти пусне и английските аудио съобщение, но ти вече ще си ги презаписал с бг аудио Незабвания начин е да намериш подобни команди от преведени навигации и да ги презапишеш Това е
  18. 0 точки
    Смехът продължава. Вчера въпросната колежка на жената черпила, понеже си купили по-нова кола. Мойта я питала за марка и оная казала - Мазда, а на въпроса - да не е 323, получила отговор - Аа, не, от онея сивите. Някои вицове ги измислят автори, но има и такива дето животът ги ражда поради свещенната си простота.
  19. 0 точки
    Не е виц, а реална случка от днес. Колежка на жената я питала каква кола имаме и получила отговор - Хонда. Последвал въпрос: Това някакъв Хюндай ли е? Кво нещо е да караш престижна, но непопулярна в БГ марка. :)
  20. 0 точки
    – Жоре, 'що те е блокирала Ленчето, бе? – Написала статус „Липсва ми уют"... и аз коментирах : "Ленче, къде си сложила ударението, ма?"
  21. 0 точки
    Гръцки студент в БГ, излиза от изпит. Негов приятел го среща и го пита: - Как мина? Взе ли го? - Ами, цкъцака ни цицките...
  22. 0 точки
    Извинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    За всички, които ще карат на писта това лято.
  25. 0 точки
    Хрв 105 коня е в коша, на 125 е в кошницата в резервоара.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...