Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.07.2019 in all areas
-
2 точкиНяма майстор там.Вече правих няколко двигателя от региона.Хората са ходили по мъките...
-
1 точкаСпоред мен биоетанола ще е последното нещо, което ще повреди един двигател, на фона на останалите боклуци в горивата ни. Я някой обикновен човек, да намери (подобна на горната, за Сaксa информация), за горивата на рафинерияTа до Бургас. A държат монопола, май...
-
1 точкаТи реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш.
-
1 точкаВашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Най-долу в таблицата са моделите.Ако таблицата не е попълнена за вашия модел/двигател ми пишете на лично съобщение. Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386
-
1 точка
-
1 точкаТо и акумулатор не се сваля така.Сваля му се масата а не плюса,а ако се наложи да се разкачи и плюса пак първо масата и тогава плюса.Поставянето по обратен ред,първо плюса и после минуса.Следващият път колега ако пак ти пречи плюса разкачи първо минуса,иначе пак ще препрограмираш ключове.
-
1 точка
-
1 точкаПоради битов инцидент с друга хонда (хвърлен камък от косачката) се счупи задния десен прозорец на ЦР-В-то. След като издирих същия оригинално тониран в черно такъв от кола на части, реших да се пробвам да го сменя сам. Пускам това ръководство, къде да е полезно на някой в същата нужда, къде да си припомня, ако след време ми се наложи пак. Почти всичките си коли ми се е налагало да разглобя през годините, но на тази ми се видя най-неудобно досега, най-вече заради захващането на жилата й, както и пипкавото сваляне на капачката зад дръжката. 1. Сваляне на кората. Свалете с издърпване пластмасовата вътрешна капачка на триъгълния фикс в края на вратата. Кората се държи от пет винта, от които: Два, скрити зад декоративно капаче зад вътрешната дръжка за отваряне, един - скрит под ръкохватката за затваряне: И два сркити под и над диагоналната дръжка: След което кората може да започне да се дърпа за да бъде отделена от вратата от долната й страна. Важно: При мен част от белите кръгли щипки останаха върху вратата. Те трябва да се извадят от нея и да бъдат поставени върху кората, за да не се забравят. Разкачането на жилата на дръжката и заключалката на вече отлепената кора са супер пипкави и налагат свалянето първо на пластмасовите им водачи. След като се отделят те, както и буксата за бутона, кората е напълно свободна. 2. Подготовка. Почистете внимателно парчетата стъкла навсякъде от вратата и уплътненията. За самото почистване на дъното на вратата е най-добре да се свали високоговорителя и да се използва дупката му. След тази стъпка, свържете отново буксата на кората, за да свалите държачите на счупеното стъкло до почти най-долното им положение. Почти, защото във вратата долу се вижда една малка дупка, където трябва да остане болта на единия от тях, като той може да бъде достъпен единствено от там. Първото почистване беше за да може механизмът да се движи с минимум стъкла върху него. За съжаление при мен все още имаше такива. След свалянето на държачите е напълно вероятно да паднат още от тях. Старите държачи: Отново почистване. На 30% сме готови. 3. Поставяне на стъклото. След сума изгледани клипчета как пъхат стъклата вертикално и ги извъртат във вратата, аз не можах да се справя така. Затова махнах хромираната външна лайстна (в нея също имаше стъкла) и задния водач на стъклото и цялото гумено уплътнение, което стои в него и служи за канал на стъклото. Водачът се държи от един винт под извивката за калника и два други винта при триъгълния фикс. Тогава се освободи доста повече място и успях да вкарам стъклото, поставено в нормалната си позиция откъм външната страна на вратата. На първата снимка по-долу съм показал свалените лайстна и уплътнение. След като сте поставили стъклото поставете обратно металния водач с гуменото уплътнение в него, като уплътнението трябва да се нахлузи около стъклото, което после ще стои в него и закрепете държачите на стъклото. На 60% сме готови. 4. Монтиране на кората в обратен ред. Не забравяйте първо да тествате дали всичко работи нормално, преди да сте започнали поставянето на кората. Без свързана букса на вратата, стъклото не може да бъде свалено дори и от панела при шофьора. 5. Краен резулат Като за първи път, на мен ми отне около три часа. Най-много време изгубих при опитите си да вкарам стъклото, преди да се усетя, че трябва да сваля водача и гуменото уплътнение по канта на вратата. Успех и дано не ви се налага!
-
1 точкаНаклона на пътя включен ли е в задачата. Няма начин за 300+ км километрите изкачване да са равни на километрите спускане. Затова разход гориво се изчислява на даден участък отиване и връщане. Пак няма да е абсолютно точно, защото трябва да се отчете и интензивността на трафика (задръствания), климатичните условия, качество на газта, и не на последно място факирските газ-станции пълнещи 45л газ в 40-литрова бутилка. Това последното, ако не зареждаш винаги на една и съща, доверена станция (на дълъг път е невъзможно да се случи).
-
1 точкаОтговор от Honda UK на въпрос за позволените вискозитети на маслото за i-DTEC двигателите. С това предлагам може да се приключи мантрата, че 5W-30 е грешен вискозитет за тези двигатели.
-
0 точкиЕдин съществен момент/есенция/! Редбул работят с Хонда. макларън работят с никой, само плюваха. А алонсо се оказа слабак, пред шуми е мишчица!
-
0 точкиПо какво се различават готвачите и педалите? - Ами готвачите бъркат днешната манджа! - А пИдалите вчерашната!😅 Да мЪ прощават модераторите, ама нема по смотани емотикони от сегашните. Голем срам берете да знаете и подигравки!
-
0 точкиВ Сряда в 8 вечерта на Историческия музей пак ще се видим. Който може да заповяда!
-
0 точкиВсички масла по АСЕА А5/В5, които съм виждал са със API SL. По-високо съдържание на цинк и фосфор за по-малко износване. Особено на веригата и разпределителните валове, според мен. За K24A3 - Ravenol SSV 0W30 или RAVENOL FDS 5W-30. Може да пробваш и Шел-а като по-бюджетен вариант.
-
0 точкиДа напиша, че смених пружините преди месец! Много съм доволен и колата е много по-стабилна вече в завой. Усеща се коренна разлика и съм доволен. Като цяло трябва да знаете, че не се вдигна и остана колкото си беше реално. Момента, който мразех и исках да избегна вече го няма- туба с вода и 20-30 кг багаж+две деца и задницата е паднала с 10 см. Вече го няма този момент! Реално проблема е в омекването на пружините. Новите /Каяба/ не можех и да ги огъна, а старите си ги свивах на ръка и крак помалко. Така, че подложки, гъдели- не си заслужава. Ако някой иска стари пружини, подарявам ги!
-
0 точкиЕйй.. много бързате,сигурно правите вече залози . Така като гледам, Тото си е подредил най добре нещата.
-
0 точкиПравилното решение е да подариш това ,което ти е останало на някой приятел да се мъчи с него.Това ,което си намислил е абсурд.
-
0 точки
-
0 точкиТежки думи за бедното Харви... Какъв е проблема в края на краищата ,че от интимния ви разговор нищо не се разбира. Харвито е проста кола и диагностиката е елементарна,но все пак трябва да имаш някакви техн. възможности...
-
0 точкиАз съм със същата червена емблема като от клипа. Поставя се върху старата олющена емблема. Това двойно залепващо тиксо не държи. Наложи се след два дена да я залепя със силикон и сега вече втора година няма проблем. Емблемата я купих и аз от посочения от колегата линк.
-
0 точкиПрепоръчания от @JunkieXL сервиз няма нищо общо с този Стефанов от списъка. Последните 2 пъти личната ми кола е правена в Ягодово. Доволен съм, работят добре хората, но много се чака за дата и е далече. С ДЗИ работят, но с Булстрад, не.. както е видно и с на колегата застрахователя също.
-
0 точкиЕехее, тя е страхотна! Честито и от мен! Да те радва много безаварийни километри!
-
0 точкиНяма да смогва според мене. Моя е за 140kW - BRC и като я "изпържа", минаваше на бензин. Отидох в сервиза и ми пуснаха и бензин във високите - вече няма проблем. Но определено изпарителя не смогва, макар че е до 140kW, а и колата е 140kW...
-
0 точкиНикой нищо не те обвинява но като си купиш Хонда първото за което се научаваш е регулиране на клапани,това е много важно за двигателя и неговата динамика. Искаш да намериш проблема ами ето го казваш 5 години е при теб и никога не е правено регулиране на клапани особенно когато си и сложил газ това е много ,така и не каза колко хиляди км са това. Няма значение не тарси нищо друго да оправяш докато не регулираш клапаните ако вече не е късно и не са се вкопали в леглата. Който и подраздел за модел Хонда да отвориш тук в форума ще намериш тема за регулиране на клапаните. Сам каза които си кара колата сам си я поддържа,едно подържано Харви лети и няма никакви проблеми. Карал съм доста дизели имах проблеми сега с Хондата никакви е да предните ги поддържаха майстори а Хондата аз. На твое място аз бих ги регулирал в следващите дни защото е важно. Да важно е да сме живи и здрави, На комшията Харвито върви много голяма мъка беше докато склони да изхвърли наливното масло което му наливаха в приятелски сервиз което било най доброто,и започне да кара справилното масло,и още някой други процедури за които в приятелския сервиз му казваха там не се бута и сменя нищо течностите са вечни.
-
0 точкиВ тролея мъж казва на непозната жена: – Ще ви дам 10 кинта, ако си вдигнете полата над коленете. Тя отвръща: – Ако ми дадете 20, ще ви покажа къде ме оперираха от апандисит! Мъжът бързо подава 20 лева. – Еееей в оная болница! – показва му с пръстче жената през прозореца.
-
0 точки
-
0 точкиДокторе,много съм зле! Когато си изпия кафето, изяждам чашата и оставям само дръжката. Ма ти вярно не си добре,та дръжката е най вкусна!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00