Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.07.2019 in all areas
-
2 точкиАз залагам на гумичките . dragob за къде ги тея 600 ? или за 4 литра до смяна са достатъчни.?
-
2 точкиНаклона на пътя включен ли е в задачата. Няма начин за 300+ км километрите изкачване да са равни на километрите спускане. Затова разход гориво се изчислява на даден участък отиване и връщане. Пак няма да е абсолютно точно, защото трябва да се отчете и интензивността на трафика (задръствания), климатичните условия, качество на газта, и не на последно място факирските газ-станции пълнещи 45л газ в 40-литрова бутилка. Това последното, ако не зареждаш винаги на една и съща, доверена станция (на дълъг път е невъзможно да се случи).
-
2 точки@Radocan Най-вероятно борави неправилно с дистанционното. Не прочетох някой да му е казал,че за да свали стъклата се натиска веднъж бутона за отключване,след което пак се натиска и задържа същия бутон. С бутона за заключване се вдигат по същия начин. А в жапката имаш един бутон "on/off" с които се заключва багажника. При off багажника може да се отвори само от бутона при шофьорската врата,от дистанционното или бутона ма самия багажник не може. Тъпия бутон прилича на бутон за плафона в жапката и като нищо ще го прецъкаш мислейки си че е за плафона и ще има да пцуваш после ,че "багажника се е развалил"
-
2 точкиВ никакъв случай не махайте егр-а. Това е устройство , което е там, за да намалява емисиите наречени азотни оксиди. Те са канцерогенни. В България сме в информационно затъмнение и сме простаци , обаче има проучвания в много нормални държави, които научно са доказали,че от вредни емисии умират стотици хиляди хора годишно. Тук не говоря за предположения , а за факти. В някои държави , ако колата не минава емисии, не я пускат в движение, а ако някой направи нещо с устройствата за намаляване на емисиите се счита за престъпник и може да бъде съден . Ако сте отговорен поне малко , помислете си хубаво преди да махнете. Както искате го приемете това изказване.
-
1 точкаАко колата няма ръжди си струва всеки лев за качествен ремонт! Пак казвам - качествен ремонт! После тая кола ще те вози докато изгние. Щото на съвременните таралясници и ремонт двигателя не може да им се направи... Кой каквото карал до 150 - 200 хил. км. - карал. После идват тук като втора употреба, продават ги за една торба пари, а от тях става само суровина за "Стомана" - Перник! Подържайте си старите коли и те ще ви слушат вярно! По-добре 600 - 1000лв. за ремонт, отколкото 6000 - 10000 лв. за втора употреба - скрап! Че после още една торба за невъзможни ремонти...
-
1 точкаКаквото и масло да сложиш ще го гори.това е истината.едното по малко, другото повече,но ще гори.може би не ти е мерил цилиндрите или не е наредил сегментите как трябва ,но нещо не е направил как трябва този който ти е правил последния ремонт на двг .помежду другото и моята гори горе долу толкова масло .мислих,мислих и накрая измислих без основен ремонт ,сума около 600 лева.за кола 1998 не си струва.слагам по евтино масло 5w 30 и проверявам и наливам по често.направи си сметка с доливане колко излиза и с ремонт?
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, От 2,5г. вече имам Легенда KB1 и съм много доволен, обаче ми врътна гаден номер - "хвърли котва" на връщане от Гърция до Неа Моданя на първия ръкав. Както си карам леко и придърпа - чек на дисплея и мигащ с лампичката, после CMBS и SH-AWD. Колата вървеше, ама на 5 цилиндъра, но реших да не я мъча - оставих я на една бензиностанция и се прибрах с автобус (добре, че не бях със семейството). На другата седмица отидох с приятелче майстор с бобина втора ръка и свещи - оказа се бобина на първи цилиндър и лесно се смени, че е отпред. Така или иначе вече смених с нови всички бобини и свещи (старите свещи бяха на 40хкм) с нови NGK и колата се успа в ниските обороти, че още една от бобините се оказала пред фалит Поста ми е информативен и рекламен: 1. Намерете си по една резрвна бобина и си я носете за резерв или направо си ги сменяйте като консуматив периодично всички, защото майсторчето ми каза, че на тези бензинови шестаци, понеже вдигат висока температура и бобините са над свеща, работят при неблагоприятен режим - и той каза, че феновете на бензинови щестаци, осмаци, десетаци си ги знаели и винаги си носели резерв - при Ауди пукали като пуканки... 2. Така или иначе останах с 4 излишни втора ръка, оригинални HITACHI и ако някой иска да се подсигури - продавам по 50 кинта бройката. 0889693931 - Владо
-
1 точка
-
1 точкаЦената на егр клапан не е такава, a доста по-надолу. За филтър за твърди частици, може би е в хиляди. Освен това , тази част и охлаждащият път подлежат на чистене, а и споменахте ,че колата си върви нормално, така че не знам защо се вкарвате в излишен филм.
-
1 точка@Pavel_Pavlov Бих отговорил на въпросите ти така: Да приемем, че производителя казва, че при "нормален" режим на експлоатация, маслото се сменя на 10 000 км. Обикновено за средна скорост при нормален режим на експлоатация се приема такава, която е по-голяма от (или около) 40 км/ч. 10 000 км / 40 км/ч = 250 "моточаса" -> това е ресурса на маслото в часове. Тази цифра е в унисон с коментарите по маслените форуми за среден ресурс на едно масло (грубо казано!). При средна скорост на градска експлоатация = 25 км/ч се получава това: 250 м.ч. * 25 км/ч = 6250 км ресурс на маслото в километри. Сметката е тъпа (чисто математическа), но пасва на логиката и ресурса на маслата, виден от UOAнализите. П.С. В случая приемаме, че "моточасовете" са равни на "астрономически часове работа на мотора". Частен случай, който обаче е реално осъществим при определени условия на експлоатация на мотора.
-
1 точкаПознати трикове!Първо вдигат цените нереално,след това пускат зарибявката 30,че и повече % и чакат за шаран,с хубавата доставка от 20лв. Отиде кяра...!
-
1 точкахм... сигурно стават и за отслабване, ако ги пиеш... ъъъъ... не знам какво един нормален човек може да каже за тия двамата с баща му ( проф. Христо Мермерски) ... издаваха някакви книги за здравословно хранене. Правеха хапчета по едно време, от тия магичните дето се отслабва от тях... сега са на масла за двигатели с вътрешно горене. Ами развиват се хората... ето едно интервю: https://www.bloombergtv.bg/video/yonko-mermerski-za-zamarsyavaneto-ot-elektromobilite-i-kolite-s-dvigateli-s-vatreshno-gorene Доста неща , които каза ,са верни между другото. Идеална среда за въвеждане на новия продукт ми се струва... хехе
-
0 точки
-
0 точкиАми нали за това е форумът! Има и тема за доверени сервизи и майстори. Четеш, искаш съвет за кадърен майстор в твоя регион и т.н. Тук сме, за да си помагаме все пак... А не... закарх си колата някъде и сега какво да правя...? Пепоръчвам ти да закараш колата където би трябвало, пък да видим дали ще гори масло...
-
0 точкиАйде към цялата схема с мото часовете на колите добавете в схемата и ск.кутия и всичко ще се обърка тотално.
-
0 точкиИмах предвид, че писах конкретно за масла 5W30 със спецификация ILSAC GF-5, понеже тях коментирахме. За тях писах 150 м.ч. на бензин и 200 м.ч. на LPG. Както споменах, те са mid SAPS и със среден TBN. Също така повечето от тях са на "хидрокрек" - базово масло. Маслата със спецификация по ACEA A3/B4 ( пълната синтетика обаче) и ACEA A5/B5 са Full SAPS и висок TBN. Което обуславя и по-голям ресурс от диспергиращи свойства. От лаб. анализите се вижда, че те могат да изкарат 8 - 10 хил. км. и/или 250 м.ч. на бензин. Това исках да кажа по-горе в дискусията.
-
0 точки
-
0 точкиМалките детайли имат значение! 1.Почистване на накрайниците на ауспусите. Най-накрая си личи от далеч ,че съм с два ауспуха. Почистих ги с обезмаслител (жълтата туба от снимките),гъби за чинии ,кече и изплакване с вода накрая. Турка се с абразивната част на гъбата за чинии. 2. Почистване на коланите,тавана и част от мокета с меката част на гъба за чинии. Коланите може да се издърпат и да се затистнат с вратите или да се издърпат и да им сложите за контра "свинска опашка","стяжка","миша опашка","кейбъл тайс" - както му казвате там хаха Изпрах ги с розовия препарат от снимките. Тавана изчистих (където имаше заклепано) пак с него и меката част на гъба за чинии. Сипва се концентрат върху гъбата и забърсвате.Няма никаква опасност да се префака нещо Същото направих и с заклепаните места по мокета. 3. Смяна на кожата на скоростния лост
-
0 точкиЕГР е сменен с работещ. Стария беше блокирал и не се затваряше напълно. Всмукателните пътища са почистени. Резултатът от чистенето беше осезаем и то доста. Кулерът съм го свалял и прегледал дали има масло в него. (Нямаше). Следващатавероятнос беше с потинциометъра на газта. Свалих от друга кола,ефект никакъв. Вероятностите останаха 2. Или не правилно работещ ЕГР или запекла променлива геометрия на турбото. Но в Плевен няма диагностика за хонда и няма как да я закача да се види дали ЕГР работи коректно и турбината колко надува. Та ако има някой който може да удари рамо из региона да свирка.
-
0 точкиТука си прав! Не се бях замислил... Заредих на обяд в 12.30ч., и на слънце беше към 40 градуса. При един и същи стил на каране на отиване ми остана от горивото около 7-8 литра, а на прибиране свърши преди да съм стигнал.
-
0 точкиПрочетох другата ти тема - "Моля за съвет - харчи масло" (ТУК). Не мисля, че проблемът е в маслото. Сменил си няколко масла, а промяна няма никаква. Моят съвет е да установиш какъв е проблемът с мотора ти. Ще помоля в тази тема да не се коментира техническото състояние на мотора на колегата Nepredvidim. За съвети относно мотора - ползвайте другата му тема (дал съм линк по-горе). Тук може да му предложите всякакъв съвет за избор на масло, но само това .
-
0 точкиОтносно моточасовете при електрокарите на една определена марка, се броят по следния начин - включено ли му е захранването и има ли човече на седалката, брояча започва да върти. Човечето може само да седи и да си чопли носа, но брояча на часовете върти. Един моточас се приравнява като 40 км за час на автомобил.
-
0 точки
-
0 точкиНеобходимо е да отбележа нещо важно (без да претендирам задълбочено познание по материята) 1-ин моточас не е равен на 1-ин астрономически час, каквато е нашата обща нагласа за възприемане на тази "мерна единица". Това наше разбиране (1 м.ч. = 1 астр. ч.) е повлияно и формирано от множеството анализи и коментари в oil-club.ru, приравняващи (или поне създаващи илюзията за приравняване) астрономическите часове на моточасовете. Реалността обаче не е такава. 1-ин моточас не е "фиксирана времева единица", а се променя в зависимост от натоварването на двигателя (неговия режим на работа). Тази "мерна единица" (моточас) е създадена, за да може най-обективно да се отчитат различните режими на работа и натоварване на мотора. При селскостопанската техника (трактори, комбайни, др.), мотокарите и др. индустриални машини моточасовникът обикновено е свързан с вала на двигателя -> колкото по-големи са оборотите на мотора, толкова по-кратък е 1-ин моточас (по-бързо изминава), респ. колкото по-малки са оборотите, толкова по-бавно тече 1-ин моточас. Има и различни начини за изчисление на моточасовете (в зависимост от номиналните обороти; мощност и др.). При съвременните автомобили бордкомпютърът следи и отчита редица параметри при експлоатацията на мотора и показва само крайната и разбираема за потребителя информация за изтичане на ресурса на маслото (т.н. Oil Life Monitoring (OLM) системи). Ето и един линк към тема в OffRoad-Bulgaria, където има няколко добри поста по темата (моля четете цялата тема; информацията е разпръсната сред офф топика) - КЛИК Ако някой има по-професионални познания по въпроса с "истинския моточас", ще бъде чудесно да ги сподели .
-
0 точкиЗдравей Чавдар, Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1бр. х 4L /туба/ Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Sonax Xtreme Wheel Cleaner PLUS incl. wheel sponge 500 ml - 1бр. Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-felgenreiniger-plus-inkl-felgenschwamm-500-ml.html Стойност на поръчката: (25.96+10,30)*0,95*1,9675 = 67.77лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Чрез куриер */както предишният път/ Благодаря и поздрави! 🙂
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, Чавдаре , Бих искал да се включа със следното: Вид и количество: AMSOIL XL 5W-20 Synthetic Motor Oil -> 1 x 3.785L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil -> 1 х 0.946 L + 1 x 3,785L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html Стойност на поръчката: (29,49 + 29.49 + 7,95)*0,95*1,9675 = 126 лв. Начин на плащане: Вече е нареден превод (чрез EASY PAY) по сметката ти в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Поздрави и Благодаря!
-
0 точки
-
0 точкиОще не е новина, но вина все някой има. https://www.drive.ru/news/honda/5d1ca007ec05c4ef0c000020.html
-
0 точкиЗдравей Чавдар, ако може да се включа в поръчката с: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html#product-selection-name Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 - 1 х 5л.; Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1 х 4 л.; Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L - 3 х 0.946 л. Стойност на поръчката: (49,95+25.96+12.99*3)*0,95*1,9675=214,72 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила Лек ден!
-
0 точкиЕто ти разликата. Заради автоматика моят К24А3 при 100км/ч работи на 2100 об/мин. Ако го движа с 90 е под 2-те хилки и е в икономичния стейдж, та харчи 5 на 100, но това е само при равномерно праволинейно движение. Поискаш ли му демараж - плащаш си. :)
-
0 точкиКолега доста е писано тук за ментета гумички а според мен и прегряването ти е било леко т. е. само за гарнитура след като не ти е горила масло. Аз карам само с 10w40.
-
0 точкиПри покупката на автомобил (хонда джаз) трябва да се гледат няколко неща - От къде е внесен, има ли някаква сервизна история, състояние като цяло, окомплектован ли е или има липси, фрапиращи разлики в цвета, криви фуги и линии, Неправилно износени гуми, течове по мотора и гнило. Рапидки, силикон или други цигании. После не е зле да се чуе как работи на студено и като затопли. Задължителна проба на скоростите до колкото е възможно. В никакъв случай колата да не е с газова уредба поставяна в чужбина! По възможност да са налични двата оригинални ключа и фабричните стелки. Знаете, че преди фейса радиото дефектира много често. Фаровете матират и волана се износва по-бързо. При подаване на контакт, трябва да светнат почти всички лампи на таблото. След запалване би трябвало да изгаснат :-) Това е Хонда и ако е в кондиция е редно нищо да не свети, освен индикатора показващ че е още студена. Знаете, че тези коли имат апетит към ръжда, проблеми с ЕГР клапана, около 250-300 х . км. започва да се чува веригата, при ръчните скорости си шумят лагерчетата на първичният вал, понякога се вадят механизмите на чистачките от моторчето, загнива обшивката на задното гърне, прекъсва поради не смяна на свещи, бубини или бензинов филтър. Също така, но не винаги има проблеми със стъкло повдигача на шоф. стъкло. В багажника се пълни с вода и рядкост да е суха и да не тече. Люпят се основите на огледалата и често халогенните фарове са спукани, защото стъклото е много тънко. Колата е мека в пътя и по завоите се накланя. За кубатурата си е мъртво родена. Демек, подаваш газ когато ти трябва и нищо не се случва. Труп :-) Иначе е икономична, маневрена, има най-голям обем и място за багаж в своя клас и като цяло е евтина за обслужване и поддръжка. Моят съвет е по възможност да НЕ си купувате регистрирана и карана кола в България!!! Всички знаем какви са ни пътищата, горивата, маслата, частите и културата на превантивното влизане в сервиза. Почти винаги се чака нещо да извие на умряло и тогава се сещаме да я закараме на чичо доктор. Те и докторите са едни, ама има и изключения :-) Та като цяло, хонда джаз е бюджетен автомобил за не претенциозни хора. Ако искате да върви и да стъпва хубаво на пътя - Сивик! При оглед, си водете майстор дето да отбира от хонда. Не се хващайте за дребни козметични забележки, че те се оправят и не са на-важното. В крайна сметка ще карате колата, а не боята. Кола се купува когато имате парите в джоба и знаете какво точно искате. Простирайте се финансово според чергата си! Винаги гледайте да имате пари на страна, защото със сигурност ще са ви необходими след закупуването на автомобил втора ръка. Дръжте се сериозно и се пазарете само ако искате да купувате. Питайте за всичко, но не ставайте досадни. Не ръчкайте и не цапайте интериора. За мен обидно и несериозно e пазаренето по телефона! (По Еконт ли ще ви я изпратят?) Изказвания от сорта - Абе, харесах си една кола на обява ама ще я гледам след .................. седмици или месец. (Ако е читава и на добра цена няма теб да чака!) Или - Бе, неам ги тея пари ма що да не ходя на огледи? (Губене на време и празни приказки до зори!) А любимото ми е -Ти ми я запази за след месец, че тогава ще ми отпуснат кредита :-) (Ми защо не дойде след месац, като си турил кеша в джоба?) Като се обадите на обява и след като поздравите, чуйте от другата страна как ще ви отговорят. Ако е ръмжене-мучене и на елементарни въпроси отговарят със сумтене, ясно е каква ще е колата и сделката. Но, ако човека си е нормален и разговора потръгне, задължително се опитайте да разберете колкото се може повече за конкретният автомобил. Запомнете какво е казал, за да може да го сверите на живо по време на огледа. Всичко останало си е чиста проба късмет! П.С. Успех :-)
-
0 точкиПарт номер K&N 33-2342. Върви с кит за почистване и смазване ползван 2 пъти. Цена 49 лв. Гр. Сливен. тел. О886374888
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00