Jump to content

Honda_3355

Фен
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Honda_3355

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7gen.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

161 profile views
  1. Колега не каза как се справи. Къде намери буксите. Имаше ли ги в колата? Утре ще купя кола с кожен салон и мисля да го прехвърля на моята. Та ако може да споделиш. Също така някой ако знае с навигацията как става ще е супер. Знам само че трябва да е фейслифтова.
  2. Здравейте колеги. Преди 2 седмици пътувайки за англия и колата започва да изключва от 5та скорост. Основно го прави по изкачване на баир в по ниски обороти. Прегледах тампони на двигател и са добре. Жилата също ги ревизирах. Мислих че е някой от тампоните откъм шофьорската страна. Но никой от 2та не е скъсан. Сториха ми се меки,но след оглед на разглобена такава бяха същите. Когато го подпра с пръст. С почти никакво усилие проблеми няма. Масло има. Не знам на колко километри е. Въпреки че ме съмнява да е от него. Помагайте че след няколко дни пак ще тръгвам към Англия. Благодаря!
  3. Две от дюзите са сменени преди да я купя. Били тръгнали по думите на майстора който я е правил. В крайна сметка се е оказал ЕГР и са сменили и него. Та ме съмнява да са дюзите.
  4. А такаа. Заформя се сбирка май. 😁😁😁
  5. Първата по става. Втората е страшна базовица. Няма автопилот,джанти,кожа, премиум саунд.
  6. Не отговарям на критерия. Моят е дизелов. 😁😁😁
  7. Звъннах. Разбрахме се за понеделник. Каза че има делфи. Повечето пъти е влизало в хонди. Благодаря.
  8. ЕГР е сменен с работещ. Стария беше блокирал и не се затваряше напълно. Всмукателните пътища са почистени. Резултатът от чистенето беше осезаем и то доста. Кулерът съм го свалял и прегледал дали има масло в него. (Нямаше). Следващатавероятнос беше с потинциометъра на газта. Свалих от друга кола,ефект никакъв. Вероятностите останаха 2. Или не правилно работещ ЕГР или запекла променлива геометрия на турбото. Но в Плевен няма диагностика за хонда и няма как да я закача да се види дали ЕГР работи коректно и турбината колко надува. Та ако има някой който може да удари рамо из региона да свирка.
  9. Навярно не е толкова скъп. Но едва ли е и много евтин. А и ако се сменят части на половината от стойността на автомобила мисля че не е много рентабилно.
  10. Да,прав си за всичко, което твърдиш. Но такъв ни е стандарта на живот. Едва ли би дал 2,3 хиляди лева за нов ЕГР? А и в доста други държави се прави това. Не е само в България.
  11. Благодаря за отговора. Странното боботене се чува по маркуча към кулера и след въпросното "цъкване" шумът изчезва. И пушекът също. След това двигателя започва да работи равномерно.
  12. Привет колеги. От скоро съм в форума,но изчетох всички страници от край до край. Въпреки че колата я купих преди да се присъединя към вас. Въпросът ми е дали е по добре да се анулира ЕГР или да си го оставя. Какви биха били плюсовете и минусите? Ще попитате дали колата ми прави проблеми. Реално не. Не записва грешки,не пуши и тем подобни. От време на време само сутрин при първото и палене пуши и работи малко по особен начин. Така около 30,40 секунди и след това чувам как ЕГР цъка и колата започва да работи както трябва и пушекът моментално спира. Също така я усещам че при подаване на рязко газ има глъхнене.
×
×
  • Create New...