Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.06.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Колега Мишелин ти дават допуск от до как можеш да ги караш гумите им. Хонда ти дават конкретно число с какви гуми да им караш колата, което е в диапазона на Мишелин. Наистина не разбирам кое не разбираш и какво се чудиш. Прощавай ако не съм те разбрал. Казват ти, че под 2,0 и над 2,7 не е хубаво за гумата, над 3,51 най-вероятно ще си купуваш нови. Хонда ти казват на 2,1 най-добре ще ти бъде и като возия, перформанс и здраве за гумите предвид теглото на конкретния автомобил.
  2. 2 точки
    Подобно износване на електродите се получава от предварително запалване (pre ignition; preignition) - преди свещта да е подала искра. Една от причините за предварителното запалване може да бъде наличието на отлагания по свещта и/или горивната камера (вкл. като тези, които описах в предходния ми пост; добре видни на последната снимка). Други причини са: грешни свещи (прекалено топли); голямо предварение на запалването; бедна смес; дефектирал EGR = по-висока температура на газовете в горивната камера; горещи точки в горивната камера, дължащи се на лошо охлаждане.
  3. 2 точки
    Това е отложена пепел (ash deposits). Получава се в резултат на изгаряне на по-големи количества масло, попаднали в цилиндъра (горивната камера) и/или от некачествено гориво/масло (възможно и от добавки в горивото /или маслото). Можеш да видиш изображения в Google, ако потърсиш по "ash deposits on spark plugs". Поне според мен това е отговорът на въпроса ти .
  4. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 425 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6150 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 22.06.2019; 9) Моточасове – около 155; 10) Изразходвано гориво - около 450 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (450 / 3.3) = 136; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История на офисна хартия 0-6150 км: Маслото изчерпва ресурса си. Ядрото се разпълзява. Зоната на дифузия също е частично превзета от по-тежки замърсявания. За момента обаче продължавам експлоатацията му. Трябва да сменя гарнитурата на картера и кормилна рейка - планирам да е наведнъж, но за съжаление нямам никакво време . Ще видим какво ще се случи...
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Аз лично си държа гумите на 2.2 през цялото време. Ако ще качвам много хора и багаж вдигам до 2.3 понякога, но тогава става доста некомфортно. Махнах 17-ките и си карам с 16-ки на 205/55.
  7. 1 точка
    Кофти настройки. Кофти настройки+каране с разход на някоя течност. Кофти настройки+не навреме сменяни свещи. Или всякакви комбинации от изброените по-горе.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Отдавна не съм влизал и ще повдигна темата за тампоните,защото теглих това тегло дълго и скъпо,надявам се да помогна на някой който се двоуми и е на кантар да "спести" едни 100 лв Само и единствено оригинални тампони,защото те са си ляв и десен,а не както афтърмаркета унисекс...даже са с различен парт номер...имат милиметри разлики в отстоянията -централен отвор /3те болта,но това явно оказва сериозна разлика.Лагерчетата са просто две търкащи се повърхности и поне при мен не се наложи смяна,а почистване и смазване.Има процедура при стягане-по спомен беше нещо като 60NM като се внимава да не се засуче гумата на тампона....тоест урбулешкото стягане с гайковерт отпада.Хубаво е гайката да е точно колкото втулката на тампона.Реглаж аз не съм правил,въпреки че най първата смяна на тампоните беше извършена от безкадърници суперразбирачи и на десния бяха засукали освен тампона с 1/3та и пружината с 90%.. В момента тампоните са ми на близо 2 години+поне 40к км и все още изглеждат все едно сега са сложени.
  10. 1 точка
    Кой мери компресията бре, що се правите на болни мозъци. Един читав не остана в тоя форум с тея масла. Хонда като почне да гори маслото вдига компресията. Що за нелеп критерий е това?
  11. 1 точка
    Нито маслото, с което си в момента, нито това, което се готвиш да сипеш, са подходящи за твоя мотор. Това не са масла, предписани от производителя на мотора. Прочети ТУК Виж тази таблица - ТУК Виж какво пише в Owner's manual-a за колата ти. Не се предоверявай на майстора ти. Във Форума има поне два сигурни източника за избор на качествено масло: - Общи поръчки от Ato24 - виж ТУК - Темата на fenabg - виж ТУК Избери си масло с вискозитет между 0w20 и 5w20 със сертификат ILSAC GF-5. Аз бих започнал с 5w-20. Предвиди си за доливане (за всеки случай). Ако се интересуваш за подробности- изчети темите за маслата - ТУК Поздрави!
  12. 1 точка
    Здравейте, Понеже е лято и някои от нас имат доста странни хобита, се чудя дали има желаещи, които им се шофира чужди коли през уикендите. ☺️ И през някои работни дни. Идеята е следната. В София доста хора летим крос кънтри с парапланери. Палим колите и отиваме на Витоша, Сопот, Враца, Кюстендил. При крос кънтри летенето използваме термики и въздушни течения, за да покриваме дистанция. В хубав ден можем да направим 100-200 км. И тук идва проблемът с колата, която е на старта, а ние сме някъде в нищото ☺️. Обикновено все някой в колата се приземява около старта и взема такси, стоп, върви, за да прибере останалите с колата. Или пък взимаме приятели за шофьори. Но на приятелите разбираемо им омръзва, а и не разполагат с време. А понякога всички се шльопваме на десетки километри и става филм с прибирането. Та се чудя дали има желаещи, например скучаещи пенсионери или студенти, които биха ни прибирали след летене с нашите коли срещу 50 лева на ден. В някои градове като Шумен просто наемаме таксиметрови шофьори за ден. Но този вариант не работи в София. Ако някой има идея къде можем да наемем шофьор за това спортно хоби или има познат, който би проявил интерес, нека пише в темата или на лични. Мерси.
  13. 1 точка
    След смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък . Събра около 800 мл PSF - S. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  14. 1 точка
    Маслото на автоматичната скоростна кутия се мери на запалена кола на P или N и се гледа да е между мин. и макс.Ако така е на макс. като е изгасена колата е малко над максимума което не е проблем а така трябва да бъде.На кутията и е всеедно колко масло има като не работи важно е колко масло има като работи.Разликата в нивото при запалена и изгасена кола идва от това че хидротрансформатора в скоростната кутия се напълва с масло като работи колата и затожа се мери на работеща кола и е важно тогава да е на макс.
  15. 1 точка
    Колеги ето и малко цени за подложките от полиацетат: Предни 30 мм - 61,00 Задни 30 мм - 52,00 Предни 25 мм - 52,00 Задни 25 мм - 43,00 Предни 20 мм - 44,50 Задни 20 мм - 35,00 Предни 15 мм - 35,50 Задни 15 мм - 26,50 Изработката става в рамките на 3 работни дни поради заетостта на машината. Чените са с ДДС. За поръчки може на лични. При интерес към по дебели ще се калкулират допълнително, надявам се да съм бил полезен.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Майтапя се 😉 Всичко е точно! просто исках да си сверя часовника и да разбера, как вие карате колите си.
  18. 0 точки
    За де тресе от един км. то някоя главина се мята.Качваш се на друга и след нея киризиш кВо става.Макар,че смятам,че не си откровен с километрите.
  19. 0 точки
    Аз също имах тресене от дясно вътрешно каре. Взех на Febest - 150лв. и вече го нямам този проблем. Ще видим колко ще изкара
  20. 0 точки
    Шом радиото работи, май няма да се окаже бушон, но не пречи да ги провериш, под кормилото, отляво са, вадиш ги един по един и гледаш дали не са окъсили. Преди време като четях за кусурите на сивика, на няколко места намерих да се обсъжда този проблем с дисплея, като някои твърдяха, че причината е сд плеъра, други, че проблемът си е в самия дисплей.
  21. 0 точки
    Вече съм официално executive от вътре и Type S от вънка. Скоро по-качетсвени снимки
  22. 0 точки
    Само уточнете за човека, кое 5W30, че между ACEA A5/B5 и ACEA C3 има огромна разлика!
  23. 0 точки
    Не виждам как ни връща в изходна позиция Производителят на гуми ти дава диапазон мин и макс налягане на гумите. Хонда ти дават указания, както си описал, които не са в конфликт с тези на производителя на гуми. Къде е проблемът?
  24. 0 точки
    Все още мърда и работи ,но с тен
  25. 0 точки
    Rakeem 1 караш сивик 1.4 с мотор от джаз и препоръчваш тая бистра водица за R18 . Я я напъни София - Варна със 120 и пак пиши че си доволен . Компресията на мотора е константа около 12.5 да приемем за идеална при увеличение на хлабините ще падне почват да пропускат/ не събират маслото сегментите , то ще уплътни до определена степен но компресията няма да стане 14 или 15 . Сега почваш ли да схващаш . Как ми обясни с компютърна диагностика и мерене на компресия ще разбереш дали си с износени сегменти , смешно дори плачевно . Тоя мотор в повечето случай има разход на масло , спира с гъсто такова , но дали е оферта? Тука ти ми се изхвърляш на фона на 800 до 1000 грама разход на R18 koeto e пренебрежим разход и вместо да го обясните на колега философствате че има проблем . Айде моля ти се един реален довод не се извади !
  26. 0 точки
    Съвет. Пиши на лично но fenabg или се чуйте по тела, човека е направил и поддръжка доста Хонда. Вярно, че навсякъде има много майстори, но те са общо практикуващи. Вслушвай се в съветите на колегите от форума, точно затова е групата
  27. 0 точки
    Не зная каква е разликата между трите капки, но тази най-долу е с признаци на наличие на гориво/вода в маслото. Аз бих направил следните два извода: 1) Shell Helix Ultra ECT С2/С3 0W-30 не е "твоето" масло 2) 0W масло, особено С2/С3, не е подходящо за твоя двигател/твоя начин на употреба на автомобила. Ако и с други 0W-масла се наблюдава подобно "разреждане" на маслото в картера, то е препоръчително да се замислиш за 5W.
  28. 0 точки
    Колеги, маслата пътуващи с куриер са изпратени.
  29. 0 точки
    Колеги, маслото ще дойде утре. Ще направя всичко възможно, да изпратя с еконт, още утре. Ако на някой му е спешно и ще получава лично, трябва да мине утре, защото в събота сутрин заминавам за седмица и ще може да го вземе, чак след 1ви Юли. Извинявам се ако ще създам на някого неудобство.
  30. 0 точки
    @dindin Като изолирам и вратите (чакам само да спрат тези шибани дъждиве),ще направя тест на шума в купето на магистралата с шумомера. После може да ти го пратя на теб (примерно) да тесваш твоята със същия шумомер. Китайски е ,не е професионален и най-вероятно не отчита със супер точност ,но въпреки това ще се види разликата с изолация и без. Задните колони ги сложих с китайските преходници ,които мисля постнах в предишни постове. ОК са пасват,но трябва задължително да им се залепи уплътнение (например,шумозилоцатия или дунапрен ) между тях и ламарината иначе ще тропат.Оригиналните колони също имат залепем дунапрен за уплътнение (вижда се на снимките) Относно кабелите,запоих жици зад оригиналните конектори,така ги запазих и тях. Може да намериш кое е + и - като ползваш най-обикновен светодиод.Пускаш музика увеличаваш и с диода пробваш.Дългия му крак е +,късият - . Спрямо положението на краката му в което свети на музиката,ти е поляритета на кабелите. Също мога да снимам моите,но задните само.Ако "ръчкаш" вратите ще трябва да намериш сам поляритета,аз още не съм стигнал до вратите. На тях ще им монтирам и светеща лента тип "амбиент лайт" ,като на подлакътника Забравих да кажа,че сложих кече и облегалките на задните седалки. Тапицерията е с цип от зад (явно може да се сваля). Разкопчах ципа и набутах подходящ размер кече и в двете свдалки.Иначе гърба им е чиста ламарина,само сивата материя на тапицерията ги покрива. Тази звукоизолация (6мм дебелина) сложих на елементи от вътрешния интериор (прагове,пластмаси около кутии с предпазители) нея ще я ползвам активно за вратите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...