Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.06.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Мисля, че не е редно да намесваме двигател от "старата школа", тоест преди 2001-2 някъде. Нямат нищо общо конструкционно. Навиците изградени на коли от 90-те не е редно и не трябва да се прехвърлят върху автомобили от новото хилядолетие. Ще се обоснова защо. През началото на двехилядните всичко автомобилни производители в рамките на няколко години преминават към нов дизайн на моторите си, понеже обявяват война на триенето в двигателите с вътрешно горене. Това става така заради затягащите се екологични норми. Намаляването на триенето в двигателя се получава по два начина. По тънко масло и по- големи хлабини, където маслото да тече, благодарение на промените в маслените помпи. В сравнение със старите двигатели където хлабините са значително по-малки там се проявява и още едно явление, наречено тиксотропия на маслото. Тоест при повишено налягане на масления филм заради плътността на елементите, маслото увеличава течливостта си и така тече и омаслява допълнително, а не само благодарение на налягането от помпата. Това означава ,че масленият филм не трябва да се къса, а за да се получи това ти трябва чисто и просто казано по-гъсто масло. На моторите от следващото поколение хлабините са по големи и опасността от късане на филма е по малък, затова маслото трябва да тече придвижвано само от маслената помпа. Следователно трябва да е тънко. И аз имам 96 Сивик ,на който съм врътнал 210к само на газ с 10в40 и даже е каран и без масло, понеже не знаех как се проверява едно време. В последствие разбрах, че харчи 1л на 5000 ,а аз го сменях на 10. Клапаните са правени 2 пъти за 210к. Колата продължава да върви и честно казано не дава признаци да се предава , така че мисля, че е крайно неразумно да правим сравнения с по нови двигатели. Това няма как да стане с нов" двигател. Нищо чудно ,че всички реват ,че двигателите на всичко марки след 2000г. не ставали и се скапвали много бързо. Ами няма как да стане с такава експлоатация като на двигател с друга концепция.
  2. 1 точка
    Винаги се мери в двете посоки средният разход!Винаги.
  3. 1 точка
    Обърках се с psi - паунди на квадратен инч. Живял съм в САЩ и от там винаги 2.2 bar го асоцирам с 32 psi. Толкова пише и на вратата на Акорда ми 220 kPa (2.2 bar) или 32 psi. И какво намекваш? Че след поста ми някой хукна да помпи гумите на 32 бара (аз дадох само пример с моята, не че съм казал конкретна да кола да се помпи толкова) и ще се претрепе заради мен. Цялата работа е, че хора като теб уж прикрити зад това колко са загрижени за другите, искат да изкарат такива като мен некомпетентни и да бъдат smartass, умници. Някакво вътрешно самозадоволство е това явно. Другият хубостник пък под теб писал, че съм писал "глупости". Не е това начина. Аз никога така не бих скочил така на колеги. Винаги първо бих съобразил този човек защо пише, ще изчакам дали пък не се е объркал, няма да бързам с определенията и констатациите, а бих подходил внимателно. Ама всичко е до възпитание и манталитет. Живи и здрави.
  4. 1 точка
    Малко противоречиво мнение да споделя. През уикенда сменях гарнитурата на капака на клапаните на фиата на майка ми, че изпускаше масло, колата е на 300 000км., кара се с минерално 10в40, сменя се на около 15к., палците на разпределителния вал бяха в отлично състояние, имаха минимални следи от износване, чак не можах да повярвам на очите си. Така че може би малко прекаляваме с увличането към тези масла. Лично моето мнение е, че трябва да се ръководим по спецификациите и да избираме вискозитет според условията и стила на шофиране, производителят не случайно дава голям толеранс, от 0в20 до 10в40 при бензинките.
  5. 1 точка
    РЕШЕНИЕ: След ходене по мъките 2 месеца и проба на какви ли не работи и тестове резултата е следният: Карета BluePrint, Pascal, FEBEST не работят, колата продължава да тресе. Решението е единствено и само оригинални карета, втора употреба или рециклирани. При мен се оправи с втора употреба.
  6. 1 точка
    Капков тест 6 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-160400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч.,може да е и малко повече. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 08.06.2019г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 360л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
  7. 1 точка
    Уважавам хора които казват истината без да се срамуват.Това не е слабост, за мен това е честност. Споко колега,ще се оправят нещата. Аз бих свалил капака на веригите и да огледа специалист как стоят нещата там.
  8. 1 точка
    Емм не знам какво е но знам , че се появи след добавката . Спрях пред вкъщи и ми направи впечатление , че вие като стария ми accord 2,2 ictdi. Тази кола я карам 150 000км с редовно обслужване в Хонда Германия. Просто исках помощ от колегите в България, че тука ме гледат като телета , но ще видим какво ще излезе от целия филм. Знам само , че нещо се прецака . От мен да знаете НЕ СЛАГАЙТЕ КАКВИТО И ДА Е БОКЛУЦИ В КОЛИТЕ СИ , че да нямате главоболие 😉 Аз сам си прецаках машинката която служи вече 10г. без никакви проблеми. Мамка му .......
  9. 0 точки
    Нека се отбележи и това, че в книжката на акорд 7ма за Европа (или поне за Швейцария) интервалът за смяна е между 5000 и 10000км в зависимост от режима. От Хонда са си написали, че ако се кара предимно градско, трябва да се сменя на интервал по-близо до 5к.
  10. 0 точки
    Ако намерим отговор на тези твои въпроси,направо да закриваме темата с маслата. 1.Няма нищо толкова извънземно в атмосферките на хонда,освен дуракоустоичивостта им. 2.Няма проблем да караш с който си избереш вискозитет,даже и в книжката ти го пише.Единствено ще усетиш веднага разликата в работата на мотора,в полза на "тънките". 3.Това със спринцовката и късия интервал,си е по нагласа на собственика и моля да не се спекулира с това!
  11. 0 точки
    Някой може ли да ме замери с параметрите за "пилата" която ползвате 2 капки Маслото е на около 300 моточаса, колата се кара на газ , но винаги се пали на бензин EDIT: добавяне на "пилата" (emod).
  12. 0 точки
    Не мога да се съглася с теб относно конструктивната еволюция на двигателя, според мен не е мръднал и метър чисто конструктивно, само е наблъскан до козирката с електриника, еко джаджи и турбо разбира се. Също така не мога да се съглася с твърдението за хлабините, двигателите с малки хлабини изискват масла с нисък вискозитет , тоест по-тънки, дебело масло на двигател с малки хлабини води до по-високо налягане, натоварване не маслената помпа, респективно двигателя и това от своя страна води до по-висок разход на гориво, по-скоро старите двигатели бяха с по-големи хлабини, сега ги правят с малки, за да работят с по-тънките и икономични масла. Изпитано лично от мен с хондата, която е с двигател с малки хлабини, с по-тънкото масло разгодът ми падна с половин литър на 100.
  13. 0 точки
    Остави го така, нищо няма да и стане на кутията. Май-добре за тези кутии е маслото да е около,или малко над максимума.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Здравей Чавдар, бих искал да поръчам: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 1 x 0.946 L Стойност на поръчката: 13,95*0,95*1,9675=26,07 лв. Парите ще се преведат в Банка Пиреос Начин на получаване: гр.Варна Еконт, офис Майка Тереза
  16. 0 точки
    Здравей Чавдар, бих искал да поръчам следните продукти: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката:49,95*0,95*1,9675=94 лв. Парите ще се преведат в Банка Пиреос Начин на получаване чрез куриер гр.Хасково
  17. 0 точки
    Така, това нещо го написах и в раздела за акорд 7. Малко разсъждения, базирани на няколко неща , които прочетох от различни източници. Освен това мога да споделя и личен опит. Кажете после дали сте съгласни , ако искате да поразсъждаваме и да направим извод. Относно к20 двигателя , но и не само. На няколко места прочетох, че е капризен на масло и основно на капризите му се дължат проблемите с валовете. На още едно място прочетох, че маслото се зацапва по бързо при него, в сравнение с други, благодарение на егр пътя, но без подробни обяснения. Тука започвам да разсъждавам. На тоя двигател егр пътя и pcv пътя се сливат и след това заедно отиват в колектора и от там в цилиндрите за изгаряне. Тия две системи знаем за какво са и какво има в тях. Като се смесят се получава една доста неприятна гняс, която май не гори особено лесно и въпреки ,че влизат за доизгаряне , това не се случва напълно. Следователно някакви остатъци се озовават ,чрез т. Нар. Blow - by отново в картера и съответно в маслото. Следователно качествата на маслото си отиват много бързо. И като си удължим така порядъчно смяната както сме си свикнали... После олеле. До тук с разсъжденията, сега малко опит. Почистих скоро егр пътя на моя к20 и смених гарнитурата, която се разпадаше и беше пълна с гняс. До преди това действие масло равенол потъмняваше за около 2000 км и по малко. В момента на 6000 е почти същия цвят както когато го налях. Разликата е видна. Няма разлика в режима на каране. Има ли смисъл всичко това за Вас?
  18. 0 точки
    Извинявам се за оф топика, но какъв Фиат? Модел , година ? Колко от тоя 300к са направени от вас и при какъв режим? Само от любопитство. Сега по темата: ако вече е изказано във форума, ще го повторя и аз: к20 двигателят е най-капризен към масло. Много важно нещо за това се оказва егр пътя, който е еднакъв с pcv пътя. Там се натрупват разни елементи от маслото, минавайки през pcv клапата. Мисля ,че всичко това се сгъстява до гняс, благодарение на смесване с изгорелите газове , които идват от егр системата. После тая гняс отива в цилиндрите , обаче тя е доста тежка и трудно гори. После пак минава заедно с блоу бай-а покрай сегментите и обратно в маслото. Следователно маслото на к20 си заминава бързо бързо като качества. При нашия к24 с втек на изпускателя, няма егр път, там нещата с маслото са много по-смекчени. Егр и пцв не се мешат при него. Даже мисля к24 няма егр клапан. Нещата са много относително и всичко опира до дизайн на двигателя. Хонда имат страхотни екологични двигатели заради страхотните еко решения вътре , нещо с което други марки в същите години не могат да се похвалят. К20 си е супер еко, просто заради тия неща има недостатъци.
  19. 0 точки
    Извинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Здравейте с риск да си навлече негативни мисли и коментари се включвам по темата с КАТ Да кажем работя в Пловдив и ако някой е толкова на зор като дойде тук мога да го уредя с връчване на место на ел.фиш(т.наречените К)фишове) Давноста наистина е 5год. от нарушението и да в този измислен сайт не излизат някой нарушения и задължения.Няма задължения по Кодекса на застраховането и отскоро и за липса на винетен стикер поради това че за тези нарушения АНО не е МВР.В сайта излизат нарушения за който сте се подписали (АУАН и обикновени фишове или връчени вече и електронни К фишове).P.S.Не исках да се издавам нито да важнича за местоработата ми най малко че от доста време я практикувам и не съм от тези който цял живот за това са мечтали ,но почти винаги сте ми помагали в този форум и аз реших да съм полезен с нещо.
  22. 0 точки
    Здравей, Чавдаре! Бих искал да поръчам следното малсло: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Количество - 3 броя Стойност на поръчката: 3 *5,99*0,95*1,97= 33,64лв Плащане: с превод по банков път днес Получаване: лично в ТЦ"Боила" Сумата е преведена днес, в 13,30 часа! Благодаря предварително!
  23. 0 точки
    В последните години Honda наблегнаха доста на CVT-то. Преди беше без симулирани предавки, сега е със и май това е по-добрият вариант.
  24. 0 точки
    Здравей, бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-0w-20-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 0W-20 Honda 5x1 L Стойност на поръчката: 5*13,05*0,95*1,9675 = 121,96 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Поздрави, Стефан
  25. 0 точки
    Синчето на олигарх отива за пръв път самостоятелно на прием, но баща му с цел безопасност прикрепил и една от своите мутри. Пича знаел, че мутрата е проста гад и казал: – Виж, за да не излагаме нас и тати на приема и за да ни пуснат вътре, слушаш мен какво говоря и казваш нещо аналогично или съвсем близко до моето, Ясно? – Ясно. Обличат по един костюм и отиват на приема. На вратата ги посреща мъж във фрак. – Добър вечер господа. Вашите имена? Пича се изпънал и гордо заявил: – Граф Игнатиев. – Заповядайте – казал фейс контрола. След него се изпъчва мутрата с гордо вдигната глава и изломотил: – Площад Славейков .
  26. 0 точки
    Уважавам мнението на всеки, сега се и подготвям за торба с хейт, но се прекалява с тая истерия по тва масло, прекалява се и с простотиите тип: "Абе маслото ми е 100-130 лева, щот съм решил да ръгам 0w20, 0w30, въпреки, че ще ми го гори, ама коя хонда не гори??? нали тва се препоръчва, ама ще доливам там ау и ще го сменя на 6к, щот така съм решил, да ми гние колата вечно в двора, да си я пазя и галя, нали ми носи здраве, тук там някой лев, нека си ми е с бистро масълце." П. С: Колата е създадена за да се улесни придвижването, носи удоволствие да се кара, но не носи нищо друго, изключваме други типове превозни средства, осъзнайте се, защото се започва едно робуване, от което няма измъкване. Приятелски съвет. Каквото искате вярвайте, каквото искате слушайте, но всеки уважаващ себе си майстор ще бъде щастлив всеки път като Ви види, истински щастлив, защо ли? И сега по темата, карам с 5w30, проблеми няма, и ми струва 50лв, имам 7 смени, за 80 хиляди, скоро 8-ма, доливам ли - НЕ, гледал ли съм му спецификацията - НЕ. А преди тва колата ми е обслужвана само и единствено с 10w40, 180к, в Швейцария в Хонда, на 15 хиляди, и те така, приветствам всеки желаещ да дойде с мен, да качим колата на подемник, да я разкостим и да огледаме кво се случва с нея, ама накрая искам да се чуе тука за състоянието и, сладка оферта? Маркетинга е голяма работа, докато върви, вечно ще е така, помислете и защо върви? Успех на всеки.
  27. 0 точки
    Като мига,има комбинация от бутони и се ресетва климатроника и таблото се оправя.Натискаш бутона офф,даваш контакт и 3 пъти бутона за нагревателя на задното стъкло.Прави си тест и спипа,и няма мигаща рампа
  28. 0 точки
    @Emicha Благодаря ти! Тъкмо взех колата, оправили са го, но така и не разбрах какво точно е било. Ето и аз какво намерих междувременно. Може да е полезно за в бъдеще. https://www.youtube.com/watch?v=3Suc5133DUk https://www.crvownersclub.com/threads/climate-control-dual-light-flashing.8683/ https://www.crvownersclub.com/threads/climate-control-dual-light-flashing.20781/
  29. 0 точки
    При мен така се е получило. Бутилката е 30-35л. забирал съм макс 31-32л. и стигат за около 220 - 330 км. според зависи.
  30. 0 точки
    http://liquimoly.ru/lm-book/02_motor_oils.html#additive Учебник-библия за маслата на разбираем руски език.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...