Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.06.2019 in Мнения
-
3 точкиНе, винаги! Води се документна измама и се наказва с лишаване от свобода до 3 год. + глоба от 300 000 хил франка. При настъпила обаче, злополука и доказване на манипулация от страна на предишен собственик се счита за опит за непредумишлено убийство. А там лесно се проверява, защото на всеки преглед МФК се записват изминатите километри. Но, има един малък пропуск - Кара си Швейцареца колата до 150 х. км. , след която я придобива някое Маке или Сърбак. Та, взима я той и за една година изминава 30-40 х., така в бързината без да пипне нищо. След това, като си идва за някой празник по нашите географски ширини ги връща и за следващият преглед тя е с УЖ изминати 2-3 х км. + Та и там си има някакви дребни измами но ги правят единици и то много рядко. Като цяло, закона е доста строг и никой не се е......а с него. Ако имате сервизна книжка на кола закупена от Швейцария и нещо Ви се стори съмнително, винаги може да се обадите на гаража положил последният печат вътре. Има винаги телефон на самият печат или в гугъл по името ще намерите адреса. Обаждате се вие или някой ваш познат с добър чужд език (Без Английски!!!) и давате вин кода. Може да кореспондирате и с И-Мейл. Обикновено отговарят до дни. Абе, всичко си е до късмет! Мен не ме бърка да си купя кола и без сервизна книжка. В крайна сметка сменяш основните консумативи и си караш. Хубавото на Швейцарците е че си поддържат колите. Демек и на 300х. пак е влизала редовно за обслужване, карана е по хубави пътища и не е надувана защото глобите са зверски и има камери през 500 метра. Винаги обаче трябва да се внимава за името на собственика в талона!!! Както казах и по-горе, ако е Сърбак, Маке, Шипок или дружина Полска - Бегаййййй далече!!!
-
2 точкиЗнам един но е от Дупница който не само клапаните ще погледне.
-
2 точкиТози модел за съжаление никога не се е продавал в България (май и въобще в Европа не се е продавал), така че шансът за гаранция е нулев. Ако въобще решиш да продължиш с този автомобил, питай го откъде е внос и ако е от щатите да ти даде вин да си провериш какъв ѝ е случая - блъскана ли е или е наводнявана. Може и внос от Япония да е, но предвид ниския пробег си мисля, че ще е някоя блъсната от щатите.
-
2 точкиТака и така съм разглобил,почистих носачите от ръждата и ги намзазах с преобразувател на ръжда. Един от най добрите,поръчах го от Америка. Сами може да видите разликата. Обработеното место става все едно е покрито с асфалт. Вчера сменях маслото в серзиза в които ми смениха полуоската и майтора ме пита защо съм заменил носачите с нови,бил съм луд да купя нови само че били леко ръждиви... изчаках го да си каже репликите и му казах какво съм направил
-
1 точка@pencho, вижте, не зная дали купувате кола на старо за първи път, но изглежда някои неща не са Ви ясни. Общоприето правило е около 35 процента от максималния Ви бюджет да го запазите за ремонти, обслужвания и такси. Ако искате да купите кола за 15 ще трябва да имате едни 5 под ръка , които по всяка вероятност ще заминат. Старата кола е на късмет, освен ако нямате сериозни връзки с търговци на автомобили или не сте механик, или със сериозни познания по отношение на автомобилите като цяло. Средностатистическият потребител не нито едно от трите, тъй че колкото по бързо приемете фактора късмет, толкова по-добре. Ако имате късмет ще харчите по-малко за ремонти, ако не, ще харчите повече. Хубаво е да сте подготвен, това е. Дали ще е бензин на газ или дизел е все едно. Може да се придържате към вече установени навици. Ако сте свикнал с дизел продължавате така , същото важи и за бензина. Аз лично не бих взел дизел никога, освен ако не е чисто нов от магазина. Не е морална историята с дпф-ите , които се "оправят" с махане. Понеже всички знаят ,че тровят, ама пак го правят. А това са повечето дизели на старо.Съжалявам, ако обиждам някого, не е лично,а откровено мнение просто. Замърсяването не може да се сравнява с бензин. Нагледал съм се на джигити дето им съска турбината и излизат едни приятни работи отзад. Да не говорим ,че се маха и egr клапата, дето е също толкова важна за вредните емисии , колкото и дпф-а. Катализаторите на бензин могат да се сменят вече на достъпни цени, могат да се чистят или да им се сменя питата. Проблеми с егр на бензин почти няма, дори и да има лесно се сменя с нов и драмата не е голяма.2.4 двигателят има променлив тайминг на изпускателния вал, който също много спомага за намаляването на вредните емисии. Може да се поразровите за инфо из нета и ще видите ,че не говоря врели некипели. Ако си харесвате Дизел и нещата, които говоря Ви засягат персонално, моля пропуснете ги между ушите си. Както казах, не енищо персонално и категорично не целя конфронтация. Успех с търсенето и късмет , казвам го като човек, на когото му се е случвало да изтегли и късата клечка.
-
1 точка@pencho https://m.cars.bg/c2656207 Тази от линка не става на газ,двигателя е с директно впръскване, имай го в предвид. Мисля ,че всички след акорд 8,не ставаха на газ. Като избирах моята,ги проверявах. @storm222 Аз съм с K24Z3 седан с газ ,но ръчка и ми докарва към 10/100 газ смесено.Засичах го с допълване на бутилката 3-4 пъти.
-
1 точкаЗдравей колега , преди година взех 2,2 дизел ръчка , след като реших проблема с филтъра за твърди частици разходите ми по колата са абсолютно нормални. Наскоро сменях масло , филтри и ролка на пистовия ремък (190 лв ) всичко. Разхода е 6,5- 7 и то с много малко каране извън града. Бензин не съм карал но имам познат с такава 201 к.с автомат и му харчи над 12.Ако не мислиш да слагаш газ дизела е вариант.
-
1 точкаЗдравейте, Ок съм със това че старите ми Хонди 15+ години горят масло, (между другото само 1,3 мотора не изгори и капка масло, смених го венъж минах 25к и я продадох със същото масло на същото ниво за 800лв ) , VTI-ката стоеше постоянно в лютеницата бараше масло по малко но също беше Ок, най-зле беше англичанката със 1.4 мотора, Акорда ми 6 ген. гори около 1 лит. на 10 хил. , ако го карам със полу синтетика, даже не го доизгаря до смяната, да имаме предвид че се кара смесено, 140-160 по магистралата и нормално каране в София. Определено не съм съгласен кола за 20 хил. на <10 год. да ми гори масло и няма да го изтрая ако попадна на такава, ще се оправя. Какво да кажа обмислям каква кола да си купя (не само Хонда), от това което прочетох последните 2 месеца, еми Акордю май е най-малкото зло , ако GS 300 не беше със директно може би сега вече щях да карам такъв , засега Акордеона си остава най-доброто за цената и годините <20 хил. около 2010год. Ето го и TSB-то от хонда за този проблем , става въпрос за K24-те, разликата между Америка и Европа са пренебрижими в тези серии, както и предполагам условията за създаване на въглеродните налепи са налице и тук , едва ли при нормална работа на мотора ще се прецакат гумичките на толкова малко километри. Успех на всички колеги и безпроблемно, ще пиша някой ден като си купя новата, да видим ще имам ли късмет TSB II-4-11.pdf
-
1 точкаТози мотор проблем прави клапана за високото налягане на рейката.Спира да пали първо когато е студена ,а в последствие въобще не иска.Дава грешка ниско налягане
-
1 точкаНищо и е нямало на колата! Не може да караш с 40/50 км./ч. на 5/6 скорост - точно такова нещо се получава. Но може и да избегнеш чукането, ако подаваш много бавно и постепенно газ, докато влезе в обороти, подходящи за дадената предавка. Белята е станала, но разпитай "майстора" точно къде и какво е пипал и почвай отново от там. Дано да ти каже обаче - че има и друг сценарий и дано не е така както си мисля.
-
1 точкаЗа бензин що годе да,но за дизел са много! Имай предвид,че "всички разходи" може да не включват и непредвидените в последствие,които е възможно да изникнат,дори и от "перфектния екземпляр". Не го приемай,като нещо страшно,просто е важна правилната сметка,за това какво ти е нужно и какво имаш в "касата".
-
1 точкаПровери бушон именуван back up.На трета генерация е в кутията при двигателя 7,5А.
-
1 точкаРазликата между оригиналните колони и афтермаркет Следва звукоизолация на вратите и е готово. Имам шумомер,но се забави доставката му у не успях да премеря шума преди изолацията. Но мога да го премеря след изолацията и да го пратя на някой да премери неговата кола,която е без изолация ида сравним показателите. определено има усезаема разлика в шума с изолацията.Всички тези глупости ми отнеха около седмица разправии. Имате го в предвид ако се захващате.
-
1 точкаПо принцип,като разглобих задната кора махнах баса и сложих 10". Наложи се да разширя малко с зегето ламарината. ( @Tokio ,прав беше за рязането ) Нагласих го в крайна сметка,но.. скапаната кора не може да издържи вибрациите и мощността на 10ката и тропа много гадно,даже се разкачи от някои крепежи та..върнах си оригиналния бас и сложих 10ката в кутия. Така ,че не пробвайте да слагате 10ка от зад,не става,всичко дрънчи,цялата кора тропа Конектора на снимката е от оригиналния усилвател,на коли с навигация и премиум саунд система. При другите може да е различен кабел,тези хонди 1 с 1 нямат.... На тази снимка се вижда от кой кабел да хвантете B+ за пуск на допълнителния усилвател. Кабела е бял с сиви лентички. Напрежението е 10V и идва при положение на ключа на 1. За съжаление не отпада ако изключите системата от power бутона. Отпада само при положение 0 на ключа или махането му . Входния сигнал го дръпнах директно от изхода за суба, усилвателят ми има опция за силен входен сигнал. Домързя ме да търся входния сигнал на суба
-
1 точкаЪпгрейд на интериорното осветление. Замених сините диоди с бели 5мм,като ги изпилих на шмиргел от пред за да станат разпръскващи,иначе са насочени и светят в точка.За да влязат на местото на оригиналните се налага да разширите отворите с 5мм свредло и да изрежете ръбчето от зад на диодите. От горе на конзолата сложих оранжев,да не се набива в очите при шофиране. Добавих по един диод и под предните седалки да свети и на пасажерите от зад и те са хора... Закачих ги за предните диоди,като скрих кабела под пластмасата на средната конзола,много лесно стана,30 мин работа. На снимките изглежда че светят много силно,но в действителност е ок,не дразни при шофиране през нощта. Сложих една диодна лента и в багажника,че лампата е супер мижава там,аадвам свети
-
1 точкаМежду другото монтирах LED лента в стопа,така и така съм разпорил половината кочина
-
1 точкаИзползвах 2мм виброизолация + пресоване кече и непресовано с дебели 40мм. На снимките си личи кое е оригиналното кече и колко са сложили.... Кечето се намира от фабрики за мебели. взех по 2 квадрата от непресованото и пресованото за общо 10лв
-
1 точкаШумоизолация на кочинката: Снимката на кората с цветовете: С червено захвашането на предната част на кората от към седалките (на две части е) С зелено е захващането на капаците на двата малки говорителя,могат да се свалят без да се маха кората. Суба не може да се маха без да се свали цялата кора. Със синьо е оградено захващането на кората към купето Разглобяване на задната част на интериора: 1. Маха се долната част на задната седалка. Зад страничните има болт 10 ,а от пред от двете страни има щипки. Нтиска се седалката на долу,щипката се дърпа за да отключи и тогава се повдига седалката. 2. Махане на облегалките. Всяка облегалка е закачена с по два болта 10 ки,скрити са под сивия кожух в ъглите,има лепенки. 3. Махане на страничните облегалки на седалките. В основата има болт,после се плъзгат леко нагоре и се изваждат към вас 4. Махане на страничните пластмаси на гредите. Страната от към вас се дърпа на страни за да се откачи кремежът,после се дърпа на долу за да се откачи следващия крепеж и след това се дърпа към вас за да се откачат останалите 3 крепежа наредени по дъжина на стуклото.После за да я монтирате лесно обратно,извадете крепежите от ламарината ако са останали там.Сложете ги на местата им по панела и с натискане закрепяте обратно панела.Монража е лесен ама демонтажа....тц 5. Маха се пластмасата на кората от към седлаките. махат се в двата края пласмаси,които усигоряват достъп до закрепването. гадна работа е ,но не е невъзможна. 6. махане на самата кора. започвате от към вас да дърпате нагоре кората за да се разкачат крепежите продължавайки към стуклото.От багайника също можете да ги натиснете за да излязат.За да излезе кората се налага малко да я огънете,не епроблем еластична е няма да се счупи Разгледайте снимките и ще добиете представа а какво говоря в описанието за разкачане При обратно сглобяване не забравяйте да избършете стъклото от клепаницата на ръцете и че аз забравих..и разглобявах втори път
-
1 точка
-
1 точкаИ аз да обновя малко темата, с моят Gold MK7.5 и какво мисля за избора си (както на кола, така и да си взема нова такава) Финаносва част Колко струва една кола ? Или по-точно, колко НИ е струвала една кола ? Това е сумата, която сме дали по време на притежанието на дадената кола (което включва абсолютно всичко - консумативи, лизингови вноски, ако има такива, гориво, гуми, застраховки, ремонти) минус сумата, която сме получили при продажбата й, след края на притежанието. Аз бих искал да дам възможно най-малко първоначално, и да взема възможно най-много след края на притежанието. Предполагам всеки би искал. Ето как: 1. Да е марка/модел, който по принцип държи по-висока цена и не се обезценява рязко (френските са пример за бързо обезценяване) 2. Фейслифтови коли, които им остават още 1-2 години "живот", преди да бъдат сменени 2а. "Детските" им болести са изчистени + отстранени неизправности по купе/окачване/сглобки (тракания на пластмаси и тн) 2б. Представителствата правят по-добри отстъпки (20% в моя случай), което намалява първоначалното обезценяване. 2с. На вторичния пазар тези коли държат по-висока цена, заради точка 2а Минусът на тази "тактика" е, че не карате най-новото (въпреки че е нова кола) и не сте уникални на пътя. За не малко хора това е голям минус, за мен изобщо не е фактор. Но за сметка на това обезцянването на чисто новите модели, след 3-4 години, е умопромрачително. Двигател и трансмисия Двигателят е 1.5л, 150к, 250нм с Cyllinder on demand технология. Това означава, че когато не се нуждае от цялата работоспособност на двигателя, само 2 цилиндъра работят. В реалния живот това се наблюдава като буквално се гали педала на газта, на равен път, когато колата се движи по инерция без да се дава газ, и когато се движи по наклон надолу с лека газ. Трансмисията е 7DSG. Поведение на пътя Колата е с гуми 205/55/16. Базата ми за сравнение е Акорд 8 2.2 dtec, на 225/50/17. Комфортът е много добър, колата се справя прекрасно с неравонсти и дупки. Аз я усещам по-комфортна от Акорда. Ежедневно карам по павета с неравности (4км), колата се държи чудесно. Шумоизолацията е на ниво. По магистрала е по-безшумна от Акорда. "Замерял" съм шума с app от Google Play Store, Акорда беше с 2 децибела по-шумен, ако може да се разчита на този апп. В колата става по-шумно след 190км/ч, което в БГ по принцип не е позволено и съм го правил с цел тестове. Също така, въпреки по-късото междуосие и по-тесни гуми, колата я чувствам стабилна колкото акорда на тези скорости. Едно от нещата, които много ми харесаха първият път като карах Акорда, беше колко "залепена" я усещах в завоите. В Голфа се усеща по същия начин, дори една идея по-добре, заради по-малкото килограми и системата, която симулира limited slip differential на предния мост. При подаване на газ в завой колата много приятно се "мушка" в завоя, даже се получава усещане за леко излизане на задницата, което не знам дали може при предно предаване и може да си въобразявам. Динамика Колата е същите коне като Акорда, но е по-лека, и е автомат. Усеща се много пъргава(*). Единственият минус е, че този двигател за тези гуми е малко силен, защото дори и при вече 30-40 км/ч и "залепяне" на педала за газта до пода, колата пак превърта гуми и се включва тракшън контрола. До колкото съм чел, този "проблем" се отсранява със 17ки на 225 широчина, но за мен е безмислено да давам пари за гуми+джанти за такова нещо. Изпреварванията са много лесни, колата набира доста бързо от 70-80км/ч до 100-120км/ч, но тук трябва да отбележа, че до сега тези неща са правени само с 2ма човека в купето + багаж. (*) - Акорда съм го карал и с евтин дизел (от големите вериги), както и с премиум такъв. Разлика никога не съм усещал. Не е така обаче с Голфа. Аз усещам огрмона разлика между евтин бензин, и Shell Racing 100. Толкова голяма, че колата я карам само с втория. С евтин бензин (от различни бензиностанции, включително Шел), колата се чувства мудна, даже се усеща едно придърпване на по-ниски обороти и скорости. Това със 100 Racing го няма. Разход Градското е много зависимо от темепратурата. Въпреки че колата загрява иключително бързо (до 10 минути в -15 температура), при студено време градско може да даде разход 11-13 в задръствания. При нормална темепратура, в задръствания, разхода е 8-10, в зависимост колко я настъпвам. Без задръствания, с умерен трафик, е 6-8. Извънградско, разхода е между 5 и 6.5, в зависимост от това дали се кара по магистрала или не. Пробег София - Атина - София върна разход 6, с каране по ограниченията в Гърция (120-130), и 150 в БГ. Екстри Чудех се дали да пиша за екстрите, реших да спомена тези, които наистина ме изненадаха приятно 1. Автоматична "ръчна" спирачка - С нея колата ти автоматично "държи" спирачката натисната, след като колата спре (примерно на светофар). Звучи простовато, но пък на мен много ми харесва. Мисля, че почти всички нови коли го имат това. 2. Адаптивен круиз контрол - Очаквах това да го ползвам само на магистрала. И го ползвам там, но тази екстра най-много впечатлява в междуградско каране, по еднолентов път със засилен трафик. Най-добрият пример е кресненско дефиле или по-точно липсвашият участък на магистрала Струма. Колата я слагам да е на "най-близаката" дистанция от преден автомобил, слагам го на 90км/ч (въпреки че рядко се вдига над 70) и колата си ускорява и спира сама. Ако спре изцяло, трябва само да се натисне леко педала на газта да тръгне, и пак всичко сама си прави. Уникална за мен екстра ! Работи идеално и в София на околовръстния път, където е еднолентов. 3. Старт-стоп система - Лично на мен ми харесва колата ми да спира на светофар. Заради адаптивния круиз контрол, посредством радара, колата вижда кога тази пред нея тръгва, и си включва двигателя без да те чака ти да натиснеш нещо. Работи много добре. 4. Музика - Музиката в Голфа, по моите скромни критерии, е много добра. Няма "премиум" озвучение, има 8 говорителя (entry level голф е с 4, ама май всичките ги дават с 8 вече) и се чува много по-добре от Шкода Октавия или Хонда Сивик. В англисйки форуми четох, че дори било по-добре от Ауди А4, но то това е разбираемо, този тип коли си правят парите от екстри. Android Auto Слагам отделен отдел за това, защото то бе една от основните причини да си взема нова кола, или по-точно не бих си взел нова кола, без Android Auto support. Android Auto просто променя колата като продукт, като средство за работа и пътуване. Може да се ползва Google Maps, Waze, което работи по-добре от премиум системите на Mercedes/BMW/Audi, които освен, че струват 5-6к лева, ами имат и годишна такса от порядъка на 1200 евро (поне в Германия), ами и е и безплатно. Покзва къде има задръствания, камери, полицаи и намира алтернативни маршрути. Допълнитъелно на това ги има всичките музикални платформи (аз ползвам Spotify), можеш да гледаш времето, да си четеш съобщенията, или колата ти да ти ги чете. Андроид Ауто се интегрира с говорителите и микрофоните на колата, следователно може да й говорите. Можете да й диктувате съобщение, което да прати, можете да й поискате определена песен, която да ви пусне по Spotify, можете да й кажете дестинация, до която да настори навигацията. Аз примерно си купих смарт крушка за вкъщи. Ако си сложите крушката в хоридора, можете докато паркирате да кажете на колта да ви запали крушката в коридора, та като си отключите да ви е светло. Или пък в гаража, ако имате такъв. Най-хубавото е, че това е безплатно, и го има в повечето коли, дори и Дачия. Та дори на една Дачия можете да й кажете да ви светва крушка Естествено всичко това го прави телефона ви, но през интерфейса на колата. Заключение Колата е на 8200 км за 5 месеца. За това време съм доволен и със сигурност ми харесва повече от Акорда. Само багажникът е по-малък. Харесва ми "спокойствието", че карам нова кола и вероятността да ме остави на пътя е много малка. След 2-3 години като се разделя с нея ще разбера дали си е заслужавала инвестицията, и колко реално съм платил за удоволствието. Ако някой има въпроси, нека да пита.
-
0 точкиЗдравейте! След доста търсене, четене, гледане и лутане семейството ни може да се похвали! От 2 дни сме собственици на Honda Accord 2.4, комби, автомат преди фейса - края на 2003 година! На теста НЕ открих никакви грешки, катализатора си е там и работи (общо взето сканирането не намери нищо нередно) За тези 2 дни минах 600 километра за тест и според мен за сега нещата са ок! Колата има своите забележки като: 1: Спукан стоп и спукан фар (не влиза вода вътре, но са спукани и ще ги сменям). 2: Тръгнал лак на 2 места на тавана (по около 7-10см.) 3: Надрано предно стъкло от пускане на чистачките без перото (предполагам) 4: 5-тата врата се отваря от ключа, но НЕ се затваря нито от ключа нито от бутона) 5: Нещо тропа от задна дясна страна (странно, защото се чува само на малки неравности (павета, дупки, грапавини), а при легнал полицай не се чува) 6: Изгоряла крушка на габарит (преден) и халоген По километраж пише 180к километра, но не ме интересува това толкова, а как е обслужван и как се държи! Автомобила е внос от Швейцария (Лозана) и няма никакви признаци за ръжда. Преминал е преглед януари 2019 година там. Двигателя работи много приятно и тихо, когато загрее (което става много бързо) държи около 650-750 оборота. Скоростната кутия няма придърпване или шумове независимо дали е загряла или не! Превключва много плавно и дори неуловимо, във всички варианти (ръчен, автоматичен D, D3, P, N, R) Сега предстои да се обслужи, да се сложи газчица и да мине КАТ след това. Имам следните няколко въпроса за гореизброените проблеми: 1: Фаровете от седан стават ли за комбито, и стоповете от Англичанка ще свършат ли работа? 2: За това знам, че ще трябва да пребоядисам целият детайл. 3: Нямам представа дали това може да се полира или премахне по някакъв начин, или ще трябва друго стъкло. Намерил съм предно за седан, и се надявам да няма разлика с това за комбито (оригинално 2-ра употреба) 4: Четох доста и видях, че повечето не се отварят, а само се затварят. При мен е обратното. Дали има някой запознат с ремонта на подобен проблем, или да ме посъветва от къде да тръгна и какво да правя? Технически съм грамотен човек и мога да я разглобя и да поръчкам, но дали това трябва да сторя? 5: Силно се надявам тропането което ми наподобява повече на така нареченото "клопане" да е в следствие на нещо дребно. 6: Ако има тема (мисля, че някъде я срещах, но не мога да я намеря сега 2 дни) да ми подскажете какви са крушките на Акорд 7? 7: Знам, че маслото в скоростите трябва да е оригинал (видях тук във форума човек да продава туба 4л. но не знам дали да го взимам, или да взимам от Хонда)? 8: За маслото в двигателя ще се доверя на сервиза който ще я обслужи (Слави). 9: От каква друга Хонда стават джантите на Акорда? Искам да си купя направо комплект джанти (може и ламаринени) на които да монтирам зимни гуми есента, а на сегашните да си сложа нови летни. Сегашните са оригинални 16" за модела лети. Също дали някой е слагал метални 15-ки на такава кола с високи зимни гуми (не знам дали ще станат на апаратите)? На всички коли до сега които сме имали винаги за зимни слагам 1 размер по-малки ламаринени джанти с висока гума (за да се изравнят показателите), защото така ми вози по-меко зимата, и си мисля, че е по-проходима (може и да бъркам). 10: Ако дисковете и накладките са ок, и ремъка е ок трябва ли да си ги сменя? Иначе дисковете нямат ръбове, а накладките са над 80% живот и функционират както трябва. Ремъка изглежда сменян скоро. Общо взето това е за сега, и се надявам да не съм сбъркал с избора си. Изключителни благодарности, на: ceco_accord ; bobineshkov ; Pavel_Pavlov и Тошко от Стара Загора (не знам името му тук, но кара CR-V след 2007г, автомат, бензин), както и на другите колеги отговорили ми за обявата в гр. Плевен! В момента нямам снимки, но като направя ще кача красавицата за да ми е довършен поста. Поздрави от мен и слънчево лято (дано)! Жоро!
-
0 точкиДнес на 11600 първа смяна на масло по компютъра. Колата е седан 1.5 турбо ръчни-до тук за 8 месеца: на втория месец поради не работеща авто старт/стоп ситемата-смяна на акумулатор, преди месец установих, че не работи климатика-казаха теч от радиатора на ситемата, след 15 дни дойде новия и се смени. За тези километри /11600/ среден разход 6.8 /г/д 50:50 градско/извън/в Пловдив
-
0 точкиРешението се оказа като се почисти цедката, в която влиза машинката. Толкова се беше затлачила с наслагвания и мръсотии, че като свалих маркуча даже и не прокапа... до нея се стига след сваляне на долната дясна кора и подкалника се разкача, малко е тегаво...
-
0 точкиНа тъста ми (пенсионер) от 13г. ежедневката е десен волан. Първите 3г кара Ровър 400, което е Сивик 6-та, англичанка, с други емблеми. От тогава е на Митсубиши Шогун Пинин. Щом той може, значи всеки може. Живее на село, на 50км от София. До първата метростанция отива с джипа, натам с метро/автобус. :D Миналата седмица си бях в България. От 2г. през отпуските си карам рента-кар с нормален волан, почти през цялото време в София. Преди това, от 2002-ра, карам само десен волан. В контекста на казаното, за мен не е никакъв, ама никакъв проблем, къде в колата се намира волана. Но, ако досега не си карал кола с десен волан, горещо НЕ препоръчвам да се учиш да караш такава в София. Пътната структура, трафикът и на първо място културата на участниците в движението ще те смажат още на първата седмица. Нема такъв ужас. И не само в София, в цялата страна е така.
-
0 точкиЕвала! Tочно тва щях да те питам Иначе да си дойдем на думата! Какви адаптери (лайсни) и преходници ти трябваха за афтърмаркета? 16,5 санта колони с китайските преходници става ли или? Дълбочина стигна ли им?
-
0 точкиКултурата на българските шофьори е такава, че като тръгна на път винаги има някой, който да се опита да ме убие. Най-любимото на българския шофьор е да влиза в насрещното платно.На завой изпитва особено удоволствие от това.
-
0 точкиКолега здравей, ето линк към желания от мен продукт: https://www.ato24.de/de/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество:Motul 6100 Synergie+ 10W-40 туба 5 литра стойност на поръчката 23.75х1.9675х0.95 = 44.40лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка от клон на ОББ Начин на получаване: офис Еконт Парите ще преведа след 1 час.
-
0 точкиЧаках ги днес, но проследяването каза това: Ще се обадя да ги упътя, но сигурно ще ми ги донесат утре и ще мога да ги разпределя и разпратя най-рано в Сряда.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Въпреки че съм дългогодишен фен на Хонда, чак сега си направих регистрация във Форума. Общо съм имал 4 коли до сега всичките Хонда, 3 Сивика (1.3 , 1.4 , 1.6 VTI и Акорд 6), в момента съм в процес на търсене на 5-тата , решил съм да се прехвърля на Акорд 8-ма 2.4, възнамерявам сам да си я докарам от Швейцария, във връзка със което искам да проуча какви са честите оплакванията от тези модели на над 120 000км. Благодаря на всички участници в тази интересна тема , няколко интересни факти и статии които намерих във връзка със този проблем, май се оказва че проблемът си го има и Хонда знаят за него, та чак са увеличили гарантирания период да маслооберателните сегменти и т.н. https://us.autologic.com/news/honda-engines-oil-consumption https://www.cars.com/articles/2008-2011-honda-accord-oil-issue-1420682963033/ До колкото разбирам основния проблем при K24 е нагар по маслообирателните сегменти,.... единственото решение е всичко долу и смяна на бутала и/или сегменти , да видим какъв ще ми е късметът. Ще пиша отново, ако има някакво развитие Поздрави!
-
0 точкиБензина е доста надежден,безпроблемен,икономичен за класа си,но пък особено с автоматична трансмисия ще муден.Дизела е много по динамичен,по скъпи евентуални ремонти. Въпрос на вкус е.
-
0 точкиПривет, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката: (6,95 +26,96)*0,95*1,9675 = 63.38 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиЗдравей отново Допълвам поръчката (включи се един колега) : Motul 8100 Eco clean 0W-30 - 5+1 литра =56.2 € https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Honda dual pump fluid II : 2×0.946L =27.9€ https://www.ato24.de/en/honda-...ual-pump-fluid-ii-0-946-l.html RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate - 5L = 19.95€ %0Ahtml>https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html https://www.ato24.de/en/ravenol-svt-stand-viscosity-turbo-oil-sae-10w-40.html :5 литра. = 24.95 € Сумата : (56.2+27.9+19.95+24.95)×0.95×1.9675= 242 лв. Парите ще бъдат преведени утре (вторник) по банковата ти сметка Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиГоворя за опита си от Швейцария. Доста често ми се е случвало сервизната книжка да не е налична в автомобила. Обикновено стоят в сервиза, който обслужва колата. Да, бе да ще си кажете, тоя ни плакне нещо. Уви, това е масово явление! Сервиза подсеща клиента за предстоящи смени на консумативи и прегледи. По този начин те си гарантират задържането на клиентите до последно. За това има много книжки с еднакви печати от начало до край. Доста често ми се е налагало да ходя до тези сервизи и да изисквам сервизните документи. Понякога при тях стои трети ключ или втори комплект гуми с джанти, щора и др. Странно но факт! Ако колата не е от частно лице а виси на плац, вероятността някой да и свие книжката е голяма. Говоря за случаите, когато колата е на малко километри. Иначе няма смисъл! Доста автомобилни марки внос от Швейцария, вече може да бъдат проверени при вносителя. Също така за никой не е тайна, че фалшивите сервизни документи, които се печатат в ....................... струват между 100 и 200 лв. в зависимост от сложността на изработката. Километрите във Швейцраия не ги пипат. Тук става магията :-) Иначе и в Италия и в Германия си ги връткат още на място. Но, това е само за колите, които са за експорт и е100 % сигурно, че ще бъдат изгребани от нас или братски нам народи. П.С. Близък ме тормози в продължение на няколко месеца да му намеря БМВ 330 ХД от 2008-2009 год фейслифт за Х пари. Казах му, че няма как да се върже за тези Х пари да е тази година и под 150 х. км. както искаше, но той реши че не ми се занимава. Преди месец ми звънна да се похвали с новата покупка, нов внос от Белгия със СЕРВИЗНА КНИЖКА в топ състояние. Точно това което е търсил, та даже и на сносни пари! Преди седмица си поръчал разни дреболии от дилъра на марката и решил да провери сервизната история. Оказало се, че на 385000 х.км. е влизала във сервиз за последно през декември 2018 год. Иначе на таблото сега показва 158000 :-)
-
0 точки@Cap_Slow Благодаря ти изключително за изчерпателното мнение! За жалост, бюджета ми не стига до там Най-много бих дал до 20000 (с всички разходи) за нещо наистина читаво. Малко отгоре ако е наистина страхотна оферта. Иначе силно се надявам на 16-18 и смятам, че е реалистично за това, което търся. Иначе за линка, който постнах и аз не бих дал 25. Точно цената ме озадачи и викам да ви питам. Ще се поинтересувам още за проблемите с DPF-a. Бях чел, че е 300лв чистенето във Варна и после дълго време нямало проблеми.
-
0 точкиВ Италия от 2016 се записват показанията на километража при минаване на преглед. Трябва да се знае също, че прегледа е на всеки две години.
-
0 точкиСлед първата зима, няма да е така лъскава...ХаХа Да, доколкото четох е същия, няма предавки има 7 симулативни с ръчен режим. Мисля, като имам път да я пробвам на летището на с.Крайници, да не стане някоя беля по пътя и ще запиша клипчета. Снимах окачването, но не е чист торсион, по скоро е на мост, не знам нека някой да даде мнение това от долу какво е точно. П.С. Вчера както си карах из града бавничко и отзад ми се лепна едно Ауди А3 с едни кулери, едни брони с едни хаспуси гърми трещи и ме бута отзад. Давам му път бучи ми на главата и като и набих педала и като взе, че изщрака педала, кик-даун ли е незнам ама, тая кола кат тръгна такъв ластик му направи, че после мина кат н..кан.
-
0 точкиСложих изолация и на подкалниците. Като ги свалих обаче имаше изненада. И в двата прага имаше набито по килограм пръст. От там би почнало евентуално гниене.Почистих я и я обработих местото с влагоизолираща боя. Може ида ги запълните с нещо,пяна например. Сложих шумозилоция 6мм дебелина на праговете и двата панела покриващи кутиите с предпазителите от двете страни на щофьора и на пасажера. Под седалката сложих няколко парчета вибро изолация и кече. местото е изключително резонансно.Чукнете го с нещо и вижте как кънти на варел. Сложих вибро излолация по ламарината на калниците. Важно е да се облепи добре вдлъбнатината на гумата,от там влиза мн шум и вибрации.Фабричната изолация там е направо смешна...
-
0 точкиНастройва се трънки. Това че някой им криви поплавъка и се заиграва със сондата, не значи , че се настройва. БРЦ сонда със БРЦ сензор бих казал, че е една от най-точно показващите комбинации за тороидална бутилка.
-
0 точкиhttps://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione В този сайт може да се провери кога за последно и на какъв пробег е преминат технически преглед в Италия. В полето тарга се въвежда италиянския регистрационен номер.
-
0 точки
-
0 точкиДа, барната е вътре и вън много добре, всичко е напаснато качествено, обезшумена е добре, може би гумите са малко шумни на магистрала, аз я карам без радио, за да се ослушвам за шумове, за сега всичко е чук! Двигателя цъка като часовник, не се чува на място. Не мога да преценя колко върви, за сега я карам леко в града, разхода ми в София е 9/100 по компютър, напълнил съм резервоара и след 100-120км пак ще го напълня да и засека реалния разход, аз си пълня на една бензиностанция и на една и съща колонка. Не се сдържах и я качих на крик, да видя какво е окачването, ето снимки от долу: За разлика от старата нямам панорамен покрив и безконтактно палене, тези две неща ги преглътнах. Но установих, че няма поли-хроматично огледало за обратно виждане и това ме дразни. Но, срещу ''скромната'' сума от 600лв. днес поръчах в БТ, има изкарана инсталация и се монтира много лесно, поне така е на теория, като дойде ще видим.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00